Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tvůrce Heavy Rain o trhu s hrami: Hráči neradi zkoušejí nové věci

Když nedáte hlavní postavě ve hře do ruky střelnou zbraň, tak ji většina hráčů odsoudí jako interaktivní film. Hráči jsou dnes uzavření v zajetých kolejích a nové nápady si ani neumí představit. Tvůrce Heavy Rain David Cage se rozpovídal o současné situaci na herním trhu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kicker

Bullshit.

Hráči rádi zkouší nové věci, jen ty nové věci se neprodávají tak moc, jako ty, co jsou "ověřené". Takže tím jen chtěl zakecat, že vývojáři neradi zkouší nové věci, protože nemusí uspět.

+1/0
22.8.2012 13:54

Giga Pudding

Re: Bullshit.

Ty nové věci se neprodávají právě proto, že je hráči nechcou zkoušet a hrajou si call of duty 1567 :)

+1/0
22.8.2012 14:57

Kicker

Re: Bullshit.

Ono nikdy nikdo nechce zkoušet všechno. Originální nová hra by jistě prvním dílem nebyla tak prodejná, jako CoD 1567 :P, ale pokud se chytne tak mají novou značku. Ale pořád je to velký risk.

0/0
22.8.2012 15:57

Giga Pudding

Re: Bullshit.

Beyond good & evil, Psychonauts, Vampire bloodlines, Arcanum, Outcast atd. atd.

to byly hry velmi nápadité a oproti call of duty 1567 těžce originální, což se promítlo taky ve velmi pozitivních ohlasech u videoherní kritiky a taky se to promítlo ve velmi nízkých prodejích :), takže to nemá nic společného s nějakým "chytáním" jako spíš s tím, že hráči se nedostali přes pubertu a nezvládají dospělejší obsah nebo nějaké nápaditější zpracování, takže není nic zvláštního, že tvůrcům videoher se vyplatí mnohem spíš udělat něco omletého stokrát dokola než přijít s něčím vlastním a krachnout kvůli přihlouplým hráčům

0/0
22.8.2012 16:23

Kicker

Re: Bullshit.

Šak o tom mluvím, proto nedělají nic nápaditého, dnešní hráči jsou spíš puberťáci, proto se to taky takhle změnilo. Dřív byla většina hráčů dospělá a tak hry podle toho vypadaly. Dnes jsou to spíš děti, které chtějí rychlou a jednoduchou zábavu.

0/0
22.8.2012 16:46

WilliF

Re: Bullshit.

Dřív byla většina hráčů dospělá? Kam na to chodíte. Vsadil bych se, že věkový průměr je teď mnohem vyšší.

Jediný rozdíl je v tom, že hry jsou dneska mainstream a podle toho to teď vypadá. V dobrém i zlém.

+1/0
22.8.2012 22:41

Giga Pudding

Re: Bullshit.

A navíc když už někdo chce protlačit něco alespoň trochu míň okoukaného, tak na to musí nasadit obří reklamní hype, který těm samým přihlouplým hráčům předem vsugeruje že hra je dobrá. Tak jako třeba u Mass effectu, který by bez reklamy dopadl podstatně hůř, protože by přihlouplí hráči brečeli, že to přece není rpg, když to není trapná omletá kopírka tolkiena, podobně jako dopadlo Jade Empire, které nebylo o nic horší než zbytek rpg biowaru, ale nemělo žádnou obří reklamu a vycházelo alespoň z něčeho neokoukaného, takže nakonec se "nechytlo" :)

0/0
22.8.2012 16:27

Kicker

Re: Bullshit.

A pokud je řeč o reklamě, tak ta je klíčem všude a ve všech odvětvích.

0/0
22.8.2012 16:47

Giga Pudding

Re: Bullshit.

Call of duty žádnou masivní reklamu nepotřebuje, protože prodává to samé co předtím, cokoli nápaditého by ale muselo mít obří reklamu, aby to bylo alespoň trošku komerčně úspěšné

0/0
22.8.2012 16:53

Kicker

Re: Bullshit.

CoD má vždycky masivní marketing, vždycky. Už jen to jak se o něm vždy píše je dost podstatný marketingový rozdíl oproti neznámým titulům.

0/0
22.8.2012 16:55

Giga Pudding

Re: Bullshit.

píše se o tom protože je to očekávaný titul, ne proto že by si někdo musel platit za to aby se o tom psalo

0/0
22.8.2012 17:36

Kicker

Re: Bullshit.

