Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Reklama Mass Effectu nebyla lživá, tvrdí britská agentura

Odborníci na reklamní praktiky hájí reklamu na Mass Effect. Ta slibovala, že volby hráče zcela ovlivní herní zážitek. Řada hráčů však tvrdí, že Mass Effect 3 neodráží volby dostatečně. V takovém duchu se ostatně neslo i dubnové vyjádření americké nevládní organizace Better Business Bureau. Nově to však vyvrací britská organizace Advertising Standards Authority, placená přímo reklamním průmyslem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

RumFighter

Že vás to baví...

;-D Dohadovat se s pudinkem, jako by se snad dal(a?) přesvědčit, že nemá pravdu... Ne, neuzná to, proberte se. ;-D U mě ten šok z konce probíhal asi takhle- Závěrečný útok na Zemi- "Všichni umřeli.. Nikdo to nezvládl." Pche, já, hrdinný commander Shepard jdu dál, škoda Liary a Jamese, že umřeli. Hele Illusive man... Ježiš zas tenhle malej smrad... Co to kecá? Teda to jsou blbý volby... Tak třeba to první... (udiveně znechucenej výraz...) Co? Co?!? Co sakra dělá James v Normandy?!? ;-€ (Ale já to chááápu... Byla tam časová prodleva, Joker se vrátil na Zem vyzvednout Jamese, který ani nebyl zraněný, jen se někam... Schoval... A pak se letěli zachránit...)

0/0
19.6.2012 15:40

RumFighter

Re: Že vás to baví...

Akorát by mě zajímalo, kolikrát ty díly dohráli jiní hráči. Já ME1 asi 7x, ME2 6x, ME3 jednou, po druhý se k tomu dokopávám tempem hodinka týdně a rozhodnutej, že až se na konci proberu na Citadele, tak to vypínám. ;-)

0/0
19.6.2012 15:42

net.Xtreme se nevzdává

Re: Že vás to baví...

ME1 jsem dohrál asi 8x, ME2 5x a ME3 2x, respektive jsem to nejprve prošel jedním dechem a pak jsem začla hezky od jedničky vše zkoumat a plnit všechny achievmenty, chybí mi jen v trojce dosáhnutí levelu 60, protože ho mám;-D Jinak teď se pokouším o třetí průchod trojky a jde to dost ztuha, ale zase jsem se rozhodl mít readiness 100%, což je těžké, když se k multiplayeru dostanu jednou za čas...

0/0
19.6.2012 16:36

net.Xtreme se nevzdává

Re: Že vás to baví...

*začal

0/0
19.6.2012 16:39

Malcolm de Serenity

Re: Že vás to baví...

No tak to hezkou zábavu, já už Mass Effect po tom konci asi nikdy nezapnu, nějak to postrádá smysl:)

+1/0
19.6.2012 17:50

net.Xtreme se nevzdává

Re: Že vás to baví...

Hra je to dobrá akorát po zásahu paprskem to chce na hru kašlat a najít si vhodný alternativní konec:-)

0/0
19.6.2012 18:26

Malcolm de Serenity

Re: Že vás to baví...

Není to jen konec.. chování Bioware, stupidní PR agentury, bugy, lenost..  nějak mi to zkazilo celou hru:) a to byla moje nejoblíbenější... teď se akorát těšim na dokončení nějakých cyberpunkových titulů:))

+1/0
19.6.2012 23:35

Mirabell

Hmm.

Takže reklama nebyla lživá, protože našli jedno tvrzení, které bylo pravdivé?

Asi budu muset jít nakopat našeho učitele matiky na vejšce. Když řešil logiku a důkazy, tak nás to asi vysvětlil nějak špatně :-D

+2/0
18.6.2012 10:55

JmX1977

Bioware...

Bioware by si malo zahrat Zaklinaca... aby pochopili ako ma vyzerat hra kde je niekolko odlisnych koncov...

+3/0
15.6.2012 15:10

TC2001

Re: Bioware...

Spíš Chrono Trigger.

+1/0
15.6.2012 16:58

Jacob_McArnoui

Re: Bioware...

Jo, CTrigger a CCross, to byly hry :)

0/0
15.6.2012 18:10

net.Xtreme proti diskriminaci

A co tvrzení

že konec nebude výběr z konců A, B nebo C? Že to nebudou Ztraceni, ale že se dozvíme odpovědi na otázky a konec jich nevyvolá víc než zodpoví? To ajko reklamní agentura nějak zapomněla:-P

+3/0
15.6.2012 8:07

Giga Pudding

Re: A co tvrzení

Ne, jen autoři přecenili inteligenci hráčů, to není klamavá reklama :).

