Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

EA dostává tisícovky nenávistných dopisů od odpůrců gayů a lesbiček

Odpůrci milostných scén homosexuálů a lesbiček zuří a u Electronic Arts se dožadují jejich vymazání z her. Prý budou takové tituly bojkotovat. EA jakýkoliv nátlak ignoruje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lolinator

Ja hram za lesbu!

No a co?

Mne osobne to pripada sexy, aj ked skoda toho kupania v spodnom pradle. Hadam sa raz dockame takej kvality ako od CDprojekt RED s Witcherom 2. S Dianou Allers to mohli spravit poriadne. Aspon ze Liara ma poriadnu scenu, ta mi trochu pripomina zaver Prince of Persia: Warrior Within.

Na druhu stranu za gaya som nikdy nehral, a ani to nemam v plane, ale taktiez mi to zatial v ziadnej z hier od Bioware neprekazalo.

+1/0
6.4.2012 18:55

doktor_bota_2

Re: Ja hram za lesbu!

S Dianou někdo dělá něco jiného, než "povinné" tři interview? Vypadá jak zadek elcora. Nechápu, proč ji tam EA procpalo, když měli v jedničce sexy Emily Wong...

+2/0
6.4.2012 20:03

Tomas (Tok)

Re: Ja hram za lesbu!

Proč asi :D Procpat do hry známou tvář z IGN se vyplácí. Za 1) jsou za dobře s ní a za 2) za dobře s jejími fanoušky

0/0
7.4.2012 12:12

doktor_bota_2

Re: Ja hram za lesbu!

Ano, ale vzhledem k výsledku to určitě nejde označit za úspěch, protože Jessica je hezká baba, i když se jmenuje "Chobot", zatímco Diana je... no, to už jsem napsal. Mimochodem, Jessica Chobot ukončila svůj blog s odkazem právě na její ztvárnění v ME3 a rozhodně nešetřila kritikou BW, pokud jsem to dobře pochopil.

0/0
7.4.2012 17:12

Tomas (Tok)

Re: Ja hram za lesbu!

O tom co psala a jakej názor na to chobot měla nevím. Ale podle fotky je Allers hodně nepovedený, totálně plastický pokus o klon :D

0/0
7.4.2012 23:33

Tomáš22

nenávidím tyhle pseudomoralisty

Vždyť vás do toho nikdo nenutí hlupáci!!!

0/0
6.4.2012 18:03

Kahlan Amnell

Ty bojkoty nechápu

Rasisti taky bojkotují, že si mohou zvolit pro Shepa tmavší barvu kůže? Nebo že není na výběr afro účes?

Chápu, že takové bojkoty EA ignoruje, protože od gayů a lesbiček chtějí penízky taky. :-)

0/0
6.4.2012 16:28

doktor_bota_2

Že uvedené dopisy (reakce) EA ignoruje je pravda,

tahle společnost ignoruje naprosto jakoukoliv kritiku, hlavně tu oprávněnou. Ostatně i proto tihle podvodníci vyhráli soutěž o nejhorší společnost Ameriky.

+3/0
6.4.2012 13:24

cckk

Re: Že uvedené dopisy (reakce) EA ignoruje je pravda,

R^

0/0
10.4.2012 8:51

vaclavj1

Re: Že uvedené dopisy (reakce) EA ignoruje je pravda,

Konkretne odpurci homosexualu pro ne urcite hlasovali ... stejne jako urazena decka z BSN.

0/0
10.4.2012 19:57

Stíhací bombardér Karel 6

nevím proč to komu vadí

vždyť je přece nikdo nenutí, aby jako male Shepard spali s chlapem a na druhou stranu se mi female Shepard s jinou babou líbí. :-)

+4/0
6.4.2012 12:46

Tomas (Tok)

Re: nevím proč to komu vadí

No, komu tam vadí lesbičky je jasný případ té naivnější a vyšší úrovně věřících. Gayové už vadí většímu počtu lidí, z jednoho úhlu je to dobře a z druhého špatně. Steve svojí homo povahu pořád předhazuje a ta hra pak z určitého pohledu působí tak, že stačí blbej překlik a z 2 díly hetero Sheparda je homouš. To už je špatně.

