Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zrušíme Desmonda, říká tvůrce Assassin's Creed. Vzorem je Star Trek

Kreativní ředitel vývoje firmy Ubisoft Alex Hutchinson se zmínil, že úspěšná série Assassin's Creed se potřebuje zbavit hlavního hrdiny Desmonda Milese.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hagen

jestli

ty .okoti z EA odstraní Desmonda tak z toho udělají opravdu jen bezduchý simulátor vraha, ale to je asi jejich cíl, každý rok vydat jakoby nový díl AS podobně jako ty jejich hnusný fotbaly nebo hokeje.

0/0
31.7.2012 8:09

spaleny_ze_slunka

nejlepší série,co jsem kdy hrál

ale bez ezika to nebude ono:-/

0/0
29.7.2012 14:33

Henry_Kissinger

konečně je to napadlo

0/0
24.7.2012 10:43

RathmaForce

Děti

Proboha! Pláč 8letých dětí nad tím že "za Desmonda nemůžu moc zabíjet ;-( už abych hrál za Ezia" se nemá brát jak racionální názor. Desmondem to začalo a taky by to mělo skončit. !!Jasně, děj z minulosti (Altair, Ezio etc) je výbornej, to v každém případě ;-D, ale je tam jen kvůli tomu abychom mohli lépe pochopit a poodhalit děj u Desmonda, kterej je HLAVNÍ. Docela jsem z 3. dílu nervózní, protože Revelationy skončily jasně navazujícím dějem na Desmonda, tak nechápu co tam cpou Connora (a nebo jsem si blbě přečetl informace :D stává se i lepším xD). Poslední dobou maj vývojáři tendence hry pěkně kur*it. Diablo 3, Mass Effect (epic fail).. snad AC přežije s úctou, se kterou začal....

+4/−1
23.7.2012 21:24

dave.dhf

Re: Děti

Presne tak. Desmond je klicova postava s velkym poslanim a dokud ho nesplni, tak proste nesmuze umrit, jinak by to popiralo celou dosavadni serii. Protoze celou dobu smeruje ke svemu cili (i kdyz ze zacatku mu nikdo, ani on sam neveril). Kdo to nechape, tak nepochopil o cem ta hra je a jaky pribeh vypravi. Stejne jako ja nechapu brekot nekterejch lidi, ze geneticka pamet je nesmysl, jen proto ze to v realnem zivote neni. Nekteri lide stale nepochopili, ze realnej a virtualni svet muze mit jine zakonitosti. Zajimave ze nikdo nebreci nad nerealnosti Mass Efectu nebo Zaklinace. Proste to jsou hry ktere maji vlastni svet s vlatsnimi zakonitostmi. To je to tak tezky pochopit?

+1/0
24.7.2012 18:07

patrik.spitzbart@email.cz

Já nevím

Ale příběh okolo Desmonda je hlavní důvod proč tuto sérii hraji. Tohle si přímo zasloužilo aby to vyvrcholilo Desmondem nyní jako superzabijákem proti nějakému templářskému stavení.

+8/−1
23.7.2012 14:41

Hanys2012

Re: Já nevím

Přesně tak. Ten příběh kolem Desmonda je scénáristicky nejzajímavější část celý hry... Ale bohužel Ubisoft asi potřebuje vydávat hry týhle série až do zblbnutí, takže se jim Desmond nehodí, protože s ním by to muselo jednou skončit.

0/0
23.7.2012 19:43

patrik.spitzbart@email.cz

Re: Já nevím

nejhorší by bylo kdyby příběh desmonda skončil tak že by utíkal, zničehonic se objevil bílý záblesk, on by byl v nějakém domečku a byl by tam smrad v mikině co by mu řekl že buť může templáře zničit, začít je kontrolovat nebo je smíchat s assassinama a vytvořit assassinskotemplářský paskvil

+2/0
29.7.2012 14:31

Hagen

Re: Já nevím

;-D ;-D nevím ale ten "smrad v mikině" mě fakt dostal R^

0/0
31.7.2012 8:02

Jerky

Desmond

Pokud ho chtějí odstranit, budíš. Ale rád bych alespoň znal konec Desmondova příběhu. Přijde mi totiž zase blbost úplně vypustit tuto linii o kterou se vlastně AC opírá a spojuje všechny díly dohromady. Mě jeho příběh třeba taky zajímá, ale až od dvojky. Pravda, že v jedničce byl hodně otravnej.

