Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dishonored oživí žánr plíživých akcí. Hru půjde dohrát bez zabíjení

Akce Dishonored míchá moderní technologie se stylem z třicátých let minulého století. O oživení žánru plíživých akcí a návratu ke kořenům se rozhovořil herní designér Harvey Smith, který pracoval například na ceněných hrách System Shock či Deus Ex.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bblack

Zkrátka...

....to co bylo v Thief: The Dark Project pred x lety, v dalších dvou dílech Thiefa, v serii Splinter Cell a spoustě dalších her......je tady představováno jako velká dechberoucí novinka,

+1/0
25.8.2012 0:33

CZMiki

Re: Zkrátka...

Zkrátka jsi nepochopil význam sousloví "oživení žánru plíživých akcí a návratu ke kořenům...", nic si z toho nedělej a mazej spát;-)

+9/0
25.8.2012 1:22

Mirabell

Re: Zkrátka...

Tak já bych řekl, že se to nebere jako novinka. Ale jako značná rarita a výjimka v dnešní době.

Vždyť ani ten Deus Ex: HR nakonec nešel dohrát bez zabíjení :-/

0/0
27.8.2012 8:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.