Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mass Effect 3 uzavírá sci-fi ságu s rozpaky

Mass Effect 3 po pěti letech uzavírá jedno velké putování galaxií budoucnosti. Bohužel ale není úplně tou hrou, kterou jsme si přáli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tomáš22

aktualizace

Ahoj všichni, mám problém s hrou, hru jsem si koupil, nainstaloval, hrál ale asi v polovině příběhu mi to při spouštění napsalo, že hra musí být aktualizována, tak jsem hru aktualizoval a od té doby ji nemůžu spustit, hra se vůbec nerozjede, ani oznámení chybky prostě nic, nevíte někdo co s tím? Jsem zoufalý.

0/0
29.5.2012 20:40

kevin356

ME3

ME3 je proste uzavreni sagy me hra celkem bavila a ted kdyz bioware pracuji na novim konci neni co resit je pravda ze jsou tam chyby ale kdyz jsi vzpomenu na ME2 jak jsem se porad k tomu vracel a porad hral tak to bioware rad odpustim!!!

0/0
19.4.2012 7:32

majkl1

Mass Defekt 3

Konec otřesný, podsouvá myšlenku, k čemu že vůbec bylo snažení v celé trilogii?

Vylepšování zbraní - v podstatě co největší zásobníky a stabilizátor. Jinak je to o ničem. Skutečně těžká zbraň v celém arzenálu chybí. U zbroje je to ještě horší - jedno vylepšení znamená většinou podstatné zhoršení dalších dvou jiných vlastností. Cestování -  velmi otravné. Jednak v polovině lokací chybí sklad paliva, dále více jak 2 pokusy o skenovaní znamenají poplach a musíte utéct. Tady evidentně výrobce jen nahání herní čas.

Taktické rozhraní - skoro na nic. Jakmile jsou protivníci rychlí, tak jen než změníte zbraň či munici, býváte nebožtík.

Dialogy - trapné. A tak bych mohl pokračovat. Pro mne byl 3 díl velké zklamání, nemluvě o buzeraci s instalací hry. Na co jeden kupuje hru s 2 DVD, když by stačil download Originu?

Řekl bych, že nejlepším dílem byla 2 a pokud by se zbavila ještě otravného skenování, bylo by to super. V podstatě něco takového jsem čekal od trojky, ne takovouto slátaninu.

0/0
28.3.2012 1:36

cvoQ

75% je naprostej výsměch! part2

Takže všechny ty mínusy, které recenzant zmiňuje mě přijdou vážně chabé. A

už vůbec aby za to šlo hodnocení dolů o 25% to si prostě tahle hra rozhodně

nezasloužila. Teda aspoň podle mě:-).Takže musím

říct, že série Mass Effect byla vážně moc příjemná  podívaná.

btw: Soundtrack bezva a multiplayer taky dobrej.

0/0
24.3.2012 22:48

voQ

75% je naprostej výsměch! part1

Musím říct, že jsem měl vážně obavy, než jsem začal hrát ME3. Nechtěl jsem si nic kazit, takže jsem nečetl celou recenzi, jen jsem se podíval na těch 75%. Nedlouho na to další dva články, které neslibovali nic moc. Naštěstí můžu říct, že po dohrání jsem naprosto spokojen. To co jsem čekal tak jsem dostal. Akční hru s perfektním příběhem. Přímočaré mise? No a co? Kdo furt chce všude otevřenej svět. Musím říct, že nejhorší věc na ME1 bylo projíždět furt planety otřes! Jsme ve válce!!! Vysaděj mě na planetě, kde se bojuje všude kolem, tak prostě vím, že se musím co nejrychlejc dostat ke svýmu cíli, jinak budou další umírat, teď vážně není čas si prohlížet každej roh a bavit se s každou postavou, kterou vidim. Na to bylo ME1 a ME2 teď jsme prostě ve válce. Vážně nevim jak by jste chtěli přistávat na každý druhý planetě v hvězdokupě, když máte všude smrtáky. Dialogy mě taky velmi bavily, hlavně s Garrem byla vážně sranda. A s koncem jsem neměl žádnej problém.

0/0
24.3.2012 22:40

john.h

je to fakt tak hrozne?

je to fakt o 15 procent horsi, nez autickova low budget hricka koupitelna na PSN???

