Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Začala beta World of Warcraft: Mists of Pandaria

Nadcházející rozšíření Mists of Pandaria pro populární západní on-line hru World of WarCraft se posunulo do fáze beta testování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A.A.

WOW

Jako velký fanoušek MMO se nemůžu dočkat, až WOW skončí. Ta hra určitě není špatná, ale i díky WOW MMO v podstatě stagnuje a víceméně nikdo nepřichází s ničím novým (beru v potaz jen MMORPG). Ukázek, jakou jsou MMo pořád stejná je více než dost - třeba i tolik přehypované SWTOR není v ničem inovativní.

+3/0
22.3.2012 17:19

Neregistrovany

Re: WOW

No wow opravdu jen tak nekončí a bude tu ještě hodně dlouho. Ale máte pravdu, že inovací je v žánru pomálu, a dokonce bych řekl, že hlavním tahounem inovací je stále wow, stačí si přečíst novinky v MoP.

0/0
22.3.2012 18:21

jarous76

Re: WOW

Ugh ... takze chapu to dobre, ze WoW muze za to, ze ostatni vyvojari nejsou schopni prijit s nicim inovativnim?

+2/0
22.3.2012 18:57

slanecek

Re: WOW

Přesně to stejné mě napadlo R^

0/0
22.3.2012 19:11

Ubaram

Re: WOW

Vývojáři by schopni byli, ale investoři chtějí hrát na jistotu...

+2/0
22.3.2012 20:16

jarous76

Re: WOW

A za to muze WoWko?

0/0
23.3.2012 9:43

vojcek_p

Re: WOW

Spíš bych řekl, že to je chyba herního průmyslu jako takového. Od té doby co se tam honí víc peněz než ve filmech a hry stojí stovky milionů jen za vývoj, tak herní studia ztrácí chuť experimentovat a jedou na jistotu.

+1/0
23.3.2012 10:08

IARK - Skleněný Králíček 2

Re: WOW

Meles totalni nesmysly - treba AoC prislo s inovativnim soubojovim systemem ci WHO s inovativnim Questovym systemem, ale proste to zabili na jinych vecech, to neni chyba wowka a nechapu proc fnukas, kdyz nekdo neopravi chyby, nedoda do PvP co sliboval ci udela rozplizlost na 6 ras, tak to opravdu neni chyba wowka, to si muze myslet jen dosti neinteligentni jedinec.

0/0
23.3.2012 7:07

pavlik05

Re: WOW

ma  pravdu v tom, ze malokdo hraje vic nez jednu MMORPG a kdyby "neexistovalo" WOW, tak je sance ze by to stimulovalo vyvojare o kus vic.

0/0
23.3.2012 10:02

IARK - Skleněný Králíček 2

Re: WOW

A nebo prave naopak by se nemuseli tak snazit, protoze by jim nikdo nebral vetsinu hracu a lidi by od jejich her nemeli kam utikat.

0/0
23.3.2012 11:04

jarous76

Re: WOW

To je ale stejny jako v jakymkoliv jinym byznyse.

0/0
23.3.2012 12:57

luke777

peklo

peklo se otevrelo a vypustilo pandariu.

nevim chteji mit konec wow a uspesne se jim to dari na wow me bavilo levelovani to pak zjednodusili fialky ma kazdej noob za prachy driv krasne clovek poznal hrace s fialkama a jak sme na ne koukali kdyz jsme normal hraci litali v modrych vecech nebo pvp sety jak krute bylo hrat pvp dokola aby si udzel body a tim padem tier, dnes? skoda mluvit. jeste ze vyjde diablo snad z teho neudelali japonskou rubacku viz kouzelnice a ty jeji blesky pres celou mapu.

