Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

NÁZOR: Je to nuda. Diablo III po necelých třech měsících

Pouhý den stačil na to, aby se akční hit Diablo III stal s 4,7 milionu prodaných kopií nejrychleji prodávanou PC hrou historie. A necelé tři měsíce pak na to, abych ji přestal hrát.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jerry421

Po přečtení několika příspěvků

jsem zjistil, že skupina diskutucjících je rozdělená na hráče co mají peníze a na hráče co peníze nemají. Hra je postavnená na stejným principu jako Farmwille a podobný sra*ky od Zyngy. To nemá smysl hrát.

0/0
28.9.2012 23:26

Krigli

zlate Diablo 2

s D3 jsem seknul ani ne po tydnu a od te doby uz po nekolikate hraju D2 a neprestava me bavit. Diablo 3 nesaha jeho dvema predchudcum ani po osoupane podrazky.

+2/0
1.8.2012 7:34

Soul

hral jsem d2 přes 7 let, d3 necelé 2 měsíce

d2 jsem hral poslední 4 roky jen HCL (hardcore ladder) a bylo to fajn...ohledně používání AH - nejde o to jestli to člověk používá či nikoliv, v d2 fungovaly fora jako aukce (osobně jsem používal d2jsp) kde si člověk mohl koupit věci který se mu nedařilo najít....problem ohledně gearu je v d3 prostý - 1) lege itemy sucks, 2) set itemy / bonusy sucks 3) class spec itemy mají nepoužitelný attributy díky nesmyslně nastavenýmu randomu (class spec by měl mít forbidnutý staty, kterou jsou pro danou classu zbytečné....tesně před tím než jsem skončil s d3 jsem zjistil další věc, která mi strašně chybí....lvl progress. na konci d3 jsem měl nejvíc zábavi když jsem si udělal alta a začal ho lvlit....d2 málo kdo dodělal lvl cap protože to bylo šílený se tam dopracovat, tady je to forcnutý strašně nízko a je to na gule prostože při hraní člověk ztratí ten pocit jakýhokoliv progresu (v d2 jsem se nejdál dostal na 94 lvl hcl a to jsem hrál hodně hodně.) - lvl cap 99

0/0
31.7.2012 14:25

Soul

Re: hral jsem d2 přes 7 let, d3 necelé 2 měsíce

PS - ještě jednu věc podělali u class spec itemů....např class spec belt pro barbu je ilvl 62 ale ostatní itemy mají max 63 takže class spec barb může mít affix max s +252 str ale obyč belt pro každou klasu protože je 63 tak může mít až +300str....takže jinými slovy class spec itemy jsou nepoužitelný (akorát zbraně mají max ilvl takže je lze použít)

0/0
31.7.2012 14:29

shocker79

Re: hral jsem d2 přes 7 let, d3 necelé 2 měsíce

Souhlas, taky mi tam chybí tak 30 levelů, mizení XP na vyšších obtížnostech. Já to s těma nesmyslnejma statama chápu. J eto prostě něco za něco. Bud by jich muselo padat daleko míň a měly by rozumně předdefinovaný intervaly pro staty a nebo to padá jak ted, kdy z elite packu dostaneš až 4 rare itemy.....za večer naharvestuješ tak 50 itemů, holt 49 je jich k ničemu....

0/0
31.7.2012 17:18

luke777

Re: hral jsem d2 přes 7 let, d3 necelé 2 měsíce

bude to jako u wowvka zacatek 60 level datadisk 70 level datadisk 80 level a zase jen prachy prachy

0/0
31.7.2012 23:04

Vrzalík

AH a RMAH nepoužívat!!!

Komu se zdá být Diablo 3 nudné. Tak ať nepoužívá AH a RMAH. Já je osobně zcela ignoruju. Koupil jsem si tam jen snad za celou dobu 3 itemy. Kdo si chce hru kazit, ať je používá. Můj názor:-) Nakupování předmětů přeci není hra!

0/0
31.7.2012 9:15

jarous76

Re: AH a RMAH nepoužívat!!!

Jo to je ale to co sme rikali na zacatku ... dostanes moznost to hrat jakym chces zpusobem. Lidi si vyberou svou cestu a pak breci. To je jak hrat Dooma s nesmrtelnosti a pak brecet, ze je to moc jednoduchy.

