Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Každý si rád kopne. Čtyři důvody, proč lidé nenávidí hry

Jsou plné násilí. Je to ztráta času. Zamysleli jsme se nad tím, proč jsou videohry v pozici otloukánka, do kterého si každý rád kopne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jirka2142

Angličtina

Kdyby jsem do této doby nehrál hry, tak umim anglicky, jenom to co mě naučila učitelka.....takže skoro nic :D

Hry=nejlepší učitel cizích jazyků

+1/0
13.8.2012 16:04

MajkHany1

K tématu

Tak plné násilí je dnes v podstatě všechno. Filmy i hudba i hry, internet a především všechny zprávy na nova a prima jsou od začátku do konce jen o násilí.

Za ztrátu času a za dětinskost bych také pak mohl považovat vše, co není vyloženě jenom opravdu nutností pro život. Čili pokud člověk dělá něco jiného než pracuje, spí a jí, je vše ostatní zbytečné a dětinské, protože to není důležité pro přežití.

Mimochodem specifikujte mě na nějakém žebříčku pojem "dětinskost". Každý má ten žebříček nastavený trochu jinak. A to podle toho jak si svojí inteligencí dokáže tu či onu věc zdůvodnit. V podstatě bych řekl že čím větší hlupák, tím méně "dětinských" věcí dělá, jelikož si neumí bez předsudků užívat života.

A politika? Tak to je samostatné téma. Tu sem nemá vůbec cenu míchat. Ta žije úplně jiným životem a každé slovo politika je dáno něčím a závislé na něčem, ale většinou na něčem úplně jiném, než o čem mluví.

+2/0
12.8.2012 20:16

net.Xtreme se nevzdává

Já spoustu her také nemám rád...

1) obsahují nesmyslné násilí...autoři mají asi pocit, že jiná strategie než zabít, co se pohne ani neexistuje a možnost vyhnout se boji neuznávají...u bezduchých stříleček to lze přejít, ale u her, které si hrají na příběh a kladného hlavního hrdinu, který zabíjí jen když musí to občas bolí...

2) Skrytě nebo otevřeně propagují určitý myšlenkový nebo politický směr, přitom často je lepší, když si hráč sám zvolí svou cestu s jejími výhodami  i nevýhodami...

3) Co si budeme povídat, docela dost her ztráta času je a stačí je dohrát jednou a i to je někdy moc...

4) Záleží na hře, ale ty dětinské převažují a dost to souvisí s bodem 3, je to zbytečná ztráta času, kdy by člověk mohl dělat něco užitečnějšího...a možná i zábavnějšího...

5) Na oddech jsou hry fajn a najdou se mezi nimi i světlé výjimky, které za zahrání stojí, podle mě je dobrá hra jako dobrý film nebo dobrá kniha a špatná hra jako špatný film nebo špatná kniha...

0/0
11.8.2012 22:12

Angis

5. protože pisálci..

0/0
11.8.2012 11:17

Bizard

násilí - ok. proč tedy ne tedy sex?

myslím, že explicitní naturalisticky zobrazované násilí proti lidem má na člověka (dítě) vliv. Pravděpodobně z něj nebude vrah, ale řekl bych, že i tohle je počátkem relativizace hodnot, která je čím dál větším problémem, kam se podíváš.

Je ale zajímavé, jak rozdílný, pokrytecký a militantní (překvapivě!) postoj má tupý dav (tzv. většinová společnost - pro přecitlivělé) k explicitnímu zobrazení sexu. Aniž bych žádal hry jednoho nebo druhého typu, dodnes mi nikdo nevysvětlil, v čem je nebezpečnější, když se dítě dívá na souložení než na mučení.

Pokud tedy chce herní komunita tvrdě obhajovat svoje právo virtuálně zabíjet, musí to být nutně narušení jedinci, protože v jejich požadavcích na svobodu herního projevu ani jednou nezazněl požadavek na právo virtuálně souložit. A to je fakt dost divný.

+3/0
11.8.2012 8:47

tayger

Re: násilí - ok. proč tedy ne tedy sex?

Tak předně, virtuální soulož nikoho moc nebaví, až na určité výjimky. Nicméně je to samozřejmě téma do diskuze vhodné, ale to už zasahujeme do výchovy dítěte samotného.