+1/0
22.3.2012 13:05

IARK - Skleněný Králíček 2

Re: peklo

Tak ted litas v 378 fialkach a koukas na lidi co litaj v 410 fialkach - jaky je rozdil? Odpovim si sam - v barve druhu itemu :-/ Pochopte proboha, ze potom co udelali 359 ilvl fialovy veci, tak nemohli po patchi a dalsich hc dungeonech a vysich raidech udelat dalsi 378 ilvl modry veci, ale museli je nechat fialovy - to vam vazne zalezi na tom zda to je rare nebo epic? Jaky to ma vliv na hru?

+1/0
22.3.2012 13:26

Hagrid23

Re: peklo

Vytesat do kamene. Nechápu ty řeči typu - WoW zjednodušují a Panda to zazdí. Kdo z diskutujících má DW na HC a 2800+ arena rating? Pak mi někdo může říkat o tom jak je WoW jednoduché. No a Pandy? Uvidíme jaké to bude, podle mě určitě větší podívaná jak svého času TBC.

0/0
22.3.2012 15:26

psk

Re: peklo

To je právě ten problém, který vznikl ve wotlk a v cata pokračuje. Že k novému raidu se otevře i 5tková instance, ve které dropují věci lepší než v raidech o patch dříve. A tím pádem už do těch raidových instancí nikdo nevleze - proč taky, když si v 5tce sežene lepší hadry. Čili když by ty nové pětkové dungy dávali modré věci s 350 item lvlem, tak by pořád 359 ze "starých" raidu byli upgrade a byl důvod pro neequipnuté lidi je chodit. Část zábavy, nebo spíš ocenění té dřiny vždy (nebo alespň dříve) přicházela s flexem "tyjo koukni on má skoro full T2 - borec..." Teď dokud si někoho neinspektneš a důkladně ten equip neprohlídneš, tak vůbec netušíš kde byl nebo jak se nadřel. A i pak můžeš posoudit jen aktuální patch. Všechny armory vypadají stejně a mají stejnou fialovou barvu. Dřív si nováčka poznal podle toho, že má na sobě zelené věci a pár modrých, dnes je zelená vzácnější než epik a do fialové se nováček oblékne první týden po dolevelování.

0/0
22.3.2012 19:07

jarous76

Re: peklo

Nechapu lidi co se musi s nekym pomerovat ... ale dobre, je to Tva vec. Ja to hraju pro to, abych se ja bavil.

Mam pro tebe 2 navrhy:

Vlez do skutecne HC guildy - muzu ti zarucit ze pokud bude v prvni 50 ve world first kills, lidi se vam budou klanet jaky ste borci.

Vrhni se na areny - to je prisne kompetitivni a muzes se krasne pomerovat s ostatnimi.

Pokud ale Tve pomerovani spociva pouze v tom porovnat se s nekym jak dlouho to hraje, tak chapu ze jsi velmi zklamany.

+1/0
22.3.2012 19:24

psk

Re: peklo

O nic nejde, už víc než rok nehraji - a to z těch důvodů co jsem psal. Rozdíl mezi HC guildou a normální guildou je v tak měsíc, pak už to dává každý druhý. To že je nějaká guilda lepší se tedy pozná jen podle tabulky na webu - tedy nic co by bylo vidět ve hře.

0/0
22.3.2012 22:16

Ubaram

Re: peklo

BoT/BWD dropovalo 372, ZG/ZA padaly 353.

FL dropuje 391/397, 4.3 5man 378.

Kde je ten problém?

+1/0
22.3.2012 20:23

psk

Re: peklo

Odpověděl jsi si sám. BoT/BWD/Windy dropují 359 - 372 na HC. Nemyslím si, že obtížností ani svou podstatou má jakýkoliv 5man dropovat věci s vyšším item lvlem, než normal raid (pro daný lvl - tedy 85 v tomto případě) 359<378. Ve vanile to fungovalo, v BC až do otevření 5tky v sunvellu také, tak proč museli přidat nové OP věci a zazdít raidy ve kterých se čerstvě dolevlované postavy equipovali? No to je jednoduché, protože současní hráči když dolevelují, chtějí okamžítě jít na poslední content. A proto se u něj otevře 5ka ve které se na něj dostatečně oblečou. To je ten problém.