0/0
19.3.2012 14:45

ljuke

Re: je to fakt tak hrozne?

neni, mne se to naopak libilo, krome konce je to dobra a atmosfericka hra (o 100% lepsi nez apendix-ME2, to mi prisel uplne zbytecnej dil trilogie, navic osekanej skoro az na uroven tupy strilecky ala gear of war, bohuzel bez jejich kvalit), nicmene konec je zhulenost

jediny, co mi vadilo na zbyku hry, je takovej ten bioware zpusob voleb v dialozich, temer vsechny dialogy dopadnou stejne, at zvolite, co zvolite, jen dostane jiny body paragon/renegade, jen u tech nejzasadnejsich to pak dopadne jinak, u vetsiny je ten rozdil asi jako v nasledujicim priklade

nekoho dopadnete a mate moznost ho zabit

a) bez, nechci te uz ale videt delat spatny veci (+paragon body, padouch unika)

b) normalne bych te zabil, ale dneska me boli ruka, takze vypadni (+renegade body, padouch unika)

0/0
23.3.2012 15:08

jarous76

Ingame pohled

Porad se rozhoduju, jestli to koupit ... pres vikend jsem zkusil demo.

Jde v ostre hre zmenit ten tragickej pohled pres rameno na neco jinyho? V ME2 (jednicku si nepamatuju) se to dalo hrat, ze jsi se Shepovi dival na zada ... tohle se neda :-(

0/0
19.3.2012 9:56

jarous76

Re: Ingame pohled

Cim vic o tom ctu, tim min se mi do toho chce investovat :-/

0/0
19.3.2012 14:30

Katka.Boskova

Re: Ingame pohled

bohužel nedá, stále mu hraješ přes rameno, je to na dvě věci

0/0
19.3.2012 14:40

SH code

...linerární pojetí úrovní jak spřed deseti let?

...jen bych chtěl podotknout že cca před deseti lety vycházely věci jako první Deus Ex, System Shock 2, Thief, atd... takže nechápu na jaké "lineární pojetí úrovní spřed deseti let" se to tady pan redaktor odkazuje... když už tak lineární pojetí úrovní jak z posledních tří let...

0/0
19.3.2012 8:51

Tomas (Tok)

Plot holes - dějové mezery

SPOILER:

Pro všechny, kteří nechápou, že ostatní vidí na konci jeden velký nelogický nemysl až space magic.

Read this:

https://docs.google.com/document/d/1QT4IUepvrU1pfv_B95oQj0H84DlCTUmzQ_uQh1voTUs/preview?sle=true

0/0
18.3.2012 19:11

RumFighter

Tak dohráno...

Bohužel, třetí díl série tak max. 60%... První dojem nic moc, měl jsem pocit, že z toho tvůrci udělali sci-fi CoD. Uskakování před granátama, hopsání... Pak naprosto odporně nudný běhání po lese za nějakým spratkem, kterýho jsem viděl 15 vteřin na začátku hry. Dřív mě bavilo chodit a vykecávat, v trojce je kecání nevím, odfláklý, nebo minimálně nepovedený. Napoprvý vždycky hraju za renegada, tady to...nejde. I ty "zlý" odpovědi a rozhodnutí jsou na mě moc hodný. Na co tam přidali tu úpravu zbraní a brnění, nechápu. Tak buď to udělám pořádně, jako v jedničce, nebo to vynechám, jako ve dvojce. Ale dát tam upgrady, kdy jsem celou hru prošel s rozšířením munice a poškození, to je prostě nedodělek. Závěr nebudu komentovat, kdo ho viděl, asi je z toho rozpačitej, jako teď já. Přidám ještě výbornej bug, kdy mi při vedlejší misi asi na záchranu Asari komanda Shepard nesjede po druhejch schodech, zasekne se a zase vyleze nahoru...

0/0
18.3.2012 14:22

RumFighter

Re: Tak dohráno...

