Diskuze

Facebook byl vhodný reklamní kanál pro Battlefield 3. Vydělal čtyřnásobek

Propagace střílečky Battlefield 3 na Facebooku stála přes 2,75 milionu dolarů, tedy zhruba 57,75 milionu korun. Investice se vydavatelské společnosti Electronic Arts zhodnotila čtyřnásobně. Odhalil to server Facebook ve zprávě akcionářům.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

skajwolkr

31. 7. 2012 20:26
PR pro fb a jeho akcionáře

však už bylo po tom sešupu na burze na čase na nějakou "dobrou" zprávu :-)

0 0
možnosti

dzandra

31. 7. 2012 12:08
No já fb nemám a bf3 mám

tak kde je zakopaný pes, nejsem si jist, jestli se ten článek na bonusweb hodí, ale proti gustu.

1 0
možnosti

Dr.Figh+er_2

31. 7. 2012 14:13
Re: No já fb nemám a bf3 mám

kde? asi někde v tvé kebuli .. jsi jeden z drtivé většiny lidí, kteří si to koupili nezávisle na propagaci FB..  cožpak jsou celkové tržby BF3 na úrovni 12,1 mil. dolarů?

0 0
možnosti

kosac666

31. 7. 2012 9:12
hmm

vysvetli me nekdo jak se vratila? na fb mam bf3 kuli novinkam a kill videum.. ale rozhodne me neprivedl ke koupi... a nevim o nikom dalsim.. podle me je to spis dobra podpora komunity... skoro takova viralka.. koho to bavi tak to sleduje a vydrzi u hry mozna dele...  ale vliv na prodej? no nevim.. tyhle studie pod na me zezadu fakt moc nedavam :)

0 0
možnosti