Diskuze

Taktika zmizela jako duch. Recenze Ghost Recon: Future Soldier

Jsou nenápadní, tiší, neviditelní. Jsou jednotkou duchů, speciálně vycvičených vojáků pro utajené akce v nepřátelských liniích. Mají tu nejmodernější techniku i zbraně. A pokud jdou po vás, dozvíte se to ve chvíli, kdy vám prolétne kulka hlavou nebo vám z hrdla začne crčet krev.
B

biodeath.32

26. 6. 2012 17:54
Ach jo ...

Prestante uz brecet nad tim, jak se delaji blby konzolovy hry a vy Master PC race nemate co hrat. Hry sou tady pro zabavu, pro odreagovani nebo treba pro pocit "frajerstvi" (zkuste si nekdy u stastnejsiho kamose zahrat InFAMOUS 2) a ne proto, aby si lidi honili ego nad tim, jak dokonale provedli squad 4 vojaku tim a tim lvl (viz. zaty). To nikoho soudnyho nezajima. Ad DickLarge: Optimalizace pro hrani na konzolich je skvela vec, protoze hry se proste na konzolich ovladaji kdyz ne lip, tak urcite prijemnejs (ok, FPS a RTS sou jina kategorie). Proste bez konzoli by ste ani takovouhle hru nehrali (nejsou penize, nejsou hry ... viz. kickstarter), vzpomente si jaka nuda by byla v dnesni dobe hrat puvodni Delta force. Hra je to zabavna, ma hezky filmovou atmosferu. Nebrecte nad cenou, kupce si ji ve sleve (i 500,- je podle vas moc?!? ... v pripade ji nekupujte vubec:) )

Vy furt delate jak kdyby hry byly stredem sveta, hry sou pro zabavu a ne pro honeni ega. Btw. co ze je to ta konzolojdnost?

0 0
možnosti

O.Sindler

26. 6. 2012 18:20
Re: Ach jo ...

Tohle je naprosté nepochopení toho o co jde. Nejde o honění ega. Jde o výzvu, zážitek. Náročnost dobré hry by měla fungovat podobně jako pálivost chilli. Mělo by to být zvládnutelné ale jetaktak. Hráč by měl být napínán, zkoušen a neustále se pohybovat na hranici svých možností. Nejlepší hry samozřejmě vyžadují určitou investici ve formě "zaučení se", zvyknutí si na herní mechanismy ale o to větší je pak pocit zadostiučinění. Pokud se chci bavit a tohle nepotřebuji, tak od toho jsou cheaty. Když pátrám ve své paměti za poslední rok, tak zdaleka nejlepší zážitky byly tyto: Deus Ex:Invisible War, Baldur's Gate 2, Risen 2, obě Syberie, Mass Effect I, Galactic Civilizations II. Ale asi nejlepší hrou, kterou jsem hrál od DA:O je Nehrim. Sranda je že Nehrim udělala parta němců zadarmo ve svém volném čase. Čím to že ta hra má příběh, leveldesign a herní mechanismy zvládnuté daleko lépe než většina komerční produkce s mnohamilionovými rozpočty? (Uznávám že to je vlastně jenom mód ale i tak)

5 0
možnosti

O.Sindler