Diskuze

Wii U bude mít tradiční konzolový ovladač kvůli Call of Duty

Společnost Activision odmítla vyvíjet další díl střílečky Call of Duty pro speciální ovladač konzole Wii U. S tímto tvrzením přišel analytik Michael Pachter na konferenci Develop. Pachter tvrdí, že právě vydavatelství Activision přimělo návrháře Wii U k vyvinutí dodatečného ovladače nazvaného Pro Controller.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Habansz

19. 7. 2012 15:02
joypad + hrani

osobne hraju i strilecky radeji na joypadu. Na mysi to umi kazdy, ale kdyz hraju po netu s nekym BF3 na PS3 a povede se mi nejaky luxusni head shot, hned mi rikaj, ze mam mys a klavesnici pripojenou, pritom to proste ovladam lip nez mys. Vyrustal jsem na PSOne a PS2,kde byl medal of honor vanguard nebo timesplitters na dennim poradku

0 0
možnosti

TC2001

19. 7. 2012 17:10
Re: joypad + hrani

Možná jste dobrý, ale nejlepší hráč s myší a klávesnicí je lepší, než nejlepší hráč s joypadem, tak to prostě je.

0 0
možnosti

sCZECH1

19. 7. 2012 11:07
..

no ja nejak nechapu obecne hrani strilecek na konzolich atd..... bez MYSI 8-o

0 0
možnosti

sCZECH1

19. 7. 2012 11:15
Re: ..

ale jako samozrejme to nikomu neberu :-)

0 0
možnosti

xent

19. 7. 2012 10:05
nechápu

Měl jsem tu pochybnou čest si vyzkoušet hraní na PS3 . Speciálně first person střílečky jsou doslova nehratelné. Software sice může pomoci "dozaměřovat" , ale stejně je to hrůza. Kvalita konsolových her je dalši otřesná kapitola sama pro sebe

Dámy a pánové , já se ptám :"Jak můžete tu tortůru s joypedem v ruce nazývat hraní?"

p.s.: Jediná hra kterou to ovladaní doslova neruinuje je GOW , ale to je bezduchá mlátička na pár hodin. Jedna průměrná hra plujíci v kaluži močůvky podle mě neospravedlňuje existenci kozolí.

p.p.s: Uznávam , že jsem ostatní konzole netestoval , ale počítám , že to lepší nebude.

0 0
možnosti

Mirabell

19. 7. 2012 10:15
Re: nechápu

"Jak můžete tu tortůru s joypedem v ruce nazývat hraní?"

Je to jen o zvyku. Pokud hraješ 15 elt na myši a pak vezmeš do ruky páčky, netrefíš barák. První dvě střílečky co jsem hrál na konzoli byly opravdu utrpení. Ale jak si zvykneš, dáváš headshoty v pohodě a autoaim vypínáš, protože se s ním hraje hůř, když ti hýbe se zaměřovačem. Po pár letech na konzoli mám zase podobný problém dát rychlí headshot na myši :-D Je to jen o tom, na co jsi zvyklý.

0 0
možnosti

skajwolkr

19. 7. 2012 9:25
kupředu, zpět ni krok

Tak nejdříve oznámí, že další díl poběží na lehce modifikovaném letitém enginu, teď projeví progresivního ducha i tím, že se hra bude ovládat i stejným "pádlem" :-). To musí tedy hodně šetřit na vývoji, když ani peníze z prodejů, co lámou rekordy, nestačí :-P.

0 0
možnosti

Henry Ford

19. 7. 2012 8:34
Štěstí měl analytik

Štěstí že ho citovali. Wii nebylo štestí, ale dodržení základu úspěchu. Odlišit se nebo umřít. A Wii se odlišovalo. Pokud by to Sony a Microsoft nenapodobili tak mají vývar dál.

0 0
možnosti

Mirabell

19. 7. 2012 10:08
Re: Štěstí měl analytik

"Pokud by to Sony a Microsoft nenapodobili tak mají vývar dál.

"

A co Sony a MS získali tím, že ho napodobili? Jako sorry, ale na Kinect ani Move ještě nevidím jedinou hru která by stála za koupi. A to mluvím jen o SW. Kupovat kvůli těm titulům ještě HW je už úplné bláznovství.

Nintento vyhrálo s Wii hlavně díky super marketingu. konzole jako taková je dost k ničemu. Odlišuje se sice po HW stránce (jiný ovladač), ale 99procent her tam vychází stejných jako všude jinde (to že je tam jiná postavička z toho nedělá jiný typ hry.) jenže tyhle hry s na tom odlišném HW ovládají hůř. Vycházejí tam 3D plošinovky a nemáš druhý stick pro ovládání kamery? V mnoha hrách naprosté peklo. Stejně tak pohyb, který využívá pár her. V ostatních je to prostě nucené (zatřep ovladačem aby jsi bouchnul je ovládání pohybem k ničemu)

0 0
možnosti