0/0
31.7.2012 9:51

luke777

Re: AH a RMAH nepoužívat!!!

jasne nepouzivat aukce a jak mam asi tak ziskat lepsi itemy?vidim to na levelovani nepadne me nic do 60 levelu co by bylo pouzitelne a mam se trapit a pizlkat obycjne moby 20s nebo 5s? tu aukci totalne podelali protoze to meli udelat tak ze to mela byt radost z dropu a ne radost je mam prachy hura do obchodu

0/0
31.7.2012 12:51

Lupulin

Re: AH a RMAH nepoužívat!!!

radost z dropu ale nastává když je drop vzácný a ne když ti padá pořád...nějak si to popletl....

0/0
31.7.2012 12:57

nasson

Re: AH a RMAH nepoužívat!!!

Oba jste to popletli. Radost je, kdyz je radost. Takze pro nekoho je skutecna radost z dropu, kdyz padne vzacny predmet jednou za 100 hod hrani. Pro jineho je radosti, kdyz vypadne jednou za hodinu, jinak je to akorat nuda a frustrace. Spravna cesta bohuzel neexistuje.

+1/0
31.7.2012 14:03

luke777

Re: AH a RMAH nepoužívat!!!

ale existuje proste pro mejelepsi kdyz me neco padne co se da pouzit ale ne se pokazde tesit jee zlatej copak to bude tak sem to mel na zacatku pak uz to byla frustrace zas zlatej zas nic a furt dokola, at me padne neco zlateho pouzitelneho i modrak snesu at to nosim treba par hodin ale at me neco padne, ne abych mel itemy na gold drop na magic drop vrrr

0/0
31.7.2012 23:02

shocker79

AH

Velkou část diskutujících a hlavně recenzenta vůbec nechápu: stěžujete si na AH a RMAH, s tím, že je pak hra strašně jednoduchá. Tak proč to proboha používáte? Nikdo přeci nikoho nenutí využít aukce ne? To je stejný, jako kdybych na začátku Dooma zadal IDDQD a pak se prsil do diskuzí, jaka je to strašná blitka, že to proletim za půl hodiny a nuda. Tak si to zahrajte bez AH a budete mít stejny klikfest jako v D2.

Dal mam vážný pochyby, že to autor skutečně dohrál, protože sestavit gear na proletění Inferna neni až taková sranda. Act I jeste jde, ale v Actu II už začínají pořádný problémy. Zajímavý taky je, že někdo pláče, že na aukci je všechno levný, někdo pláče, že na aukci jśou hezký předměty hrozně drahý...prostě brečet jak želva, to je českej kolorit.

0/0
30.7.2012 11:20

rob_kteryten

Re: AH

ja si stezuji na to, ze nemam moznost vyvoj postav nijak ovlivnovat.

+5/0
30.7.2012 12:07

Thulle

Re: AH

Souhlasím, je to jedna z věcí, která tam prostě zásadně chybí. Od nějakého 35 lvlu u většiny postav už funkční build každý má a další level neznamená nic, kromě odemknutí pár nesmyslných a na 80% nepoužitelných run.

V D2 jsem se na každý level těšil - většinou znamenal zvýšení nějakého atributu, abych mohl dropnutý item, který jsem měl připravený používat.

Tady to je jen hon na nejvyšší level.

0/0
30.7.2012 14:25

shocker79

Re: AH

Buildy jsou bohužel postavený jenom na equipu. Jako já D3 mám taky co vytknout, taky nevim, proč je jenom do L60, proč je toho max levelu snadný dosáhnout, proč nemizí expy se smrtí....ale celkově je to kvalitní hra a hlavně zábava. Taky ale neřikám, že se to musí líbit každýmu, na světě neexistuje hra, která by se líbila uplně každýmu

0/0
30.7.2012 14:47

doktor_bota_2

Re: AH

Aukce není cheat, člověče nešťastná, je to funkce od tvůrců hry pro hráče. Stejně jako třeba manuální ukládání hry v jiných hrách - to taky nemusíš používat, pokud tě třeba baví opakovat bitku s bossem, po které následuje náročná skákací pasáž.