0/0
22.3.2012 22:25

IARK - Skleněný Králíček 2

Re: peklo

Mas s tim problem jenom ty, my ostatni si zahrajeme hru a nemame vlhky sny jako ty, ze kdyz ted doleveluje novacek, tak nas za pul roku nebude schopny dohonit, ikdyz ten novacek je alt. Nevim co te na tom vzrusuje odpirat lidem velkou cast hry a proc chces aby chodili stary raidy. Mozna by se ti mohl postavit z toho, kdyby raidy v CATA jsi nemohl chodit dokud jsi na 80lvl neprosel raidy na wotkl. Pak by mozna mela dusicka pokoj, ze?

0/0
23.3.2012 7:17

Sargeus Payne

Re: peklo

Ne, Rozhodně není sám, kdo s tím má problém. Každý nováček by měl projít celou hru a ne jen endgame a dostat se na stejný level jako postava, co hraje od Vanilly. První epic fail Blizzardu byl už při vydání Burning crusade. Zelený item pro lvl 61 z datáče byl mnohem lepší než T3 z Naxu (pro lvl 60), což byl do té doby finální endgame. Stávající systém a politika Blizzardu zabíjí původní WOW Kulturu. Pak se není čemu divit, že mnoho lidí odchází znechuceno. Jak bylo již dříve řečeno, Dochází k postupnému zjednodušování a pak vznikají zdegenerovaní a primitivní hráči, co nemusí vyvynout téměř žádnou snahu, aby se dostali k endgamu a endgame gearu. Pohodlní hráči typu IARK, naprosto znechutí člověku hru.

0/0
23.3.2012 8:44

IARK - Skleněný Králíček 2

Re: peklo

Jasne - vzdyt to rikam - mate chlapci maly pindiky, ze chcete aby vas novacci nikdy nemohli dohonit? Potrebujete si honit ego na tom, ze "JA TEDY BYL DRIV" ;-D Noobove ;-D

0/0
23.3.2012 8:58

Ubaram

Re: peklo

"Zelený item pro lvl 61 z datáče byl mnohem lepší než T3 z Naxu (pro lvl 60), což byl do té doby finální endgame. "

Tak to opravdu nebyl. T3 vydrželo až do 70kových instancí.

+1/0
23.3.2012 10:07

BranMakMorn

Re: peklo

pro novacka bych to bral ale tohle nejde protoze je mrte hracu co maji alty nebo je dolevlili a proste nikdo nebude mit zajem jit 4raid instance stare ktere nikdo nechodi aby se mohl podivat do te aktualni to by neslo dat pomalu uz ani casove

navic se zapomin ale na jednu vec, z tech dungu padaji poad cca horsi epaxu nez aktualni raid ale sbiraji za to valory a diky tomu vetsinu gearu jsou schopni sehnat na 397 urovni napohodu

0/0
23.3.2012 10:40

IARK - Skleněný Králíček 2

Re: peklo

napohodu - 1 item za 2 tydny

0/0
23.3.2012 11:06

jarous76

Re: peklo

A dalsi vec je, ze 397 valor itemy maji naprosto blbe atributy - vetsinou je lepsi i drop z FL nez 397 valor itema.

Za vsechno mluvi 397 tankovaci plate helm - i 378 z HoTu je lepsi.

397 trinkety? To samy ... vetsinou spatenka. Nemaji staty - HoT trinkety jsou lepsi.

0/0
23.3.2012 13:32

IARK - Skleněný Králíček 2

Re: peklo

1) To, ze mas malyho pindika a mas potrebu se vytahovat s itemama neni muj problem.

2) S transmogrifikaci se bez inspekce stejne nic nedovis, takze co to tady zkousis?

3) Hra ma byt zabavna a pristupna, takze clovek co to nehraje od zacatku datadisku, ale prijde v pulce mezi datadisky, tak co - defakto ostrouha mrkev, stary raidy skoro nikdo nechodi, vsichni uz itemy maji a nez nabere nejakou vybavu, tak vyleze novy datadisk

4) Nevim proc mas potrebu si honit ega a poznavat novacky, jak podle epicu poznas zda to je main charakter ci alt? Povez chlapce.

