Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Účty pro Diablo 3 se staly cílem krádeží, Blizzard problém potvrdil

Společnost Blizzard potvrdila, že v posledních dnech došlo ke zcizení řady účtů pro titul Diablo 3. Podle analýzy vývojářů však nejde o vnější hackerské útoky, nýbrž o přihlašování prostřednictvím hesel. Společnost tak naznačuje, že chyba bude spíše na straně hráčů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

malli_reborn

LOL, králík zase trolluje

;-D;-D;-D;-D

+5/0
25.5.2012 13:10

xxdavxx

Re: LOL, králík zase trolluje

Jeho dnešní geniální hláška,že diskove pole nemá žádnou souvislost se serverem mě odbouralo.

+3/0
25.5.2012 13:47

CortaCircuito

Re: LOL, králík zase trolluje

1) To nebyla jeho hláška, ale moje.

2) Ta debata byla někde jinde. Debata byla o tom, že o D3 se pravděpodobně v každém regionu stará jeden virtuální server. (To že tam někde bude diskové pole je tak nějak jasné). Kdybys rovnou odpověděl na 3x opakovanou otázku "čemu říkáš server" možná bych tu debatu neukončil s tím, že nevíš o čem mluvíš (protože to vypadalo, že já o voze a ty o nějakém ovoci).

3) na ten tvůj zmatený příspěvek o tom, že blizzard může i za chyby "po trase" se už nedalo fakt nic říct.

+2/0
25.5.2012 13:52

IARK - Králíček Chlupíček

Re: LOL, králík zase trolluje

A tak je to s nim cely den

0/0
25.5.2012 15:58

IARK - Králíček Chlupíček

Re: LOL, králík zase trolluje

A koukam uz nemas ani na to sledovat, kdo co pise - hlavne, ze ti to dve stejny nemehla hned oplusovala ;-D

0/0
25.5.2012 15:46

Lupulin

Re: LOL, králík zase trolluje

a spoustu ňoumů mu to žere a mají z toho vánoce - teď nevím kdo je na tom líp... :D :D :D

+2/0
25.5.2012 14:01

odhodlany_vlastenec

Re: LOL, králík zase trolluje

Myslím, že králík už je moc známý na to, aby mu to někdo žral ;-)

+1/0
25.5.2012 14:02

Lupulin

Re: LOL, králík zase trolluje

fakt? tak proč polsední tři stránky jsou vždy zaplněny postama od jiných lidí kteří se vyjadřují k němu.....pro trolla je tohle největší hostina a vy ho krmíte....

+3/0
25.5.2012 15:51

odhodlany_vlastenec

Re: LOL, králík zase trolluje

Nevím. Když ona je to celkem psina sledovat, jak se snaží. Přitom i trollení se musí umět.

0/0
25.5.2012 16:59

IARK - Králíček Chlupíček

Re: LOL, králík zase trolluje

Pokud jsem troll - tak vy jste primo ukazkovy troll hunteri

0/0
25.5.2012 15:52

honza_

poplatek za mobilní autentikátor

pokud se rozhodnete využít autentikátor, tak zaplatíte půl eura za stažení aplikace do telefonu. Nemusíte k tomu mít ani "chytrý telefon". Kód z autentifikátoru navíc nezadáváte při každém přihlášení, ale jen jednou za týden pro každou IP, ze které se přhlašujete, tím pádem odpadá obtěžující naťukávání při každém přihlášení do hry.

Osobně nevidím jediný důvod, proč mobilní autentikátor nevyužít...

0/0
25.5.2012 13:02

cckk

Re: poplatek za mobilní autentikátor

A co to pomuze? Pokud vim byli ukradeny i ucty lidi co maji autentifikator na blizz foru je deost takovejch chudaku, imho proto to v nedeli vyply

+1/0
25.5.2012 15:30

honza_

Re: poplatek za mobilní autentikátor

Pomůže to tak, že i když máš něčí název účtu a heslo, tak se nepřihlásíš na jeho účet, pokud taky nemáš jeho zařízení, který generuje osmimístenj kód. a navíc:

"Podle Blizzardu navíc žádný ze zcizených účtů nevyužíval ověřování prostřednictvím služby authenticator"