+1/0
15.6.2012 10:10

Malcolm de Serenity

Re: A co tvrzení

spíš podcenili :-)

+3/0
15.6.2012 10:21

Giga Pudding

Re: A co tvrzení

ne :) přecenili :)

0/0
15.6.2012 17:31

Malcolm de Serenity

Re: A co tvrzení

sledoval jsem to docela dlouho, lidé, kterým sekonec nelíbil argumentovali docela rozsáhle, racionálně. lidé, kterým se líbil, reagovali "stop crying you f****ng babies" no, myslím, že inteligence převažuje na druhé straně. Ale jo, už strašně moc lidí se vytahuje jak jsou chytrý, že konec "pochopili" a ostaním řikaj jak jsou omezení, hloupí..;-D

+1/0
15.6.2012 21:51

Giga Pudding

Re: A co tvrzení

žvatlání o pistolce s nekonečně náboji je nepodstatný nesmysl bez ohledu na to kolik stran o tom člověk popíše :) takže asi takhle vypadaly ty "rozsáhlé argumenty" :)

0/0
15.6.2012 23:16

net.Xtreme se nevzdává

Re: A co tvrzení

8-o

0/0
16.6.2012 11:32

doktor_bota

Re: A co tvrzení

Děláš, jako bys tuhle nejchytřejší studovanou umělkyni neznal...:-)

0/0
16.6.2012 12:54

Tomas (Tok)

Re: A co tvrzení

Pamatovat si, či možná pochopit jen jeden argument z tisíce předložených spíše odpovídá o tvé hlouposti než jiných, ne?

+1/0
16.6.2012 12:55

Giga Pudding

Re: A co tvrzení

To byl jen příklad toho nejtypičtějšího. Nevím co by tu mělo za smysl vypisovat výčet všech blábolů o změně oblečení nebo takovéty výkřiky sociopatů že nemohli hologramu vyhrožovat pistolkou.

+1/0
16.6.2012 14:23

net.Xtreme se nevzdává

Re: A co tvrzení

nejtypičtější je kam a proč letí Joker s Normandy...

další časté jsou, že všechny konce popírají universum

že deus ex machnina, navíc dvojitý není "umělecký záměr" ale umělecká neschopnost

Že se Star Child se nediskutuje, i když několikrát lže

Že vzbuzuje víc otázek než odpovědí (Proč relé explodují, co se stalo s flotilou na Zemi, co se stalo se zbytkem vesmíru, co se stalo s parťáky kromě těch, co vylezou z Normandy neznámo kde...bylo spojenectví mezi Quariany a Gethy trvalé nebo Gethové byli "vymazání" při destruction konci? A co Krogani, pokud byl genophage vyléčen? Nebo naopak nebyl...co Rachni?...) Ale protožes to pochopila, tak mi určitě odpovíš alespoň na toto, proč Joker letí pryč s Normandy, proč mě opustil s mým parťákem a jak se stihli dostat ze Země až k relé;-))

0/0
16.6.2012 16:29

net.Xtreme se nevzdává

Re: A co tvrzení

A zejména, proč mě opustila Tali, když tvrdila, jak mě miluje...:-P

0/0
16.6.2012 16:30

Giga Pudding

Re: A co tvrzení

Pokud je někdo paranoik, tak to neznamená, že mu automaticky všichni lžou :). A odpovědi na otázky typu co se stalo s Conradem Vernerem přesně za 13 let, 8 měsíců, 1 týden a dva dny, absolutně nejsou podstatné při řešení otázky směřování života a jeho podstaty na v kontextu závěru série nekonečnou dobu do budoucna. A odpověď na otázku proč Normandy, nejrychlejší loď co se v té hře kdy objevila, a která nikdy nebyla ukotvená na povrchu Země během závěru hry, letí pryč od pro ně neznámého výbuchu energie, jehož účinky absolutně nemůžou předvídat, poté co Shepard je podle všeho po smrti vzhledem k tomu, že nikdo nepředpokládá, že někdo přežil to rozstřílení reaperem, a po nejméně dvou časových prodlevách, které jsou pro někoho nepochopitelné bez titulku "o hodinu později", protože jim je absolutně cizí jakákoli dramatická teorie, nikdy nebyli v divadle a stěží pochopí Transformers, mi přijde jako zodpovězená samotnou otázkou :).

