Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Upravené zakončení Mass Effect nabídne nové dialogy nejméně tří postav

Herci potvrdili dodatečné nahrávání rozhovorů pro doplněná zakončení sci-fi akce Mass Effect 3. Do nahrávacího studia se tak vrací Lence Henrisken (Admiral Hackett), Tricia Helfer (EDI) a Raphael Sbarge (Kaidan).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

patrik.spitzbart@email.cz

já nevím

... já jsem dosti skeptický... přecijen osobně se mi zdá že se snaží vyleštit hov** místo toho, aby udělali úplně nový konec a se svěšenou hlavou se omlouvali za tohle... protože TENHLE konec je přesně to, co slibovali že nebude!

+4/0
23.5.2012 16:55

vaclavj1

Re: já nevím

at udelaji cokoli, tak bude cast lidi drzkovat :-)

+2/0
23.5.2012 19:31

patrik.spitzbart@email.cz

Re: já nevím

neviděl jsem že by někdo extra držkoval na ME2 nebo ME1

0/0
23.5.2012 20:33

vaclavj1

Re: já nevím

Ale jo, jen to cas uz odnesl.

Staci se podivat na ME2, ktery byl v dobe vydani kritizovany jako nepovedeny nastupce ME1 (coz byl zase podle kritiku nepovedeny nastupce KotOR) a dnes je prave ME2 povazovany za vrchol serie.

Je celkem pripadne, ze velka cast kritiky, ktera se dnes snasi na ME3 by se dala z velke casti aplikovat i na predchozi dily.

0/0
23.5.2012 20:46

net.Xtreme se nevzdává

Re: já nevím

Sorry, ale já za vrchol série považuji jedničku...dvojka není špatná, v lecčem je lepší, ale v lecčem je horší, ME3 už je ale moc "EA-like"

0/0
23.5.2012 21:14

vaclavj1

Re: já nevím

Jednicka mela fajn atmosferu, coz bylo ale dano z velke casti novosti univerza atd. To se v dalsich dilech tezko replikuje. S tim souvisi i oblibenost postav z jednicky.

Jinak hratelnostne to v porovnani s dvojkou a trojkou prave zazrak nebyl, hra trpela technickymi problemy a recyklaci prostredi, ktera byla pozdeji tolik vycitana Dragon Age 2, ... a pak tu bylo Mako a UNC.

0/0
23.5.2012 23:19

Mankind

Re: já nevím

Mozna je proc. Delaji z lidi voly. Doslova. Jeste nedavno tvrdili ze udelali konec presne takovy jaky chteli mit a ze si za tim stoji a nic se menit nebude. A dneska? A to je jen spicka ledovce.

+1/0
23.5.2012 20:52

vaclavj1

Re: já nevím

No vzdyt rikam, jedni kritizuji, ze meni malo, druzi kritizuji, ze meni moc, a treti kritizuji, ze vubec meni...

0/0
23.5.2012 21:57

Riker007

Re: já nevím

Tak hele... klamavá reklama - možná. Ale pořád to je výrobek Biowaru a umělecký produkt. Jaký to chtěli mít takový to maj a když se ti to nelíbí, nekupuj to.

0/0
24.5.2012 23:06

net.Xtreme se nevzdává

Re: já nevím

když se ti to nelíbí, nekupuj to...a to zjistíš jak, že se ti to nebude líbit? Tedy před koupí?

0/0
25.5.2012 22:19

vaclavj1

Re: já nevím

Stejne jako u knihy nebo u filmu.

0/0
26.5.2012 13:15

net.Xtreme se nevzdává

Re: já nevím

Takže nezjistíš...:-P

0/0
27.5.2012 14:07

vaclavj1

Re: já nevím

Jistotu clovek nikdy nema, ale dost veci se da zjistit a nejaky obraz si clovek muze udelat uz dopredu.

0/0
27.5.2012 22:27

doktor_bota

Re: já nevím

Pokud bude v traileru filmu uvedeno, že v něm hraje herec XYZ, pak jde o klamavou reklamu, pokud to není pravda. A sankce za takové jednání mohou být enormní.

0/0
29.5.2012 21:24

Giga Pudding

ha :)

To už to vypadalo, že ten pláč puberťáků už dávno skončil :).

0/0
23.5.2012 16:19

JerryE

Re: ha :)

Nějak nevim proč pláš puberťáků. :-)

kvůli konci sem nikterak neplakal, a už vůbec nejsem puberťák a už docela dlouho. jen sem rád že se bioware rozhodl dát konci smysl, pač to co je tedď je jen změť na sobě nezávislých videjíček, který nemají s hrou moc společnýho. a víš co je nejlepší, pokud si s koncem spokojen, nemusíš to vůbec hrát a ani stahovat. :-)

0/0
23.5.2012 19:28

vaclavj1

Re: ha :)

Pubertaky bych z toho nevinil, ti nejspis pokrci rameny, hodi tam jinou hru a zivot jde dal.