Takže co z dítěte vyroste, jestliže nebude konfrontováno se všemi důležitými věcmi, které svět zná. Násilí? Představte si, co se stane, když dítě nepozná násilí, byť jen to minimální. Nedokáže tuto informaci zpracovat, až bude v dospělosti a bude v tomto směru hendikepováno. Sex je taktéž zajímavou a nedílnou součástí života. Nechme dítě v čiré nevědomosti až do dospělosti. Dítě buď snadno podlehne tlaku okolí a nebo se mu vzepře způsobem, který mu další fungování v kopulaci znemožní, až bude čas. O co to mají v domorodých společenstvích jednodušší. Sex tam není tabu před dětmi, ale součástí života, a děti chápou i díky rodičům, že sex se provozuje tehdy, až chtějí mít samotné děti, což je sexuální výchova a plánované rodičovství, které u nás neexistuje a přitom tak jednoduché. :-)

0/0
11.8.2012 11:07

Gamer

Re: násilí - ok. proč tedy ne tedy sex?

Třeba na ten rozdíl za pár let příjdeš;-) Jenom by mě zajímalo co vidíš na sexu za explicitního ;-D Asi si pleteš sex a porno... a tam ten problém je, protože to deformuje představu a vnímání sexu. Porno má s reálným sexem asi tolik společnýho jako Curiosity s Enterprise :-) Proto je až od 18ti, ale sex můžes provozovat mnohem dřive. Nechápu proč to tolik lidí nechápe...Samozřejmě dítě se na mučení nemá co dívat a násilné hry jsou taky od 18ti! Tudíž zodpovědnost padá na hlavu rodičů a systémově špatně nic není.

0/0
11.8.2012 11:16

gawy

II

Od detskeho veku ziju na tom stejnem sidlisti. Kdyz jsem byl maly, ulice toho sidliste bylo plne deti jezdicich na kole a hrajicich micove hry. Ted sou ulice prazdne, protoze deti parijou hry :-D Jinak je smesne cist, jak se tu, na hernim webu, vsichni mezi sebou ujistujete, jak je hrani v pohode. Je to to stejne, jako kdyby si na kurackem webu kuraci rikali, jak je skvele koureni nebo fotbalisti na fotbalovem webu jak je skvely fotbal. At chcete nebo ne, jste zaujati a nemate k veci objektivni postoj. Chtelo by to nezavislou studii :-D

0/0
11.8.2012 0:05

Nannius

Re: II

To by chtelo, ale nesmel by hlavnim a v podstate jedinym akceptovatelnym znakem nezavislosti studie byt vysledek odpovidajici tvym predsudkum podle hesla studie se bude tak dlouho opakovat, as mi jeji zavery budou konvenovat...

+2/0
11.8.2012 0:12

Malcolm de Serenity

Re: II

A co dle tebe hraní způsobuje? prosím uveď nějaký zdroj nebo data, ze kterých čerpáš:-)

+1/0
11.8.2012 2:14

gawy

Re: II

Ale ja jsem nepsal, ze hrani neco zpusobuje, ja nevim jaky vliv to ma na cloveka a ani nerikam, ze je hrani spatne. Uricte ale jako vsude i zde plati pravidlo "vseho moc skodi".

0/0
11.8.2012 11:45

Malcolm de Serenity

Re: II

"jak se tu, na hernim webu, vsichni mezi sebou ujistujete, jak je hrani v

pohode. Je to to stejne, jako kdyby si na kurackem webu kuraci rikali,

jak je skvele koureni nebo fotbalisti na fotbalovem webu jak je skvely

fotbal"

Z tohohle docela zní, že máš takový názor:-) tak sry, špatně jsem si to vyložil ;-)

+2/0
11.8.2012 12:14

Radowan

Re: II

V tom nemáš pravdu - hráči počítačových her jsou v posuzování "škodlivosti" daleko objektivnější než ti, co třeba hry nikdy nehráli. Já sám hraju počítačové hry zhruba 10-12 hodin týdně a nepokládám to za ztracený čas, stejně jako ostatní věci, které dělám. Zatímco člověk, který počítačovou hru nikdy nehrál si hráče představuje jako ztracené existence, které ztrácí čas čuměním do svítícího přístroje a stanou se z nich cáklí násilníci :-P Pro mě jsou ztracené existence lidé, co u her sedí 10 a víc hodin denně, stejně tak jako lidé, co zásadně počítačové hry odsuzují a nikdy žádnou nezkusili. Tohle je objektivní přístup.;-) Je to jako alkohol - abstinent a alkoholik jsou pro většinu lidí stejní podivíni, normální člověk umí alkohol používat v rozumné a vhodné míře...