Nespokojenej jsem s charakterama. Jamese Vegu jsem nesnášel snad po třetí konverzaci, nikde nebyla možnost ho nechat chcípnout, což byla pecka na dvojce, kde žádná loajalita a nazdaar, pošlu tě na něco, co nezvládneš v poslední misi... A žádný hezký konflikty, jako Tali vs Geth, Miranda vs Jack... Nejvíc jsem používal EDI, protože pomůže jak se štítama, tak bariérou. Postav málo, zlatá dvojka. A škoda, že mi chcípl nedávno komp, protože na něm mi nepřežila poslední misi dvojky Tali. Takže o charakter míň, kdybych to hrál s tím savem? Jo, na co je tam vůbec ta statistika tý válečný připravenosti? Nevšiml jsem si, že by to mohlo něco ovlivňovat a jak se to přepne na válečný zóny, kde je celou hru všude 50%, taky nevím, na co to sakra má být. Jedno z mála plus, který bych vypíchl, tak mám pocit, že jsem poprvý u ME musel u soubojů trochu taktizovat. A druhý plus, když se poprvý u skenování ozval zvuk reaperů, tak jsem se lekl :oD

0/0
18.3.2012 14:32

RumFighter

Re: Tak dohráno...

Ha, ještě jedno malý plus. Obecně tuhle hudbu nesnáším, ale co hraje v Purgatory je bomba :-)R^

0/0
18.3.2012 14:35

Veska, umřel zase, umře zas

Re: Tak dohráno...

Kdyby jsi při hraní dával pozor, tak hned na začátku při tom, jak jsi se přpojil ke nzoi armád ti říká, že připravenost značí připravení Armád v boji a že je možnost ji zvýšit při hraní MP. (Což u stažené verze nemůžeš)

0/0
18.3.2012 18:08

RumFighter

Re: Tak dohráno...

Pravda, stažená verze. Jedna i dvě mám doma origoš, ale já první zahraju, pak teprve koupím, pokud za to stojí. Dík za vysvětlení, ale dotaz se opakuje - a má to teda nějaký vliv na hru? Ta připravenost armád? Pochybuju.

0/0
19.3.2012 16:05

jarous76

Re: Tak dohráno...

Noo ... prej to k necemu potrebujes, ale na konci je to stejne sumak - at ses hodnej nebo zlej, at si delal sidequesty nebo ne, at jsi udelal v Me1 a 2 cokoliv, vysledek je porad stejnej ... trikolora :-P

0/0
19.3.2012 16:15

ljuke

Re: Tak dohráno...

ma to vliv minimalne na jeden konec, kdyz mas malo bodu tak hebnes, kdyz dost tak se nadechnes :p

0/0
23.3.2012 15:12

K1ller

Re: Tak dohráno...

Savegame editor funguje na vsechny verze. Ne kazdeho zajima MP, navic po tom, co opet nezrizene lhali v tom, ze MP nijak SP neovlivni.

0/0
16.4.2012 14:09

Riker007

Re: Tak dohráno...

Přesně tak. Mě Modern Warfare zas tak záživné nepřišlo, ale takový je bohužel trend. Když se snažíte zavděčit všem, tak to nikdy nedopadne moc dobře. Asi se na tom taky vážně podepsal požadavek nějakého brzkého vydání hry. Konec mi ani tak nevadí, i když mě to nenadchlo. Navíc mi to přišlo v řadě ohledů trochu nelogické, tak jak to podali.

0/0
18.3.2012 14:40

RumFighter

Re: Tak dohráno...

no, rozodně mi vadilo to kulhání se po Citadele... To jsem byl dost otrávenej. A taková sága si zasloužila lepší konec, něco, co si budeš dlouho pamatovat :-/

0/0
18.3.2012 14:55

Veska, umřel zase, umře zas

Re: Tak dohráno...

Ve všech dílelech jsi se"plazil" po citadele. Na tomhle se nic nezměnilo.

0/0
18.3.2012 18:06

RumFighter

Re: Tak dohráno...

ale ne Jokerovou chůzí...

0/0
19.3.2012 15:59

Veska, umřel zase, umře zas

Re: Tak dohráno...

Ten bug se objevuje u stažených her z torrentů;)

0/0
18.3.2012 18:04

Veska, umřel zase, umře zas

Re: Tak dohráno...

V jedničce to rozhodně nebylo pořádně udělané. Právě naopal. Člověku stačilo koupit tu nejdražší zbraň v polovině hry  a už nemusel do konce hry nic jiného používat. To samé se zbrojí.

