- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Technologický guru Musí každý článek o ID Software začínat touhle frází? Jejich engine je tak zastaralej a o proti Unreal4 nebo Cryengine je prostě tahle fráze směšná. že udělali první hru ve 3D je sice pěkný, ale dnes už jsme snad úpně někde jinde. Dnes si toto označení zaslouží jiní frajeři a ne John Carmack
No Unreal4 je zatím známej jen z Videi. Cryengine2 zas tak nového nepřinesl krom multipratformnosti. Tzn ani dopředu moc jít nemohl, když má běžet na XBoxu a PS3.
Tzn dnes komerčně užívanej engine, kterej má fakt koule je ten na kterym běží BF3. Tzn Frostbite2.
ID Soft doplácí spíše na to, že se furt drží těch svejch levelovek. Tzn spíše je problém s typem her. A u nich je trochu jinej nárok na engine než na to co frčí dnes. A to jsou otevřený světy.
Ne dokud tam jsou checkpointy a nemožnost ukládání kdekoli...
Nesnasim prizpusobovani PC her konzolim, nesnasim konzole samotne, ale checkpointy podle me zrovna nejsou spatna vec. S ukladanim kdekoli to neni zadna vyzva, je to strasne zjednoduseni. Nejdrsnejsi byl v tomhle ohledu Aliens vs Predator z roku 2000, kde neslo ukladat vubec, jen na konci cele mise. A dodnes na to strasne rad vzpominam, jak jsem se toho naparil a jaka vzdycky uleva a radost prisla s koncem mise.