Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Star Wars: The Old Republic po pár měsících: přibyl obsah a přituhuje

Vánoce loni pro některé začaly s menším předstihem: na on-linovku ze světa Star Wars s podtitulem The Old Republic čekaly davy hráčů i fandové univerza George Lucase. Sci-fi dobrodružství si po pár měsících ostrého provozu vede obstojně, zmizely především porodní bolesti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

IARK - Králíček Chlupíček

Uzasne rozplyvani autora

Takze jestli jsem to pochopil, tak ta hra konecne dodala poradny raid, kde se clovek nemuze rypat s prstem v nose - blahopreju - to je ted standartem vsude. Ze by ta hra konecne zacala aspon trochu byt hratelna i po dosazeni max lvl? No za navrat k tomuto propadaku nesplnenych slibu, ktery se mel jmenovat KOTOR 3 mi to nestoji.

0/0
2.5.2012 7:21

patrik.spitzbart@email.cz

SWTOR vs WoW?

Musíte sami uznat že SWTOR je první MMORPG které má, pokud budou dále a dále zlepšovat, šanci vydržet i s měsíčními poplatky. Bohužel si myslím že tajemný projekt Titan od blizzardu jim zatne tipec:-) . Škoda to, potenciál to má

0/0
1.5.2012 12:56

Kicker

Re: SWTOR vs WoW?

No Blizzard má své fanoušky a ti budou hrát jejich hru i kdyby to byl propadák. :D Je to vidět na Titanu, kdy spousta lidí má názor jako ty a přitom nikdo neví o co jde. :D

0/0
1.5.2012 20:25

gawy

Re: SWTOR vs WoW?

Ale muze prece predpokladat na zaklade zkusenosti z minulosti, ne? Vzdyt svou vetu zacal slovem "myslim".

0/0
1.5.2012 21:15

Kicker

Re: SWTOR vs WoW?

Šak jo. Já neříkám, že to bude propadák nebo tak, ale líbí se mi, že všichni automaticky předpokládají úspěch. I když asi bude, Blizzard nejspíš použije starou osvědčenou taktiku, šlohne co se dá a bude pracovat hlavně na hratelnosti.

0/0
1.5.2012 21:52

patrik.spitzbart@email.cz

Re: SWTOR vs WoW?

všichni předpokládají že to bude úspěch na základě pověsti studia :D taky předpokládáš že takovej bavorák neudělá nějaký aušus auta... to je krásná definice předpokladu :D

0/0
7.5.2012 12:20

IARK - Králíček Chlupíček

Re: SWTOR vs WoW?

Jmenuj jednu hru od Blizzardu, ktera byla propadak

0/0
2.5.2012 9:16

jarous76

Re: SWTOR vs WoW?

Ghost - radsi ho nikdy nevydali ;-)

0/0
2.5.2012 13:36

IARK - Králíček Chlupíček

Re: SWTOR vs WoW?

;-D tak to jo - jak vis, ze to bylo kvuli spatne hratelnosti?

0/0
2.5.2012 15:03

jarous76

Re: SWTOR vs WoW?

No nevim, ale je to jedina vec, co se do kategorie propadak da alespon trosku nacpat ;-D

0/0
2.5.2012 15:54

Kicker

Re: SWTOR vs WoW?

No podle čísel ne, podle názoru některých lidí třeba ne úplně propadá, ale nic nového, případně vykrádačka. Každopádně je vidět, že Blizzard má skvělý marketing a dokázal si vytvořit skvělou fanouškovskou základnu, která už blahořečí jejich hru, aniž by ji viděli nebo o ní cokoliv věděli.

0/0
2.5.2012 15:52

IARK - Králíček Chlupíček

Re: SWTOR vs WoW?

nic noveho - vykradacka - Proto byl DOOM 2 tak uspesny. Spousta lidi si totiz prave mysli, ze nove veci naopak ublizi, nejhorsi je, kdyz nahrazujes neco co funguje a co je dobry necim co je "cool" - koukni jak dopadl DNF - hlavni co ho zabilo - byly novinky.