+4/0
11.8.2012 8:40

gawy

Re: II

Ale ja ve svem prispevku nikde nepsal, ze ti, co hry nikdy nehrali jsou objektivnejsi nez ti, co je hrali.

0/0
11.8.2012 11:46

Radowan

Re: II

Uznávám. V tom případě už jenom ze zvědavosti, kdo je ten nejobjektivnější člověk? Vylučovacím způsobem mi z toho vychází takový, který hraje hry, ale nechodí na tento web. :-P

0/0
11.8.2012 12:58

gawy

Re: II

Vysledky vyzkumu a studii nevznikaji tak, ze se vezme jeden clovek a ten rovnou rekne vysledek, podle toho, co si mysli. Musela by se vzit dostatecne velka skupina deti treba ve veku sedmi let nepoznamenana hranim, ta by se rozdelila na dve skupiny - jedna, ktera by dalsich deset let hrala a jedna ktera by stejnou dobu nehrala. Pak by se nejakym zpusovem zkoumalo chovani a zdravotni stav tech lidi. Nejsem odbornik na vyzkumy, vim, ze ten priklad co jsem uvedl je v praxi nemozne zrealizovat, ale takto nejak bych si predstavoval nezavislou studii. Rozhodne ale nejde zkoumat vliv her na cloveka podle nazoru lidi z herniho webu, za tim si stale stojim.

0/0
11.8.2012 13:45

Radowan

Re: II

No dobře, je to asi zbytečné řešit. Ten výzkum, co jsi navrhl je prostě taky zavádějící. Jedna skupinka by hry hrála a druhá ne. To jako zase předpokládáš, že hraní počítačových her je tak výrazná činnost, že dominantně ovlivňuje vývoj osobnosti? To je přesně to, co si já nemyslím. Zdravotní stav určitě víc ovlivní míra pohybu a strava než hraní (takže hráč her, který sportuje a jí zeleninu bude určitě zdravější než nehráč, co chodí jenom na pivo a jí fastfood). Stejně tak z nehráče her, kterého vychovává rozvedená matka alkoholička bude horší člověk než z hráče PC her, který má úplnou a fungující rodinu, apod. Hraní/nehraní PC her má dle mého názoru na vývoj osobnosti stejný vliv jako hraní si s Legem, nebo čtení komiksů... osobnost člověka výrazněji formuje rodina, okolí a přátele, úspěch ve škole, úspěchy obecně, vrozená inteligence i lokalita, kde vyrůstá... to je zas můj názor. ;-)

0/0
12.8.2012 7:34

kotja

Re: II

Problém s hraním venku je ten, že se naplnila předpověď Katapultů (pak bude možná pozdě na to chtít se ptát a co děti mají si kde hrát) loni jsem obešel plácky, kde jsem před patnácti lety hrál: dva oplocené a na třetím je sice hřiště, ale s tolika pravidly, že kdyby tam přidali: Na houpačkách se nesmí houpat, na kolotoči točit, na prolejzačkách prolejzat, může se jenom že vzdálenosti deseti metrů provolat sláva hejtmanovi, tak by se nikdo nedivil

+2/0
11.8.2012 11:00

tayger

Re: II

Tak tak, tam kde je prostor pro vytvoření dětské komunity, tam se také ta komunita vytvoří nezávisle na tom, zda ty děti hrají na počítači nebo ne. Pořád se totiž zapomíná na jednu věc, že hra, které se zúčastníte sami se svými svaly a kamarády je stále lákavější, než sezení doma u počítače. :-) Bydlím na maloměstě, a prostředí tu pro děti k vyžití také není kdo ví jaké, ale ty děti tu normálně venku fungují. :-)

0/0
11.8.2012 11:11

Giga Pudding

Re: II

Teď je to tvoje sídliště prázdné, protože se čeká až ta generace na kole s míčovýma hrama bude mít děti :)

Nefunguje to tak, že by na každé sídliště byl pevný počet dětí každý rok :).

0/0
11.8.2012 14:06

TTeDy

.