0/0
30.7.2012 12:22

cckk

Re: AH

stezuje si spravne, protoze padani kvalitnich predmetu nebo i jejich vyroba je nastavena prave kvuli aukci kdyby zadna auce nebyla kvalitni predmety by padali casteji nebyl by to zadny problem jenze Activision-Bliizard by na prodane hre nemoh dal vydelavat bez prace....

+4/0
30.7.2012 13:13

shocker79

Re: AH

Houby, kdyby to padalo častěji, tak tady všichni zas řvou, že to je lehký, že je aukce k ničemu atd. Nějak si nevzpomínám, že by mi v D2 padaly hezký věci, ba naopak, člověk musel nahrát stovky hodin, aby složil něco slušnýho na sebe.

0/0
30.7.2012 14:49

saww

Re: AH

;-D IDDQD - na mapy.cz dejte vyhledat IDDQD, pak napište volně IDKFA - pomocí ctrl pouštíte bomby... ;-)

+2/0
30.7.2012 23:00

rob_kteryten

Naprosto souhlasim

D3 je totalni nuda, propadak, ostuda cele serie. Dialbo 1 a 2 jsem si zamiloval. Proparil jsem tisice hodin. U D3 jsem skoncil po cca 10ti hodinach, protoze to byla totalni nuda. Uboha klikacke jakehokoli prvku RPG. Radi jsem sel parit Skyrim.

+4/0
30.7.2012 11:14

Ananta

Re: Naprosto souhlasim

Člověče já to vidím jinak, DI a datadisk jsem hrál od shora dolu a od zdola nahoru. Ale DII mě nedokázal udržet, styl hraní byl vlastně dost podobný, jen se podstatně rozšířilo prostředí, které až ubíjelo (zvláště bažinový "tunel" nebo jednotvárná poušť). Zato DIII mě drží opět jako DI, hraní je pestré (díky možnosti kdykoli si překopat styl postavy) a velmi se těším na další zpestřující obsah.

0/0
30.7.2012 12:16

rob_kteryten

Re: Naprosto souhlasim

Tento postoj nechapu. Z RPG kde si clovek hral s vyvojem postavy se stala uboha klikacka, kde jde jen o sbirani predmetu. Proste o nicem.

+2/0
30.7.2012 12:47

saww

Re: Naprosto souhlasim

Hrál jsem D1 i D2. Diablo 3 jsem zatím nespustil a tak pročítám ohlasy vás, hráčů. Musím tě opravit v jedné věci! D1 rozhodně nebylo RPG, kde sis nějak extra hrál s vývojem postavy - v porovnání s čištými RPG. V D2 už toho bylo víc, ale přesně pro to, co tu popsal Ananta, tzn. oproti D1 byl v D2 svět ohromně ubíjející a nedokázal zastavit pocit arkádovosti, mám raději Diablo 1. Podobně to mám například i u Vampire The Masquerade Redemption - od fáze v přítomnosti už to byla nuda, ale ten začátek byl perfektní! ;-)

0/0
30.7.2012 22:47

Lupulin

Re: Naprosto souhlasim

to by mě FAKT zajímalo jaké prvky RPG mělo diablo 1 :D :D

jinak za těch deset hodin jsi toho teda prošel opravdu hodně :D :D, to je jako hodnotit skyrim po prvních 10ti hodinách - aneb nuda nad nudu a hlavně skyrim je lamer easy hra která bez modů je bez výzvy a téměř nehratelná...

0/0
30.7.2012 12:25

rob_kteryten

Re: Naprosto souhlasim

No tak treba jsis mohl vybirat rozdeleni bodu do skilu. Jinak milej chlapce, zkus si ve Skyrimu zmenit obtiznost. 99% noumu co tu nadavaji na obtiznost Skyrimu to hrajou na nejlehci. Zmen si to na nejtezsi a az te zacnou souperi zabijet jednim zasahem sipem tak nazor zmenis.

