Diskuze

Je to nejlepší zpracování virtuální reality ve hrách, zní ohlasy

Potřebovali 250 000 dolarů, za den získali trojnásobek. Začínají práce na nové virtuální helmě Rift Oculus, která zážitek zprostředkuje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Cens0r

29. 8. 2012 17:10
Super

Zrovna jsem znovu rozehrál Stalkera a myslím, že přesně takovouto hru bych si s těmi brýlemi dal rád:) Ale přeci jen mě pár věcí není jasných - u stříleček jako DOOM je to celkem ok, ty čtyři tlačítka a myš člověk zvládne "poslepu", ale u plno moderních FPS je celá škála RPG prvků, inventář, menu dovedností atd... Na Stalkera mám pár tlačítek rozesetých po klávesnici a nahmatávat je aniž bych na ně viděl...no nevim nevim:)

0 0
možnosti

Clar

5. 8. 2012 2:42
jj

tahle helma je spíš důkaz, že slepá větev jsou konzole :)

0 0
možnosti

Mirabell

6. 8. 2012 8:23
Re: jj

Co má s tímhle tématem tato helma společného?

Vždyť je to periferie, která lze teoreticky připojit k čemkoliv - záleží jen na tom zda bude tím HW podporovaná.

Ale záminka ke flamu se musí najít asi ve všem :-D Se divím, že jsi nenapsal, že nebýt ODS, tak ta helma neexistuje. A přihodil bych i něco o potratech a cikánech.

0 0
možnosti

55Egoist

2. 8. 2012 23:23
"pro začínají projekty"

Lupo, letos asi křišťáloví nebudeme.

0 0
možnosti

Gauldy

6. 8. 2012 16:39
Re:

Infobaden má můj hlas, seriózní zpravodajství do seriózní soutěže. Ne, počkat...

0 0
možnosti

chudejklukzvesnice

2. 8. 2012 23:18
Nápor na oči je stále nevyřešený

Rv

0 0
možnosti

Tattle Battle

2. 8. 2012 23:14
j

0 0
možnosti

Inkvizitor Johny

2. 8. 2012 22:42
Hmmm... až na jednu maličkost

Jedna věc jsou ty brýle od Googlu nebo letecké hud v přilbě, druhá je toto. Tohle bude mít problém s ostřícím aparátem oka. Ono totiž oko není schopné dlouhodobě ostřit na takhle malou vzdálenost. A fakt si nedokážu představit, jak to vyřeší. Jediné řešení je, opravdu mít ten obraz 20 cm až 30 cm daleko. Nebo samozřejmě trpět:-)

0 0
možnosti

Ramireus

2. 8. 2012 23:35
Re: Hmmm... až na jednu maličkost

Obraz může být řešený samostatně pro každé oko a být "rozostřen" jako by byl ve větší vzdálenosti, technologicky ani softwarově to není pro 3D modely problém. Spíše se obávám, že bude opět problém se "zmatením" mozku-nebude shopen se srovnat s pozorovaným pohybem, který nevnímá ostatními smysly.

0 0
možnosti

slanecek

2. 8. 2012 15:48
Těím se,

až oddělám tříselnou zástrčku s virtuální sedmnáctiletou hráčkou tenisu R^

5 0
možnosti

damianx

2. 8. 2012 16:43
Re: Těím se,

Přesně tak,ale taková královna z Kamelotu také nebyla špatná.

0 0
možnosti

nicolas.tesla

2. 8. 2012 14:10
stacilo by

Tak ono by stacilo, aby byly bryle se sluchatkama se vstupem HDMI a defakto z nejakeho lepsiho mobilu muzete kdekoli sledovat film v kvalite a soukromi :-D.

0 0
možnosti

nicolas.tesla

2. 8. 2012 14:12
Re: stacilo by

asi neco takoveho http://www.alibaba.com/product-gs/495331199/wide_screen_video_glasses_with_62.html

Ale stacilo by aby to fungovalo jako monitor a nemuselo to mit v sobe dalsi navic elektroniku

0 0
možnosti

cernobila_televize

2. 8. 2012 13:11
toz tak

si pamatuji kolem roku 98 zpravy o virtualni realite a tech obrovskych helmach, jak tomu bude patrit budoucnost a ejhle, ono nic... Tehdy pro to byl hitem Battletech Mechwarrior a i nejake 3D. Nektere modely byly i zaveseny v kouli.

0 0
možnosti

net.Xtreme se nevzdává

2. 8. 2012 11:24
No nevím

Už jsou brýle, nebo spíš prototypy s FullHD na jedno oko...ale zase většinou bez sledování pohybu hlavy...každopádně stějně by to chtělo pro virtuální realitu s touhle helmou mít vyhrazenou místnost, kde bude buď nějaké otočné křeslo nebo ještě lépe vícesměrová pohyblivá podlaha...a nějakou kombinézu, která zprostředkuje hmat. Zatím je dobrý zvuk a zlepšuje se obraz...to je pořád trochu málo na "realitu"

0 0
možnosti

anonymousCZ

2. 8. 2012 11:41
Re: No nevím

Prosimte, klid, vse postupne.

Jeste ani neni poradna helma a ty uz bys chtel kombinezu ci pohyblivou podlahu ;-D

7 0
možnosti