Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Taktika zmizela jako duch. Recenze Ghost Recon: Future Soldier

Jsou nenápadní, tiší, neviditelní. Jsou jednotkou duchů, speciálně vycvičených vojáků pro utajené akce v nepřátelských liniích. Mají tu nejmodernější techniku i zbraně. A pokud jdou po vás, dozvíte se to ve chvíli, kdy vám prolétne kulka hlavou nebo vám z hrdla začne crčet krev.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

biodeath.32

Ach jo ...

Prestante uz brecet nad tim, jak se delaji blby konzolovy hry a vy Master PC race nemate co hrat. Hry sou tady pro zabavu, pro odreagovani nebo treba pro pocit "frajerstvi" (zkuste si nekdy u stastnejsiho kamose zahrat InFAMOUS 2) a ne proto, aby si lidi honili ego nad tim, jak dokonale provedli squad 4 vojaku tim a tim lvl (viz. zaty). To nikoho soudnyho nezajima. Ad DickLarge: Optimalizace pro hrani na konzolich je skvela vec, protoze hry se proste na konzolich ovladaji kdyz ne lip, tak urcite prijemnejs (ok, FPS a RTS sou jina kategorie). Proste bez konzoli by ste ani takovouhle hru nehrali (nejsou penize, nejsou hry ... viz. kickstarter), vzpomente si jaka nuda by byla v dnesni dobe hrat puvodni Delta force. Hra je to zabavna, ma hezky filmovou atmosferu. Nebrecte nad cenou, kupce si ji ve sleve (i 500,- je podle vas moc?!? ... v pripade ji nekupujte vubec:) )

Vy furt delate jak kdyby hry byly stredem sveta, hry sou pro zabavu a ne pro honeni ega. Btw. co ze je to ta konzolojdnost?

0/0
26.6.2012 17:54

O.Sindler

Re: Ach jo ...

Tohle je naprosté nepochopení toho o co jde. Nejde o honění ega. Jde o výzvu, zážitek. Náročnost dobré hry by měla fungovat podobně jako pálivost chilli. Mělo by to být zvládnutelné ale jetaktak. Hráč by měl být napínán, zkoušen a neustále se pohybovat na hranici svých možností. Nejlepší hry samozřejmě vyžadují určitou investici ve formě "zaučení se", zvyknutí si na herní mechanismy ale o to větší je pak pocit zadostiučinění. Pokud se chci bavit a tohle nepotřebuji, tak od toho jsou cheaty. Když pátrám ve své paměti za poslední rok, tak zdaleka nejlepší zážitky byly tyto: Deus Ex:Invisible War, Baldur's Gate 2, Risen 2, obě Syberie, Mass Effect I, Galactic Civilizations II. Ale asi nejlepší hrou, kterou jsem hrál od DA:O je Nehrim. Sranda je že Nehrim udělala parta němců zadarmo ve svém volném čase. Čím to že ta hra má příběh, leveldesign a herní mechanismy zvládnuté daleko lépe než většina komerční produkce s mnohamilionovými rozpočty? (Uznávám že to je vlastně jenom mód ale i tak)

+5/0
26.6.2012 18:20

O.Sindler

Re: Ach jo ...

Moje pointa je, že co se herních mechanismů týče tak hry udělůaly ohromný krok zpět. Sice se objevil větší důraz na příběh a jeho prožívání ale zase dochází k jeho naprosté debilizaci podobně jako u filmů (vzpoměňte na Star Trek XI). Už jenom autoheal z GoW nám byl čert dlužen. Zahrajte si takovou Mafii 2. Z té hry srší potenciál ale na mnoha místech neskutečné zabolí, když si člověk uvědomí že tohle bylo zbastardizováno aby to vyhovělo masovému vkusu. Debiloviny jako autoheal, milión zbraní u sebe anebo naprosto směšná polici z té hry udělaly průměr. Hratelnost prvního dílu by holt asi patlalové hlavně na konzolích neocenili. Ale pečlivé volba arzenálu co se vejde do kabátu, na svou dobu neskutečně realistická fyzika aut, drsná policie a nádherné atmosferické lokace z prvního dílu z toho udělaly nesmrtelnou srdcovku. Jsou místa kde jsem několikrát umřel a o to větší ale také byla satisfakce z úspěchu. Stejně tak vzácnost lékarniček dodávala hře napětí a autenticitu

+5/0
26.6.2012 18:29

O.Sindler

Re: Ach jo ...

A ještě poznámka. Jenom si řikám abychom uventuelně nezkončili zpět u interaktivních filmů. Vždyť DA2 byl v podstatě takový nicmoc interaktivní film rozparcelovaný minihrami.

+2/0
26.6.2012 18:35

IARK - Duhový Králíček

Re: Ach jo ...

"Proste bez konzoli by ste ani takovouhle hru nehrali" Lzes - jsou penize - jen by jich vyvojari dostali min - ukaz mi only PC hru, ktera se nezaplatila .... a ne nejaky totalni propadak, ale normalni hru.

0/0
27.6.2012 7:17

O.Sindler

"Přístupnější příležitostným hráčům"

To je snad nejhorší věc co se hře může stát a rozhodně to není pozitivum

+12/0
26.6.2012 10:49

zaty

Re:

jojo, da se to cist jako: Vetsina hracu jsou nesvepravni retardi, kteri by slozitejsi herni mechaniku, nebo vyssi obtiznost nezvladli, takze z toho udelame tunelovou vyhlazovacku bez jakekoliv vyzvy.

0/0
26.6.2012 12:30

IARK - Duhový Králíček

Re:

Taktika? Moc slozity - ovladat vice pandulacku je nad hracovy sily a velmi ho to flustruje - vse by melo byt automaticke a spoluhraci by sami meli delat co si prejes ;-D

0/0
26.6.2012 12:40

DickLarge

Re:

A ještě "optimallizováno pro hraní na konzolích"

+1/0
26.6.2012 14:52

petr____22

Re:

Zapominas ze konzole tvori 90% legalniho trhu - bez nich by ty hry neexistovaly

0/0
29.6.2012

deusEx

Pokud se clovek odprosti od faktu, ze tohle je Ghost recon

docela solidne se u toho pobavi.

0/0
26.6.2012 8:48

whitemik

Re: Pokud se clovek odprosti od faktu, ze tohle je Ghost recon

hezka konzolova nuda :-P

+3/0
26.6.2012 10:35

M.A.R.K.U.S.

Re: Pokud se clovek odprosti od faktu, ze tohle je Ghost recon

Bohužel sem to po 15ti minutach vypnul a uz to nezapnu... Hrozná konzolojdnost. Vypada to dobre... ale to zamerovani, ale ten gameplay, ale to jak upravit zbrane, ale todle proste je zase vyplach mozku. Chjo, tak na co si počkáme? :D

0/0
26.6.2012 13:53

slanecek

Re: Pokud se clovek odprosti od faktu, ze tohle je Ghost recon

Vyhozená tisícovka, že jo.

0/0
26.6.2012 20:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.