Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Německá vláda protestuje proti střílečce, která vyhrála ocenění hra roku

Křesťansko-demokratická unie, která je v Německu vládnoucí stranou, protestuje proti ocenění německá hra roku. Vyhrála totiž sci-fi střílečka Crysis 2, jejíž hlavní náplní je zabíjení. Vládnoucí strana ji proto nepovažuje za ocenění hodnou, a veřejně se ohradila i proti nominaci titulu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ifox

S německou vládou zcela souhlasím

Ovšem, co pařit jiného, když tvůrci her plodí samé bezduché střílečky a mládež to kupuje.

0/0
10.5.2012 12:55

Nanifak

Laser game

Loni jsme pořádali setkání našich obchodních partnerů a součástí byla i laser game. Mezi pozvanými byli i Němci, kteří byli šokováni tím, že jsme je pozvali, ať si s námi taky zahrají, že oni přece nic takového nemůžou. Nechali se přesvědčit a pak se do toho opravdu položili :-) Bylo jim cca 30 let. Takže jak píše žepré : Gehirmwasch wie Schwein

0/0
9.5.2012 22:18

žepré

Heuchlerei und Gehirmwäsche

aneb pokrytectví a výplach mozku !!

0/0
9.5.2012 19:02

řešení

Užiteční politici

;-DRv

0/0
9.5.2012 14:39

Perun14

Re: Užiteční politici

užitečný politik? To je oxymóron, ne? ;-D

0/0
9.5.2012 22:06

Alaman

Proč by se pak tituly jako Crysis

... hlásili do podobných soutěží. Banda amatérů by volila tituly v nichž by například malý Kaaarl vypěstovl mrkvičku, nakrmil králíčka a postavil si domeček. Prostě by vyhrávaly nudné kraviny, které by ovšem měly výchovný a vzdělávací efekt.

0/0
9.5.2012 14:04

Gorbag

Re: Proč by se pak tituly jako Crysis

Omyl. V ideální hře dle EU by mrkvičku vypěstoval integrovaný Ahmed a podělil se o ni se svými přáteli z LGBT komunity. Poznámka: nemám vůbec nic proti arabům/turkům ani LGBT, zato toho mám hodně proti uměle nařízené EU korektnosti.

+1/0
9.5.2012 20:35

Perun14

Re: Proč by se pak tituly jako Crysis

:-)R^

0/0
9.5.2012 22:07

SH code

kolosální blbost

"Hra, která kvůli násilí není vhodná pro náctileté, totiž nemůže mít kulturní nebo vzdělávací hodnotu."

jo? tak si pojďme vztáhnout to samý na filmy. Schindlerův Zoznam? určitě nemá žádnou kulturní nebo vzdělávací hodnotu, vždyť se tam tolik zabíjí! gibsonovo Umučení Krista? detto. prakticky jakýkoliv film či dokument pojednávající o holokaustu? samozřejmě, bez hodnoty...

aby bylo jasno, SOUHLASÍM s tím že věc jako Crysis nemá jako vítěz takovéto ceny (udělené STÁTEM) co dělat jen kvůli tomu že se na ni hezky dívá, to je jako dát filmu oscara za nejlepší scénář protože má hezkej obraz. SOUHLASÍM taky s tím, že by hra ktorá takovéto ocenění získá měla mít hlubší hodnotu. ale tamten citát je nejhloupější poznávací znak jestli ji má nebo ne. Vemte si například Planescape Torment, hru která by si takovéto ocenění zasloužila, taky má na každým kroku zombie a násilí prakticky nechutné intenzity, akorát styl grafiky to mírně zjemňuje, a i právě díky tomu je tak skvělá jak je...

+1/0
9.5.2012 13:35

RumFighter

Re: kolosální blbost

No zrovna Umučení Krista fakt vzdělávací hodnotu nemá... ;-)

+1/0
9.5.2012 17:12

SH code

Re: kolosální blbost

a tu kulturní jsi si tam nevšim, jo?

0/0
9.5.2012 17:19

petrolhead

Re: kolosální blbost

Umučení nemá žádnou hodnotu, je to akorát sadisticko-fanatická slátanina. Pan režisér opravdu není duševně zdravý.

0/0
9.5.2012 17:45

Vladimír Škopek

Re: kolosální blbost

pokud nerozumíte křesťanství, tak pro vás jistě ne ;-)

0/0
18.5.2012 0:25

Kane v1.2

V Německu jsem 3 roky žil

A tudíž můžu potvrdit,že to tam takhle fakt funguje. V televizi jsem viděl kupříkladu Ramba či Predátora, kde chybělo scén tolik, že by ten jejich čas předčil i čas reklam. Ale tak co chcete po státu, kde je doteď zakázanej Wolfenstein 3D nebo kde se musí ve hrách speciálně měnit hákovej kříž na klasickej :-)

+3/0
9.5.2012 12:18

net.Xtreme se nevzdává

Re: V Německu jsem 3 roky žil

Já měl z Německa Quake 4 a také tam toho dost chybělo:(

0/0
9.5.2012 13:19

petrolhead

Re: V Německu jsem 3 roky žil

Tohle se neví, já myslel že magoři jsou jenom arabové a australani...