+7/−1
23.7.2012 11:29

Hanys2012

Re: Desmond

Co bylo na jedničce otravný? Měl tam minimální roli. A kdyby měl větší, bylo by to naprosto nesmyslný, pokud přijdu s novým herním konceptem, abych hned v prvním díle vyplácal všechno nový.

0/0
23.7.2012 16:58

Jerky

Re: Desmond

V té jedničce mi prostě přišel hrozně křečovitě vloženej ... tam mě hlavně mrzelo to, že jeho příběh se tam prakticky vůbec nevyvíjí ... kdyby to třeba zakončili tím co je na začátku dvojky (útěk z Absterga) bylo by to aspoň o trochu lepší.

0/0
23.7.2012 20:54

Hanys2012

Re: Desmond

Jak křečovitě? Prostě byl zavřenej v Abstergu, co je za problém? Na konci jedničky člověk zjistil, že začíná mít schopnosti asasínů a že se něco děje. Co bys jako chtěl víc? Vyzradit všechno hned v jedničce, když to bylo naplánovaný jako trilogie? OMG. Používej hlavu...

0/0
23.7.2012 21:45

Jerky

Re: Desmond

Zřejmě pořád nechápeš, co chci jednak říct a hlavně co jsem napsal. Kdyby jednička končila tím jak Lucy zavře Desmonda do kufru auta byl by to pro ní lepší konec, než tenkrát pro mě naprosto nepochopený konec.

0/0
24.7.2012 23:07

dave.dhf

Re: Desmond

Evidentne jsi vubec nepochopil o co jde. Jde i boj templaru a assasinu, ktery trva tisice let. A ted assasini docela slusne prohravaj, jejich jedinou sanci je zjistit, kam jejich predkove ukryly dulezite veci a informace. A pomoci DNA je to urcite uveritelnejsi, nez kdyby pouzivali stroj casu. Dej je propracovanej a jednotlive dily se vzajemne doplnuji. Az na par vyjimek (naprosto zbytecna a nezduvodnena smrt Lucy). Navic svetu hrozi zkaza a zanik lidstva, jako se to uz v minulosti stalo a Desmond to musi zastavit. Dokud to neudela, tak je naprosta kravina ho odstranovat, na nem to stoji, at se to nekomu libi nebo ne.

0/0
23.7.2012 22:24

Jerky

Re: Desmond

Tak to sem vážně netušil :D (ironie) ... kdybych to vážně nechápal, tak bych nenapsal, že chci znát jeho konec.

0/0
24.7.2012 23:09

Cens0r

Souhlas

Po tomhle jsem volal už po prvním dílu, kdy mě většina zdejších diskutujících sepsula, že by děj nedával smysl...Mě nedává smysl s Desmondem, protože "čtení historie z DNA" je taková ptákovina, až se mi z trapnosti nápadu tvůrců dělala husí kůže. Nehledně na naprostou zbytečnost této dějové linky (protože příběh lze stejně dobře, dle mě i lépe, vyprávět bez ní).

+1/−1
23.7.2012 7:31

skajwolkr

Re: Souhlas

Tak přesně kvůli tomuhle jsem tu jedničku ani nedohrál. Prostě mi to přišlo tak praštěný, že jsem na to po dvou "sekvencích" ani nesáhl.

+2/−1
23.7.2012 8:37

vondry87

Re: Souhlas

Přesně. Jako vystudovaný genetik jsem se přes to nemohl přenést (berte s rezervou). Celkově mi to vadilo. Hry na hrdiny hraju proto, abych se do postavy vžil. A když od začátku vím, že hraju za nějaký virtuální přelud, tak mě to nebaví.