0/0
16.6.2012 18:51

merdis

Re: A co tvrzení

No Conrad Verner je pravděpodobně mrtvej jako všici, co byli v Citadele. A ačkoli je to pako, tak mi nepřipadal jako týpek, co by zdrhnul, když jde do tuhýho. Sice tohle tam taky řečený přímo není, ale na tohle logika stačí. Btw: Fakt by stačilo rámcově. Jestli při Destroy přežili Gethi. OK, beru třeba Catalyst nekecal a fakt jsem je sejmul. Co zbytek ras bez Mass Relays, když jsou v podstatě uvěznění na úplně rozsekaný Zemi. Aspoň nějaký dopady rozhodnutí -  Rachni, Krogan, Geth. Co bude dělat posádka Normandy. Ne jak spadnou, to je dost možný, že pro ně někdo doletí. Podle vegetace tam něco k jídlu bude. Spíš po tom. Alespoň Shepardův partner/partnerka by mohl/a být zmíněn. Myslím, že tak moc to není. Kdyby tam dali o 15 min víc filmečku pro každou kombinaci důležitých rozhodnutí, tak je to nezabije. Nebudu řešit, že se mi nelíbí ten A, B, C výběr. Buďto to takhle chtěli nebo byli líní. Byl jsem zklamanej, páč třeba 3 konce by mi zas tak nevadili. Ale neměl bych mít možnost si vybrat

+1/0
16.6.2012 19:21

net.Xtreme se nevzdává

Re: A co tvrzení

No podle vegateace je dost možný že Tali a Garrus nebo zbytek umřou na nesprávné aminokyseliny:-/

0/0
16.6.2012 20:31

merdis

Re: A co tvrzení

Ale zase jsou jenom 2 a nějaký zásoby na Normandy budou, takže by mohli vydržet dostatečně dlouho, aby někdo přiletěl a vyzved je. Quariani maj u Země liveships, kde maj "zemědělský zázemí", takže jsou na tom paradoxně asi nejlíp spolu s Turianama. Teda samozřejmě pokud tu bitvu liveships přečkaly. Zbytek ras může mít větší problémy, páč si neumím představit, že na zničený Zemi, kde pravděpodobně bouchaly atomovky (min. se tam bavili o Reaperech ničících starý sila, kde očekávám nějaký ZHN, asi moc možností k obstarání jídla nebude. Sorry za tu angličtinu, ale česky jsem to nehrál, tak nevím, jak to přeložili:D...

0/0
17.6.2012 20:58

net.Xtreme se nevzdává

Re: A co tvrzení

Já jsem to také česky nehrál, takže ti naštěstí rozumím:-)

0/0
17.6.2012 21:54

net.Xtreme se nevzdává

Re: A co tvrzení

Na povrchu Země sice nebyla ukotvená, ale "squadmates" se mnou na Zemi byli...o kolik je to později těžko soudit, ale o moc zřejmě ne, když jsem ve spojení s Hacketem, navíc je logické předpokládat, že Normandy bude u Citadely/Crucible do poslední vteřiny, budou bránit s nasazením života reaperům v jejím zničení a zdrhat mohou, až když "vypálí" a pak nemají imho dost času na to...podstatné je, že ty si sice můžeš vymyslet, že to bylo o hodinu později, ale ve skutečnosti prostě NEVÍŠ. Tomu já říkám že to zanechává nezodpovězené otázky.

0/0
16.6.2012 20:37

Giga Pudding

Re: A co tvrzení

Ano, nikdo neví jak dlouhé ty prodlevy jsou, ale podstatná věc je ta, že tam jsou.

0/0
16.6.2012 20:41

net.Xtreme se nevzdává

Re: A co tvrzení

Ne, to právě vůbec podstatné není (ani jejich délka). Podstatné je proč. Proč Joker a spol zdrhnou, když celá galaxie bojuje...Také by mě zajímalo kam zdrhají, protože zdrhat naslepo je docela nerozum...

0/0
16.6.2012 20:49

Giga Pudding

Re: A co tvrzení

Říká jeden z těch co brečí, že postavy někde jsou a najednou jsou jinde, protože ignoruje časovou prodlevu? :)

Taky jeden z těch oblíbených "rozsáhlých argumentů" :)

A kam kdo letí je asi tak podstatné jako osud conrada vernera rok po konci hry

0/0
16.6.2012 22:30

net.Xtreme se nevzdává

Re: A co tvrzení

1) jak jsi přišla na to, že brečím

2) Jsi mi odpověděla, že letí pryč, protože časová prodlev,a jenže to není odpověď...

