Diskuze

Star Wars: The Old Republic po pár měsících: přibyl obsah a přituhuje

Vánoce loni pro některé začaly s menším předstihem: na on-linovku ze světa Star Wars s podtitulem The Old Republic čekaly davy hráčů i fandové univerza George Lucase. Sci-fi dobrodružství si po pár měsících ostrého provozu vede obstojně, zmizely především porodní bolesti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

IARK - Králíček Chlupíček

2. 5. 2012 7:21
Uzasne rozplyvani autora

Takze jestli jsem to pochopil, tak ta hra konecne dodala poradny raid, kde se clovek nemuze rypat s prstem v nose - blahopreju - to je ted standartem vsude. Ze by ta hra konecne zacala aspon trochu byt hratelna i po dosazeni max lvl? No za navrat k tomuto propadaku nesplnenych slibu, ktery se mel jmenovat KOTOR 3 mi to nestoji.

0 0
možnosti

patrik.spitzbart@email.cz

1. 5. 2012 12:56
SWTOR vs WoW?

Musíte sami uznat že SWTOR je první MMORPG které má, pokud budou dále a dále zlepšovat, šanci vydržet i s měsíčními poplatky. Bohužel si myslím že tajemný projekt Titan od blizzardu jim zatne tipec:-) . Škoda to, potenciál to má

0 0
možnosti

Kicker

1. 5. 2012 20:25
Re: SWTOR vs WoW?

No Blizzard má své fanoušky a ti budou hrát jejich hru i kdyby to byl propadák. :D Je to vidět na Titanu, kdy spousta lidí má názor jako ty a přitom nikdo neví o co jde. :D

0 0
možnosti

jimbo1

1. 5. 2012 12:23
.

;ak jsm sklaman SWTOR tak o to vic me prekvapila ale opravdu hodne TERA poprve po letech sem u neceho vydrzel celou noc.Zkousel jsem I GW2 o vikendu a nic moc I po graficke strance

0 0
možnosti

skywolf

1. 5. 2012 20:45
Re: .

Teru hraju prave ted, a i kdyz mela byt puvodne jen filler do vydani GW2 (pote co me SWTOR prestal bavit z duvodu neschopnosti/neochoty Bioware udelat aspon trochu obstojne pvp), tak ted me TERA chytla opravdu hodne. Asi ji budu hrat i po vydani GW2...asi.

Ad GW2, engine neumi tak detailni postavy a potvory jako Unreal Engine, ale plni svuj ucel na 99% (100% az ho vyladi do finalni podoby, ten o vikendu nebyl plne optimalizovany). A hlavni sila Arenanetu byla vzdycky v jejich designerech, GW1 mely nenarocny engine a naprosto uzasne vypadajici krajiny, teren, i mesta.

GW2 to potvrzuji, prosel jsem si cely Divinity Reach a jeste jsem nevidel jemu podobne mesto v zadne hre, online nebo offline. Krajina je variabilni, nektere scenerie jsou nudnejsi a nektere naprosto fantasticke, a podvodni prostredi bylo naprosto uchvatne.

0 0
možnosti

Hagrid23

30. 4. 2012 21:32
:)

Jasně, že odpadlo 2 hodiny čekat ve frontě, když to plno lidí přestalo hrát. Nás bylo 60-80 online v prime time a ted nesložíme máme problém složit 10tku.

2 0
možnosti

Xeen

30. 4. 2012 20:43
sw tor

BW neopravilo zasadni nedostatky hry a tou jsou pro mne zejmena guildovni funkce a vesmirne bitvy.

Presneji - neexistence vesmirnych bitev a neexistence guildovnich funkci.

Ne opravdu predelavka RiverRide z osmibitu do hnusne byt vicepixelove grafiky formou asi 10 miniher (bioware nazyvanych vesmirne mise) opravdu nejsou vesmirne bitvy. PvP ve vesmiru je utopie ktere se podle mne nedockame tady nikdy. Jo a nekdo by mohl bioware rict, ze guildovni chat je sice hezka guildovni funkce ale ponekud... ehm ... nedostacujici.