0/0
30.7.2012 12:48

Lupulin

Re: Naprosto souhlasim

sry, ale moje verze hry je i na tu nejtěžší obtížnost naprosto směšná!!! Ty hodnotíš obtížnost podle toho že umřeš....já i podle dalších měřítek jako je složitost dungeonů (k smíchu koridor), složitost hádanek (k smíchu otevírání dvěří když je to na pařátu nakresleno) složitosti questů a jejich možností řešení (nic moc oproti třeba FNV) - a mimochodem sem starej fotr a ne chlapec....tak trošku úcty ke stáří .) .)

jinak, ty jsi v diablu 1 dával body do STR u kouzelníka víc než bylo potřeba na gothic platy? a nebo jsi postavy stavěl tak jak se k jejich charakteru zrovna hodilo? Existoval někdo kdo v diablu 1 hrál kouzelníka bez Mana Shieldu? Existoval někdo kdo hrál rogua se sekerou? a tohle by se dalo aplikovat samozřejmě i na druhý díl. Nahrál sem taky tisíce hodin a hlavně online a vždycky lidi používaly jen ten jeden nejsilnější build :(

0/0
30.7.2012 13:04

rob_kteryten

Re: Naprosto souhlasim

U D1 melo vice mene vyznam nak rozdelovat body jen u valecnika a zlodeje. U D2 to uz hralo velkou roly. To same clovek mel daleko vetsi moznost jak postavu hrat - treba barbara na obranu nebo na utok. Skyrim hraju patch 1.5 a hratelnost mi prijde naprosto suprova. A ze clovek v dungeonu nebloudi? No tak to je spis plus ne? Vzdycky me stvalo, kdyz jsem nekde hodinu prolejzal nakym bludistem.

0/0
30.7.2012 13:41

jarous76

Re: Naprosto souhlasim

V kolika threadech budes jeste brecet? Proste na D3 nemas, tak bez hrat Skyrim.

Na to jakej je D3 odpad tu v threadech o D3 stravis celkem dost casu.

0/0
31.7.2012 9:48

hellllo

Re: Naprosto souhlasim

Mno..za totalni nudu bych prave prohlasil ten Tvuj Skyrim - hral jsem to den mozna dva, vypada to pekne, ale nuda nuda nuda - ani me nezaujal pribeh (a nejsem rozhodne sam), sel z disku ani se neohral. A to ovladani v menu - to je teda pecka!

Spis to vypada, ze jsi mel jen guest pass z D3 do skeleton kinga a 1300,- proste nedas. Ale neboj, jednou bude treba free server.

A jestli se ohanis RPG, tak jediny poradny RPG byly BG a Fallout 1,2 ty gumo.

nazdar

+2/0
31.7.2012 9:57

jarous76

Re: Naprosto souhlasim

Ja vydrzel jeste mnohem min. Jak uteces z vezeni, pak 1 quest v te dalsi vesnici (resil se nejakej milostnej trojuhelnik) - v te dobe uz jsem z te hry byl totalne zpruzenej hlavne diky inventory a menu. V tom questu byl nejakej bug nebo nelogicnost a to byla posledni kapka. Jsem jen moc rad, ze jsem to jen vyzkousel u kamose (kterej mne mimochodem predtim lamal at si poridim preorder) a neutratil za to ani korunu.

+1/0
31.7.2012 12:52

Thulle

Hlavní rozdíl mezi D2 a D3

je end-game content.

V diablu2 byl endgame content tím, že si člověk stovky hodin farmil lepší a lepší předměty na svojí postavu - měl radost z každého dropu.

V diablu3 tenhle "diablo2 end-game content" nahradila aukce. Blizzard si myslel, že tím hráčům ulehčí obchodování s předměty ale neuvědomil si, že tím zničí hlavní náplň diabla.

Včera jsem dodělal 60 na svém 4 charu - nakoupil jsem si top gear s kterým dám act4 inferno za 800k v aukční síni a zjistil jsem, že mě to nebaví a rozjel jsem si 5 char.

Až ho dodělám, končím s Diablem - v případě, že nenahradí end-game content něčím jiným - např. PvP.

0/0
30.7.2012 9:37

rob_kteryten

Re: Hlavní rozdíl mezi D2 a D3

No me tedy jako nejvetsi problem pripada nemoznost vlastniho vyvoje postavy.

0/0
30.7.2012 11:14

Mozer

Názor

Vady:

- pokud bojujete s monstry, která jsou několikanásobně silnější než vy delší dobu, zobrazí se nad Vaší postavou lebka s hnáty a monstra jsou pak x krát silnější nebo Vám ubývá život sám od sebe - takže mám pak utéct a neporážet je vůbec?