0/0
6.4.2012 13:33

FlidrL

Re: nevím proč to komu vadí

Já bych tam tu možnost ponechal, ale chápu, že překlik se stát může, takže bych zároveň hlasoval aby si hráči mohli mimo hru zvolit. Pak by se jim volby, které tento vztah iniciují jednoduše skryly.

0/0
6.4.2012 14:06

Giga Pudding

Re: nevím proč to komu vadí

rozdíl mezi homosexuálním mužem a homosexuální ženou spočívá v čem? :)

0/0
6.4.2012 15:18

net.Xtreme se nevzdává

Re: nevím proč to komu vadí

No na homosexuální ženu se dá dívat;-D

Jinak k názoru výše nebylo by od věci u volby postavy zvolit, zda bude homo/hetero/bisexuální...

+3/0
6.4.2012 15:49

Giga Pudding

Re: nevím proč to komu vadí

Tak to jsem ráda, že v tom nakonec žádný rozdíl není :)

0/0
6.4.2012 16:19

doktor_bota_2

Re: nevím proč to komu vadí

Ne, to jsi jen zase něco nepochopila.

0/0
6.4.2012 23:56

Giga Pudding

Re: nevím proč to komu vadí

Na homosexuální ženu je úplně stejný pohled jako na homosexuálního muže, takže žádný rozdíl. :)

+1/0
7.4.2012 0:47

doktor_bota_2

Re: nevím proč to komu vadí

Jak už jsem napsal - to jen zase nechápeš téma. Pro heterosexuálního muže je pohled na lesbické erotické scény příjemný, protože si velmi snadno dokáže představit sebe sama jako součást hry, narozdíl od tématu "dovádějících" gayů. Je mi nicméně jasné, že s tvojí intelektuální a vědomostní výbavou to nebude jednoduché pochopit, takže si klidně dej na čas.

0/0
7.4.2012 6:22

Yerm

Re: nevím proč to komu vadí

Nicméně znám celkem dost heterosexuálních žen, kterým je příjemnej pohled na "dovádějící" gaye. Takže ne, není v tom rozdíl. Jde jen o tom, že heterosexuálních mužů asi hraje víc než heterosexuálních žen.

+1/0
7.4.2012 8:51

net.Xtreme se nevzdává

Re: nevím proč to komu vadí

Pro mě v tom rozdíl je;-D asi jako je pro mě rozdíl, jestli budu mít sex s mužem nebo ženou...že se na to nějaká žena dívá opačně neznamená, že tma rozdíl není, jen jsou ty rozdíly vyrovnané:D

0/0
7.4.2012 10:11

doktor_bota_2

Re: nevím proč to komu vadí

Ano, pro ženy je zase přijatelná gay erotika, takže z pohledu jednoho a toho samého pozorovatele JE v tom sakra rozdíl.

0/0
7.4.2012 16:48

Giga Pudding

Re: nevím proč to komu vadí

To není otázka sexuality jako takové, ale vlastního sebepoznání a inteligence dotyčného. Takže například lidi jako ty obvykle teatrálně ječí a zavírají oči a skuhrají jen když vidí nahýho chlapa, protože v zaprvé nezvládli důkladně poznat ani vlastní povahu a sexualitu, za druhé jejich uvažování a inteligence je kdesi na pubertální úrovni a za třetí, což vyplývá z předchozího, jsou nenávistní a protože jsou nevyzrálí, tak se nesnaží pochopit nebo poznat něco odlišného a jedinou jejich reakcí jsou předsudky.