V roce 2000 existovaly MMO, kde guildy mely vlastni sidlo, guildovni banku, mohli mit erby, hromadit majetek, vliv v dane virtualni spolecnosti. A co ma SW Tor? Guildovni chat!

0 0
možnosti

Xeen

30. 4. 2012 20:43
Re: sw tor

Predstavte si vyhypovane auto v roce 2012. Teda, sice nemá posilovac rizeni, ABS, airbagy a elektricke stahovani oken a ani klimatizaci, sterace ma jen na zadnim skle, ale zato ma super cool integrovany fen na vlasy. A kdyz budete poctive platit mesicni poplatky, mozna vam tam jednou nekterou z tech veci "domontuji" v ramci "patche". Vybaveni ktery mely lepsi auta uz v roce 2000 a dnes je v u noname cinskych znacek s 100x nizsim rozpoctem standardem a tady - nic.

Auto ma v prve rade jezdit. A to SW Tor splnuje. Zatim jede. Zatim ma hrace. Zatim je to stale MMO. Trabant je koneckoncu taky auto, ze?

A mohl bych pokracovat: Absence statistik na webu, absence soutezi/turnaju a obecne competitionu. Koridorovost. Absence perzsitentniho sveta, kde mate pocit, ze kdyz neco udelate, ma to nejaky efekt (vase guilda dobyje imperialum pevnost a oni ji fakt musi dobyt zpatky - dohle umely hry MMO uz pred 10 lety).

0 0
možnosti

Mablung

30. 4. 2012 17:15
End content

Ach jo, další hra která nepochopila že MMORPG závisí na end contentu (omlouvám se, nějak mě nenapadá krátký český překlad).

Vezmu-li si třeba AION, tak bylo levelování peklo. Nuda, repetitivní, bez pořádných odměn. Ale lidé stejně levelovali, protože se těšili na end content, dobývání hradů, hromadné pvp, ... . Bohužel, i když principy AIONu byly výborně udělané, technická omezení udělal z mass pvp slide show, single pvp bylo často o tom kdo koho trefí jako první (třeba ranger) a nebo kdo koho ufearuje (má postava).

Star Wars jsem zkoušel a byl jsem smířen s tím že si koupím single player který časem odložím. Bohužel, nezklamal jsem se.

O failech typu Warhammer či AoC se nemá cenu bavit, tam je to to samé. End content, end content, end content ...

Teď čekám na GW do kterého vkládám hodně velké naděje.

0 0
možnosti

Mankind

30. 4. 2012 18:43
Re: End content

Ach jo,dalsi clovek ktery nepochopil ze MMORPG zabava je pro kazdeho jina. Nekdo ma rad  tzv ''end content''(hrozne slovni spojeni) ,jiny po dosahnuti max lvl konci nebo altuje. SWTOR ve stavu v  jakem se nachazi prave ted,je momentale hlavne o pribehu a altovani.

Nekdo je z toho nadseny,nekomu se to nelibi. Ale propadak to neni. To same treba AoC. Nehraji to miliony lidi,ale svou hracskou zakladnu stalych hracu to porad ma.

0 0
možnosti

deacon.frost

30. 4. 2012 9:44
Správný směr? Jak pro koho...

No, pro PvE hráče je správný směr nastaven správně, to rozhodně. Pokud jsou zrovna serverech, kde je i nějaká populace. Aktuálně jeden z nejpalčivějších problémů je absence transferu. Navíc by se tím krásně dal pořešit problém nevybalancovaných serverů(dát zdarma Republice transfer na Empire servery a naopak).