0/0
9.5.2012 17:47

Mike757

A zřejmě

nejvíce je rozčílilo, když na obalu viděli 18+ (;-)) a pak zjistili, že "Das is nicht blitzkrieg", ne? Tataři, vrtat do všeho a moralizovat...to by jim šlo. :-/

0/0
9.5.2012 11:13

undefined

Klasika

Ve jmenu populismu opet politik krici na vsechny strany a nevidi si do huby. A neuvedomuje si, ze timhle volice neziska, zato jich muze peknou radku nastvat.

+1/0
9.5.2012 8:36

Riker007

Re: Klasika

Přesně tak. Vládnoucí strana a řeší takovýhle "kraviny". Už bych spíš protestoval proti Miss, že vyhrávají takový hubený holky a dávají špatnej příklad ostatním, to by bylo smysluplnější :D Ale jinak by se měli hlavně starat o euro a finanční budoucnost Evropy.

0/0
9.5.2012 10:34

luke69

Němci opět nezklamali

Vývojáři by měli udělat jakési mezinárodní prohlášení, že hry tu nejsou jako vzdělávací programy, ale k odreagování a také zábavě.

Pokud chtějí vyřazovat z hodnocení hry 18+, měli by přestat dávat ocenění také filmům, kde je násilí, protože hra a film jsou na stejném měřítku - z mého pohledu tento postoj proti hrám na celém světě je diskriminace herních vývojářů, protože filmy nikdo neřeší.

Navíc každý rodič si může na hře přečíst věkovou skupinu, pro kterou je hra určena. Pokud kupují dětem hry pro dospělé, mohou nadávat jenom a pouze sami sobě.

+3/0
9.5.2012 7:45

20/40

Re: Němci opět nezklamali

Neměli bychom také na chodníky napsat varování, že štěrk není k jídlu?

+2/0
9.5.2012 8:32

luke69

Re: Němci opět nezklamali

Myšleno tak, že mě už vadí, jak všichni úředníci hledají ve hrách vzdělávací složku a diví se, že tam není...

+1/0
9.5.2012 8:34

Bubrak

Re: Němci opět nezklamali

R^

0/0
9.5.2012 12:11

SH code

Re: Němci opět nezklamali

"Vývojáři by měli udělat jakési mezinárodní prohlášení, že hry tu nejsou

jako vzdělávací programy, ale k odreagování a také zábavě."

proboha, jen to ne. už takhle, i bez oficiálního vyhlášení takové hovadiny jsou hry jako médium neustále podceňovány a jejich možnosti neustále přehlíženy. hry jsou médium sloužící primárně k vyjádření toho co se jimi jejich autor vyjádřit snaží, stejně jako filmy. ani všechny filmy neslouží jen k odreagování a zábavě, znám filmy které vůbec nejsou zábavné a vůbec neodreagují, a právě díky tomu že se o to ani nesnaží mohou být velice kvalitní a smysluplné (Requiem za sen, například?).

takovéto vyhlášení by jen poskytlo útočiště těm co nedělají hry proto aby smysluplně využili nové médium, ale proto aby co nejvíc vydělali na čemkoliv. a takových her máme stejně dostatek, není třeba jejich tvůrcům poskytovat takovéto oficiální výmluvy.

0/0
9.5.2012 13:39

net.Xtreme se nevzdává

Re: Němci opět nezklamali

A knihy, kdy budeme pálit násilné knihy?

0/0
9.5.2012 15:31

IARK - Králíček Chlupíček

"A hrou roku se stava?"

"Tintinova dobrodruzstvi"

Dale se umistili "Stavime kosticky s Adolfem"

A "Modlim se, modli se, modlime se"

;-D

+4/0
9.5.2012 7:30

Dusan321

Re:

Tintinova dobrodruzstvi tezko, ty maji momentalne velky problem, ze jsou rasisticka a ublizuje se tam zviratkum.

0/0
9.5.2012 8:37

IARK - Králíček Chlupíček

Re:

No - ja to nastesti jeste nevidel, tak ani nevim, ze je to takovahle sodoma-gomora

0/0
9.5.2012 9:05

Bubrak

Re:

Takze klasika. Nevim, nevidel sem, ale muzu komentovat a tim se ztrapnovat. ;-D

0/0
9.5.2012 12:11

sCZECH1

Re:

evidentne jste vubec nepochopil smysl komentare

+1/0
9.5.2012 13:30

spv0032

proto je také nábožný,

o to víc aktivistický

v prosazování jediné povolené báchorky,

a ani tu nepochopil.