1) Vliv násilí ve hrách: - nesmysl, každý zdravý člověk si musí tak

dokonale uvědomovat rozdíl mezi hrou a realitou, že ho ani nenapadne

tyto dvě věci srovnávat. Pokud jde o mě, mám ze sebe dojem, že jsem byl neklidnější (nebo snad agresivnější), když  jsem PC hry ještě nehrál. To ale nemusí s hraním souviset (spíš vlivy dospívání/stárnutí atd.)

2) Politika... - k tomu asi nemá smysl se vyjadřovat, totální blbosti

3) Čas - jediný pádný argument, proč se obracet proti hrám. Když je naše existence časově omezená a svět venku je tak zajímavý, je škoda zabíjet většinu času hraním. Asi to zní vtipně (nebo naopak morbidně), ale vždycky si představím situaci: ležím na smrtelné posteli a ohlížím se za tím, co jsem v životě prožil. Představa, že bych při tomto ohlédnutí viděl v podstatě jen to, jak hraju videohry... brrr, asi by se mi umíralo dost nehezky.

0/0
10.8.2012 23:30

Pombo

Já hraju předevčím simulátory a strategie

a díky tomu jsem se kromě zabavení naučil např. mnoho z historie. Takže hry nepřinášejí jen zkázu ;-)

0/0
10.8.2012 23:08

Radowan

Re: Já hraju předevčím simulátory a strategie

Ale pro polovinu lidí je ztráta času aji vrtání se v historii jako takové, takže tím taky nepřesvědčíš ;-D

0/0
11.8.2012 8:30

mocmocmedviku

Dějepis

Co zakázat dějepis, vždyť je plný násilí, děcka to ve škole uvidí a budou chtít napadnout Polsko nebo podpálit Řím.

A takhle to vypadá když použiji vypatlanou logiku většiny odpůrců her.

+9/0
10.8.2012 22:16

Giga Pudding

Re: Dějepis

Děcka uvidí z čeho vaří ve školní jídelně a budou chtít napadnout a podpálit Polsko.

0/0
11.8.2012 14:07

mocmocmedviku

Zrovna

Idnes, je ve vymýšlení tendenční článků proti kdečemu údajně špatnému velice nakloněn.

Se článkem samozřejmě souhlasím, i když vůbec hry již dlouhé roky nehraji.

0/0
10.8.2012 22:08

Mad89

j

No dalsia tema o hrach co ma vzdy nastve . Kedysi to bolo dost bezne ked som bol ja decko ale po poriadku. Myslim ze k danej teme by sa mali vyjardrovat hlavne ludia co o tom maju nejaku paru. Najlepsia dnesny 30tnici a podobne ktory si presli tu dobu vlastne viac menej najdolezitejsiu historiu hier na pc. Tiez hravam hry zhruba od 8 rokov ked som sa k nim dostal bol to pre mna absolutny fenomen ktory ma nepostupil dodnes. Samozrejme musite tie deti nechat niecomu sa venovat ale nemali by hrat len hry, tiez uz som dospely hry samozrejme hram tak ako dost vela rovesnikov mojich a aj o dost starsich, popri praci povinnostiam a inim cinnostiam, samozrejme smiesny negativizmus voci hracom ktorych je vo vyspelom svete obrovske mnostvo je smiesne.

0/0
10.8.2012 19:32

Mad89

Re: j

Hry nevychovavaju vrahov a nasilnikov , mozno tak v skorom pubertalnom veku ale mne osobne hry velmi pomohli tak ako urcite mnohym ludom, v logike, v cudzich jazykoch v individualizme ale aj o tymovosti , a v neposlednom rade o velkom mnostve poznatkov z roznych odvetvi. To ze niekto hra 15 hodin denne je len a jedine o cloveku samotnom o nicom inom, kazdy clovek je zodpovedny sam za svoje ciny. Ak by sa brali tie ubohe analizy niektorych chytrakov pseudovedcov tak tu mame 3 svetovu, a v neposlednom rade my normalnejsi ludia v europe by sme mali brat americanov s rezervou.