0/0
23.3.2012 7:13

jarous76

Re: peklo

Muzes mi vysvetlit jednu vec? Zatim mi na to nikdo z hateru nikdy neodpovedel.

Chteji zabit WoW, blablabla a tuna dalsich veci - chapes ze ta hra vydelala pres 10 miliard dolaru jen na mesicnich poplatcich? Chces mi rict, ze hru ktera 7 let po vydani sype radove 120M USD mesicne jenom na poplatkach + dalsi veci z online shopu umira? Co teda ostatni hry? Jsi naprosto mimo.

WoW neumre dokud to nevypne Blizz - na to aby byla hra dlouhodobe rentabilni potrebujes tusim neco kolem 100.000 hracu. To je asi tak 1% soucasneho poctu hracu. Muzes mi ukazat kde WoW umira a kde vidis jeho brzky konec?

0/0
22.3.2012 19:18

jimbo1

.

tak nastesti za chvili vyjdou GW2 .WOW uz me nebavi hral jsem to od zacatku az do leta lonskeho roku vetsina hracu co jsem znal uz je pryc a co si budem rikat wow ma ted asi tu nejhosi komunitu .Tema pandama aspon pomohli jinym hram ted se zacina dost lidi vracet do riftu co jsem slysel dost lidi taky seklo s SWTOR ktery jsem taky zkousel a musim uznat ze to vydali trochu predcasne .

+1/0
21.3.2012 18:30

Dymas369

Re: .

GW sem nikdy nehral takze nemuzu posoudit objektivne :) Ale WoW jsem hral od vidani TBC az do Cata a muzu stebou souhlasit ze komunita neni to co byvala a celkove to poupada bouzel byla to super hra ted to je delane takovim hura stylem hrrr kupredu a vsechno mit za 5min :) co se Riftu tyce ten sem zkousel moc povedeny ale asi uz jsem presicen Fantasi zanrem protoze ted zkousim SWTOR ktery me pomerne bavi ac nato nemam tolik casu :) stima chvbkama neco tam je neco mene neco vice zavazne ale to by se melo zmenit patchem 1.2 ;-) a vem si to kdyz vyslo prvni wowko taak to bylo to same :) nemuzeme preci srovnavat WoW dneska s hrou ktera zrovna vysla srovnej WoWko kdyz vyslo a SWTOR ted :) rek bych ze jsou min na stejne urovni po herni strance grafika stranou :)

0/0
22.3.2012 10:15

Neregistrovany

Re: .

No srovnávání SWTOR s wowkem když vyšlo je naprostá hloupost, je třeba srovnávat ty hry jak jsou teď, protože na tom jediném záleží, tedy SWTOR je v tomto směru propadák, ať žije nastavení textur na low a high (dříve medium).

+1/0
22.3.2012 11:35

IARK - Skleněný Králíček 2

Re: .

Jakto, ze ne - prece hra v roce 2011 nemuze mit stejne vady jako mela hra co vysla v 2006, ne?

0/0
22.3.2012 12:03

BranMakMorn

Re: .

bohuzel musis to srovnavat , zaprve kazdy ceka ze si vezmou ponauceni od konkurence a za druhe kdo by hral nedoladenou hru, kdyz ma jine moznosti, ta hra musi proste dostatecne zaujmout wowku se to tehdy v konkurenci UO, everquestu a dalsich MMO povedlo a ostatni musi ted zaujmout zase vic nez soucasna konkurence

0/0
22.3.2012 12:22

Neregistrovany

Re: .

Nic proti subjektivnímu hodnocení, ale za sebe musím říci, že takto generalizovat komunitu opravdu nejde. Jistě, jsou servery jako Czech'Thul, které nestojí za nic, ale stejně tak jsou servery kde je opravdu stále dobrá komunita. Já hraju na serveru, kde guildy pořádají třeba i arénové turnaje, horda i alliance si navzájem blahopřeje k progressu a v generalu se opravdu člověk zasměje. Ano, možná je to i tím, že náš server je low-population.