0/0
9.5.2012 14:38

IARK - Králíček Chlupíček

Re:

Ano - od dob, kdy tvoji oblibeny komunisti odesli - tu mame svobodu slova - je videt, ze nemas dost inteligence ani na pochopeni smyslu prispevku - klasika - mindracek a potreba nekoho napadat na netu - mas malyho pindika, ale to neni muj problem - na me si mindracek nevylejvej ;-)

0/0
10.5.2012 7:45

jfb2

Re:

V Tintinovi se také střílí :-)

0/0
9.5.2012 12:28

net.Xtreme se nevzdává

Jinak mě zajímá, jakou nenásilnou hru vhodnou pro náctileté

vyberou v kategorii18+;-D

+2/0
9.5.2012 7:09

net.Xtreme se nevzdává

A četli Bibli?

Ta kvůli násilí také není vhodná pro náctileté a nemá kulturní ani vzdělávací hodnotu:-P

Navíc porušuje copyright, protože se jedná o vykradení hostorek starších civilizací...;-D

+4/0
9.5.2012 7:08

IARK - Králíček Chlupíček

Re: A četli Bibli?

Archeologové poblíž hory Sinaj našli stránku knihy, která je odborníky považována za součást Bible. Bonnští experti nyní určují její stáří. V případě, že je skutečně pravá, tak patří na první stranu a biblický text zní: „Mé milované Candy. Všechny postavy v této knize jsou fiktivní a jakákoliv podobnost se skutečnými lidmi, žijícími či mrtvými, je čistě náhodná.“

+13/0
9.5.2012 7:32

Bubrak

Re: A četli Bibli?

To vyzejo. Slusny placani do vody. ;-D Pro krestany zavazny Novy zakon nasili neobsahuje a proti nasili se vyhranuje, pokud by jej vsichni dodrzovali, tak tu nemame ve 20. stoleti zadnou svetovou valku. To ze to krestani ve 20. stoleti (a nejen 20. stoleti) ignorovali neni problem Bible. Krom toho popsane historicke skutecnosti muzou byt tezko vykradeni, kdyz jsou dolozene archeology a jinymi zdroji. ;-)

0/0
9.5.2012 12:10

jfb2

Re: A četli Bibli?

Aha v Novém zákoně není násilí:-) Hlava Jana Křtitele na stříbrné míse, Ukřižovaný Ježíš, ukamenovaný Štěpán(?), Apokalypsa.... Proroctví Ježíše o náboženských válkách. Výzva ježíše k zakoupení mečů atd...

0/0
9.5.2012 12:26

net.Xtreme se nevzdává

Re: A četli Bibli?

Další, který nečetl:-)

1) v Bibli je i Starý zákon, nikdy jsem neviděl křesťana, který by měl Bibli bez starého zákona, maximálně měl dvě knihy...

2) Násilí je i v Novém zákoně

3) To, že něco doloží biblický archeolog je poněkud nepřesvědčivé, protože s archeologií nemá nic společného, to že potopa světa vychází z mezopotámských bájí daných každoročními záplavami (ostatně každorožní záplavy měly i v Egyptě a pomalu u každéřeky, tak není divu, že ten mýtus je/byl tak populární na celém světě)

4) jinak speciálně v Novém zákoně je mé oblíbené "kdo je bez viny ať hodí kamenem", určené právě pro podobné pokrytecké politiky, kteří bojují proti homosexuálům, stahování filmů, prostituci, násilí ve hrách, ale jejichž činy jsou v rozporu s jejich slovy...

0/0
9.5.2012 13:24

EvErsMann94

Ach

zase ty Němci, zrovna oni dělají ty hodný ;-D

0/0
9.5.2012 4:43

Dr.Sid

Hm

To opravdu nevyslo loni nic lepsiho ?

0/0
9.5.2012 0:46

Nedos

Re: Hm

Uncharted3, ale ve všech hrách se vraždí, tak nevím co by chtěli.

0/0
9.5.2012 10:57

SecondWisdom

Nechápu

Proč se věřící pořád snaží kontrolovat tuto realitu. Z jejich pohledu je přeci nepodstatná. Tedy přesněji řečeno: z jejich pozice by nemělo být důležité jaké moci zde kdo dosáhne, ale jak leze do zadnice nejvyššímu a plní jeho nahodilá - více či méně narcistická - přikázání. Na tomhle se s Ježíškem shodneme. To až zase nějaký náboženský "apologista" bude říkat: Why Can't We All Just Get Along? :-)

0/0
9.5.2012 0:27

P4l4cl][n

Re: Nechápu

Tohle nesouvisi s nabozenstvim ale s debilitou....

+1/0
9.5.2012 0:53

Perun14

Re: Nechápu

Tak ještě pár let a Křesťansko-demokratická unie se přejmenuje na Muslimsko-demokratickou unii.Ve Francii a Anglii je to tam slušně rozjete... :-/ Co se týče hry, tak si myslím že by bylo skutečně vhodnější, aby oceněná hra měla skutečně nějaký hlubší rozsah. Navíc i to umísťování 18+ na hry je stejně zbytečné protože to stejně nezabrání tomu aby si to náctiletý koupil...

0/0
9.5.2012 22:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.