3) rozsáhlých argumentů je plný internet, můžu ti psát odkazy, ale v omezeném rozsahu příspěvku nemá cenu nic komplexnějšího rozepisovat.

4) Conrada Vernera sem pleteš ty, a i když se přiznám, že by mě zajímalo, co se s ním stalo, protože po tom všem si zaslouží trochu víc než "nejspíš umřel, protože byl pravděpodobně na Citadele..."

5) I vývojáři přiznali, že konec dvakrt osekali na polovinu...a že nedává smysl a pokusí se to napravit, ale ty jsi to pochopila a rozumíš tomu lépe než oni;-)

+1/0
16.6.2012 22:48

Giga Pudding

Re: A co tvrzení

letí pryč protože to prostě zabalili když shepard je podle všeho po smrti, takže celý boj je prohraný a ty "rozsáhlé argumenty" jen na víc stran rozepisují nesmysly o tom, že nekonečná pistolka a podobně a conrad verner je jen velmi příhodný příklad toho čeho se někteří tak velmi dožadujou, i když je to úplně nepodstatné v kontextu toho, co řeší závěr té hry

a co řekli tvůrci bylo, že když někteří co to nepochopili tak mocně brečí, tak že jim teda dají rozšířený konec s odpověďmi na věci, které sice pro sdělení hry nejsou vůbec podstatné, ale aby hráči neplakali tak jim to teda dají.

0/0
17.6.2012 1:21

net.Xtreme se nevzdává

Re: A co tvrzení

http://www.gamefront.com/mass-effect-3-ending-hatred-5-reasons-the-fans-are-right/

4) Reapeři vraždí organiky každých 50k let, aby je nezabili syntetici, to dává smysl, o to větší, že gethi a quariani umí spolupracovat, EDI posádku několikrát zachrání...

3) výbuch mass relé (ne)zničí vyspělé hvězdné systémy, proč? Normandy uletí, přestože všichni ostatní dál bojují o Zemi...

2) Popření toho, co sám hráč zažil na samém konci, syntetici jsou zlí, i když spolupracují se svými tvůrci...Gethové nikdy nechtěli quariany zničit, jen se bránili...

1) Různé konce jsou jeden a ten samý s několika málo odlišnostmi a neodpovídají na klíčové otázky.

+1/0
17.6.2012 9:02

Tomas (Tok)

Re: A co tvrzení

Po těch stovkách diskuzí se jí pořád něco snažíš vysvětlit?:D Ta by u diskuze 1+1 tvrdila že výsledek je 3 i kdybys jí přinesl tisíce argumentů :D

+1/0
17.6.2012 10:32

net.Xtreme se nevzdává

Re: A co tvrzení

se nevzdávám;-D;-)

0/0
17.6.2012 10:37

Giga Pudding

Re: A co tvrzení

Reapeři se snaží zabránit tomu, aby se organický a umělý život vzájemně nevyhladil úplně, což by se stalo pokud by nedokázali překonat rozdíl který mezi nima je a neuvažují v krátkých časových horizontech takže že zrovna je tam EDI a podobně pro ně absolutně není podstatné. Výbuch mass relays nezničí žádné systémy, protože to není výbuch, ale rozpad při vysílání toho signálu. Mimochodem Normandy uletí přestože všichni ostatní dál bojují o Zemi i na začátku hry, plakals kvůli tomu? A ta hra neřeší kdo je hodný nebo zlý, ale konflikt na základě odlišnosti v samotné podstatě dvou odrůd života.

A konce jsou jeden a ten samý pokud člověk absolutně neposlouchá o čem se na konci spolu baví a dokáže vnímat jen to, že ten signál má jinou barvu, to se pak nedivím, že "neodpovídají na klíčové otázky" :). A klíčovou otázkou v tématu směřování podstaty života na nekonečně dlouho dopředu není co se stalo s nějakým konkrétním člověkem a podobně a už tuplem ne kam kdo doletěl.