0/0
18.3.2012 18:05

RumFighter

Re: Tak dohráno...

Co je na tom naopak? Tu Widow sniperku (možná píšu zkomoleně, who cares?) jsem měl možná i před půlkou, do brnění jsem neinvestoval nic... Něco jsem nacházel, ale stejně jsem si nechal vše N7. Jinak jednička na předposlední obtížnost- tam jsem si při některých misích fakt vyhrál, co za munici mi tuhej souboj vyhraje.

0/0
19.3.2012 16:02

Marobud Veliký

autore jaks to myslel?

Autor recenze se v jednom zasadne myli - skripty nejsou design z drevnich dob, nybrz moderni pojeti her. viz vetsina lonskych hitu. V drevnich dobach to totiz bylo spise naopak. Zlate stare hry.

0/0
18.3.2012 13:22

Riker007

škoda, škoda, škoda

Nechápu, jak jsem jsem si mohl stěžovat na dvojku. Vždyť se před vydáním finále slibovalo maximum dialogů, různé možnosti procházení atd. Ale výběry v dialogu (skoro vždy jen dva) typu: "Tak jak se na to díváš?" a)"Nemuselo by to být špatné" b) "Mohlo by to být celkem dobré", na mě teda moc dojem nedělají....

Navíc už tak zjednosušený vývoj postavy a možnosti, co se týče vybavení, zkrouhli na nejmenší možnou úroveň. Kredity a upgrady se už ani neobtěžovali vložit do nějaké schránky nebo na logické místo - prostě se válí po zemi. Jako interaktivní film to je dobrý, ale od revoluční RPG/akce v jedničce ušli dlouho cestu.... zpět.

+1/0
17.3.2012 16:39

Yerm

Re: škoda, škoda, škoda

Vybavení a vývoj postavy je rozhodně lepší než ve dvojce.

0/0
18.3.2012 8:12

Kvasi

Jedna z nejlepsich her, co jsem hral

Jasne, neni to old school RPG. Na druhou stranu, porad je to asi tak 100X lepsi nez Dragon Age 2 se systemem spawnu. I tady by mohly bejt prestrelky trochu kratsi, ale porad to neni takova tragedie. Na druhou stranu oproti ME2 je tu imho vic klasickejch RPG prvku (nakupovani ruznejch zbrani, moznost upgradu, atd.)

V nasledujicim odstavci nasleduje par decentnich spoileru.

Taky se mi libi extremni propracovanost sveta a moznost spousty rozhodnuti. A nektery momenty, jako napriklad rozuzleni situace mezi Gethama a Quarianama jsou asi nejsilnejsi, co sem kdy ve hre videl. Nebo rozuzleni situace s genophage, pokud si clovek vybere moznost sabotovat lecbu. V techhle momentech mi proste spadla celist.

Konec byl trosku zklamanim. Na druhou stranu to nemuze zkazit dojem ze hry, kterej byl asi nejsilnejsi, jakej jsem kdy zazil. Super pribeh, grafika, hudba, etc.

Jasne, hre by se dalo leccos vytknout, ale hodnotit ji na 64 procent jako ctenari je absurdni. Podle me je tak na 95.

0/0
17.3.2012 14:55

Riker007

Re: Jedna z nejlepsich her, co jsem hral

Spousta rozhodnutí? Ta, která jsi vyjmenoval jsou jediná, která mají na hraní vůbec nějaký vliv. Jinak souhlasím, že příbeh a hudba samy o sobě jsou kvalitní. Ale to si radši přečtu kvalitní román a pustim si k tomu, co se líbí.

0/0
17.3.2012 16:43

djjet

recenzia

no asi snad naiobjektivnejsia a anjtrezvejsia recenzia, ktoru som cital. fakt klobuk dole. ale nic to nemeni na fakte ze mass effect 3 je super hra a taky koniec hry som este snad nezazil. a tie teorie na nete co sa povaluju o konci ME3 su tiez zaujimave >D

0/0
17.3.2012 13:20

Walldstein

Hmm..