Vykradacky jsou vsechno - warcraft i starcraft je adaptace na warhammer, protoze nedostali licenci, presto bych nerekl, ze to jsou vykradacky - a ze u WoW sjednotili to nejlepsi ze vsech her? Me to nevadi, me vadi to, ze to nedelaji dalsi studia a tak se dockame her jako je TOR, kde chybi zakladni veci, ktere tu byly uz v roce 2006

0/0
3.5.2012 7:21

patrik.spitzbart@email.cz

Re: SWTOR vs WoW?

Mno... další skvělý případ jak to vypadá když "inovace" uplně zazdí bombovou hru je command and conquer 4

ps hádejte pod taktovkou jakého giganta to vzniklo :D bioware by vám poradil

0/0
7.5.2012 12:22

jimbo1

.

;ak jsm sklaman SWTOR tak o to vic me prekvapila ale opravdu hodne TERA poprve po letech sem u neceho vydrzel celou noc.Zkousel jsem I GW2 o vikendu a nic moc I po graficke strance

0/0
1.5.2012 12:23

skywolf

Re: .

Teru hraju prave ted, a i kdyz mela byt puvodne jen filler do vydani GW2 (pote co me SWTOR prestal bavit z duvodu neschopnosti/neochoty Bioware udelat aspon trochu obstojne pvp), tak ted me TERA chytla opravdu hodne. Asi ji budu hrat i po vydani GW2...asi.

Ad GW2, engine neumi tak detailni postavy a potvory jako Unreal Engine, ale plni svuj ucel na 99% (100% az ho vyladi do finalni podoby, ten o vikendu nebyl plne optimalizovany). A hlavni sila Arenanetu byla vzdycky v jejich designerech, GW1 mely nenarocny engine a naprosto uzasne vypadajici krajiny, teren, i mesta.

GW2 to potvrzuji, prosel jsem si cely Divinity Reach a jeste jsem nevidel jemu podobne mesto v zadne hre, online nebo offline. Krajina je variabilni, nektere scenerie jsou nudnejsi a nektere naprosto fantasticke, a podvodni prostredi bylo naprosto uchvatne.

0/0
1.5.2012 20:45

Dr.Figh+er_2

Re: .

taky jsem si o víkendu zahrál GW2 a musím přiznat, že mě hra docela mile překvapila (co se designu týče, tak přímo ohromila). Hrál jsem i Teru a raději bych osobně "investoval" čas do GW2, je to (bude to) kvalitnější titul.

0/0
2.5.2012 9:38

Dr.Figh+er_2

Re: .

+ mnohé herní mechaniky mi vyloženě padly do oka ..

0/0
2.5.2012 9:40

Hagrid23

:)

Jasně, že odpadlo 2 hodiny čekat ve frontě, když to plno lidí přestalo hrát. Nás bylo 60-80 online v prime time a ted nesložíme máme problém složit 10tku.

+2/0
30.4.2012 21:32

Xeen

sw tor

BW neopravilo zasadni nedostatky hry a tou jsou pro mne zejmena guildovni funkce a vesmirne bitvy.

Presneji - neexistence vesmirnych bitev a neexistence guildovnich funkci.

Ne opravdu predelavka RiverRide z osmibitu do hnusne byt vicepixelove grafiky formou asi 10 miniher (bioware nazyvanych vesmirne mise) opravdu nejsou vesmirne bitvy. PvP ve vesmiru je utopie ktere se podle mne nedockame tady nikdy. Jo a nekdo by mohl bioware rict, ze guildovni chat je sice hezka guildovni funkce ale ponekud... ehm ... nedostacujici.

V roce 2000 existovaly MMO, kde guildy mely vlastni sidlo, guildovni banku, mohli mit erby, hromadit majetek, vliv v dane virtualni spolecnosti. A co ma SW Tor? Guildovni chat!