Nicméně tím dobré zprávy skončily - legacy, oh yeah, do more alts! Fakticky se jedná o SINGLE!!! player vychytávku, že by přidaly nějaké expící questy, abych s altem nemusel jet všechny znova? Nééé, k čemu... krom story line je all the same, woohoo!(toto mě tedy minulo, ale nedával bych tomu ani záporné body) - PvP rozhození - aktuálně to směřuje k tomu, že ze hry vymizí ságové/inquisitors - papírový class, bez dmg, bez burst heal, s mizerným energy managementem; 8v8 premade wz stále chybí(jak by se tvářili lidi na operacích, kdyby byli neustále doplňováni náhodnými 4 hráči.... co?!!);

Pokračování níže :o)

0 0
možnosti

deacon.frost

30. 4. 2012 9:53
Re: Správný směr? Jak pro koho...

Pokračování:

k PvP: nová wz je pouze obdoba již existující civil war, pouze jinak udělaná. Aktuální boost damage z expertise, prakticky nulový boost healu dává momenty, kdy 8 silných DPS převálcuje složení jen s 1 healerem, jedinou strategií je nastavit si focus target, instantní killy jsou sranda :o) Dost dobře se jevící změna s recruit gearem - no nováčci o tom asi neví, když chodí v kombu battle master/lulz green a mají +- nulovou expertise...Za mě PvP obrovské zklamání(i pokud pominu hloupé balanční kroky, pořád je tam dost minusů).

ke craftům - jop, ty crafty, které mohou vytvořit augmentové věci, těm je hej. Pak taky trošku biochem a pak už nic, třeba artifice je stále nic ve srovnání s tím, jak se dá vydělávat na craftění armorů/plášťů/stimů :o) No tvorba jedné augmentové zbraně a crystalů, co má kdejaký vendor za pár commendations

Rozhodně ta hra není špatná, ale i po prohlášení, ež PvP je součástí hry to vypadá, že soustředění je na PvE, osobně jsem z 1.2 velice zklamán :o)

0 0
možnosti

Glock Mark XXIV

30. 4. 2012 8:23
Tak jde čas - fotky

Koukám, že vedle změn ve tváři si ta postava též nechala udělat plastiku prsou ....

0 0
možnosti

ingi

30. 4. 2012 8:14
rodina?

to by me zajimalo jak jsou s timhle paskvilem schopni radne vybalancovat chary? myslenka zajimava ale realne s ni budou predevsim potize...

jinak SWTOR byl od zacatku velice velice zajimavy projekt, ale nutno rict, ze radne vyhorel, asi nejvic ze vsech ocekavanych MMO... pokud hracum hra nema po par mesicich co nabidnout tak je to bida, no neni divu ze blizzardu opet mirne stoupaji cisla predplatitelu...

0 0
možnosti

BranMakMorn

30. 4. 2012 8:32
Re: rodina?

tak vyhoreli vsehcni velci hraci na trhu po wow, protoze hraci uz jsou nalmsani a ocekavaji zazitek od zacatku nebo po letech dodelavani a ja to chapu, protoze uz je tu dost titulu ze kterych si konkurence mohla vzit priklad a vydat uz plnohodnotne hry a ne po chvilce totalni nudu, hlavne pro hrace na max lvl

0 0
možnosti

jimbo1

30. 4. 2012 4:19
reklama

by me zajimalo kolik vam za to plati :) Nas v gulde zustalo asi 7 ze 260 lidi na startu a uvajuzu o tom ze to sam zabalim.

1 0
možnosti

Domovní důvěrník

30. 4. 2012 7:07
Re: reklama

Mě by zas zajímalo jak jste se dostal na sesternu k počítači ;-€ Ne, vážně. Web o PC hrách píše o PC hře a vy se ptáte kolik je za to platí. Ech ;-D Tak to zabalte, BW ani SWTOR kvůli vám neskončí :-P Mimochodem guilda s 260 lidma musí být teda kvalitka ;-DR^

0 0
možnosti