0/0
17.6.2012 12:46

Malcolm de Serenity

Re: A co tvrzení

ME3 je RPG novela, tvrzení, že jde o "směřování podstaty života" je naivní, protože to je background celého příběhu a ne jeho cíl. Je jedno kolik tisícovek bugů a nesmyslností bioware udělal, to jsou jen maličkosti, kterých si až později začali hráči všímat. Důležité je, že jeho konec nekoresponduje s žánrem a dějovou linií tohoto žánru. Myslíš si to jinak, ok, ale dokud budeš opakovat, že ty jsi "chytřejší, protože konec "chápeš", tak tě nikdo vážně brát nebude:)

0/0
17.6.2012 13:06

Giga Pudding

Re: A co tvrzení

konkrétně jak nekoresponduje s žánrem? tos asi upad ne? :)

0/0
17.6.2012 14:53

net.Xtreme se nevzdává

Re: A co tvrzení

Přestaň psát o nějakém plakání, zatím tu pláčeš akorát ty.

Na začátku o Zemi nebojuje nikdo a je to prohraný boj na konci bojuje celá galaxie a jde o to ,aby Crucible stihl odvysílat, kromě toho Shepard je ve spojení s Hacketem a zdrhat je prostě nesmysl dokud Crucible nevypálí a pak to stíhat...nevím, nevím...

Otázkou je, zda se mass relays dokáží rozpadnout...v Arrivalu to na to nevypadalo, protože proč jinak ničit celý systém a prakticky vyhladit batariany...

Klíčovou otázku směřování podstaty řivota tam vidíš akorát ty, já jsem tři díly hrál Za Sheparda s Liarou, Tali, Garrusem, Wrexem, Ashley...a řešil jsem spor quarianů a gethů, zničení nebo záchranu rachni a léčbu genofágu...směřování podstaty života, které se objeví tak deset vteřin před tím, než mám na výběr pro mě není nijak podstatné...

Kromě toho z hlubšího filosofického hlediska protheani selhali, protože byli moc jednotní, takže synergy je blbost pro všechny, kteří hráli s Javikem...

0/0
17.6.2012 13:38

net.Xtreme se nevzdává

Re: A co tvrzení

...destroy je nesmysl kvůli gethům a tomu ,že stejně někdo sestrojí syntetiky a control nemůže fungovat, viz TIM...takže člověk výběrem jedné ze tří "odpovědí" vznáší moc otázek...

0/0
17.6.2012 13:39

Giga Pudding

Re: A co tvrzení

vidí ji tam očividně i autor vzhledem k tomu, že v posledním rozhovoru se o ničem jiném nemluví :)

a protheani selhali protože jejich civilizace stavěla na opresi a zotročování místo spolupráce v nějaké rovnováze, což je to co se pojí s hlavním tématem, které se na konci řeší

0/0
17.6.2012 14:57

net.Xtreme se nevzdává

Re: A co tvrzení

No však synergy je dost násilné a popírá svobodnou vůli všech v galaxii...

0/0
17.6.2012 15:09

Giga Pudding

Re: A co tvrzení

jakože spojí organický a umělý život v jeden a odstraní tím rozdíl způsobující konflikt mezi nimi? :)

0/0
17.6.2012 16:31

net.Xtreme se nevzdává

Re: A co tvrzení

přesně

0/0
17.6.2012 16:38

Giga Pudding

Re: A co tvrzení

Nějak nechápu co to má co dělat se svobodnou vůli a co na tom má být násilného :)

0/0
17.6.2012 16:49

net.Xtreme se nevzdává

Re: A co tvrzení

Tobě by asi bylo jedno, kdyby někdo z tebe udělala napůl syntetika a na nic se tě neptal, ale mně by to vadilo...principiálně to je stejné, jako uchování v podobě reapera...

0/0
17.6.2012 17:30

Giga Pudding

Re: A co tvrzení

Je to způsob povznesení na vyšší společnou úroveň, proto je k tomu aby se ten konec otevřel taky potřeba určitý počet war assets. Celé hlavní téma je, že obě dvě životní formy se liší ve svém samotném základu a proto nikdy nemůžou úplně pochopit jedna druhou a to je příčinou konfliktu, který pokud se nechá jen tak, tak může vést k vyhlazení úplně všeho života a spojení obou forem v jednu vyšší formu je ta jediná nenásilná cesta. Neupírá nikomu ničí svobodnou vůli ani ničí individualitu, jen odstraňuje základní příčinu konfliktu.

0/0
17.6.2012 18:27

net.Xtreme se nevzdává

Re: A co tvrzení

právěže upírá

0/0
17.6.2012 19:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.