0/0
30.4.2012 20:43

Xeen

Re: sw tor

Predstavte si vyhypovane auto v roce 2012. Teda, sice nemá posilovac rizeni, ABS, airbagy a elektricke stahovani oken a ani klimatizaci, sterace ma jen na zadnim skle, ale zato ma super cool integrovany fen na vlasy. A kdyz budete poctive platit mesicni poplatky, mozna vam tam jednou nekterou z tech veci "domontuji" v ramci "patche". Vybaveni ktery mely lepsi auta uz v roce 2000 a dnes je v u noname cinskych znacek s 100x nizsim rozpoctem standardem a tady - nic.

Auto ma v prve rade jezdit. A to SW Tor splnuje. Zatim jede. Zatim ma hrace. Zatim je to stale MMO. Trabant je koneckoncu taky auto, ze?

A mohl bych pokracovat: Absence statistik na webu, absence soutezi/turnaju a obecne competitionu. Koridorovost. Absence perzsitentniho sveta, kde mate pocit, ze kdyz neco udelate, ma to nejaky efekt (vase guilda dobyje imperialum pevnost a oni ji fakt musi dobyt zpatky - dohle umely hry MMO uz pred 10 lety).

0/0
30.4.2012 20:43

Xeen

Re: sw tor

Mohl bych pokracovat az by vycet chyb presahl stovku. Pridam jeste velmi nudne, nevyvazene PvP. Absence jakychkoli nastroju, kterymi by mohli hraci delat questy a zabavu ostatnim hracum. Katastrofalni engine zpusobujici lagy na strojich kde jede jakakoli jina hra jak z praku (sandybridge I7 na 4,2GHz, SSD disk 2x256GB, 16GB ram, 580GTX grafika je na tuhle grafickou vyblitinu obcas kratka. Tragicka uroven animaci. Pokud za neco platim mesicni poplatky (a je jedno ze jsou nizke) ocekavam uroven sluzeb a moznosti alespon o neco vyssi nez mam za f2p sluzby. Subskribce mi skoncila v unoru. Soucasne "super novinky" me nepresvedcily k navratu. Kdyz jsem odchazel zbyvalo nas 6 z 40 clenne guildy. Vsichni jsme totiz dohrali pribeh za imperium i republiku, prolezli co se dalo a platit si graficky chat a cekat ze "treba prijde Deus Ex Machina" a udela z tohoto MMO neco zabavneho nam prislo jako vyhazovani penez.

0/0
30.4.2012 20:53

Mablung

End content

Ach jo, další hra která nepochopila že MMORPG závisí na end contentu (omlouvám se, nějak mě nenapadá krátký český překlad).

Vezmu-li si třeba AION, tak bylo levelování peklo. Nuda, repetitivní, bez pořádných odměn. Ale lidé stejně levelovali, protože se těšili na end content, dobývání hradů, hromadné pvp, ... . Bohužel, i když principy AIONu byly výborně udělané, technická omezení udělal z mass pvp slide show, single pvp bylo často o tom kdo koho trefí jako první (třeba ranger) a nebo kdo koho ufearuje (má postava).

Star Wars jsem zkoušel a byl jsem smířen s tím že si koupím single player který časem odložím. Bohužel, nezklamal jsem se.

O failech typu Warhammer či AoC se nemá cenu bavit, tam je to to samé. End content, end content, end content ...

Teď čekám na GW do kterého vkládám hodně velké naděje.

0/0
30.4.2012 17:15

Mankind

Re: End content

Ach jo,dalsi clovek ktery nepochopil ze MMORPG zabava je pro kazdeho jina. Nekdo ma rad  tzv ''end content''(hrozne slovni spojeni) ,jiny po dosahnuti max lvl konci nebo altuje. SWTOR ve stavu v  jakem se nachazi prave ted,je momentale hlavne o pribehu a altovani.

