Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Střílečka Reciever vznikla za sedm dní a při každém průchodu je jiná

Ve vývojářském maratonu 7-day FPS je cílem zpracovat střílečku během sedmi dnů. Právě tak vznikl titul Reciever, jenž se soustředí na jednu zbraň a proměnlivý svět. Při každé smrti totiž hra nově vygeneruje úroveň. Průchod hrou je tak vždy odlišný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lukynCZ

..

Vypadá to skvěle, jen...ti roboti. Myslím, že nejsem sám, kdo nemá rád střílení do hromady šrotu a raději si zastřílí do něčeho z masa a kostí :) Každý to má rád jinak, jen mi přijde že je to velká škoda, takhle mě to holt zcela odradilo.

0/0
23.6.2012 20:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.