0/0
22.3.2012 11:40

BranMakMorn

Re: .

a je pvp nebo pve? to taky dela hodne

jinak komunita je horsi nez byla ale driv taky vse slo jen na danem serveru a ted proste pro urychleni dungy , lfr, bg chodis meziserverove cim se to nejvic meni + hru si uziji i ne hc hraci hraci takze to hraje hodne deti apod., ale tohle ceka kazdou hru ktera je popularni ze se komunita zhorsuje, at uz cs , sc, dota , w3, hon a dalsi

+1/0
22.3.2012 11:57

IARK - Skleněný Králíček 2

Re: .

Presne jak rika kolega czechthul neni spatny, kdyz si najdes guildu ci sdruzeni guild, tak je to v pohode, nevim jak si aliance a horda blahopreji, kdyz si psat nemohou, asi myslis na webech - o to opravdu nestojim a to co poradaji guildy je o guildach ne o serveru - me vyhovuje to, ze se domluvim a kdyz se ti nekdo nelibi, tak ho proste kicknes

0/0
22.3.2012 12:02

A.A.

Re: .

pochybuju, že GW2 bude opravdu inovativní. V podstatě to bude to samé MMO, jakých je tu tuna. Jen teda nějaké rádoby dynamické questy, ale to uvidíme. Sám jsem velmi skeptický.

0/0
22.3.2012 17:21

Reinar

Re: .

GW2 BUDE inovativní. Tvou skepsi chápu, přecejen je na herním trhu teďka samý crap, ale tahle hra má velkou šanci se prosadit. Bohužel, kamkoliv přijdu, hráči o ní mají zkreslené nebo nepravdivé informace. Nejčastěji to, že to vyvíjí koreiský NCsoft, takže to bude anime grindovačka. Vyvíjí to americký ArenaNet v západní stylu a grind je sprosté slovo. Doporučuju si přečíst tenhle pěkný článek: http://noxxys.livejournal.com/913.html - srovnání GW2 a jiných MMORPG. A jak autor sám píše, když nemáš čas, sleduj jen barevně vyznačený text :)

A kdo se chce dozvědět více, koukněte na youtube nebo na fanstránky (např. http://guildwars2.cz/ )

0/0
22.3.2012 19:59

acidmaniac

Re: .

taky se těším na gw2 ,než vyjde tak to vyplňuju Vindictusem :)

0/0
22.3.2012 21:45

vojcek_p

Re: .

ArenaNet je součást NC West, což je prostě jen NA/EU pobočka NC Softu, takže to stále ještě je NC Soft (ikdyž se už teď ArenaNet nezodpovídá přímo Korejcům ale NC Westu, tak alespon u GW 1 to tak ještě bylo, ovšem jak lidi z ArenaNet řekli Korejci jim vždycky dávali dost prostoru ke tvorbě podle toho jak to sami chtěli). Nevím, proč z toho lidi mají takovou kopřivku pokaždé když uslyší slovo Korea. On ten grind není zas tak hrozný, minimálně v dnešní podobě. Dřív člověk zabil skupinu mobů a naskočilu mu 0.01% k dalšímu levelu, dnes udělá půlhodinovou denní instanci a za odměnu má 3%. Už to dávno není tak hardcore.

0/0
23.3.2012 10:06

who_cares

bohatost temat na bonuswebu

Uz tu dlouho nebyl clanek o WoWku a jeho novem uzasnem rozsireni Mists of Pandaria.

Ne pardon, byl vcera... tak jeste prihodte clanek o Diablu 3.

0/0
21.3.2012 18:12

ingi

Re: bohatost temat na bonuswebu

tak ono to bude mozna tim, ze se behem dvou dni objevily dve novinky ze sveta legendarni MMO, coz at chces nebo ne je zajimave tema... a jestli pro tebe neni, nechapu proc na clanek vubec klikas...