Takže heterosexuální muž, který nepláče když vidí homosexuálního muže, docela reálně existuje, protože jeho vlastní sexualita nehraje žádnou roli v tom na co se zvládne nebo nezvládne dívat ve fikci, což je ke všemu asi to nejzásadnější, protože i kdyby byla videohra nebo film nebo kniha nebo cokoli sebelepší, tak pokud by hlavní postava byla homosexuální, tak by lidi jako ty vřískali stejně jako teď, takže můžeš zkusit hádat jestli to je problém fikce nebo tvůj :).

0/0
7.4.2012 13:22

doktor_bota_2

Re: nevím proč to komu vadí

Nepřekvapila jsi. Já se nebavím o tom, co lidé zvládnou zkouknout, ale co je jim příjemné/nepříjemné a proč je rozdíl mezi pohledem heterosexuála na homosexuální chování stejného a opačného pohlaví. Fakt si dej na čas, třeba i pár dnů...

0/0
7.4.2012 17:03

Giga Pudding

Re: nevím proč to komu vadí

Pohled na homosexuálního člověka nebo na heterosexuálního člověka je příjemný nebo nepříjemný asi jako pohled do stropu, protože sexualita s tím tak nějak nemá co dělat a není ani ničím co by doopravdy vidět bylo, nemluvě o tom, že přesně o pohledu heterosexuála na homosexuální chování jsem mluvila, takže by sis měl dát asi čas :) třeba i pár dnů :).

0/0
7.4.2012 19:02

doktor_bota_2

Re: nevím proč to komu vadí

Já se bavím o pohledu na homosexuální chování, a to erotického charakteru. No nic, ztráta času.

0/0
7.4.2012 19:38

Giga Pudding

Re: nevím proč to komu vadí

Přesně tak, ztráta času, protože přinejmenším průměrně inteligentní člověk nekvičí když vidí heterosexuální nebo homosexuální erotiku, protože v tom není rozdíl a jen vřískálkové co nevidí dál než na svůj vlastní předsudek se snad i sprchujou v plavkách, aby náhodou neviděli nahýho chlapa :).

0/0
7.4.2012 20:41

Tomas (Tok)

Re: nevím proč to komu vadí

Promiň, ale když píšeš jako ženská, jak víš, co si myslí chlap? Žádnej, sebevyspělejší chlap neřekne, že mezi homo a hetero erotikou není rozdíl. Protože tam je sakra rozdíl.

+1/0
7.4.2012 23:36

Giga Pudding

Re: nevím proč to komu vadí

Já mluvím o tom co si myslí dostatečně inteligentní člověk, to se nijak neodvíjí od pohlaví a víš proč? protože sexuální scéna ve hře, která není a nemá být erotická totiž nemá za účel někoho vzrušovat a tím pádem je úplně jedno jestli je heterosexuální nebo homosexuální.

0/0
8.4.2012 12:52

doktor_bota_2

Re: nevím proč to komu vadí

Odtud patrně pramení tvoje naprostá názorová nekompatibilita nejen se mnou. Já se do hry, pokud je dobrá, vžívám, snažím se reagovat tak, jak bych reagoval na místě hlavní postavy, cítím emoce ve vypjatých scénách a pochopitelně reaguju i na erotiku. Ty evidentně hry pouze konzumuješ, nebo lépe řečeno studuješ - asi jako soudce spis o vrahovi před rozhodnutím, zda jej popravit. Ten se přitom taky nesmí nechat ovlivnit pláčem vrahovy matky...

+1/0
8.4.2012 14:49

Giga Pudding

Re: nevím proč to komu vadí

Že ty bys reagoval na místě hlavní postavy nějak nenávistně vůči homosexuálům je tvůj problém, ne problém té hry nebo jakékoli jiné fikce, která nezobrazuje to jak bys to dělal ty konkrétně, ale jak je napsaná postava, takže mě osobně vážně k hysterii nepřivádí homosexuální postavy v jakékoli fikci a protože netrpím nějakými nenávistnými předsudky, tak si uvědomuju, že sexualita kohokoli na mě nemůže mít žádný dopad a nemůže mi ani nijak škodit, takže neexistuje důvod, proč bych kvůli něčemu takovému měla skuhrat.

