Diskuze

Otec stříleček John Romero chce nabídnout zběsilou akci ve stylu Quake

Začátkem devadesátých let položil základy akcím z pohledu první osoby, po jednom z největších herních propadáků však ustoupil do ústraní. Řeč je o Johnu Romerovi, jednom ze spoluzakladatelů studia id Software a autorovi neúspěšného titulu Daikatana.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
E

Ej.dzej.rimmer

12. 4. 2012 6:54
...

Co ja bych dal za novyho Unreala.Nebo MW3 bez death striku,akimba a podobnych s.acek.

0 0
možnosti
MM

SH code

12. 4. 2012 2:16
to zní zajímavě

jako kdyby se poučil z Daikatany, vyrostl a měl trochu skromnosti. pokud to použil i při dizajnování té hry tak má šanci být celkem dobrá.

0 0
možnosti
F

Falewick

11. 4. 2012 23:01
Q3A forever

jenom do toho!

0 0
možnosti
JH

Habansz

11. 4. 2012 12:40
spravne

Nemam rad systemy kryti. Napriklad hra kill switch to mela uz pred temer 10 lety a dnes naprosto ten samy system ma GoW a je to unikatni, ale pred 10 lety unikatni nebyl .... Kde sou casy Counter Strike nebo Doom3, kdy jedinej system je rychle zalizt za roh a krcit se za bednou pomoci Ctrl :-)

0 0
možnosti
NSN

net.Xtreme se nevzdává

11. 4. 2012 13:28
Re: spravne

Systém krytí je problematický, kolikrát jsem v Mass Effectu umřel, protože jsem kryt nedopatřením přeskočil nepříteli do rány:-) Jinak shovávání pomocí controlu uznávám, ale v kolika střílečkách se dnes může člověk skrčit nebo vyskočit...a to nemluvím o zalehnutí, to je jen v pár hrách (ale je fakt, že ani v těch "old-school" nikdy moc nebylo...)

0 0
možnosti
OM

Hagen

11. 4. 2012 9:34
mno

Romero zaspal dobu a už nemá šanci prorazit se starým stylem stříleček. A dle jeho slov bych řek že má do dokončení hry asi tak 5 let

0 0
možnosti
PI

pavlik05

11. 4. 2012 10:12
Re: mno

to si uplne nemyslim, je jasny ze ta era uz je pryc, ale to co rika na konci s kolejnicema je pro mne osobne mnohem vetsi prusvih. Mass effect, Crysis, CoD - neviditelna ruka te drzi za zapesti a tahne te rovne napric urovni.

Takze pokud prijde s quake arenou v lepsi a otevrenejsi grafice, bude to myslim zajimavy uz jenom protoze se dneska nic takovyho nedela.

0 0
možnosti
R

ravlin

11. 4. 2012 9:21
...

R^

0 0
možnosti