0/0
23.7.2012 14:15

net.Xtreme se nevzdává

Re: Souhlas

Tak já to beru jako DNA-magic, ve světě sci-fi mi vadí víc jiné věci, třeba, když někdo o tryptofanu napíše, že to je enzym... To jsem si musel přečíst asi pětkrát, než mi došlo, že to autor myslí vážně...že někdo má genetickou paměť nebo podobně je taky blbost, ale když je konzistentní v celém příběhu, tak se přes to přenesu, ale používání nesmylsných termínů, jen aby to znělo vědecky, mi vadí. V AC alespoň, když mluví o DNA, myslí DNA.

0/0
23.7.2012 18:06

buchtak

Re: Souhlas

Tak ptakovina to je, ale da se pres to prenyst (DNA neni celej zivot nemenna). Spis se ale obavam, ze skutecnym duvodem odstraneni Desmonda je moznost natahnout serii na neurcito. Puvodni koncept primo vyzyval k tomu, aby se "vypraveci" dejova linka behem 2-3 dilu posunula az do soucasnosti a u Desmonda vyvrcholila. Jenze autorum zavonely penize a jeste ani nevysla 3, uz se mluvi o dalsich dilech a o tom, ze se muzou odehravat kdykoliv, klidne v praveku, a ze dej nemusi jit stale jen dopredu...

+4/−1
23.7.2012 9:44

Tomas (Tok)

Re: Souhlas

Tak nějak no. Ale mně osobně Desmond a hlavně celá ta linie se starou civilizací "bohů" apod k AC patří a je to jeden z hlavních důvodů proč mě ta série baví. To by mě zajímalo jak se rozhodnout ji vypustit.

+1/−1
23.7.2012 10:46

Hanys2012

Re: Souhlas

To je první příspěvek, co tady dává smysl a je naprost pravdivej, z hlediska herního byznysu. Přesně tak.

0/0
23.7.2012 18:27

Habansz

Re: Souhlas

k tem ptakovinam, ono je treba ptakovina zastrelit jednu straz bez toho, aby se cely namesti otocilo na me, presto jsem to udelal nespocetnekrat, taky je ptakovina, ze desmond/ezio ma specialni orli zrak, ktery mu pomaha videt to, co normalni oko nevidi, ale kvuli temhle vecem hru taky nevypiname :-)

+1/−1
23.7.2012 12:45

Cens0r

Re: Souhlas

Jasně, já taky nechci, aby hra byla ultrarealistická, ale aby byla uvěřitelná...a dějová linie Desmona není...neumím se do ní vžít, každým dalším slovem mi vážně naskakuje husí kůže, asi jako když se díváš na českej sitcom a z trapnosti humoru a nucených vtipů ti běhá mráz po zádech. Tak přesně takhle nepříjemné pocity u toho mám...

0/0
24.7.2012 17:27

Habansz

Re: Souhlas

Jasne. Ja proti jeho pribehove linii nic nemam, snad jen, ze dost neprehledna. Jednotlive dily jdou dost dlouho po sobe a ja uz sem v AC:R byl uplne zmateny, protoze sem se tak moc soustredil na pribeh, ze jsem uplne zapomel na to, co mu predchazelo, je tam az moc postav, ktere je treba si pamatovat a pozorne je sledovat a na konci jsem byl opravdu dost zmateny

0/0
24.7.2012 17:46

Gamehoror

Nemám s tim problém smazat Desmonda

ani s tim ukončit a uzavřít Assassina.

Vrhněte se na nějaký slušný letecký simulátor jestli chcete být užitečný :-)

+1/−1
23.7.2012 4:39

Pidalin

StarTrek

Pořádní StarTrek hra, to je to co tu chybí. :-(

+5/−1
23.7.2012 0:50

Pidalin

Re: StarTrek

á

+1/−1
23.7.2012 0:51

skajwolkr

Re: StarTrek

Otázka je, jak moc je "pořádná" subjektivní. Mě by se třeba líbilo něco na způsob elite force. :-p

+1/−1
23.7.2012 8:41

Promx

Re: StarTrek

Mě zase něco jako Bridge Commander nebo rovnou jeho pokračování :)

0/0
23.7.2012 22:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.