0/0
8.4.2012 14:59

doktor_bota_2

Re: nevím proč to komu vadí

Neustále měníš téma a podsouváš mi něco, co jsem nenapsal. Nemám problém s homosexuály, nicméně pohled na homosexuálně orientovanou erotiku, jedná-li se o muže, je mi nepříjemný. Nicméně platí, co jsem napsal, ty se prostě nenecháváš vtáhnout do děje, což je zásadní rozdíl mezi tebou a mnou (a naprostou většinou hráčů), proto je diskuze s tebou zbytečná - stejně jako byla zbytečná při hodnocení závěru ME3, a to ze stejného důvodu.

Jen taková drobnost - pokud si skutečně myslíš, že na tebe sexualita někoho jiného nemůže mít žádné dopady, tak se nedivím už vůbec ničemu, leda že jsi taková hnuska, že můžeš chodit nahá o půlnoci v cikánském ghettu.:-/

0/0
8.4.2012 15:22

Giga Pudding

Re: nevím proč to komu vadí

Konkrétně jak tě ovlivňuje že někdo úplně cizí je homosexuál nebo heterosexuál?

A nějaké "vtahování" s tím nemá nic společného, protože to není tvůj příběh, takže tvoje nenávist k homosexuálům je tvoje věc, ne věc té postavy a celého jejího příběhu.

0/0
8.4.2012 16:11

doktor_bota_2

Re: nevím proč to komu vadí

Ne, já opravdu necítím k homosexuálům nenávist, to se skutečně snažíš marně. K ostatnímu jsem se vyjádřil už dvakrát .

0/0
8.4.2012 16:26

Giga Pudding

Re: nevím proč to komu vadí

Tak to jsem teda ráda, že ses teda konečně smířil s tím, že sexualita někoho jiného nemá vliv na kohokoli dalšího a že vžít se do příběhu znamená vcítit se do fikce a ne vžít se tak možná sám do sebe a vlastních nenávistných předsudků, kterými celý příběh ani jeho postavy neoplývají :).

0/0
8.4.2012 16:35

doktor_bota_2

Re: nevím proč to komu vadí

Zase špatně. Série ME, pomineme-li její závěr, přímo vybízí k tomu, aby hráč do hlavní postavy projektoval vlastní osobnost a tím příběh ovlivnil, nejde tedy o prostou konzumaci, jako v případě knihy či filmu. Chápu, že nejsi schopná to pochopit a rozlišit - kromě vrozených dispozic je to dáno i tvým vzděláním, pokud je pravda, že jsi umění studovala.

0/0
8.4.2012 17:35

Giga Pudding

Re: nevím proč to komu vadí

Hlavní postava té hry zjevně není nesnášenlivá vůči homosexuálům a neskuhrá, takže nic z tebe v ní není, ty ji můžeš jen usměrňovat, ne přepisovat a ve výsledku ses tedy nenechal vtáhnout do absolutně ničeho, protože zjevně nechápeš co je fikce a její postavy zač vzhledem k tomu, že se neustále oháníš jen co ty bys dělal a co ty bys nesnášel a podobně.

Ale je velmi bizarní, že někdo jako ty tu snad vůbec používal slovní spojení typu "intelektuální a vědomostní výbava", když se člověk pak podívá na velmi zvláštní představy o tom, jak cizí sexualita má nějaký vliv na někoho dalšího nebo že vtáhnutí do děje znamená plakat nad tím, že postavy jsou opravdu cizími postavami a ne tebou :).

0/0
8.4.2012 17:48

doktor_bota_2

Re: nevím proč to komu vadí

Ano, prostě nejsi schopna pochopit, že v ME nejde o "read-only" prožitek, že jde o to, aby se hráč rozhodoval v rámci možností tak, jak by to dělal na místě hlavní postavy v reálu. Hlavní postava je taková, jaká chci aby byla - třeba nesnášenlivá podrazácká mrcha, ačkoliv za renegade jsem ME nikdy nehrál, takže s tím osobní zkušenost nemám.