Nekdo je z toho nadseny,nekomu se to nelibi. Ale propadak to neni. To same treba AoC. Nehraji to miliony lidi,ale svou hracskou zakladnu stalych hracu to porad ma.

0/0
30.4.2012 18:43

Mablung

Re: End content

AoC má svou hráčskou základnu, jenže hodně slabou.

Samozřejmě že každému jde o něco jiného. Ale nelžeme si do kapsy, většině lidí jde o ten end content a pokud ho nemá, je finančně neúspěšná, nezaplatí se a nebude mít peníze na zaplacení dalšího rozvoje. Na tom teď myslím hapruje AoC. To že vyhovuje pár lidem neznamená že je moc úspěšná. Jen to že není natolik strašná aby se úplně uzavřela.

0/0
30.4.2012 23:58

Kicker

Re: End content

Bohužel spousta lidí nechápe to, že end game content je jen SOUČÁST každé MMO. Nechápu lidi, kteří jedou třeba hrr na max a pak se divý, ono tu není co dělat? No, po měsíci nebo dvou, kdy je hra vydána opravdu nemůže být end game na další rok dopředu. :D Jde o to projít si hru, já to tak zatím dělal u všech, v klidu, žádný spěch, projít si dungeony, crafting atd. Nejnudnější hra, kterou jsem zatím hrál? WoW. :)

0/0
30.4.2012 21:10

Platon23

Re: End content

Souhlas, hru jsem kupoval hlavně kvůli příběhu, mě end content moc nebere, sice si ho projdu, ale stejně se víc těšim na další příběh za jinou postavu. Hru hraju od spuštění a teprv dnes dokončím první postavu na lvl 50, neříkám příběh, ale lvl 50, příběh mi možná ještě den, dva potrvá. Pro mě ideální. Budu mít za sebou zhruba tři max. 4 hlavní linie než vydaj první datadisk, alespoň dle mého soudu. Se hrou jsem spokojen a těch 250,- za měsíc taky neni částka, které by mi bylo líto.

0/0
30.4.2012 22:59

Mablung

Re: End content

Bohužel spousta lidí nechápe že i u online her je zákazník zákazníkem, tudíž má právo na dodělaný výrobek. Další věcí je že MMORPG se nehraje jako single player. Tobě to možná vyhovuje. Většině lidem ne. Většina lidí jde do MMORPG kvůli interakci s ostatními lidmi a upřímně řečeno, na tomhle SWTOR zoufale ztrácí. Ono stačí pár věcí. Nemusí tam být okamžitě 150 000 raidovacích instancí. Stačí třeba propracovat pvp systém do soutěžního teamového systému. Hned by to bylo o něčem jiném. Vyvážení mohou udělat později. Důležité jsou signály které oni hráči dávají a zrovna SWTOR dával neustále signály "toto je single player hra běžící na našich serverech"

Já neříkám že SWTOR je zoufalý propadák který může hrát jen looser. Jen to, že hra která dokáže skutečně natrvalo nabrat dostatečné množství zákazníků na trvalý rozvoj musí mít kvalitní end content dříve než z ní hráči začnou odcházet.

+1/0
1.5.2012 0:07

Dzef

Re: End content

S tímto se naprosto ztotožňuji.

Pokud si chci užít hru s vývojem příběhu a postavy, sáhnu po čistých single-player hrách. SWTOR pro mě byl v tomto velké zklamání. Pakliže nemáte kamaráda, se kterým expíte, stává se z toho čistá (poměrně nudná singleplayerovka). Za celou dobu expení v SWTORu (lvl 1-50) jsem potkal tak maximálně 4 lidi z druhé frakce. Takto bych si PvP server úplně nepředstavoval. Samotné expení mi navíc přišlo, díky neskutečně repetitivní náplni questů, dosti nudné.

