Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Id Software má problémy s prací na PS3 verzi hororové akce Doom 3: BFG

Poprat se s novými grafickými efekty v PS3 verzi Doom 3: BFG Edition je háček i pro takovou vývojářskou společnost, jakou je id Software. Přiznal to sám John Carmack, známý jako skutečný mág přes technologie her.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bonuSSweb

:(

Technologický guru Musí každý článek o ID Software začínat touhle frází? Jejich engine je tak zastaralej a o proti Unreal4 nebo Cryengine je prostě tahle fráze směšná. že udělali první hru ve 3D je sice pěkný, ale dnes už jsme snad úpně někde jinde. Dnes si toto označení zaslouží jiní frajeři a ne John CarmackRv

0/0
13.6.2012 12:38

www.samboush.com

Re: :(

No Unreal4 je zatím známej jen z Videi. Cryengine2 zas tak nového nepřinesl krom multipratformnosti. Tzn ani dopředu moc jít nemohl, když má běžet na XBoxu a PS3.

Tzn dnes komerčně užívanej engine, kterej má fakt koule je ten na kterym běží BF3. Tzn Frostbite2.

ID Soft doplácí spíše na to, že se furt drží těch svejch levelovek. Tzn spíše je problém s typem her. A u nich je trochu jinej nárok na engine než na to co frčí dnes. A to jsou otevřený světy.

0/0
13.6.2012 14:00

bonuSSweb

Re: :(

jj pěkně si to shrnul, ale Unreal je taky levelovka jak stehno;-)

0/0
13.6.2012 23:58

roggin

Re: :(

může ale nemusí

viz. batman AC, loadingy jen v budovách, většinu času jsi tam volně.

nebo borderlands máš sice levely ale až přez hodně velké části mapy..

0/0
14.6.2012 8:30

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: :(

Myslíš Cryengine 3?

+1/0
14.6.2012 8:14

Head

Re: :(

Blabol. Jejich enginy byli graficky vzdycky na spici a krome toho posledniho i dobre vyladeny.

0/0
14.6.2012 14:48

net.Xtreme se nevzdává

Na PC to fakt nechci

Ne dokud tam jsou checkpointy a nemožnost ukládání kdekoli...

0/0
13.6.2012 10:12

gawy

Re: Na PC to fakt nechci

Nesnasim prizpusobovani PC her konzolim, nesnasim konzole samotne, ale checkpointy podle me zrovna nejsou spatna vec. S ukladanim kdekoli to neni zadna vyzva, je to strasne zjednoduseni. Nejdrsnejsi byl v tomhle ohledu Aliens vs Predator z roku 2000, kde neslo ukladat vubec, jen na konci cele mise. A dodnes na to strasne rad vzpominam, jak jsem se toho naparil a jaka vzdycky uleva a radost prisla s koncem mise.

+4/0
13.6.2012 11:07

net.Xtreme se nevzdává

Re: Na PC to fakt nechci

A co ti brání neukládat? Mně naopak hrozně štve, když musím dvacetkrát opakovat nějakou pasáž, protože v předchozím checkpointu jsme měl málo života/nábojů a další část je tím pádem extrémně těžká....je to frustrující a taková hra mě nebaví...když se to omezí jen na Hardcore obtížnost, tak proč ne...

+2/0
13.6.2012 12:58

IARK - Duhový Králíček

Re: Na PC to fakt nechci

Naprosty souhlas - taky mi prijdou lepsi checkpointy nez ukladani po kazdym nepriteli a pred kazdou lekarnickou - navic ja save moc casto nepouzivam a stvalo by me po pul hodine se vracet k poslednimu savu

0/0
13.6.2012 13:09

net.Xtreme se nevzdává

Re: Na PC to fakt nechci

Třeba v Crysis a dost dalších hrách máš i checkpointy, zajímavý je systém v Mass Effectu, kde během souboje ukládat nemůžeš, jinak jo, to mi přijde jako dobrý kompromis a nehrozí, že si uložím pozici, kde mě čeká za 350 ms smrt, které se nestihnu vyhout:-)

0/0
13.6.2012 14:30

IARK - Duhový Králíček

Re: Na PC to fakt nechci

jaky je vubec rozdil mezi spatne ulozenym checkpointem jak pises a spatne ulozenym savem?

0/0
13.6.2012 17:49

net.Xtreme se nevzdává

Re: Na PC to fakt nechci

Za špatný save si mohu sám...

0/0
13.6.2012 20:07

Pidalin

Re: Na PC to fakt nechci

Nejlepší to bylo v mafii, u toho jsem strašně zuřil. ;-O  Ale pokud někomu vadí pořádná výzva a stěžuje si na obtížnost tak ať hraje casual hry nebo ať to hraje na obtížnost neubližujte mi. !!

0/0
13.6.2012 20:35

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: Na PC to fakt nechci

Však hraju casual hry jako Crysis nebo Doom 3 nebo staré Tomb Raidery;-) Ty si užij Hardcore Mafii II a Dooma s baterkou;-D

0/0
14.6.2012 8:14

Pidalin

Re: Na PC to fakt nechci

Mafia 2 teda zrovna moc hardcore neni. ;-O

0/0
14.6.2012 13:21

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: Na PC to fakt nechci

Jsou tam checkpointy? Jsou, takže je hardcore:-P

0/0
14.6.2012 14:34

Pidalin

Re: Na PC to fakt nechci

No jo ale je jich tam trochu moc. V jedničce se někdy opakovala třeba celá mise. :-P

0/0
14.6.2012 15:14

IARK - Duhový Králíček

Re: Na PC to fakt nechci

A za spatny autosave ne? Vetsinou jsou v mistech, kde dostanes munici a lekarnicky, je umeni si udelat spatny autosave

0/0
14.6.2012 7:19

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: Na PC to fakt nechci

Ne, protože nemohu ovlivnit kde a kdy uložím a vracet se mi celou pasáž odp osledního platného saveu se mi nechce...

0/0
14.6.2012 8:12

Pidalin

Re: Na PC to fakt nechci

AvP je dodnes nejstrašidelnější hra všech dob. Žádná hra se jí od tý doby strašidelností ani nepřiblížila. Fear, Doom 3 a podobně jsou proti tomu procházky růžovym sadem. R^

0/0
13.6.2012 20:36

Pidalin

Re: Na PC to fakt nechci

Vlastně AvP 2 bylo taky strašidelný ale už to nebyl takovej hardcore, hlavně tam tu atmosféru strašně kazil všudypřítomnej predátor. ;-(

0/0
13.6.2012 20:37

gawy

Re: Na PC to fakt nechci

Jo, dodnes me mrazi v zadech, kdyz si vzpomenu, jak sem slysel zvuky facehuggera a nevedel kde je. Jak se mi pak prilepil na oblicej, tak sem se vzdycky hrozne lekl, i kdyz sem vedel, ze to prijde. Brrr. Dvojku uz sem pak ani nehral, protoze jsem nemel nervy to zazivat znova.

0/0
14.6.2012 9:13

Pidalin

Re: Na PC to fakt nechci

Dvojka už tak děsivá neni, ale zase tam už ty vetřelci vypadaj graficky mnohem líp takže je to lepší zážitek a je tam hodně vychytávek, jako třeba hackování dveří, řezání zámků plazmovym hořákem a tak. A to všechno děláš za neustálý hrozby že na tebe něco skočí. ;-D

0/0
14.6.2012 13:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.