Blue post od Blizzardu: "In all of the individual Diablo III-related compromise cases we’ve investigated, none have occurred after a physical Battle.net Authenticator or Battle.net Mobile Authenticator app was attached to the player’s account"

Takže asi tak

0/0
25.5.2012 16:34

IARK - Králíček Chlupíček

Re: poplatek za mobilní autentikátor

To, ze to blizzard nepotvrdil jeste neznamena, ze to tak neni

0/0
25.5.2012 16:36

honza_

Re: poplatek za mobilní autentikátor

není pravda, že Blizzard nepotvdil. Naopak, Blizzard potvrdil, že byly postižený účty jen bez autentifikátoru.

Dokud někdo neprokáže opak, pak to tak je. A důkaz jsem zatím neviděl.

0/0
25.5.2012 17:33

IARK - Králíček Chlupíček

Re: poplatek za mobilní autentikátor

To je zajimave tvrzeni, takze lidi pisici vlastne lzou, protoze kdyz to blizzard rekl, tak je to pravda. Mluvis o te same firme, ktera na dotaz, proc to laguje ti odpovi at si aktualizujes ovladace?

0/0
25.5.2012 17:46

Ej.dzej.rimmer

Re: poplatek za mobilní autentikátor

Lzou, aby nevypadali jako hlupaci.Prece za jejich chyby muze nekdo jinej a ne oni.A pokud to vezmeme podle Housovi teorie, ktera rika: Vsichni lzou!!! Tak lze i Blizzard :o)

0/0
26.5.2012 13:44

Neregistrovany

Re: poplatek za mobilní autentikátor

Hlavně mobilní autentikátor pro chytré telefony je zdarma, placený je jen ten pro hloupé telefony.

0/0
25.5.2012 16:38

honza_

Re: poplatek za mobilní autentikátor

ok, teď už je asi zdarma, já si jen pamatuju, že asi před rokem a půl, když to začínalo, tak jsem na mobil s Androidem platil "nechutných" půl eura

0/0
25.5.2012 17:35

Obavany strenec

Drobný dotaz

Promiňte, že se vám pletu do plodné diskuze, ale není náhoudou ten IRAK Králíček ten, co si myslí, že stahování již zveřejněných audiovizuálních je v Česku nelegální? Žblebtá pořád cosi o jakémsi rozhodnutí ústavního soudu nebo co :-D

+2/0
25.5.2012 12:54

odhodlany_vlastenec

Re: Drobný dotaz

Jo, to je on ;-)

+1/0
25.5.2012 13:07

CortaCircuito

Re: Drobný dotaz

Co myslíš pojmem "zveřejněných" ?

.

Jinak i když byl například seriál odvysílaný televizí, nemáš automaticky právo si ho někde jinde sosnout).

+1/0
25.5.2012 13:09

odhodlany_vlastenec

Re: Drobný dotaz

Automaticky ne, u nás ano.

0/0
25.5.2012 13:12

CortaCircuito

Re: Drobný dotaz

A to máš podloženo odpovídajícím právním vzděláním nebo si to jen někde slyšel ?

+1/0
25.5.2012 13:14

odhodlany_vlastenec

Re: Drobný dotaz

To mám, narozdíl od těch tvých bludů, podloženo autorským zákonem.

+1/0
25.5.2012 13:37

CortaCircuito

Re: Drobný dotaz

1) Neodpověděl si mi na otázku. Autorský zákon nerovná se právní vzdělání. Zajímalo mě jestli máš právní vzdělání nebo ne. Takže?

2) Můžeš prosím přesně ocitovat z toho autorského zákona, kde ti k tomu to právo dává?

+1/0
25.5.2012 13:48

odhodlany_vlastenec

Re: Drobný dotaz

1) Nemám. Číst se běžně učí na základní škole. Víc k tomu nepotřebuješ, šmudlo.

2) § 25 a § 30. Na citaci je to příliš dlouhé. Nepochybuji však, že inteligentní člověk jako ty, si to teď již snadno vyhledá.

0/0
25.5.2012 13:58

CortaCircuito

Re: Drobný dotaz

1) Je třeba číst zákon celý a ne si z něj vybírat jen některé kousky (a hlavně trocha znalosti zásad celého právního řádu by neškodila + formální logika je dobrá věc).

