Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mrkněte na obrázky ze speciální edice střílečky Doom 3

Hororová akce Doom 3 se vrací s vylepšenou grafikou a dodatečným obsahem pro sólo hru. Podle vývojářů hra nabídne také lepší zvuk, nový systém ukládání pozic i podporu stereoskopického 3D zobrazení. Titul kromě původního obsahu zahrnuje i rozšíření Resurrection of Evil a kopie prvních dvou her Doom.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Habansz

Svítilna

v překladu ta pasaz se svetlem: Dnesni americke tluste deti se nechteji bat, chteji rubat, tak nejlepsi prvek v celem DOOMu 3, diky jemuz je jeste dodnes jedinecnej odstranej Rv

+1/0
7.8.2012 12:43

EvErsMann94

Re: Svítilna

No já tam baterku absolutně nepoužíval, furt tak blbě přehazovat mezi zbraní a baterkou. Naopak je to dobře že tam bude přidělaná ke zbroji. Ani nevím kdo se tak může bát v Doom3, Doom byl odjakživa střílečka monster a já se tam teda zrovna moc nebál. Kdybych si chtěl zahrát horor tak raději Amnesia, Cry of Fear, Slender apod.

+1/0
7.8.2012 15:18

Habansz

Re: Svítilna

Jde spis o to, ze to navazovalo atmosferu. Bud sem krasne videl co kde je, ale nemohl jsem se tomu poradne ubranit, nebo sem proste cekal dokud nedostanu ranu od impa nebo zombika a pak mu ji prasknul brokovnici. Fungovalo to, me se to moc libilo

0/0
7.8.2012 15:21

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: Svítilna

Uzasne navozeni atmosfery, ze v budoucnosti nejde drzet baterku v jedne ruce a pistoli v druhe ruce - jedine co muzes je mlatit baterkou - samozrejme to nemluvime o uzasne atmosfere "seber lekarnicku a na 90 % se pred tebou otevrou tajne dvere se zombikem" ci atmosfera "kdyz budes chodit po zadu, bude to nejlepsi - protoze od jinut nepratele nechodi" Meli by ji udelat vypinaci aby si masochisti a nerealisti jako ty mohli uzivat sve zvracene choutky. My ostatni chceme hrat normalni hru a ne umele navozenou lekacku s mlaceni mimozemstanu baterkou po hlave.

0/0
7.8.2012 18:22

Habansz

Re: Svítilna

masochisti a nerealisti jako ty mohli uzivat sve zvracene choutky?Co je na tom zvraceneho?  A podle toho jak rychle si dokazal definovat mou psychiku na zaklade jednoho prispevku hadam, ze si vynikajici psycholog, takze chci naprosto presnej rozbor :-) Asi si uplne nepochopil, co jsem tim presne myslel, ale nic se nedeje. Uzasne si pouzil jako prvni ty, ja vubec. Nejde o budoucnost ve hre, ale o dobu, ve ktere hru delali ne, nenapadlo te, ze to byl zamer?  ;-D je zajimavy, ze CoD dodnes funguje na stejnem principu jako prave DOOM 3, kde nepratele nikdy neprijdou zezadu, nikdy neudelaji nic necekaneho, nikdy se v dany moment nic nezmeni, dokud neprekrocite skript atd., ale vynasi to miliardy. umely lekacky ma napriklad: F.E.A.R.,Silent Hill,Resident Evil,Metro,atd, ale to ti urcite nevadi vid

0/0
7.8.2012 21:03

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: Svítilna

1) je jedno v jake dobe hru delali - budoucnost by mela byt stejna - pochybuji, ze v budoucnosti chybi izolepa aby jsi musel mlatit baterkou ci lide zapomneli, ze maji druhou ruku aby ji nemohli drzet spolecne s pistoli - zamer nezamer - je to totalni hloupost a nesmysl. Ty jsi to vychvaloval jako uzasnost. Co je na tom uzasneho.

2) kazda z tvych jmenovanych her je daleko vic strasidelna nez Doom 3 - uz jen tim, ze tema skriptama ve hre vis na 80 % kdy se te snazi vylekat - je to furt stejny

3) vubec netusim proc zminujes CoD to me jako melo presvedcit, ze diky podobnosti s CoDem je to super hra? ;-D

4) Tvuj rozbor je na zaklade toho, ze kdyz nekdo odmita totalni nesmysl jako mlaceni zombiku baterkou po hlave, tak je hned americke tluste dite, ktere se nechce bat - tudis o psychologicky rozpor ses prvni pokusil ty - Doom fakt nebylo neco, kde by se clovek mel bat.

0/0
8.8.2012 7:06

Habansz

Re: Svítilna

1. Mlatis prazdnou slamu, proste to byl zamer, nejde o to, ze v budoucnosti nejde izolepa, jde o to, ze tvurci chteli, aby nesla implementovat

2. ty hry jsou strasidelnejsi, stejne ale pouzivaji umele lekacky tak, jako si je popsal v doomu a spatnymi hrami nejsou, tak nevim, proc u doomu to vadi

3. CoD jsem zminil opet proto, ze si psal, ze musis chodit pozadu nejlip, protoze odjinud nez od predu nepratele neprijdou, zase to asi neni tak spatne, kdyz CoD to pouzivaji roky a je to tak, jak jsem psal

4. Nikdo nepsal, ze to hraci odmitaji, prave naopak, tady i nekdo jiny nez ja pise, ze to byl dobry napad. Nerozebiral jsem tebe, rozebiral jsem hry, ktere jsou dodnes hrane a funguji na stejnem principu. U F.E.A.R. se taky neni ceho bat, proste se objevi Alma - desivej zvuk- strileni... proste DOOM urcil temhle hram smer, tzn. je to dobra hra

0/0
8.8.2012 12:11

IARK - Skleněný Králíček 3

Re: Svítilna

1) hloupy, nesmyslny, zbytecny, umely

2) protoze u Dooma je to 30x umelejsi

3) A komu to cpes? Me nejakej CoD nezajima

4) Ne, na podobnem principu umelotiny neni zadna hra - doom byl umelejsi nez umela hmota

0/0
8.8.2012 12:51

Habansz

Re: Svítilna

1.-4. argumenty 16ti leteho kluka

0/0
8.8.2012 15:08

Lupulin

Re: Svítilna

ale ani jedna z těch her co jsi uvedl není FPS...což je docela markantní rozdíl......

0/0
7.8.2012 22:31

Lupulin

Re: Svítilna

stoprocentní souhlas! šmejdit baterkou v temných zákoutích byla bomba.....taky souhlasím s tím že je to na prd když ji přidělají na vestu, prostě oddělali možnost rozhodování se zda budu svítit ale budu zranitelný, nebo svítit nebudu a budu ozbrojený - asi si to děcka stejně nastavili na ultimate brightness když tam nikdo neviděl tmu....já osobně si temnější FPS hru jen těžko vybavím, pokud opomenu Doom1 a2 :D

0/0
7.8.2012 22:29

Dr.Sid

Hm

Doom 3 me TOTALNE nenadchl. Zejmena mi vadily velmi uzke chodby, kde neslo uhybat. Proste se slo dopredu/dozadu. Atmosfera zalozena na tme, na tom ze nevidim co tam je. Mozna to neni spatna hra, ale neni to stejna hra jako Doom a Doom 2.

0/0
7.8.2012 12:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.