+2/0
10.8.2012 19:33

tayger

Re: j

ale vždyť třetí světovou už jsme prožili několikrát, není divu, že se nikomu do ní moc nechce, ponurá budoucnost jaderného holokaustu ve hrách je více než odrazující, navíc, když se v tom světě musí hráč naučit pohybovat, pak je rád, když může na počítači sem tam zasurfovat nad obrázky roztomilých zvířátek a miminek. :-)

0/0
10.8.2012 20:33

htraffic

Oproti minulosti mi to přijde už o dost lepší

Dnes už hraje skoro každý, ale co si pamatuju kolem roku 1995 byli hráči považováni za podivínské exoty, či přímo vyvrhely na okraji společnosti... O škodlivosti her vycházely články v časopisech, i nějaký pořad v televizi si pamatuju...

+1/0
10.8.2012 18:52

LUF4

Jediná hra na počítači jsou šachy

Pravidla mne kdysi naučil otec a jsem línej učit se pravidla jiných her. Mají výhodu, že nevydávají zvuky a dají se hrát i v práci

0/0
10.8.2012 16:35

tayger

Re: Jediná hra na počítači jsou šachy

tak to vám nezávidím. Šachy jsou sice velice zábavné, a dají se hrát opakovaně, ale časem vás musí zákonitě začít nudit, neboť v podstatě hrajete bezduchou strategii. V herním světě existuje celá řada různých strategických titulů, které ve své podstatě nejsou tak složité jako šachy, ale dokáží přinést mnohem více zábavy, kterou si člověk opravdu užije. Namátkou můžu doporučit Starcraft, Starcraft 2, CaC: Generals včetně datadisku Zero Hour.

Sice to nejsou figurky střelce, ale za to se zde objevují tanky, letadla, různé stvůry, atd. Prostě něco, co v reálném prostředí nikdy dělat nemůžete, vést své svěřence za vítězstvím vůči nepříteli, byť je sebe silnější. :-)

+1/0
10.8.2012 16:57

Giga Pudding

Re: Jediná hra na počítači jsou šachy

A proč jsi mu radši nedoporučil nějaké strategické hry, co nespočívají ve stavění domečků, ze kterých hráč chrlí panáčky na druhý konec mapy? :)

0/0
10.8.2012 17:47

tayger

Re: Jediná hra na počítači jsou šachy

A proč bych měl? Jen proto, že vy těmito hrami opovrhujete, tak to neznamená, že jsou špatné. Právě naopak, pro začátečníka jsou ideální, není nutné se totiž učit nějaká složitá pravidla jako v budovatelských strategiích. Neříkám, že jsou špatné, ale mají své proti právě ve faktu složitosti. Ale když už jsme tedy u těchto strategiích, vyzkoušejte webgame.cz, složitá je dost, nikdo vám nic nedá zadarmo, a je navíc zdarma, jen grafika nic moc, což přeci pravému grafikovi vadit nemůže.

Důvod, proč jsem napsal zrovna starcraft je i trochu ve faktu, že jde o velmi dobře zpracovanou hru, která má svůj děj, svůj vývoj. Hráč se u ní nenudí, a třeba druhý díl je s různorodostí misí doslova famózní. Těžko hledat konkurenta, který by se mu vyrovnal. A strategických prvků je v něm také habaděj. No a v rámci RPG, tam bych doporučil starší kus Space Rangers. Má své kouzlo, strategii také, plus budování postavy a lodě v netradičním smyslu. Co více si může stratég přát k odreagování. :-)

+1/0
10.8.2012 20:26

tayger

Re: Jediná hra na počítači jsou šachy

Oprava, pravému stratégovi to vadit nemůže. :-)

0/0
10.8.2012 20:34

Nannius

Re: Jediná hra na počítači jsou šachy

Naprosto jsi se minul v zanru. Original posterovi bych doporucil Civilizaci (treba III nebo IV), HoMaM (taky III ci IV), nebo ponekud vice Hardcore zalezitosti typu Galactic Civilizations ci Space Empires (IV nebo V). Srovnavat Starcraft nebo CaC s sachy muze nekdo, kdo nikdy nehral sachy...

0/0
10.8.2012 17:57

Světlonoš_v6

Re: Jediná hra na počítači jsou šachy

souhlas, chtěl jsem napsat něco podobného. SC je akorát odnoží Command and Conquer nebo ještě starší Duna II. Nebyly to špatné hry, ale zas tak dobré taky ne. Nejlepší strategická hra je bezkonkurečně Civilizace. Dobré byly taky Master of Orion. HOMM je dost zvláštní hra i žánr, ale nebylo to špatné

+1/0
10.8.2012 18:12

Nannius

Re: Jediná hra na počítači jsou šachy

ja jsem jen sepsal nektere klasiky zanru TBS (a propasoval mezi ne Space empires a GalCiv ;-D). Mimochodem, jsem sam, komu pripada divne, ze dnesni "mladi hraci" si pod pojmem "strategie" predstavi klikfesty typu SC a Diablo povazuji za super RPG!?