I to patří do marketingu. Píše se o tom tak moc protože je to známá značka, očekáváný titul a navíc firma za to nejspíš platí, aby se psalo. Nebyl by to první případ. Firmy často vydírají recenzenty, pokud nedají dobrou známku, už se k jejich hrám nedostanou, něco podobného jako politici používají na média.

0/0
22.8.2012 18:09

patrik.spitzbart@email.cz

No já vam nevim

vydal jednu docela slušnou hru a hned sežral všechnu moudrost světa?

0/0
22.8.2012 11:48

Giga Pudding

Re: No já vam nevim

vydal tři vynikající hry :)

0/0
22.8.2012 12:27

Jožin z planin

Možná mainstream...

No, za sebe musím říct, že je to naopak - něco nového, převratného a dosud nevídaného jedině uvítám a jeden typ her by mě určitě dlouho neudržel.

Ale asi bude dosl lidí, kteří pojedou jednu střílečku za druhou a nebodou se koukat kolem. Jediné, co je bude zajímat bude lepší grafika, efekty, zvuky a některé možná příběh nebo inteligence nepřátel.

0/0
22.8.2012 7:18

vaclavj1

hmm

obyc PR

jinak k samotnemu obsahu se da namitnout treba to, ze Heavy Rain dostal vyprask i od LittleBigPlanet

0/0
22.8.2012 1:40

Regis

Re: hmm

si děláš džouky ne? LBP byl jeden z megaúspěchů, revoluční titul, říct " I od LBP" je jako říct, že Bentley dostal výprask i od Rolls Royce. srovnání HR a LBP není srovnání trabanta a lamborhini... víme? Má na metacritic stejné hodnocení jako Uncharted: Drakeś Fortune a Demon´s Soul tedy 88 , na gamerankings 89.4 a má tak o bod více než CoD MW 3, Cod Black Ops atd atd, najdi si své hry... uvidíš.... jak "špatně " na tom HR je

0/0
22.8.2012 7:00

vaclavj1

Re: hmm

Tim naznacuju, ze problem neni v tom, ze by hraci nehrali nic jine nez strilecky (a zavody a sporty a Sims a ...), kdyz i LBP - nova nestrileci IP na stejne platforme od noveho studia - dokaze v recenzich a prodejich prekonat to jeho veledilo.

Mimochodem, FIFA 12 ma na metacritic 90.

0/0
22.8.2012 16:33

Giga Pudding

Re: hmm

cos kouřil? :)

0/0
22.8.2012 8:55

KO23L

Re: hmm

hehe .. dobrej joke .. "i od Little Big" .... LBP je jednou z nejcreativnějších her co kdy kdo vytvořil. Bez ohledu na to, jak je nesmyslné srovnávat hry které spolu nijak žánrově nesouvisí. Stejně nesmyslné jako stavět do stejné úrovně kvality hry ze Souls serie (Demons, Dark) a otřepané Call of Duty (to k příspěvku výše).

0/0
24.8.2012 9:47

net.Xtreme se nevzdává

Už zase nebo je to jen nový překlad staršího vyjádření?

0/0
21.8.2012 23:35

Regis

Re: Už zase nebo je to jen nový překlad staršího vyjádření?

uŽ ZASE :-) Cage se snaží probudit hráče nevybíravými slovy.

0/0
22.8.2012 0:00

Jolly59

Prdlajs

Hovnajs, neradi zkoušíme a utrácíme za sr**ky...

0/0
21.8.2012 22:34

Regis

Re: Prdlajs

Co kupuješ že jsem zvědav, pls pár jmen ...

0/0
21.8.2012 23:22

Jolly59

Re: Prdlajs

To byla reakce na nadpis :) Heavy rain jsem nehrál, tudíž nemůžu soudit. Nemám moc rád natahovaný pokračování, ale pár vyjímek existuje. Mám rád, když má hra začátek a konec + nějaká invence, ne aby mi to servírovali po částech..

0/0
22.8.2012 14:35

Giga Pudding

Re: Prdlajs

A to souvisí s heavy rainem jak?

0/0
22.8.2012 16:28

srato

Re: Prdlajs

myslím, že ani autor netuší. Ale proč nevypadat "chytře" ;-D

0/0
22.8.2012 19:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.