2) §25 žádné právo neuděluje (naopak je to základ pro povinnost platit za prázdná média kolektivnímu správci), §30 se sice umožňuje vytvořit "rozmnoženiny pro vlastní potřebu fyzické osoby" jenže zapomínáš na to, že se musíš "legálně" dostat ke zdroji. Pokud víš, nebo musíš předpokládat, že to odkud to taháš nemá právo ti to poskytnout - pak prostě porušuješ autorské právo.

+1/0
25.5.2012 14:11

odhodlany_vlastenec

Re: Drobný dotaz

1) § 25 souvisí s institutem náhradních odměn a to se přímo váže k možnosti rozmnožovat pro vlastní potřebu. K čemu je v tomto případě dobrá znalost celého právního řádu? Autorský zákon to tady řeší jasně.

2) Zda je zdroj legální nebo ne je problém zdroje. Já mám právo domnívat se, že druhá strana zákon neporušuje. Pokud vím, zákon se o podmínce "legálního" zdroje nezmiňuje.

0/0
25.5.2012 14:23

CortaCircuito

Re: Drobný dotaz

Asi tak - je mi to jedno. Budu to řešit až to budu potřebovat. Mám svůj názor, ty si měj jiný. Popravdě nedoporučoval bych lidem chovat se podle tvého názoru, ale s ohledem se jedná jen o malé rybky v moři jim podobných, je dost málo pravděpodobné, že to při lovu harpunou nějakou trefí...

0/0
25.5.2012 14:30

odhodlany_vlastenec

Re: Drobný dotaz

Proč jim to nedoporučuješ? Nevšiml jsem si, že v podstatných otázkách bychom se neshodli.

0/0
25.5.2012 14:35

gawy

Re: Drobný dotaz

Je jedno, jestli tahas z legalniho nebo nelegalniho zdroje. Viz rozhodnuti Nejvyssiho soudu CR http://pravo4u.cz/judikatura/nejvyssi-soud-cr/5-tdo-234-2009/ - odstavec zacinajci slovy "Dále považuje Nejvyšší soud za nutné uvést..."

0/0
25.5.2012 14:55

CortaCircuito

Re: Drobný dotaz

Díky - tenhle jsem nečetl. Pro moji oblast (IT) je to sice jedno, ale člověk se rád poučí. A stejně si tam zase nechali otevřená vrátka posouzení "kdy už to nepřiměřeně zasahuje do práv autora"...

0/0
25.5.2012 15:11

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Drobný dotaz

A tedy nastava problem, kde vy tomu prestavate rozumnet - je rozdil mezi "legalni" a "trestne nepostizitelny" - soud pracuje s tim, ze ty nemuzes vedet, ze zdroj je nelegalni. Ovsem v pripade, ze to vis a treba te napadne se na policii k tomu priznat - nastupuje to, ze budes obvinen. Neboli stahovani u nas neni legalni, jen nase pravo neni nijak schopne ti tuto vec potrestat.

Pokud to prirovnam jinam je to podobna klicka jako u osoby blizke - to co udela clovek spatneho neni legalni, ale diky vymluve na osobu blizkou je to trestne nepostizitelny (mozna nepresny priklad, ale snad diky tomu pochopite rozdil mezi legalnosti a trestni nepostozotelnosti)

0/0
25.5.2012 15:51

odhodlany_vlastenec

Re: Drobný dotaz

Apropo, jestli tě zajímalo jen to, zda mám právní vzdělání, měl ses zepat lépe. Ty ses ptal, čím to mám podloženo, přičemž jsi mi nechal jen dvě možnosti - a obě špatné.

0/0
25.5.2012 13:59

CortaCircuito

Re: Drobný dotaz

Mea culpa.

0/0
25.5.2012 14:11

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Drobný dotaz

Ano, trestne nepostizitelny se nerovna legalni.

Clovek, kterymu soud nemuze neco dokazat neprovedl automaticky legalni vec, je to proste klicka v zakone.

Neni to o tom co si myslim - pravo je jen jedno - vysvetluji to viz vyse.