Recenze ve mě vzbuzuje rozpory.. Způsobuje je fakt, že jsem dohrál celou trilogii tedy do trojky sem šel s postavou importovanou ze dvojky (kam sem jí importoval z jedničky). Trojku sem dokonce dohrál i bez importované postavy, takže s klidem na srdci můžu napsat následující řádky:

Trojka místy strčí předchozí díly do kapsy a na druhou stranu místy vypadá spíš jako chudý zmrzačený příbuzný. Recenzentovi bych doporučil si hru zahrát znovu a dávat pozor v první misi, kde Zemi a potažmo celou galaxii napadnou smrťáci, protože je období sklizně! Tento fakt sám o sobě určuje celé směřování hry, takže nechápu jak se může, resp. proč se rozčiluje recenzent nad faktem, že v misích jde rovnou do boje...Krom faktu, že je galaxie ve válce, bych doporučoval si ještě uvědomit, že Shepard je důstojník speciálních sil (N7) a je to voják, spektra a kdo ví co ještě, takže mise začínáte tzv. bojovým výsadkem...JE VÁLKA! Neni čas se procházet po ulicích kecat s lidma o tom jak se maj skvěle.

+6/0
17.3.2012 3:32

Veska, umřel zase, umře zas

.

http://gabrielurban.blog.idnes.cz/c/251305/Mass-Effect-srovnani-dilu-1-dil.html

0/0
17.3.2012 0:51

lucasinda

Pravda okolo Bioware

Ahojky, snad nebude vadit, když pod jiným jménem nastínim situaci okolo Bioware a toho proklínaného konce. Rozhodně z toho neviňte jejich studio. Jak asi víte, herní průmysl teď jde trochu jinou cestou a narozdíl od třeba Valve, které si dává pěkně na čas, tak studia jako Ubisoft a Bioware jsou tlačeni k rychlým pokračováním. Určitě to vidíte u série Assassins Creed, jejíž trojka bude pravděpodobně stejně "problematická". Prostě vydavatelství chtějí raději více her v kratší čas bez ohledu na kvalitu, grafiku, hratelnost, vylepšení a nebo příběh. Nevím přesně jak to bylo s Bioware, ale co jsem slyšela od kamarádů testerů, tak se finální verze hry projížděla ještě po Vánocích!!! což je zatraceně dlouhá doba a ukazuje to, jak na těsno všechny práce probíhaly, což se samozřejmě odrazilo na zkratkovitém konci.

0/0
16.3.2012 23:41

Veska, umřel zase, umře zas

Re: Pravda okolo Bioware

Kamarád tester od Bioware? To bych chtěl vidět:) Nic ve zlém, ale spíše uvěřím, že jsi princezna Dánská:)

0/0
17.3.2012 0:49

Walldstein

Re: Pravda okolo Bioware

Nooo...ono neni zrovna nic moc těžkého stát se testerem pro nějaké herní studio...většinou stačí poslat email a mít nějaké slušné reference, myslím že účast na WCG a podobně postačí. Navíc Bioware/EA maj zastoupení i v ČR, takže tak..:-)

+2/0
17.3.2012 2:59

Veska, umřel zase, umře zas

Re: Pravda okolo Bioware

To samozřejmě vím. Ale styl přechozí diskuterky či slečny diskutérky je spíše "humorné" pojetí tohoto. Přece jenom to, jak to napsala, je agentura JPP. Kdyby aspoň řekla, v jakém testovací skupině byli a co měli za úkol (bývalý spolužák z VŠ, ve tester ve skupině Alfa 23, které se soustředila třeba u ME 2 na používání schopností a jestli fungují tak, jak mají.)

0/0
17.3.2012 21:13

Eles

Haha

to je tragédie, jak jsou čtenáři nechápaví. Jedna skupina tu křičí: "souhlas s recenzí, je to s.ačka". Druhá kritizuje recenzenta, jak si mohl dovolit shodit nejlepší díl trilogie. Všiml si vůbec někdo, že dal 75procent? To je totiž hodně slušné hodnocení - značný nadprůměr.

Já bych dal klidně tak 60. Ta hra neni nic jinýho než cesta koridorem od souboje k souboji. Mezi misemi pak cesta po palubě lodi mezi členy posádky. Příběh to nezachrání. Promarněná příležitost.