Nejvíce mne SWTOR odradil absencí základních MMO funkcí. Fakt, že jediný způsob, jak se spojit s neznámými lidmi a jít do dungu, je stání v hlavním městě (fleet) a psaní do chatu. Tak to jako pardon. Chcete dělat zároveň daily quest a jít do dungu? Máte smůlu, jděte si stoupnout na fleetu.

O retardovaném enginu, který způsobuje při 20 ti lidech na jednom místě pokles fps na 5 ani nemluvím.

0/0
1.5.2012 19:15

Kicker

Re: End content

No já nevím, pro mě tam není problém ve hře, ale interakce s ostatními hráči kazí samotní hráči. Kolikrát se mi v partě stalo, že nikdo nedělá questy společně i když je za to social point. Spousta lidí ani ty party questy nedělá a jedou klasicky powerleveling na max. Chápu, že kdo už to prošel, tak to třeba znova dělat nechce, ale ta hra teprve začíná, nemůže tam být end game content na rok dopředu.

0/0
1.5.2012 20:24

deacon.frost

Správný směr? Jak pro koho...

No, pro PvE hráče je správný směr nastaven správně, to rozhodně. Pokud jsou zrovna serverech, kde je i nějaká populace. Aktuálně jeden z nejpalčivějších problémů je absence transferu. Navíc by se tím krásně dal pořešit problém nevybalancovaných serverů(dát zdarma Republice transfer na Empire servery a naopak).

Nicméně tím dobré zprávy skončily - legacy, oh yeah, do more alts! Fakticky se jedná o SINGLE!!! player vychytávku, že by přidaly nějaké expící questy, abych s altem nemusel jet všechny znova? Nééé, k čemu... krom story line je all the same, woohoo!(toto mě tedy minulo, ale nedával bych tomu ani záporné body) - PvP rozhození - aktuálně to směřuje k tomu, že ze hry vymizí ságové/inquisitors - papírový class, bez dmg, bez burst heal, s mizerným energy managementem; 8v8 premade wz stále chybí(jak by se tvářili lidi na operacích, kdyby byli neustále doplňováni náhodnými 4 hráči.... co?!!);

Pokračování níže :o)

0/0
30.4.2012 9:44

deacon.frost

Re: Správný směr? Jak pro koho...

Pokračování:

k PvP: nová wz je pouze obdoba již existující civil war, pouze jinak udělaná. Aktuální boost damage z expertise, prakticky nulový boost healu dává momenty, kdy 8 silných DPS převálcuje složení jen s 1 healerem, jedinou strategií je nastavit si focus target, instantní killy jsou sranda :o) Dost dobře se jevící změna s recruit gearem - no nováčci o tom asi neví, když chodí v kombu battle master/lulz green a mají +- nulovou expertise...Za mě PvP obrovské zklamání(i pokud pominu hloupé balanční kroky, pořád je tam dost minusů).

ke craftům - jop, ty crafty, které mohou vytvořit augmentové věci, těm je hej. Pak taky trošku biochem a pak už nic, třeba artifice je stále nic ve srovnání s tím, jak se dá vydělávat na craftění armorů/plášťů/stimů :o) No tvorba jedné augmentové zbraně a crystalů, co má kdejaký vendor za pár commendations

Rozhodně ta hra není špatná, ale i po prohlášení, ež PvP je součástí hry to vypadá, že soustředění je na PvE, osobně jsem z 1.2 velice zklamán :o)

0/0
30.4.2012 9:53

Domovní důvěrník

Re: Správný směr? Jak pro koho...

Až přijdou rated warzony v 1.3 tak snad to potěší i zaryté Pvpkaře :-)

0/0
30.4.2012 16:58

Glock Mark XXIV

Tak jde čas - fotky

Koukám, že vedle změn ve tváři si ta postava též nechala udělat plastiku prsou ....

