- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Většina lidí to šla zkusit proto, že čekali něco jiného než nekonečnou grindovačku á la WoW a podobné hry. To jim totiž tvůrci rok a půl dopředu přesně slibovali (myslím, že to nazývali "revoluci ve světě MMORPG"). Bohužel tam nic takového není... a světelné meče místo železných mečů jsou sice cool na pár chvil, ale dlouhodobě? Kdyby radši místo toho udělali poctivý offline KOTOR 3, tak by vydělali daleko víc.
ze F2P model vicemene vydelava mnohem, mnohem vic, nez mesicni platby
nelibi se mi platit dopredu s tim ze ani nevim jestli budu mit cas a naladu hrat je to zavazek a clovek pak MUSI hrat kdyz uz to ma zaplaceno vic by se mi libil poplatek za odehrany cas nebo mesicni poplatek, ale za mesic hrani proste kazdy den kdy nehraju se doba predplaceni prodlouzi...
omg jaky MMORPG je v cestine???Zadny...na cestinu ti kazdej z vysoka vis co
Nejdřív nechtěli spustit ani trial verzi a teď tohle :) Měli by vyhodit svýho obchodního stratéga a trochu zase zabrat. Kdyby předělali KOTOR do online verze s větším vesmírem, udělali by daleko líp. Tohle je fakt pro děti.
...a nelituju, expení je daleko zábavnější než ve WoW, dungeony/flashpointy dynamičtější a videosekvence rozhovorů vtáhnou do děje, žádný nudný čtení zadání questů "jen pro skalní fandy".
Uvidím časem, jestli se to omrzí, ale myslím si, že v přepočtu cca 10 Kč denně si může dovolit většina hráčů, pokud si chtějí kvalitně zahrát, i kdyby je to mělo po čase přestat bavit.
Ty namluvene questy me prestaly bavit asi po dvou dnech :) Dolevel jsem 3 postavy prosel Raidy ale je to bez atmosfery nebavilo me to. Jinak ted ujizdim na Secret World meli by tam poslat nekoho s Bio aby videli jak se dela Pve vynikajici hra .
cekali, a ted se uvidi potencial SW, na wowko ale nema , to je jasne
SW jsem zkusil, perfektní příběh, ale na konečný level jsem nedošel. A proč? Protože to bylo přesně to čeho jsem se obával už při jejím představování měsíce před tím než byla uvedena do provozu. EA se soustředila na levelování, ale vykašlali se na end content. Nepochopitelná chyba. Historie nám ukázala že na levelování nezáleží. Lidé se probijí tupými questy typu "dones 60 kůží medvěda, pak mi dones 60 vocasů z tygra a nakonec pozabíjej 60 banditů". Čert to vem. Pokud má hra zajímavý end content. Levelováním člověk stráví měsíc či dva, v end contentu zbytek času až do datadisku. Jinými slovy, EA postavila MMORPG hru na single RPG principech. Kupodivu to nefunguje.
Mě jako casual hráče tohle bavilo, do konce jsem nedoleveloval, moc práce jsem měl...
nejsem až tak častý hráč a dávat 300,- měsíčně za to že u hry budu sedět v měsíci tak max 10 - 15 hodin je asi dost. Spíš bych bral poplatky za odehraný čas. Možná by mě to přitáhlo i k jiným hrám, jako třeba WOW. To je zpoplatněno stejně. Další mínus je pro mě u těchto her absence češtiny. ne všichni jsme angličtináři a člověk si pak asi neužije tolik hru a nebo ani neví co si vylepšuje.
Age of Conan nebo Lord of the Rings se snaží nabídnout alespoň inovace v boji. U AoC je to systém u melee class u LotRo je to party skill. Jsem zvědavý jak obstojí GW 2, GW 1 byla taky originální hrou, doufám, že jako většina firem nepodlehne Anet tomu, že se snaží cílit hru na co nejvíce hráčů. Bojím se ale, že tomu tak docela může být. Na tom si myslím, že tratí nejvíce her. Producent Jerry Springer show jednou mluvil o tom, že dělali vše podle statistik, show moc nešla, zkusili to po svém - dostali hit. Je lepší zkusit něco originálního, je to riskantnější, ale má to dlouhodobější trvání, pokud se to podaří.
Z GW2 mám dobrý pocit co se inovací týče
1) Neexistuje svatá trojice - tank, healer, dps. Kdokoliv může ressovat při boji. Je to jen rozhodnutí toho hráče čemu se věnovat.
2) Kouzlí se v pohybu.
3) Neexistuje dělení meelee a range. Když si bojovník vezme pušku, je range. Když si kouzelník vezme kudly, je meelee.
Čekal jsem větší variabilitu buildů, ale chápu že je problém, že čím větší variabiita, tím hůře se to vyvažuje.