Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dead Space 3 má být přístupnější širšímu publiku

Nové mechaniky pro Dead Space 3 mají hororovou sci-fi hru otevřít většímu počtu hráčů. Vydavatelství Electronic Arts však tvrdí, že změny nesmějí odradit původní fanoušky série. "Přidáním akce chceme značku učinit o něco přístupnější. Ale nesmíme zároveň zlikvidovat strach," řekl Frank Gibeau za Electronic Arts.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dr.Sid

Nojo..

Problem je, ze takova hra se pak i vic proda. Lost Planet to samy .. udelali dvojku, ktera zachovala vsechny rysy jednicky .. recenze to strhaly ze se nepoucili, a ze hra bez chekpointu dneska byt uz nesmi, a ze je to tezke, a ze je to frustrujici. Lidi si to nekoupili .. az na par nadsencu, kteri se radovali z tuny noveho obsahu a stale stejne hratelnosti .. coz tak nejak od dalsiho dilu hry ocekavam. Dalsi dil bude 'siroce pristupny' ..

0/0
22.6.2012 18:47

Mankind

Hmm

Nikdy jsem nedohral ani prvni dil. Naprosto silena kamera a interface me proste kazily veskery zazitek ze hry.

0/0
21.6.2012 22:56

Riker007

Re: Hmm

Jde jen o zvyk, pak člověk zjistí, jak efektní to je. Navíc to umocňuje filmový zážitek

0/0
24.6.2012 14:55

doktor_bota

Mechanika Brabec je tím slovem absolutně posedlý,

to není normální. Proč nenapíšeš třeba "herní principy", zaseklá mechaniko?;-O

Jinak nic nového pod sluncem, respektive v EA - první dva díl zpřístupnily peněženky a třetí má jen jediný úkol, pořádně je provětrat. Naprosto klasické vytěžení značky. Kdyby EA dělalo porno, končily by vysloužilé herečky ve snuffu a herci v konzervách pro psy.

0/0
21.6.2012 19:54

Riker007

"Přidáním akce chceme udělat značku přístupnější"

Jinými slovy: Zdá se nám, že Dead space 2 vydělalo málo, chceme víc peněz! Zahodíme originalitu konceptu ve prospěch taktiky "pro každého něco".

...To je děs

0/0
21.6.2012 17:30

Malcolm de Serenity

Re:

http://investor.ea.com/stockquote.cfm  evidentně se jim peníze budou hodit ;-D

0/0
21.6.2012 18:00

Habansz

Trojka

uz neni Dead Space. Je to mix Lost Planet a Gears of War s Isaacem Clarkem :-( Tatam je hororova atmosfera, ted uz jen leknout-vystrelit 56 naboju a tak dokola. Jeste ve dvojce jsem byl rad za kazdy naboj ktery nepadl vedle, tady to uz je uplne jedno

0/0
21.6.2012 13:03

Malcolm de Serenity

Re: Trojka

tak upřímně 1 byla plná nechutných potvor, zdlouhavá - atmosféra jakž takž, nic strašidelnýho jako občas doom 3 to nepředvedlo.. dvojka byla o malinko lepší, ale bylo tam víc nábojů a bylo těžší umřít.. takže to vidim tak že teď to bude nuda :/

0/0
21.6.2012 13:59

Habansz

Re: Trojka

ja bych zase rekl, ze jednicka i kdyz byla min akcni a jen v jedinem objektu, byla strasidelnejsi nez dvojka. ale souhlasim, ze ted to bude nuda

0/0
21.6.2012 14:09

Malcolm de Serenity

Re: Trojka

Mně dvojka přišla strašidelnější hlavně proto, že Isaac začal šílet ;-D

0/0
21.6.2012 14:28

TC2001

Re: Trojka

Šílení je v pohodě, ale ta scéna s okem... :-(, ;-D

0/0
21.6.2012 23:23

odlisny

ahoj děcka

◊

0/0
21.6.2012 12:44

Angis

..má být přístupnější širšímu publiku

překlad: náročnost pro desetileté.