Kdyby byli schopny zjistit a dokazat ti, ze jsi vedel, ze stahujes z nelegalniho zdroje - soud by te odsoudil. Jak te muze odsoudit za legalni vec?

Prosim zamyslete se nad tim a pochopte rozdil mezi temito dvema pojmy a prosim nekomolte jmena diskutujicich.

0/0
25.5.2012 16:10

gawy

Kviz

Vite, jake je nejoblibenejsi slovo IARKA? Schvalne hadejte :-D

+3/0
25.5.2012 12:12

odhodlany_vlastenec

Re: Kviz

Lhář?

+1/0
25.5.2012 12:16

gawy

Re: Kviz

Asi jo :-D viz http://tinyurl.com/d657hcq Jeho oblibene je i slovo "mindrak" (http://tinyurl.com/btkj5s6) :-D

+1/0
25.5.2012 12:21

ingi

Re: Kviz

a vás dva spojuje slovo trapný....

+2/0
25.5.2012 12:26

odhodlany_vlastenec

Re: Kviz

Další nick, ušáku? Takhle ti dlouho nevydrží.

+3/0
25.5.2012 12:28

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Kviz

wow - to je cely co jsi zvladnul vymyslet? ;-D ty uz musis byt fakt zoufalej ;-D

0/0
25.5.2012 12:30

odhodlany_vlastenec

Re: Kviz

Jestli tvoje taktika byla zplodit co nejtrapnější příspěvek, aby se na něj nedalo normálně reagovat, tak...jsi uspěl. Asi tak od začátku diskuze.

+1/0
25.5.2012 12:40

IARK - Králíček Chlupíček

Re: Kviz

Ne, na ty tve fakt trapnosti nemam ;-)

0/0
25.5.2012 15:53

gawy

Ajeee

Mame tu cas 7:00 az 17:00, kdy IARK sype jeden prispevek za druhym pod kazdy clanek, do kazdeho vlakna s ohromnou kadenci jeden prispevek za jednu az pet minut. By me zajimalo, kdy hraje ty hry, o kterych tu diskutuje, kdy pracuje a kdy spi :-D

PS: Nikdy jsem o sobe nenapsal, ze jsem "vemistr" v Diablu, takze s pouzitim tveho vyjadrovani: Zase tu lzes, ses lhar, meles nesmysly, mas mindrak.

+7/0
25.5.2012 11:50

ingi

Re: Ajeee

mindrák máš asi ty, když musíš řešit, že tady diskutuje...

je to svobodný člověk, může si dělat co chce a když chce přispívat do diskuzí, může kolik chce a pokud to má někdo potřebu řešit, tak nebude v pořádku...

+2/0
25.5.2012 11:54

odhodlany_vlastenec

Re: Ajeee

Jak víš, že je to svobodný člověk? Utekli jste ze stejného ústavu? :-P

+5/0
25.5.2012 12:01

ingi

Re: Ajeee

já si čtu nejen jeho příspěvky ale i ty tvé, i ostatních, jsme přece na diskuzi ne? :-) to je ale záhada...

kde píšu, že jsou pravopisné chyby v pohodě? a co svědčí o mé inteligenci? jediné co tu svědčí o něčí inteligenci je tvé ubohé narážení na drobné pravopisné chyby, jelikož jsi labilní a nevíš, čeho jiného by jsi se mohl chytit aby jsi mohl druhého urazit, protože jsi byl v koncích a nevěděl co napsat...

vyjeď si o pár příspěvku výš a přečti si to znovu, vlastně každý si může přečíst, kde jsi začal urážet a kde jsi byl v koncích a začal urážet za pravopis, nevím proč bych ti to tu měl opakovat ;-)

0/0
25.5.2012 12:57

odhodlany_vlastenec

Re: Ajeee

Čeho jiného se chytat v diskuzi s někým, kdo ani neumí psát česky? Tam je pak diskuze zbytečná. A ano, každý si může přečíst, že já svá tvrzení podkládám argumenty, zatímco u vás to jde v pořadí blábol - urážka - blábol. A jestli situaci, kdy králíkovi hodím odkaz a on napíše, že tam žádný není, hodnotíš tak, že jsem v koncích...no, to je tvůj problém.

0/0
25.5.2012 13:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.