Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Dead Space 3 má být přístupnější širšímu publiku

Nové mechaniky pro Dead Space 3 mají hororovou sci-fi hru otevřít většímu počtu hráčů. Vydavatelství Electronic Arts však tvrdí, že změny nesmějí odradit původní fanoušky série. "Přidáním akce chceme značku učinit o něco přístupnější. Ale nesmíme zároveň zlikvidovat strach," řekl Frank Gibeau za Electronic Arts.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

buchtak

21. 6. 2012 8:30
Sirsi publikum

Co, nebo spise kdo, to sakra je sirsi publikum? Pri kazdy takovyhle tiskovce se na vsech forech zvedne vlna nevole a vsichni krici, jak to bude naprd. Ale pak se ty hry vzdycky neomylne prodavaj vic, nez kdyby bylo po volu diskuteru. EA a vsichni ostatni to samozrejme vedi, a tak si upravujou hry podle svyho.

Ptam se proto: kdo teda ty hry vlastne kupuje? Nechce se mi verit, ze by na hracsky fora a vsechny diskuze chodil jen "vykvet " herniho sveta a HC parani. Spis mi to prijde tak, ze se hodne nadava, ale skutek utek a stejne vsichni i pres svoji puvodni kritku ty hry nakonec kupujou...

0 0
možnosti

Angis

21. 6. 2012 10:33
Re: Sirsi publikum

Kupuje je ŠÍRŠÍ PUBLIKUM. Co na tom pojmu nechápeš? Jistěže to koupí více lidí, protože si to koupí ti rekreační hráči co si chtějí drsně všechno prostřílet bez loadu.  Já jsem si třeba nekoupil zaklínače 2, protože jednička mne zklamala jednoduchostí. Až na prvního bosse který mi dal hodně zabrat a byl dobrým příslibem to bylo až směšně jednoduché a to jsem se za HC hráče do té doby nepovažoval.

0 0
možnosti

Angis

21. 6. 2012 10:36
Re: Sirsi publikum

Slovy pro širší publikum - opravdoví hráči chtějí výzvu, chtějí se snažit aby hru dokončili a aby to bylo závislé na jejich schopnostech. A širší publikum chce hru u které se odreaguje a odpočine si. Když jsem dělal healera na wow, tak jsem hrál bez addonů, ostatní healeři to moc nechápali a dočkal jsem se i slov uznání a byla to dost makačka, takže raid nebyl prakticky zábava, ale hodně náročná práce a po třech hodinách jsem byl naprosto vyčerpaný. Nebyla to už zábava, ale měl jsem pak zatraceně dobrý pocit, že to dokážu zvládat i bez berliček.

0 0
možnosti

net.Xtreme se nevzdává

21. 6. 2012 11:26
Re: Sirsi publikum

imho by tohle měla řešit různá obtížnost casual, normal, hardcore, custom která by neměla být jen o tuhosti nepřátel, ale i o těch berličkách. Takový nový deus Ex na vysokou obtížnost bez nápověd a zvýrazňování předmětů je docela hratelný a najít zničitelnou stěnu není vůbec jednoduché:-) a naopak na easy s veškorou pomocí hráči je to hra pro "širší publikum"...těch příkladů lze nalézt více, třeba Serius sam, kde na tourist je autoheal a podobně, takhle nějak bych si obtížnost v hrách představoval, osobně fandím zejména možnosti custom, protože quicksave mám rád, autoheal mi nevadí, ale zvýrazňování předmětů a vodění za ručičku zas tak moc nemusím a souboje mohu mít klidně tužší

0 0
možnosti

Jožin z planin

21. 6. 2012 13:09
Re: Sirsi publikum

Souhlas. Vzpomínám na Operation Flashpoint. Sice to ani na lehkou obtížnost nebyla úplná procházka růžovým sadem a ani na nejtěžší to nebylo nehratelné, ale možnost odstraňovat různé berličky jako vyhledávače cílů, zobrazení nepřátel (a sebe) na mapě a podobně, bylo velmi zajímavé.

I ohledně autosejvů jsem pro. Dokonce se mi k survival hře hodí víc než ruční sejvy. Člověk se dokáže lépe ponořit do atmosféry, když nemusí myslet na sejvování i když je tu riziko hraní určitého kusu znova. Třeba Amnesia: The Dark Descent měla autosavy (ruční taky, ale znepříjemněné složitým loadováním) i autoheal a atmosféře to neubralo (té trochu ubíralo zvýrazňování důležitých předmětů). System Shocky měly zase léčící a dobíjecí stanice (= v některých částech prakticky nekonečná munice do energetických zbraní), takže člověk nebyl tolik závislý na lékárničkách a taky v pohodě. Jde o to, jak se hra naladí, na jedlotlivé aspekty se má nadávat až když jsou odladěny špatně.

0 0
možnosti

Rudý Bizon

26. 6. 2012 14:50
Re: Sirsi publikum

Welcome to the age of the casual player. Jedna se o lidi co si z nudy na pocitaci stahnou/koupi nejakou hru a za mesic/dva se presunou k jiny. Proto se ve hre zamerujici se na toto publikum nemuze vyskytovat zadny zadrhel = cokoli co by vyzadovalo mozek ci delsi usili a vuli.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Hráči poskytují výkon počítačů na generování AI porna. Dostávají za to cetky

novinky 2. 5. 2024 32

Aby jejich draze zaplacený supervýkonný hardware nezahálel, pronajímají ho někteří hráči ke...

Nová sexy herní hrdinka prý není dostatečně odhalená. Vznikla i petice

magazín 4. 5. 2024 14

Aktuální korejský herní hit Stellar Blade s hrdinkou ve velmi vyzývavých oblecích byl údajně krátce...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Korektnost kazí naší oblíbenou stolní válečnou hru, stěžuje si komunita

magazín 30. 4. 2024 29

Zpětné upravování zavedených reálií se nevyhnulo ani oblíbené stolní válečné hře s miniaturami,...

Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku

novinky 29. 4. 2024 28

Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk

novinky 29. 4. 2024 12

Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...

Nová sexy herní hrdinka prý není dostatečně odhalená. Vznikla i petice

magazín 4. 5. 2024 14

Aktuální korejský herní hit Stellar Blade s hrdinkou ve velmi vyzývavých oblecích byl údajně krátce...

Herní obchody slaví svátek Star Wars velkými slevami

novinky 3. 5. 2024 2

V sobotu 4. května slaví miliony fanoušků sci-fi takzvaný Star Wars den. Digitální obchody Steam,...

Take-Two zavře studia, která vytvořila OlliOlli a Kerbal Space Program 2

novinky 3. 5. 2024 3

Ačkoli Take-Two ještě v únoru tvrdilo, že propouštět nebude, opak je pravdou. Zásah se týká zejména...

Ambiciózní střílečka XDefiant od Ubisoftu vyjde v květnu

novinky 3. 5. 2024 3

Zdá se, že Ubisoft je po mnoha odkladech připraven vypustit ven svou free 2 play multiplayerovou...