Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Šéf Ubisoftu: Potřebujeme pravidelný pětiletý cyklus výměny konzolí

Hráči sice chtějí nové konzole a nové hry, ale nejvíce nedostatkem nového hardware trpí vývojáři. Chybí jim pravidelný cyklus výměny konzolí. Rozpovídal se o tom šéf Ubisoftu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

For_est-5

Cena

Klidně by mohli vydávat konzole každých 5 let, ale musela by stát tak do 6 tisíc v roce vydání jinak to nikdo kupovat nebude. Když přijde novej playstation tak stojí skoro 20 litrů a až po třech čtyřech letech je cena dostupná normálním lidem. Než by ta konzole zlevnila tak by za nějakej rok dva vycházela zase další konzole. Myslím si že v dnešní době kdy se výpočetní výkon zvedá každý rok dvojnásobně budou nadcházející konzole poslední svojeho druhu a příští konzole budou už jen krabičky umožnující cloud-gaming, tedy stremování her bez nějakého silného hardwaru a všechno bude přes digitální distribuci. Bohužel je to otázka tak roku 2020.

0/0
24.7.2012 12:24

nebulon

nova konzole

Problem UBI je v tom, ze uz dlouho nevydali poradnou hru a dlouho zrejme nevydaji. Melou porad to same dokola. Bohuzel je to cim dal vic o nicem. Assasinss Creed pocinaje a Splinter Cell konce.....Nuda nad nudu

0/0
24.7.2012 12:05

Dr.Sid

No jo ..

Chteji vydavat tu samou hru znova a znova pro nove konzole ..

0/0
24.7.2012 10:22

gawy

II

Tak at vyvine vlastni konzoli a kazdejch pet let dela jeji novou verzi...

0/0
24.7.2012 10:06

KO23L

Jablka a Hrušky

Nějak mi přijde, že ten pán míchá jablka a hrušky dohromady, nepochopím jakou má souvislost hardware konzolí s možností tvorby nových, originálních značek. Spíš tak plácá co se mu hodí do krámu. Ještě bych pochopil, kdyby si stěžoval, že chtějí dělat hry na vyšší technické (grafické) úrovni. Ale s originalitou her tohle nesouvisí. Zajímavé je že většinou právě ty hezky originální hry zdaleka ani nevyužívají možnosti dnešního hardwaru ... viz třebas populární Minecraft.

0/0
24.7.2012 6:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.