Diskuze

Dishonored oživí žánr plíživých akcí. Hru půjde dohrát bez zabíjení

Akce Dishonored míchá moderní technologie se stylem z třicátých let minulého století. O oživení žánru plíživých akcí a návratu ke kořenům se rozhovořil herní designér Harvey Smith, který pracoval například na ceněných hrách System Shock či Deus Ex.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

bblack

25. 8. 2012 0:33
Zkrátka...

....to co bylo v Thief: The Dark Project pred x lety, v dalších dvou dílech Thiefa, v serii Splinter Cell a spoustě dalších her......je tady představováno jako velká dechberoucí novinka,

1 0
možnosti

CZMiki

25. 8. 2012 1:22
Re: Zkrátka...

Zkrátka jsi nepochopil význam sousloví "oživení žánru plíživých akcí a návratu ke kořenům...", nic si z toho nedělej a mazej spát;-)

9 0
možnosti