+1/0
10.8.2012 18:27

hrebi

Re: Jediná hra na počítači jsou šachy

mozna je jeste rozdil v tom, ze CIV je tahova strategie a Sc je real time

0/0
10.8.2012 20:46

Nannius

Re: Jediná hra na počítači jsou šachy

TBS = turn based strategy

SC, CaC, atd. nejsou strategie, ale souteze v destrukci mysi. Moc by me zajimal valecny konflikt, ve kterem se bitvy stihnou, vcetne logisticke pripravy, za 20 - 30 minut...

0/0
11.8.2012 0:18

deacon.frost

Re: Jediná hra na počítači jsou šachy

Soutěž v destrukci myši? Očividně netušíte, o čem mluvíte :o) Z celkového APM jestli je 20 % myších kliků, tak přeháním :o)

0/0
13.8.2012 9:39

Angis

Re: Jediná hra na počítači jsou šachy

Nějak hodně opomíjíte sérii Total War.

0/0
11.8.2012 11:47

LadyManson

Ženy a zakazování hraní

Je mi 22 let, jsem žena a nedovedu si představit, že by mi přítel zakazoval hraní a tahal mě někam na nákupy, do hospody nebo na diskotéky. Jinak mi nevadí ani PC ani konzole. Mám staré PS2 slim, PS3, XBOX360 PAL a druhej v NTSC protože jsem magor do japonskejch her a těch se půlka do angličtiny nikdy nepřeloží, a na cesty do kapsy PSP. Jinak mám ráda všechny žánry včetně stříleček, ale na prvním místě pro mě vždycky budou RPG. Dělala jsem i historický šerm, mám od kováře dva meče a v životě by mě teda nenapadlo s tím jít někoho ven stínat. Ale když o tom tak uvažuju možná by to konečně vyřešilo problém s těmi zhulenými hiphopery, pejskaři a maminkami s vřeštícimi haranty, co máme denně pod okny.. ;-D

+6/0
10.8.2012 15:44

RCG

Re: Ženy a zakazování hraní

no vidime ze ses proste jeste decko.. ale to nic nemeni na tom, ze hrat si muzes samozrejme jak chces :-P

0/0
10.8.2012 16:56

Ajetak

Re: Ženy a zakazování hraní

vidíte leda prd

+2/0
10.8.2012 21:25

vojacekr

Re: Ženy a zakazování hraní

Hráč, krerý odsuzuje hulení je stejně omezený jako zhulený potírač her. Ale jsi luxusní borka, takovou člověk aby pohledal.

+1/0
11.8.2012 3:21

Jimmík

Re: Ženy a zakazování hraní

já bych ti hraní zakázal pouze ve dvou případech:

a) dlouho nebyl sex,

b) chtěl bych hrát já ;-D.

0/0
17.8.2012 16:02

r_o_s

Zajímavé téma na debatu.... :)

Zprvu bych řekl, že Hilary tedy narazila na GTA, ale v než bylo GTA, tak se v USA vraždilo a krádlo podobně jako dnes, když GTA existuje. Samo GTA má jakýsi věkový limit. Nebo ne? Když moje kolegyně nechá svého sedmiletého syna hrát na PS2 hru GTA: SA, tak jí říkám, že je pitomá. Ale kdo chce kam....

Osobně hraji hry rád. Mám rád strategie, rpg a hrozně rád jezdím F1. Také si občas zahraji nějakou tu novou střílečku, kde dám nejvyšší obtížnost a hezky si u toho odpočinu. Mezitím člověk bydlí, stará se o vše o co má, jezdí na bruslích, chodí se psem ven .... atd.

0/0
10.8.2012 15:27

voloda44

miluji hraní

:)

+2/0
10.8.2012 15:19

celoush

prosté

Hraní je formou učení. Je to v nás vrozené. I zvířata si hrají na honičku, což je učení základního instinktu - útěku. A ona i většina sportů je v podstatě jen rozvinutou formou takového útěku.

Popírat hry je jako popírat sama sebe.

+3/0
10.8.2012 14:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.