- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"strukturou i detailností jsou nicméně primitivní."
detailností? beru. ale strukturou? po tom, co sám autor přiznal že levely jsou stavěny klasickým způsobem (á la mimoúrovňová křižovatka), oproti dnešním střílčekám, kde je to metoda "pokruť chodbu a na pár místech ji zamaskuj neviditelnými stěnami ať nevypadá furt jak jedna chodba"?"
ta hra - taky FPS, akorat ze to byl rytir v brneni, sekera, atd? Za boha si nemuzu vzpomenout
Dovolim si prispiet
http://www.quaddicted.com/reviews/
Bohuzel ted tyto odkazy nespustim, ale neni nejaky vylepseny engine ci textury na Q1? Mam pres Steam a rad bych si to opet zahral s lepsi grafikou.
Všichni se otírají o singl Quaka, ale mě bavil, a to hodně. A nebyl jsem v tom sám. Na kolejích jsme tuhle lovercraftovskou atmosférickou pecku vydrželi pařit pořád dokola. Občas přišel na návštěvu kamarád libující si v gotice a takových temnějších záležitostech. A pustil si Duka (!!!), kterýho hrál naprosto neopakovatelným způsobem pouze na klávesnici... To byly časy
tak tahle hra mě absolutně nechytla, takovému Dukemu3D nesahala ani po kotníky
Quake jsem si dal cca pred rokem na Amize. Letosni retro naladu jsem ukonejsil zase s Redneck Rampage a Dukem. Chtel jsem jeste zvladnout Shadow Warrior, ale nezbyl cas.
Shadow warrior byl luxusni !!! Prvni hra kde slo skoro vse rozbit..supr zbrane, pamatuju i nejakou "atomovku" a mec a ty duchove atd.. Si musim zas dat :) skoda ze sem nedal multi, jestli ho to melo
duke 3d mne bavil mnohonásobně více - a že nebyl kompletně 3d? no a co, byl 100x pestřejší a zábavnější. U Quake jsem vydržel asi 3 hodiny a už to nikdy nezapl. Ale je pravda že jsem nikdy nebyl nějaký velký fanda FPS, Doom mě taky vůbec nabavil (narozdíl třeba od wolfensteina).
Ze se ti Duke libil jenom proto, ze tam holka za prachy ukazaly poprsi
V clanku by melo podle me byt
- quake1 engine byl na tu dobu skutecne nevidany kousek - poprve se objevila konzole, kde bylo mozne zadavat prikazy. Moznost pridavani hernich modu - zejmena umela inteligence - boti - imho prvni hra, kde jsem poprve hral deathmatch proti botum. Prvni skutecne 3D herni engine, ktery fungoval i na 486tkach.
- quake1 je praotec multiplayerovych strilecek. Single player byla docela nuda. Tahle hra se zapsala do dejin spise kvuli multiplayeru - mezinarodni liga, quakeworld scena, nezapomenutelna doba, kdy jeste internet nemel temer nikdo a presto se uz hrala liga :) joo to byly casy.
Praotcem multiplayeru je Doom 2.
Když jsem tuhle hru poprvý "hrál", měl jsem 486@66. Šlo to spustit, ale šíleně to cukalo; když
jsem zmenšil obraz asi na desetinu obrazovky, mělo to slušný FPS, ale nešlo to
nějak rozumně hrát. Časem jsem to zapařil na pentiu, ale detaily nic moc,
rozlišení taky ne. Jenže ta hra už tehdy nabízela snad 1600x1200, ...
Ja to hral na 486 a behalo mi to plynule - asi jsi mel malo ramek - ja mel 8MB