0/0
8.4.2012 18:46

meda_beda

Re: nevím proč to komu vadí

To jsou bludy. Samozřejmě že ta postava je přesně taková jakou ji chce mít. Hlavně proto jsou zde také možnosti volby aby to zprostředkovalo ten pocit že si můmu vybrat dle sebe. A jak se zde kolegovi snažíte podsunout že je homofobní je skutečně trapné. Mezi lesb a gay erotikou je samozřejmě rozdíl. Spoustu holek lesbické hrátky vzrušují kdežto u můžu je to číslo rovno mnohem(mimo gay). Je prostě obecně přijímána mnohem lépe. PS: Nestudujete náhodou gender studies? ;-D

0/0
10.4.2012 10:34

Tomas (Tok)

Re: nevím proč to komu vadí

Sexuální scéna možná nemá vzrušovat, ale má způsobovat pocity. A i ten nejinteligentnější člověk má jiné pocity z homosexuální (pokud je stejného pohlaví) a z heterosexulní. Kdyby filmy a hry neměly vzbuzovat žádné pocity, nikdy by se nekonaly.

0/0
8.4.2012 14:54

Tomas (Tok)

Re: nevím proč to komu vadí

Lesbičky vadí jen puritánům.. ke gayům má ale většina populace neutrální nebo negativní postoj.

0/0
6.4.2012 22:42

net.Xtreme se nevzdává

Re: nevím proč to komu vadí

Alespoň mužské populace.

0/0
7.4.2012 10:09

Tomas (Tok)

Re: nevím proč to komu vadí

No ta je hlavní součástí fanbase, ale i tak si průměrná žena neužívá pohed na 2 gaye v posteli tolik jako průměrný muž 2 lesbičky v posteli :D

Prostě gaye ve hře ocenují pouze homosexuální jedinci a ochránci všemožných práv, ostatním je to jedno nebo proti srsti.

0/0
7.4.2012 12:16

Kahlan Amnell

Re: nevím proč to komu vadí

Když jako chlap hraješ za FemShep, tak jsi gay, když si zvolíš za její partnerku ženu, anebo naopak když ji cpeš sex s mužem? ;-D

0/0
6.4.2012 16:30

net.Xtreme se nevzdává

Re: nevím proč to komu vadí

Já si za FemShep zvolil za partnerku Liaru, která sice zdánlivě vypadá jako ženská (je zajímavé, kolik humanoidních ras se vyvynulo ze savců), ale podle kodexu a vůbec herních informací se jedná o jednopohlavní organismy, co se rozmnožují partenogenezí obohacenou o pár genů z partnera...nebo tak něco, takže homo/hetero sexuální ztrácí smysl...

Jinak FemShep jsem si zvolil především proto, že na toho chlapa se nedá dívat, když hraju FPS, tak hraju za chlapa, když hrjau TPS, tak hraju za ženskou, nevím proč:D

0/0
6.4.2012 19:41

Yerm

Re: nevím proč to komu vadí

Proč nikdy kapitánu Kirkovi žádná mimozemšťanka neřekne "hej, vyndej tu věc z mýho nosu"? ;-D

+1/0
6.4.2012 20:14

net.Xtreme se nevzdává

Re: nevím proč to komu vadí

;-DR^

0/0
6.4.2012 21:12

klukcz

zajímavé

že brojí proti homosexuálním stykům ale proti sexu s mimozemštanem nic nemají. přitom to by mělo být vlastně mnohem horší,ne?

0/0
6.4.2012 12:37

skywolf

Re: zajímavé

Ne neni, staci...nepolykat.

:)

+1/0
6.4.2012 12:40

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: zajímavé

A co to násilí;-D Jinak v ME3, pokud vím, byly homosexuální vztahy dobrovolné, stejně jako heterosexuální, takže nechápu, o co jim jde...

0/0
6.4.2012 12:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.