0/0
30.4.2012 8:23

ingi

rodina?

to by me zajimalo jak jsou s timhle paskvilem schopni radne vybalancovat chary? myslenka zajimava ale realne s ni budou predevsim potize...

jinak SWTOR byl od zacatku velice velice zajimavy projekt, ale nutno rict, ze radne vyhorel, asi nejvic ze vsech ocekavanych MMO... pokud hracum hra nema po par mesicich co nabidnout tak je to bida, no neni divu ze blizzardu opet mirne stoupaji cisla predplatitelu...

0/0
30.4.2012 8:14

BranMakMorn

Re: rodina?

tak vyhoreli vsehcni velci hraci na trhu po wow, protoze hraci uz jsou nalmsani a ocekavaji zazitek od zacatku nebo po letech dodelavani a ja to chapu, protoze uz je tu dost titulu ze kterych si konkurence mohla vzit priklad a vydat uz plnohodnotne hry a ne po chvilce totalni nudu, hlavne pro hrace na max lvl

0/0
30.4.2012 8:32

Mankind

Re: rodina?

Pro nekoho hra zacina na max lvl,pro jine je ''smysl'' levelovani.

Hraci porad chteji neco noveho a kdyz to dostanou tak placou. Eve Online a SWTOR jsou svym pojetim na trhu zrejme nejoriginalnejsi MMORPG hry. Ani jedna hra neni pro kazdeho. No a?

0/0
30.4.2012 8:50

BranMakMorn

Re: rodina?

jasne ale ty hry nestaly miliony dolaru na vyvoj a firmy je nedelaji jako vyslovene zlaty dul, proto si taky jdou svou cestou a maji svuj styl.

dale souhlasim ze kazdy ma rad neco jineho, pve engame, pvp, levleni, etc ale kdyz tam proste nektere veci chybi tak je hot jasne, ze hodne lidi kvuli tomu prestane hrat, na tom mi neprijde nic divneho

0/0
30.4.2012 8:53

Mankind

Re: rodina?

Hodne lidi prestane hrat,hodne lidi tohle pribehove MMORPG nalaka. Abudou to treba zase ti lide,kteri nemaji radi ''klasicke'' grindovaci MMORPG hry. Tak to ma byt,ne? Je z ceho vybirat a to je dobre.

Jestli to nesplnilo ocekavani vyvojaru? Proc by me to jako hrace melo vubec zajimat? Servery kvuli tomu na 99% nevypnou,jede se dal :-)

0/0
30.4.2012 18:45

Domovní důvěrník

Re: rodina?

Vy jste další z těch řady akcionářů EA/obchodních ředitelů nebo jak víte, že SWTOR pohořel? ;-D

0/0
30.4.2012 17:00

Malcolm de Serenity

Re: rodina?

Stačá sledovat aktuální dění kolem toho:) nehledě na neustále se zvětšující úbytek "core" hráčů

0/0
30.4.2012 21:22

jimbo1

reklama

by me zajimalo kolik vam za to plati :) Nas v gulde zustalo asi 7 ze 260 lidi na startu a uvajuzu o tom ze to sam zabalim.

+1/0
30.4.2012 4:19

Domovní důvěrník

Re: reklama

Mě by zas zajímalo jak jste se dostal na sesternu k počítači ;-€ Ne, vážně. Web o PC hrách píše o PC hře a vy se ptáte kolik je za to platí. Ech ;-D Tak to zabalte, BW ani SWTOR kvůli vám neskončí :-P Mimochodem guilda s 260 lidma musí být teda kvalitka ;-DR^

0/0
30.4.2012 7:07

net.Xtreme se nevzdává

Re: reklama

Jen nejbližší přátelé z faceka, znáš to;-D

+1/0
30.4.2012 7:31

Malcolm de Serenity

Re: reklama

Kvůli němu možná ne, ale pakliže většina lidí má stejný názor (a ono se zdá že až moc lidí má), tak už ano ;)

0/0
30.4.2012 21:29





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.