- Kombinace některých schopností monster je neunosná - zmrazení nebo grounding, onehit kill a jakýsi oheň na zemi, k tomu ještě naklonování (bojujete tedy proti asi 15 bosům)

- aukce, viz, článek - osobně bojuji pouze s nalezenými předměty, nikdy jsem nic nekoupil, odmítám

- pokud se k Vám do multiplayeru přidá hráč s levelem vyšším o 5 a více, hra se přizpůsobí jemu a Vás pak mosntra zabíjejí na 2 rány, přičemž Vy jim skoro neubíráte

+1/0
30.7.2012 8:47

CortaCircuito

Re: Názor

Ad vady:

1) to zabraňuje tomu, abys prostě zabil i to na co nemáš. Časem bys prostě uplácal všechno a to rozhodně není cílem. Pokud to nedokážeš zabít do těch 10 minut ... pak to prostě nedokážeš zabít. A "usebevraždit" potvoru k smrti není cílem.

2) Ad 1 ... na tom je to postaveno. Inferno prostě má být těžké - a je těžké (bez dostatečného gearu a trochy skillu)

3) Je úplně jedno jaký lvl se k tobě přidá. Nárůst HP monster je úplně stejný (vždy 75% pokud se nepletu). Na lvl to není nijak navázané....

0/0
30.7.2012 10:18

IARK - Duhový Králíček

Ta hra urcite nebude spatna

Jelikoz v pripade, ze se objevi sebemensi nezajimavy clanek, vzdy je u ni spousty prispevku :-/ lidi co to koupili si to musi obhajit ci postezovat - lidi co si to nekoupili si musi pohonit ego jak jsou ynteligentni :-/

0/0
30.7.2012 7:55

Hagen

Mě nechytlo

už D1, taková bezduchá klikačka o ničem. Jestli to dobře chápu v D3 funguje to že když umím houno tak si za prachy koupím vylepšení a jsem king ? To je teda fakt hodnotná hra

+1/0
30.7.2012 7:51

Ananta

Re: Mě nechytlo

Je tak hodnotná, jak si ji uděláš. Nechápu proč si stěžuješ na hru, když ji tak hraješ a nemusíš?

0/0
30.7.2012 10:37

Hagen

Re: Mě nechytlo

jí ji nehraju, ale stěžuju si na ní ostoprc

0/0
31.7.2012 7:49

vranasm

D3

tak to jste vydrzeli docela dlouho... u me 3 tydny a nazdar... skoda

0/0
30.7.2012 7:24

Alander

D3 vs D2

Nemuzu si pomoci, ale Diablo 2, ktere mnoho lidi vyvojarum predhazuje jako modlu, bylo na zacatku v mnohem horsim stavu nez D3. Pravdou je, ze ZATIM ve hre neni zadny endgame content, na cemz ale vyvojari pracuji a ja verim, ze se relativne brzo neceho zajimaveho dockame. Stejne tak stezovat si na aukci neni uplne fair, protoze diky D2jsp byla aukce i v D2 a fungovala v podstate stejne, jen nebyla primo soucasti hry. Osobne mi tedy zatim vadi pouze:

1) Zadny endgame

2) Nedokonaly balance postav (hlavne v pripade WD)

3) Prilisna zavislost postavy na equipu (jsem zvedavy, jak to bude resene v PVP)

a zatim mam zaruku, ze na 2 bodech z meho "seznamu" se pracuje, takze jsem spokojeny, i kdyz jsem ve vysledku dostal preci jen trochu jinou hru, nez jsem cekal... :)

+3/0
30.7.2012 0:55

rob_kteryten

Re: D3 vs D2

Bavime se o RPG. Hlavni soucasti RPG je moznost vyvoje postavy. Dalsi koment nema cenu.

0/0
30.7.2012 11:16

bombak

Re: D3 vs D2

Pokud se nepletu, bavime se o AKCNIM RPG, coz neni to same jako klasicke RPG. Sam mam odehrano xhodin v D1 a xnadruhou hodin v D2. Na D3 jsem se tesil a zatim jsem spokojeny, za sve prachy jsem dostal poradnou porci zabavy. Je pravda, ze vyvoj postavy neni tak propracovany jako v D2, ale na druhou stranu stavajici system netrpi neduhem - jeden "neuvazeny klik" a staty jsou v prdeli (v D2 to tusim resil az posledni patch).

