Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Facebook byl vhodný reklamní kanál pro Battlefield 3. Vydělal čtyřnásobek

Propagace střílečky Battlefield 3 na Facebooku stála přes 2,75 milionu dolarů, tedy zhruba 57,75 milionu korun. Investice se vydavatelské společnosti Electronic Arts zhodnotila čtyřnásobně. Odhalil to server Facebook ve zprávě akcionářům.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

skajwolkr

PR pro fb a jeho akcionáře

však už bylo po tom sešupu na burze na čase na nějakou "dobrou" zprávu :-)

0/0
31.7.2012 20:26

dzandra

No já fb nemám a bf3 mám

tak kde je zakopaný pes, nejsem si jist, jestli se ten článek na bonusweb hodí, ale proti gustu.

+1/0
31.7.2012 12:08

Dr.Figh+er_2

Re: No já fb nemám a bf3 mám

kde? asi někde v tvé kebuli .. jsi jeden z drtivé většiny lidí, kteří si to koupili nezávisle na propagaci FB..  cožpak jsou celkové tržby BF3 na úrovni 12,1 mil. dolarů?

0/0
31.7.2012 14:13

kosac666

hmm

vysvetli me nekdo jak se vratila? na fb mam bf3 kuli novinkam a kill videum.. ale rozhodne me neprivedl ke koupi... a nevim o nikom dalsim.. podle me je to spis dobra podpora komunity... skoro takova viralka.. koho to bavi tak to sleduje a vydrzi u hry mozna dele...  ale vliv na prodej? no nevim.. tyhle studie pod na me zezadu fakt moc nedavam :)

0/0
31.7.2012 9:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.