+3/0
21.3.2012 18:24

wrah

Re: bohatost temat na bonuswebu

Přesně. Na D3 je natěšených xy milionů lidí a wow již miliony lidí hraje. Takže si šíření novinek rozhodně zaslouží.

0/0
22.3.2012 10:45

who_cares

Re: bohatost temat na bonuswebu

Ale ano.. WoW uz miliony lidi hraje... moment, ne u nas.. takovej detail. A kolik novych hracu WoWka pribyva? I diky clankum zde na iDnesu jsem nabyl dojmu, ze naopak hracu ubyva. Tim sem chtel rict, ze ti co na WoWku ujizdi, maji urcite i lepsi zdroj zprav z tohoto sveta nez iDnes (alespon to tak byva, ze kdyz je clovek soucasti nejake komunity, tak sleduje nejake komunitni weby) a tudiz komu je takovy clanek urcen?

Ti co WoW hraji to jiz davno vedi, a ti co jej nehraji.. ty to nezajima.. alespon ne tak, aby potrebovali 3 clanky tydne na stejne tema. Uplne by stacilo, kdyz uz se teda neco deje, clanek typu "co se stalo za posledni tyden" a ne neustale vyrabet clanky, kde informacni hodnotu ma 1 veta a zbytek je balast a opakovani toho stejneho.

0/0
22.3.2012 14:35

IARK - Skleněný Králíček 2

Re: bohatost temat na bonuswebu

Ja WoW hraji a presto si informace ctu tedy - ja si to tak nejak radsi ctu v cestine a abych oblejzal dene 10 fanstranek, to me fakt nebere

0/0
22.3.2012 14:40

who_cares

Re: bohatost temat na bonuswebu

Pokud tedy ctete pravidelne, co jste se o datadisku ztohoto clanku dozvedel noveho, krome samotneho faktu, ze bude beta?

Priznam se ze jsem jej cetl jiz vcera, ale nepamatuji si, ze bych se neco noveho dozvedel.

0/0
22.3.2012 14:43

IARK - Skleněný Králíček 2

Re: bohatost temat na bonuswebu

Ze bude beta a jakym zpusobem bude vybirana - dost podstatna vec.

0/0
23.3.2012 7:20

who_cares

Re: bohatost temat na bonuswebu

Nebo jinak.. cele co jsem se snazil rict je, ze mesic co mesic se objevuje spousta zajimavych her, ktere pokud nejsou AAA tak po nich iDnes ani nestekne (pokud uz to neni vylozene fenomen.. pak pro zmenu vyplodi 3 clanky a vykaslou se na to). Resp. pise se tu neustale o WoW, Diablu a par dalsich AAA titulech a krome toho vlastne skoro o nicem.

Co je treba noveho v minecraftu, nebo SWTOR? Netusim.. ale mam tu 3 clanky behem tydne o WoWku a Diablu, ktere jeste ani nevyslo, takze redaktori vari z vody. (Resp. udelaji clanek okolo 10 screenshotu)

0/0
22.3.2012 14:47

IARK - Skleněný Králíček 2

Re: bohatost temat na bonuswebu

Minecraft je indie a o SWTOR tu bylo dost clanku, tak nevim co tu fnukas - navic jsi na soukromym webu, uz tu nemame komunismus a clanky se nemusi psat podle lidu - pokud se ti to nelibi, tak proc sem vubec lezes a diskutujes? Proc me presvedcujes, ze mi clanky nic nedavaji a ze sem nemam chodit?

0/0
23.3.2012 7:23

vojcek_p

Re: bohatost temat na bonuswebu

Soukromý web, no nevím, přeci jen když to teď patří pod idnes tak by to mělo alespoň vzdáleně připomínat objektivní herní médium, kde se člověk dozví informace i o jiných hrách, než o těch které aktuálně frčí v redakci. Psát stále jen o té jediné správné hře mi spíš připomíná komunismus.

0/0
23.3.2012 10:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.