Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Minutový sestřih z hraní Tomb Raider. Lara, vlk a zloduši

Lara není v novém díle Tomb Raider supermanka. A to ji vývojáři házejí do situací, se kterými by měl problém kdejaký svalovec. Ale naše hrdinka se evidentně dobře učí přežít.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

net.Xtreme se nevzdává

Hmm

Takže je to o tom včas zmáčknout "X" nebo "Y", které vidím na obrazovce, což imho kazí zážitek ze hry...

0/0
27.6.2012 11:15

merdis

Re: Hmm

tak vetšinou je to o tom zmačknout správnej čudlik ve správnej čas:D:D....ale tyhle sekvence nemusí být během celý hry...např. jen když se vlk dostane tak blízko a skočí na ní, tak se spustí....pořád to byla jen cca. minuta ze hry...

0/0
27.6.2012 12:10

net.Xtreme se nevzdává

Re: Hmm

Mně nevadí mačkat čudlík na čas, mně vadí ta nápověda na obrazovce:-) To prostě vyžaduje inteligenci dvouletého dítěte:D Jinak tohle v ukázkách převládá mačkání čudlíku, střelba z luku a skriptované scény...

0/0
27.6.2012 12:42

merdis

Re: Hmm

Já už se smířil s tím, že si o mně každá hra, kniha, seriál i film myslí, že jsem blb:D....možná i někteří lidé mají stejný názor:D....vždycky si můžeš počkat na recenzi nebo stáhnout k vyzkoušení;)

0/0
27.6.2012 14:07

Habansz

Re: Hmm

proc kazi? takovej Heavy Rain pracuje pouze na tomto principu a je to excelentni zazitek, kterymu se nerovnaj ani nektery hollywoodsky filmy.

0/0
27.6.2012 19:01

net.Xtreme se nevzdává

Re: Hmm

Já bych byl docela nerad, kdyby byl Tomb Raider jako Heavy Rain...a kromě toho tyhle interaktivní filmy moc v oblibě nemám...někomu to možná vyhovuje...Kdyby to byl film, tak beru není to hra, nekazí to herní universum, možná to pojmenovat Lara Croft a mít to jako odbočku....ale jak je to postavené jako restart série, tka mám strach že další díly budou ve stejném duchu a nebude to Tomb Raider...uvidíme, až to vyjde, ale docela velká změna byl přechod k Legendu...tam hra "zkonzolovatěla" i v PC verzi...z herního hlediska se mi ta změna nelíbila, příběhově je Legend i Underworld povedený, tohle bude imho příběhově snad také povedené, ale herně to bude zas něco jiného a pro mě bohužel to vypadá na úplně jiný příběh...něco jako nový Růžový panter. Nejsou to špatné filmy, ale je to něco jiného než originál...

0/0
27.6.2012 19:34

Regis

Re: Hmm

To máš naprostou pravdu. Heavy Rain je jedna z nejpovedenějších a rozhodně nejemotivnějších her poslední doby. Minimálně pro mne. Ale Heavy Rain, stejně jako chystané Beyond: Two Souls, jsou zcela odlišným žánrem, kde by neseděly skoky jaké nabízí engine Lary. Ale tady jde o to, že třeba The Last of Us vůbec nepotřebuje žádné indikátory. V reálném boji ti nikdo neukáže, teď udeř. Tohle mě teď štve i na Resident Evil. Ve starších dílech jsi musel přesně odhadnout útok zombíka. Dnes? Zabliká ikonka , bum úder, kopanec atd. Tohle jsem v Laře nečekal. Nechci být jako malé dítě co mu ukazují.. zmáčkni puntík.. asi stárnu...

+1/0
27.6.2012 19:55

Habansz

Re: Hmm

Dnes se proste delaji hry pro masy. Takovy Medal nebo Flashpoint, to byly hry pro fajnsmekry, dnes to jsou hry pro tluste americke deti, kterym kdybych dal zahrat prvni O.F., tak by okamzite praskl s klavesnici s tim, ze takhle tezky to proste v realu neni ;-D

0/0
27.6.2012 20:03

Regis

Re: Hmm

btw "některý" ... v současné době toho Hollywood moc nevyprodukoval na úrovni děje Heavy Rain. Pokud jde o podobný žánr. A i jinak je to bída s nouzí. Když vezmu Fantoma Paříže, sbohem Hollywoode, smeknout před Frantíky.

0/0
27.6.2012 19:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.