Diskuze

Id Software má problémy s prací na PS3 verzi hororové akce Doom 3: BFG

Poprat se s novými grafickými efekty v PS3 verzi Doom 3: BFG Edition je háček i pro takovou vývojářskou společnost, jakou je id Software. Přiznal to sám John Carmack, známý jako skutečný mág přes technologie her.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

bonuSSweb

13. 6. 2012 12:38
:(

Technologický guru Musí každý článek o ID Software začínat touhle frází? Jejich engine je tak zastaralej a o proti Unreal4 nebo Cryengine je prostě tahle fráze směšná. že udělali první hru ve 3D je sice pěkný, ale dnes už jsme snad úpně někde jinde. Dnes si toto označení zaslouží jiní frajeři a ne John CarmackRv

0 0
možnosti

www.samboush.com

13. 6. 2012 14:00
Re: :(

No Unreal4 je zatím známej jen z Videi. Cryengine2 zas tak nového nepřinesl krom multipratformnosti. Tzn ani dopředu moc jít nemohl, když má běžet na XBoxu a PS3.

Tzn dnes komerčně užívanej engine, kterej má fakt koule je ten na kterym běží BF3. Tzn Frostbite2.

ID Soft doplácí spíše na to, že se furt drží těch svejch levelovek. Tzn spíše je problém s typem her. A u nich je trochu jinej nárok na engine než na to co frčí dnes. A to jsou otevřený světy.

0 0
možnosti

net.Xtreme se nevzdává

13. 6. 2012 10:12
Na PC to fakt nechci

Ne dokud tam jsou checkpointy a nemožnost ukládání kdekoli...

0 0
možnosti

gawy

13. 6. 2012 11:07
Re: Na PC to fakt nechci

Nesnasim prizpusobovani PC her konzolim, nesnasim konzole samotne, ale checkpointy podle me zrovna nejsou spatna vec. S ukladanim kdekoli to neni zadna vyzva, je to strasne zjednoduseni. Nejdrsnejsi byl v tomhle ohledu Aliens vs Predator z roku 2000, kde neslo ukladat vubec, jen na konci cele mise. A dodnes na to strasne rad vzpominam, jak jsem se toho naparil a jaka vzdycky uleva a radost prisla s koncem mise.

4 0
možnosti