Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ukázka ze stahovatelného obsahu Mass Effect 3: Leviathan

Velitel Shepard má nový úkol. Najít v galaxii superbytost, která má takovou moc, že může zabíjet Reapery. Při pátrání také odhalí jejich temný původ. Nový příběh do Mass Effectu 3 na nás čeká ve stahovatelném obsahu Mass Effect 3: Leviathan, který vyjde ještě v létě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vaclavj1

800 bodu

je celkem v pohode cena, snad to bude lepsi nez Overlord, ktery byl za stejne penize (byt tam byly na pomery dvojky velmi pekne lokace)

nejaky obsah do SP to uz docela zoufale chce, kvuli EC se to nejak zaseklo, coz je videt hlavne v porovnani s MP, kde jsou venku uz tri pridavky

tak trochu mam strach, aby to s pridavky pro ME3 nedopadlo tak trochu jako s Exalted March u DA2 (byt ten mozna castecne zrecykluji v DA3, coz u ME serie nejde)

0/0
3.8.2012 13:32

patrik.spitzbart@email.cz

Jo aha.

Není to trochu zbytečné hledat superbytost schopnou zabít reapery a zjistit něco o jejich původu když stejně vim že to skončí tim brakem(a ne, ani extended cut to nevylepšil- to je jako leštit lejno a tvrdit že je lepší) kterej pohnojil tak geniální, skvělou a jedinečnou sci-fi sérii?

+2/0
3.8.2012 10:21

Giga Pudding

Re: Jo aha.

ty na tom asi nebudeš dobře, když jsi to nepochopil ani s extended cutem :)

0/0
3.8.2012 15:13

mysh.82

Re: Jo aha.

Tam ale přece nešlo o nějaké vysvětlování. SPOILERY!!! SPOILERY!!! Jasně, pochopil jsem - virtuální inteligence si řekla, že organici a syntetici nemohou žít pohromadě, aniž by syntetici nakonec organiky nepozabíjeli. Takže se rozhodla organiky vždy pozabíjet dřív, než by to stihli udělat jiní syntetici. Bomba. A ty si můžeš vybrat z úžasných tří možností, jak to ukončit.

To všichni pochopili. Jenže hlavní problém je v tom, že tenhle závěr je naprosto v rozporu se vším, co se dělo předtím - s tím, co Shepard mohl dělat a co bylo filosofií celé hry. Tedy koexistence různých životních forem v míru. Dokonce přímo ve třetím díle může Shepard dosáhnout usmíření Gethů a Kvarianů, kteří spolu válčili po generace. A přesto pak přijde nějaký vesmírný spratek, a řekne, že nic takového není možné. Zopáknem si to pro pomalejší - hráč dosáhne usmíření syntetiků a organiků a jejich mírumilovného soužití, a pak mu deus ex machina v závěru tvrdí, že usmíření není možné. Super!

+5/0
3.8.2012 15:29

vaclavj1

Re: Jo aha.

Koukam, ze asi by bylo potreba jeste vic extended cut...

Gethove jsou relativne primitivni a i pak je otazka, jak se budou jejich vztahy s Quariany vyvijet dlouhodobe. Nebo dokonce jak se bude galaxie vyvijet dalsi milardy let. Konecne Nemci a Soveti meli take dohodu o neutoceni...

0/0
3.8.2012 16:10

doktor_bota_2

Re: Jo aha.

Tohle megasádlo nikdy nemůže akceptovat, v jiné diskuzi se zmínilo o tom, že studovalo umění a že my (tj. lidé s argumentací tvého typu) jsme tupí konzumenti, neschopní zapojit vlastní fantazii.:-(

0/0
4.8.2012 20:53

Giga Pudding

Re: Jo aha.

" Tedy koexistence různých životních forem v míru" - to je jediný důvod, proč současný cyklus překonal smysl údržbářské funkce reaperů a proto mohl dosáhnout na jeho změnu a předtím to tak očividně nefungovalo. A protože díky sociální evoluci a postavení crucible už není reaperovský cyklus v aktuální podobě potřeba, tak ti catalyst předvede možnost, jak crucible využít, a ne že by ti říkal, že něco nejde. To jsi to asi vážně moc nepobral ani s tím extended cutem.

Nemluvě o tom, že reapeři s catalystem nikdy neuvažovali v tak krátkých relacích a kolem konkrétních jednotlivců, takže je absolutně nemusí zajímat kdo je geth a co dělal posledních pár let, protože to v relacích miliardy let a X různých životních forem je úplně jedno.

0/0
5.8.2012 13:28

KDE

Re: Jo aha.

Když vynechám příběh tak mě samotného nenadchl konec z jiného důvodu. Po tom co se dostanete na zem ta akce je pěkná - postupné probojovávání k paprsku - ok. Ale potom? Co to je -  ME se proměnilo ve sprinterský závod ala kdo doběhne k parsku a umí lépe uskakovat vyhraje.  Čekal jsme od toho více. Jak uvidím bojovat i spolubojovníky - podle

toho jak jste je případně zachránili - např rachni. Doufal jsme že by

mohl následovat další pěkný boj na citadele - postupně se probíjet k cíli a parťáky postupně třeba odesílat jinam někoho podpořit - aby jste byli na konci sami. Ale to co tam udělali je dle mého vrchol nevkusu, který mi zkazil celý zážitek z ME3 - takže není žádný  hrát to opakovaně. Od běhu k tomu paprsku to vypadá že to dělal někdo jiný, který nikdy neměl s ME3 nic společného a nic o něm nevěděl. A extendet cut co jsme viděl tak žádný spasitelný zázrak co by konec vylepšoval a přiměl hrát hráče znovu není.

0/0
3.8.2012 15:57

net.Xtreme se nevzdává

Re: Jo aha.

Běh k paprsku byl dobrý, ale to kulhání potom bylo dost nuda;-D Poprvé jsem to dohrál někdy v noci a vadilo mi, žena konci není kde ukládat...

0/0
3.8.2012 18:05

Giga Pudding

Re: Jo aha.

Asi podstatou toho závěru nebylo střílení a přeprání velkého zlého bosse :)

0/0
5.8.2012 13:29

raymond77

Zpackanej závěr celé trilogie

už nevylepší sebelepším DLCéčkemRv. Já osobně to už instalovat nebudu.

+1/0
3.8.2012 10:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.