+1/0
21.6.2012 10:30

buchtak

Sirsi publikum

Co, nebo spise kdo, to sakra je sirsi publikum? Pri kazdy takovyhle tiskovce se na vsech forech zvedne vlna nevole a vsichni krici, jak to bude naprd. Ale pak se ty hry vzdycky neomylne prodavaj vic, nez kdyby bylo po volu diskuteru. EA a vsichni ostatni to samozrejme vedi, a tak si upravujou hry podle svyho.

Ptam se proto: kdo teda ty hry vlastne kupuje? Nechce se mi verit, ze by na hracsky fora a vsechny diskuze chodil jen "vykvet " herniho sveta a HC parani. Spis mi to prijde tak, ze se hodne nadava, ale skutek utek a stejne vsichni i pres svoji puvodni kritku ty hry nakonec kupujou...

0/0
21.6.2012 8:30

Angis

Re: Sirsi publikum

Kupuje je ŠÍRŠÍ PUBLIKUM. Co na tom pojmu nechápeš? Jistěže to koupí více lidí, protože si to koupí ti rekreační hráči co si chtějí drsně všechno prostřílet bez loadu.  Já jsem si třeba nekoupil zaklínače 2, protože jednička mne zklamala jednoduchostí. Až na prvního bosse který mi dal hodně zabrat a byl dobrým příslibem to bylo až směšně jednoduché a to jsem se za HC hráče do té doby nepovažoval.

0/0
21.6.2012 10:33

Angis

Re: Sirsi publikum

Slovy pro širší publikum - opravdoví hráči chtějí výzvu, chtějí se snažit aby hru dokončili a aby to bylo závislé na jejich schopnostech. A širší publikum chce hru u které se odreaguje a odpočine si. Když jsem dělal healera na wow, tak jsem hrál bez addonů, ostatní healeři to moc nechápali a dočkal jsem se i slov uznání a byla to dost makačka, takže raid nebyl prakticky zábava, ale hodně náročná práce a po třech hodinách jsem byl naprosto vyčerpaný. Nebyla to už zábava, ale měl jsem pak zatraceně dobrý pocit, že to dokážu zvládat i bez berliček.

0/0
21.6.2012 10:36

net.Xtreme se nevzdává

Re: Sirsi publikum

imho by tohle měla řešit různá obtížnost casual, normal, hardcore, custom která by neměla být jen o tuhosti nepřátel, ale i o těch berličkách. Takový nový deus Ex na vysokou obtížnost bez nápověd a zvýrazňování předmětů je docela hratelný a najít zničitelnou stěnu není vůbec jednoduché:-) a naopak na easy s veškorou pomocí hráči je to hra pro "širší publikum"...těch příkladů lze nalézt více, třeba Serius sam, kde na tourist je autoheal a podobně, takhle nějak bych si obtížnost v hrách představoval, osobně fandím zejména možnosti custom, protože quicksave mám rád, autoheal mi nevadí, ale zvýrazňování předmětů a vodění za ručičku zas tak moc nemusím a souboje mohu mít klidně tužší

0/0
21.6.2012 11:26

Jožin z planin

Re: Sirsi publikum

Souhlas. Vzpomínám na Operation Flashpoint. Sice to ani na lehkou obtížnost nebyla úplná procházka růžovým sadem a ani na nejtěžší to nebylo nehratelné, ale možnost odstraňovat různé berličky jako vyhledávače cílů, zobrazení nepřátel (a sebe) na mapě a podobně, bylo velmi zajímavé.

I ohledně autosejvů jsem pro. Dokonce se mi k survival hře hodí víc než ruční sejvy. Člověk se dokáže lépe ponořit do atmosféry, když nemusí myslet na sejvování i když je tu riziko hraní určitého kusu znova. Třeba Amnesia: The Dark Descent měla autosavy (ruční taky, ale znepříjemněné složitým loadováním) i autoheal a atmosféře to neubralo (té trochu ubíralo zvýrazňování důležitých předmětů). System Shocky měly zase léčící a dobíjecí stanice (= v některých částech prakticky nekonečná munice do energetických zbraní), takže člověk nebyl tolik závislý na lékárničkách a taky v pohodě. Jde o to, jak se hra naladí, na jedlotlivé aspekty se má nadávat až když jsou odladěny špatně.