0/0
23.5.2012 19:33

Hexempo plex

celou tuhle hysterii nechápu

pořád je to jen tupá střílečka v hezkým kabátku a s nějakým tim příběhem, ale seberozvětvenější strom dialogů a částí příběhů tomu pořád nedává žádnou hloubku ani svobodu rozhodování, jen přelud Rv

0/0
23.5.2012 14:30

net.Xtreme se nevzdává

Re: celou tuhle hysterii nechápu

Jak jsem psal níže, přelud svobody rozhodování je vedlejší, důležitý, ale vedlejší, hlavní nespokojenost je s tím, že konec nedává smysl...to, že bylo slibováno, že konec nebude výběr z možností A, B, C je ale taky pravda...měli říct, že to bude R, G nebo B;-D

+2/0
23.5.2012 14:37

maarta

Re: celou tuhle hysterii nechápu

RGB ;-D;-D;-D Pěkně ;-DR^

0/0
23.5.2012 14:57

vaclavj1

Re: celou tuhle hysterii nechápu

Treba jednicka ten prelud zvladala pri prvnim hrani skvele - hrac mel pokazde moznost vybrat si dialog. Ze obcas pri vsech trech moznostech rekl Shepard to same, vetsine hracu nevadilo.

0/0
23.5.2012 15:06

net.Xtreme se nevzdává

Re: celou tuhle hysterii nechápu

Vadilo, ale ta iluze byla prostě příjemná:-)

0/0
23.5.2012 15:34

jarous76

A spravi taky

ovladani a pridani nejakej normalni pohled? Ze bych tomu dal dalsi sanci.

Asi tezko, je EA ... konecna.

0/0
23.5.2012 13:08

net.Xtreme se nevzdává

Re: A spravi taky

Těch "zjednodušení" je tam víc, ale naprosto odfláknutý konec tolerovat nelze...třeba jsem marně hledal možnost zajistit zbraň nebo jak se holster weapon překládá do češtiny...výmluva na nedostatek RAM u konzolí je mimořádně originální;-)

Trochu odfláklé rozhovory a zejména na konci, kdy Shepard prakticky jen přikyvuje a mohl bych pokračovat, ale není to tolik k tématu:D

0/0
23.5.2012 14:11

jarous76

Re: A spravi taky

K tomu jsem se ani nedostal. Ja skoncil na zacatku dema kdyz jsem zjistil, ze nelze nastavit jinej pohled nez ze strany pres rameno a ze se naprosto neda diky tomu namirit jak bude vanguard chargovat. A kdyz jsem zkusil ranged, tak vsechno ovladat jednim tlacitkem je bezva napad .. vzdycky delal neco jinyho nez jsem potreboval.

0/0
23.5.2012 14:28

net.Xtreme se nevzdává

Re: A spravi taky

Tak pokud jde o univerzální mezerník (na PC), tak to mi vadilo už u ME2, zejména u té mise pro Legiona, jsem neustále aktivoval věže místo, abych se schoval do krytu, také to, že místo přeskočení se schovám a místo schování občas přeskočím a zemřu mi moc nevyhovuje, ještě horší je, že ten systém krytu není dokonalý a občas jsem v úkrytu zranitelný...ovládání je občas nic moc, ale tak nějak jsem bral vždy, že to není FPS a že ty souboje tam jsou zpestření docela zajímavého příběhu, na kterém se podílím.

0/0
23.5.2012 14:35

vaclavj1

Re: A spravi taky

to je snad v poradku, ze je postava v ukrytu za urcitych okolnosti zranitelna...

0/0
23.5.2012 15:03

net.Xtreme se nevzdává

Re: A spravi taky

Za určitých okolností ano, ale typicky přechod nízký kryt-vysoký kryt, při posunu z nízkého (a paradoxně bezpečného) krytu do vysokého se Shepard postavil a stal se zranitelným...možnost skrčit se ve hře stejně není, takže mi to přišlo poněkud nešťastné...

0/0
23.5.2012 15:39

vaclavj1

Re: A spravi taky

Tam by vesmes melo stacit poodejit od kraje krytu. Vyjimka je FB Condor, kde to vypada, ze nektere kryty jsou dost divne.

0/0
23.5.2012 16:55

Doktor.bota

??

kdo je to ten Lence Henrisken ? neznám

0/0
23.5.2012 12:56

neneka

Re: ??

a viděl jsi Vetřelce 2? Nebo je ti 10 let?

0/0
23.5.2012 14:24

Marek _Mental

Re: ??

Až na to, že jeho jméno i příjmení se píše poněkud jinak..pěkně ses ztrapnil, stejně jako autor článku..;-D

0/0
25.5.2012 15:49

Paeris Kiran

Hackett může maximálně

Kladu si otázku k čemu tyhle 3 postavy budou... ani jedna z nich není v pozici aby vysvětlila co se děje.

I pokud náhodou Hackett vydal rozkaz "zdrhejte" v okamžiku kdy se jim povedlo Crucible připojit tak by jim to pořád mělo trvat k Relay několik hodin letu (uvnitř solárního systému je FTL skok sebevražda)...

