Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Call of Duty nepotřebuje nový engine, tvrdí vývojáři

Autoři letošního dílu střílečky Call of Duty hájí grafickou stránku i technologii, která ji pohání. Podle vývojářů byl grafický engine Black Ops 2 adekvátně vylepšen, aniž by počet snímků za vteřinu klesl pod šedesát. Lze předpokládat, že hovoří o snímkování na konzolích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

daduna383

tahle hra

je pitomost. Na tom nezmění nic ani novej engine

0/0
20.5.2012 15:09

Vedoucí kolotoče

No jiste, protoze Bobby Kotick, sef Activisionu...

...potrebuje maximalizovat zisk a koupit si novy LearJet, aby mel cim litat za slapkama do Pacifiku. Vyvoj noveho enginu vyjde na desitky milionu dolaru, a pokud by mel byt engine na urovni jako CryEngine 3, tak dokonce i nekolik stovek milionu. A tak vyjde dalsi dil CoD na podzim, opet v cenove hladine 59 USD/EUR a v kvalite nepovedeneho DLC a lidi to budou opet kupovat (v Americe) a slintat nad novou akci... veci od Activisionu nebrat!

0/0
18.5.2012 21:37

vaclavj1

Re: No jiste, protoze Bobby Kotick, sef Activisionu...

Treba Diablo III nebo SCII?

0/0
19.5.2012 19:10

PiPiiiiiK

Pane bože

proč by měly vývoj brzdit pomalé konzole? Je sice pěkný, že tam mají 60 FPS, ale když se mi to doma ani pořádně neohřeje na FULL, tak si připadám okraden :-(

0/0
18.5.2012 11:14

Khalashnikovf

Re: Pane bože

Je stejně zajímavý, že si takhle nestěžujou majitelé her od Blizzardu... jak je to jen možný, oh počkat...

Tohle je taky celý dost o tom, že samotný autoři krom lenosti a snahy vydělat co nejvíc zároveň uvažují tím způsobem: CoD dělaá CoDem to, že ta grafika není přemrštěná a vyleštěná jak kulky samolízala.

Si představte CoD ve stylu grafiky Battla, ta hra je prostě příliš rychlá na takovej grafickej způsob.

Si předsavte Quake III Arena v grafice od Battla, to by se prostě nedalo hrát, protže by tam nikdo nic neviděl ;-D

Mno, snad nějaká kebule pochopí...

+1/0
18.5.2012 15:34

misticjoe

ja se spis ptam

Ja se spis ptam, jestli se to bude dobre hrat. Zrovna vcera jsem dal Bruce Lee pro ZX Spectrum a rozhodne mi nevadilo, ze to ma 8 barev a mizerne rozliseni. Kde je hratelnost, tam super efektu netreba.

0/0
18.5.2012 9:52

misutka

jsem jen trochu těhotná

Tak mi to připomíná tento článek. Buď je engine stejný jako dřív nebo má vylepšení a pak není stejný. Takže v článku je protimluv. Vytvářet od základu nový engine je neskutečně nákladná práce a ani se nedivím, že se do toho vývojářům nechce.. Důležité je, jak jsou stěžejní části enginu napsány, které části vylepšují a které nové technologie do enginu přidávají. Je to ale podobné, jako se rozhodovat, zda starý barák rozbourat a postavit ho od základu nový nebo rozšiřovat a upravovat stávající. Někdy je lepčí to jindy ono..

+1/0
18.5.2012 9:51

patrik.spitzbart@email.cz

Hra nepotřebuje nový engine z jednoduchého důvodu

.....protože by nový engine momentální generace konzolí nerozběhala a jim jsou uplně u pr***** pcčkáři.

0/0
18.5.2012 8:53

Platon23

Re: Hra nepotřebuje nový engine z jednoduchého důvodu

A divíš se když pcčkáři kradou hry víc než konzolisti, já teda ne, chápu, že jsme pro ně na druhé koleji.

0/0
19.5.2012 10:50

Renegade002

Re: Hra nepotřebuje nový engine z jednoduchého důvodu

Tak mě docela štve že jsou lidé, kteří na PC, hry raději stahují než si je kupovat. Já jsem spíš člověka co si hru koupí. Snažím se podpořit kvalitní herní studia, když vím že hra bude stát za to. Bohužel je stále více lidí co si hru raději stáhnou, když mají možnost a ta početnost lidí stále převládá. Proto na nás studia dlabou, když jim za jejich snahu dáme kulový.

0/0
21.5.2012 11:48

vaclavj1

Re: Hra nepotřebuje nový engine z jednoduchého důvodu

Kteri pcckari? ti co hrajou na notebooku s integrovanym Intel HD? :-)

0/0
19.5.2012 19:08

Bob-an

Re: Hra nepotřebuje nový engine z jednoduchého důvodu

No ja jsem treba rad, ze ten vyvoj her jde co do grafiky pomalu, aspon si nemusim kupovat porad novy komp.....

0/0
20.5.2012 21:43

IARK - Skleněný Králíček 2

...

Vazne?

0/0
18.5.2012 8:23

Thulle

Grafika

Dneska, ačkoliv se to nezdá, mainstream nejde po grafice, ale po hratelnosti - viz. minecraft.

+5/0
18.5.2012 7:29

wedwededewdwedwed

Re: Grafika

Myslim si, ze jde o kombinaci vseho a kazdy clovek ma jinou chut. Ja napriklad nechapu, jak nekdo muze hrat Minecraft a pritom ma po WoWku snad druhou nejvetsi hrackou zakladnu .... kolem 5 milionu platicich hracu.

Mne osobe napriklad vyhovuje vymakana grafika, propracovanost a komplexnost Eve online.

0/0
18.5.2012 7:46

gawy

Re: Grafika

Vsak to se nijak nevylucuje s tim prispevkem nad tebou. Proste nepatris do mainstreamu.

0/0
18.5.2012 8:38

sonicpp

Re: Grafika

Na Minecraftu mi ani tolik nevadí ta grafika, jako to, že je napsaný v Javě. Nebýt toho, možná bych i uvažoval, že si to koupím Rv

0/0
18.5.2012 11:28

Giga Pudding

Re: Grafika

aha

mě by třeba spíš zajímalo jestli je ta hra zábavná :)

+1/0
18.5.2012 16:19

stopkomunistum

Re: Grafika

Minecraft neni mainstream!!!

0/0
18.5.2012 12:25

Khalashnikovf

Re: Grafika

Tj, a proto se ho prodalo uz na skoro 7 milionů kopií, o tom se může kde kterýmu Mainstreamu jen zdát :D

+2/0
18.5.2012 12:54

Giga Pudding

ha :)

ono to nepotřebuje nový engine především proto, že hráči call of duty nepotřebujou novou hru a stačí prodat jim tu starou hru jen pod jiným názvem :)

+11/0
18.5.2012 2:14

Mike757

Re: ha :)

To říkala stará Blažková z pavlače odnaproti... a když to říkala Blažková, tak to jisto jistě musí být pravda. Opravdu Giga Pudding. :-/

0/0
18.5.2012 9:13

Giga Pudding

Re: ha :)

už to nekuř :)

0/0
20.5.2012 2:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.