0/0
21.6.2012 13:09

Rudý Bizon

Re: Sirsi publikum

Welcome to the age of the casual player. Jedna se o lidi co si z nudy na pocitaci stahnou/koupi nejakou hru a za mesic/dva se presunou k jiny. Proto se ve hre zamerujici se na toto publikum nemuze vyskytovat zadny zadrhel = cokoli co by vyzadovalo mozek ci delsi usili a vuli.

0/0
26.6.2012 14:50

net.Xtreme se nevzdává

Quake přístupnější širšímu publiku

http://www.youtube.com/watch?v=W1ZtBCpo0eU

+5/0
21.6.2012 8:29

net.Xtreme se nevzdává

má být přístupnější širšímu publiku

To zní jako bude to totální sr**** jako CoD, veleúspěšná to série a etalon všech her pro širší publikum:-/

0/0
21.6.2012 8:27

Dick Winters

Jednička vs. dvojka

První díl byl skvělý. Příběh, atmosféra, zajímavé úkoly atd. Rozhodně jedna z nej her, které jsem hrál. Oproti tomu dvojka mě vůbec nenadchla. Přišlo mi to jako zoufalé pobíhání sem a tam bez žádného pořádného cíle, nutnost dupat na každou mrtvolu mi po chvíli otravná. Ani jsem to nedohrál a asi ani nedohraju. Tak jsem zvědavej na trojku :-)

0/0
21.6.2012 7:34

espiritu

Všechno se zazdí...

0/0
21.6.2012 7:34

REN_STIMPY

Neeeeeeeeeeeee

!!

0/0
21.6.2012 6:50

Vedoucí kolotoče bez koček

Gameinformer uz prisel se seznamem uprav Dead Space 3...

...aby hra byla pristupnejsi onomu sisrsimu publiku. Prvni veci je automaticke doplnovani zivota po utrpenem zraneni. To je pritom to fatalne nejhorsi z uprav, protoze tim se ztrati ze hry survival aspekt a zoufale setreni se zdravim. Dalsi upravou bude vychozi nekonecna zbran na blizko a vychozi nekonecn zbran na remote boj. Melo by jit o elektricky rezak a na dalku teaser. Cili prochazka ruzovou zahradkou v kanadach. Treti upravou budou automaticke mezi-sejvy. V predchozich dvou dilech se sejvovalo v portalech na stenach. Ve trojce budou take, ale krome toho bude hra sejvovat po kazdem dokonceni fightu, kdy dojde k utichnuti bojove hudby a prechod do ticheho ambientu. Cili opet likvidace survival aspektu. Na nejlehci obtiznosti pujde zrudicky likvidovat i rezanim a strilenim do tela, nejen do koncetin, jak tomu bylo v predchozich dvou dilech. Pribyde automaticky targeting koncetin (na konzolich standardne, v PC verzi snad to pry pujde vypnout).

0/0
21.6.2012 1:37

Malcolm de Serenity

Re: Gameinformer uz prisel se seznamem uprav Dead Space 3...

Už jen přidat autopilota;-D a pak s pivkem v ruce sledovat průběh hry;-D

+4/0
21.6.2012 2:14

danhar1

Re: Gameinformer uz prisel se seznamem uprav Dead Space 3...

a sakra :-(

0/0
21.6.2012 3:45

ZeeZ1

Re: Gameinformer uz prisel se seznamem uprav Dead Space 3...

Tak to bude dost marnej treti dil. No nic, prvni dil zustane nejlepsim :-)

+2/0
21.6.2012 9:36

MarcoBailey

:-(

Formulka "širší publikum" nikdy nevěstí nic dobrého. :-(

+11/0
21.6.2012 0:27

Malcolm de Serenity

Re: :-(

žádný sex, nahota, nadávky, krev... pointa.

0/0
21.6.2012 2:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.