0/0
16.3.2012 22:54

Veska, umřel zase, umře zas

Re: Haha

Nejde o hodnocení, ale o to, že to autor odfláknul. Četl jsem i jiné, mnohem krititější recenze, co nakonec dali 65%, ale ty byly napsané na takové úrovni, o jaké si autor této "recenze" může nchat jenom zdát.

0/0
17.3.2012 0:50

stratocasta

75%

Ano, objektivně to na těch 75 % je, i když je to v podstatě zjednodušená dvojka. Každopádně nevím, proč se zase nerdíci vztekají. Bioware od začátku mluvilo o tom, že 3 zakončuje a se Sheperdem se loučíme, takže nevím, jaké konce si představovali. SPOILER - Jestli by nechali Sheperda přežít a posadili ho na konci do křesílka k poli, tak je to ještě větší stupidita. Bioware není žádný Michael Bay nebo Spielberg.  - SPOILER Ano, ty konce jsou v podstatě stejné, ale Mass Effect splnil funkci revoluční série, které vám dává možnost volby během celé hry, takže mě nějaký pitomý konec nemůže rozházet. Fanoušci dospělé sci-fi si ho rozhodně vychutnají a ti, kteří potřebují happy endy, kde se všichni sejdou u táboráku na buřty, ať si zahrajou Maria. Rozhodně se ke všem třem dílům někdy vrátím, protože to stojí za to.

0/0
16.3.2012 22:50

doktor_bota

Re: 75%

Kdo volá po přežití Sheparda? Který stejně nejspíš minimálně v jednom endingu přežije? Jde o to, že se v tom zakončení BW absolutně vykašlalo na to, co ze značky ME udělalo trhák, tedy uvěřitelný příběh, jehož vývoj závisí na rozhodnutích hráče... Najednou se dostaneš do finále, dostaneš podle nasbíraných bodů na výběr tři možnosti, vysvětlení prakticky žádné, konsekvence předchozích rozhodnutí minimální... O to jde. A jen pro tvoji informaci - vztekají se hlavně ti, kdo hráli ME třeba 20x, stačí si projít diskuze na fórech BW.

0/0
16.3.2012 23:48

Walldstein

Re: 75%

Já mám pocit že ikdybych měl 100% renegade tak bych měl na výběr všechyn tři konce..Konec je takovej..jak to říct...zajímavej, ale jaksi trochu odfláknutej..

0/0
17.3.2012 3:07

Veska, umřel zase, umře zas

Re: 75%

Konců je celkově 6. Tři rudé, dva modré a jeden zelený.

0/0
17.3.2012 21:16

doktor_bota

Tu recenzi osobně hodnotím výrazně lépe, než samotnou hru, té jsem dal 40%.

Nesouhlasím jen s hodnocením finále, které je ze strany hard-core fans označováno za trapas, mírně řečeno, protože je závislé nikoliv na pětiletém vývoji ságy a množství rozhodnutí hráčů během hraní, ale na nesmyslných bodech, kterých navíc nelze získat dost (pro nejlepší konec) bez hraní multiplayeru, na který nadávají všichni. Uvidíme, co předvede Bioware, zatím prý "naslouchají hlasům fanoušků".

0/0
16.3.2012 22:49

Walldstein

Re: Tu recenzi osobně hodnotím výrazně lépe, než samotnou hru, té jsem dal 40%.

Nemusíš mít 100% připravenost galaxie aby jsi se dostal až k SPOILER -Záchraně vesmíru třemi způsoby...stačí mít dostatek bodíků, což je něco kolem 3000 a to se dá v kampani taky celkem dobře nazbírat.

0/0
17.3.2012 3:11

doktor_bota

Re: Tu recenzi osobně hodnotím výrazně lépe, než samotnou hru, té jsem dal 40%.

Mýlíš se, 4000 min. pro nejlepší konec, což bez MP nedáš.

0/0
17.3.2012 10:25

Veska, umřel zase, umře zas

Re: Tu recenzi osobně hodnotím výrazně lépe, než samotnou hru, té jsem dal 40%.

Ideální je mít 7500;-D

0/0
17.3.2012 21:16

Dark5

Proc je uvadena cena ceske pobocky GAME,

ktera se bezne oproti britskym pobockam GAME lisi v cene tak dvojnasobne...no jako obvykle to tady mame drazsi...:-P

0/0
16.3.2012 18:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.