Kaidan je u mě dead takže ten osvětlit prakticky nic nemůže...

A EDI se mnou běžela k věži :D (krom toho už se mi povedlo i to aby vylezla jako postava z normandy po červeném výbuchu :D buď je to bug a nebo to fakt vybírá jednu postavu co s člověkem běžela a zbytek náhodně)

0/0
23.5.2012 8:04

Stíhací bombardér Karel 6

Re: Hackett může maximálně

Ach Bože, ty jsi vážně blázen. To že o tom mluvili tito tři herci přece neznamená, že nenahrávali ani ti další! 8-o

0/0
23.5.2012 8:07

doktor_bota

Re: Hackett může maximálně

Pokud vím, byl konec před vydáním zkrácen na cca čtvrtinu rozsahu uměleckým integrátorem Hudsonem, který se chtěl do historie herního průmyslu zapsat jako šéf nejlepší ságy ve vesmíru - čili materiálu je řekl bych dost, jde o to jen ho poskládat tak, aby z toho pitomce neudělal ještě lháře (což by většina hráčů nicméně uvítala). A jak (vyjímečně) správně konstatuje Kája, zpráva zmiňuje tři dabéry, nikde ale neuvádí, že byli/jsou/budou jenom tři.

0/0
23.5.2012 10:13

net.Xtreme se nevzdává

Re: Hackett může maximálně

Konec byl dvakrát zkrácen na polovinu...takže ta čtvrtina odpovídá...

0/0
23.5.2012 10:19

vaclavj1

Re: Hackett může maximálně

Stejne je uzasne, jak je ted z cloveka, ktery sefoval KotOR a serii ME od prvniho dilu, najednou nejvetsi padouch...

0/0
23.5.2012 11:48

doktor_bota

Re: Hackett může maximálně

To je celkem běžné, Václave, to se netýká jen politiků.

0/0
23.5.2012 12:16

vaclavj1

Re: Hackett může maximálně

prave u politiku bych to jeste chapal, ti jsou pro mnoho lidi padouchy preventivne

0/0
23.5.2012 15:00

net.Xtreme se nevzdává

Re: Hackett může maximálně

Pokud vím tak vylézá Joker,  romance a nejoblíbenější parťák...podle EMS

0/0
23.5.2012 10:23

vaclavj1

Re: Hackett může maximálně

Turiani i Reaperi to na Palavenu udelali.

0/0
23.5.2012 11:44

Paeris Kiran

Re: Hackett může maximálně

V soustavě kde ještě nebyly žádné trosky, nebyly v cestě velké gravitující objekty a téměř žádné asteroidová pole.

0/0
23.5.2012 13:07

vaclavj1

Re: Hackett může maximálně

tak asi bude dobre naplanovat trasu, aby temi asteroidovymi poli neprochazela ... jinak maji to snad osetrene nejakym systemem zabezpeceni, ktery temhle srazkam brani

0/0
23.5.2012 15:08

Paeris Kiran

Re: Hackett může maximálně

Ano "opatření" je že FTL motor se vypne a loď vypadne na podsvětelnou rychlost před objektem.

Tento problém zabránil rychlému využití FTL střel které by naráželi do reaperů rychlostí světla (řešení je vcelu prosté... FTL motor použít mechanicky na slepo zcela bez senzorů... a nebo senzory oblbnout nekonečnou smyčkou kdy jim bude někdo tvrdit že v cílové destinaci nic není.

Každopádě tato technologie by stačila naložit na raketoplán warp bombu a nechat ho narazit do reapera... bylo by po něm.

0/0
23.5.2012 18:24

net.Xtreme se nevzdává

KAidan je mrtvý

Doufám, že i Ashley bude mluvit:-)

 

Jinak "Dle hráčských reakcí však zakončení třetího dílu neodráží důležitá rozhodnutí" není tak docela pravda. Ano, kritika je i otom, že konec neodráží hráčská rozhodnutí a že není dost happy, ale PŘEDEVŠÍM je o tom, že nedává smysl.

+2/0
23.5.2012 7:08

IARK - Králíček z pekla

Re: KAidan je mrtvý

Bude DLC, kde prijde vysvetleni - za pouhych ...... ;-D

0/0
23.5.2012 9:01

Riker007

Kaidan?

Já ho obětoval, takže asi přijdu o část vysvětlení :D

+1/0
23.5.2012 6:27

Tomas (Tok)

Re: Kaidan?

Ten den přišli tři namluvit své postavy, den před tím přišli třeba dva jiní nadabovat jiné 2 postavy. Hlas Hacketta říká, kdo tam byl s ním, ne kdo tam byl včera a kdo přijde zítra.

0/0
23.5.2012 12:15

Riker007

Re: Kaidan?

COŽE??

0/0
23.5.2012 22:14

vaclavj1

tak rychle

at uz je to venku a konecne zacnou vychazet poradna DLC...

+1/0
23.5.2012 2:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.