+2/0
30.7.2012 23:20

Lupulin

Názor...

...spokojenost! Základní hra je špičková! Jediné velké zklamání je pro mě to, že nepodporuje mody.....co sem propařil hodin hraním Zy-Elu, Medianu a nebo Eastern Sunu----doufám, že v datadisku tuhle možnost nějak přidají!!!

0/0
29.7.2012 23:44

Eles

Diablo mě velice bavilo,

a musim Blizzardu vytknout to, že hru nedokázali odladit a že do ní zasahují v průběhu.

Měnit pravidla v průběhu hry - to se nikdy nedělá. Ještě bych pochopil zcela drobné zásahy, kdy se jen ladí o procenta nahoru dolů. Ale Blizzard připravil hru příliš složitou na to, aby ji dopředu ukočíroval. Pak to zachraňuje tím, že v průběhu mění extrémním způsobem skilly, jejichž fungování neodhadl dopředu. Palec dolů.

Druhá věc: hru udělal tak (příliš) variabilní, že dodnes (měsíce po vydání) existují buildy, které sice na první pohled vypadají divně, ale jsou daleko efektivnější než mainstream.

Většina hráčů se snaží o co největší dps + nejvíc rezistencí a vitality. Po krůčcích postupují, navyšují je, utrácejí horentní sumy za drobná vylepšení a Blizazrd jim hází klacky pod nohy (tu omezíme attack speed, tu zredukujeme skill, který hodně lidí používá).

0/0
29.7.2012 22:27

Eles

Re: Diablo mě velice bavilo,

I já jsem byl prakticky celou dobu v téhle fázi a poctivě farmařil, prodával, upgradoval a nakonec se protloukl svym demonhunterem do III.aktu na infernu. 65000 dps tam už nestačilo a mě už přestalo bavit se dál postupně piždit pro o trochu víc dexterity, o trochu větší critival hit chance...

Tak jsem si dneska přestavěl skilly, nakoupil za 6 milionu komplet novou vystroj (tolik jsem predtim daval za jednu vec) a udělal si hazeče granátů, který se léčí rychleji než dostává zranění s pouhými 15 tisíci dps.

A hned jsem prošel půlku III. aktu, celý čtvrtý a napotřetí zabil Diabla. Tak si řikám, ok, aspoň mám dohráno, to farmení už mi lezlo krkem. Děkuji Blizzarde za 150 hodin zábavy (většinou) a zároveň jdi dopr*ele za hru, kterou nedokážeš vůbec vychytat.

+1/0
29.7.2012 22:27

Esperantesar

Sranda jak všichni nadávají a přitom hrají a kupují na RMAH

Je to sranda jak všichni nadávají a přitom hrajou a kupují na RMAH. Můj byznys na RMAH funguje stále dobře, za poslední měsíc jsem vydělal rovných 31 000 Kč a každým dnem mi cashout naskakuje. Čili za poslední měsíc více, než většina běžně pracujících lidí v této zemi. To samo o sobě je zajímavý důvod k hraní Diabla 3, stačí mít skill a ochotu tomu dávat čas. A znám lidi, kteří si (samozřejmě bez jakýchkoli cheatů) vydělávají na D3 RMAH ještě o dost víc než já.

Samotná hra mě také baví, ale uznávám, že pokud by ve hře nebylo RMAH, tak bych to hrál mnohem méně aktivně.

+4/0
29.7.2012 20:19

Heavic

Re: Sranda jak všichni nadávají a přitom hrají a kupují na RMAH

get some life !!!

+1/0
29.7.2012 20:40

Svařák horký

Re: Sranda jak všichni nadávají a přitom hrají a kupují na RMAH

He probably like his life. He can make money with his hobby

Alespoň tak to soudím já - také hraju diablo3 a také prodávám na auction housu za peníze, i když tedy nemám takové zisky, jako tady kolega

+1/0
29.7.2012 20:48

TC2001

Re: Sranda jak všichni nadávají a přitom hrají a kupují na RMAH

*likes* ;-)

0/0
29.7.2012 21:11





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.