Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ožívá studio Black Isle, autoři Falloutu a Planescape: Torment

Na internetu se objevila stránka a účty pro sociální sítě Twitter i Facebook, které všechny nesou jméno Black Isle Studios. Na webu BlackIsle.com se lze dočíst: "Naším cílem vždy bylo dělat ty nejlepší hry na hrdiny. Black Isle Studios se vracejí."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

SH code

zase zpráva typické bonuswebové kvality...

"Interplay tak může usilovat pouze o využití jména Black Isle"?

SAMOZŘEJMĚ že usiluje pouze o využití (a pravděpodobně zneužití) jména, kdyby si dal pan redaktor trochu víc práce, tak není problém z článků na jiných webech (například escapist) zjistit, že "nové" Black Isle NEMÁ JEDINÉHO VÝVOJÁŘE z původního Black Isle. Je/bude to jen prázdné jméno, nic víc, a je vysoce nepravděpodobné že by jeho existence nebyla pouze špiněním legendy.

0/0
25.8.2012 6:40

jarous76

Vyvoj

Zacali u Planescapu a skoncili u Dungeon Siege 3 ... ach jo.

0/0
24.8.2012 17:36

vaclavj1

Re: Vyvoj

Proc? Dungeon Siege 3 neni spatna hra. Z her od Black Isle bych to prirovnal treba k IWD.

0/0
24.8.2012 21:15

Lupulin

zatím sem klidný....

Za těma hrama stáli konkrétní lidé a ne značka Black Isle....Tihle lidé

sou povětšinou v Obsidianu a i jinde takže zatím je to jenom krásná

značka ale bez lidí schopných udělat pořádné RPG.....takže kroťme svoje

nadšení a čekejme.....

0/0
24.8.2012 7:52

vaclavj1

Re: zatím sem klidný....

Navic jen znacka studia - Planescape, DnD ani Fallout licenci Interplay skoro jiste nema.

0/0
24.8.2012 21:36

Oliwer Twist

Planescape Torment

a Zaklínač = V

0/0
23.8.2012 23:36

Wawer Rewold

Tyhle to uměli

Black Isle uměli udělat hry, které chytnou za srdce. Škoda jen, že v dnešní době už je prakticky nemožné takové hry dělat, neboť herní producenti míří na masy, které si žádají nenáročné povrchní hry... Kéž by přišel někdo a udělal hru jako byl třeba Planescape Torment. Takové hry se nezapomínají.

+1/0
23.8.2012 23:25

Kicker

No jsem zvědav, co z toho bude

Osobně Fallout a Planescape: Torment považuji za vrchol RPG her historie. Obě hry měli úžasnou atmosféru, parádní světy, spoustu možností atd. atd. Takový Fallout podle starých zvyklostí bych si nechal líbit, ten nový je pro mě nehratelný. A Planescape 2? No to bych přímo slintal blahem.

0/0
23.8.2012 22:13

Lupulin

Re: No jsem zvědav, co z toho bude

Fallout New Vegas je plnohodnotným nástupcem F1/2 a osobně jej řadím do stejné lajny jako tyhle úžasné hry......FNV je taky skvost!!!!!!

+1/0
24.8.2012 7:53

Kicker

Re: No jsem zvědav, co z toho bude

New Vegas sem nehrál, ale jak moc se liší FNV od Fallout 3ky?

0/0
24.8.2012 8:34

Lupulin

Re: No jsem zvědav, co z toho bude

v enginu téměř vůbec ve všem ostatním monstrózně...zatímco F3 byl sled událostí v nesmyslném světě tak FNV má svoje pravidla jasně danej logickej svět podle vzoru z F1/2, hlubší možnosti rozhodování a provázanost - navíc třeba DLC s Think Tankem je naprostej nářez!!! Prostě je tam poznat že ten svět tvořili lidé kteří dělali i světy v F1-2 zatímco 3 byla hodně nesmyslná, tak FNV je logická, má svoje falloutovská pravidla a vůbec je to prostě jedno z NEJ RPG z řekněme moderní doby... :)

0/0
24.8.2012 9:23

Tomas (Tok)

Re: No jsem zvědav, co z toho bude

K takovému závěru chce ale znát předchozí fallouty. Pro nás ostatní co hráli jen F3 a FNV jsou to obě úžasný hry které se liší, ale ne zas tak hodně jak zde popisuješ ty. Ale jo, jednou si si ty znalosti o starých Falloutech asi půjdu získat.

0/0
24.8.2012 13:45

Houp

Re: No jsem zvědav, co z toho bude

Liší se relativně dost. Občas na ty odlišnosti teď u hraní Fallout 3 zapomínám a je to chyba. :)

Mně se v F3 víc líbil příběh než v New Vegas a osobně i mapa, ale jinak ve všem ostatním vede New Vegas. Takže pro tebe, když si to nehrál : dovednosti mi přišli mnohem více vybalancované, už to nebylo jen "nutnost" mít lockpick a science na 100. To se týká i perků, v NV se víc rozhoduješ, co si vezmeš, v F3 byly některé overpowered. Nově jsem v NV frakce, nepotkáváš jen "raiders", ale nepřátele patřící do různých (často znepřátelených) frakcí. Navíc je zde volba konce, máš 3 možnosti ke komu se přidat, nebo případně nemusíš k nikomu a hraješ prakticky za sebe. (postava Yes man = Kýválek) Více zbraní, různé druhy munice pro stejnou zbraň, jak znáš z F2. Zbraně se již nevolí "jen" dle max damage, ale musíš uvažovast, jestli tvůj protivník má dobrou zbroj, nebo ne. Obrovské množství receptů na zbraně, jídlo, střelivo (to jsem tedy moc nevyužíval). To je tak, co mě teď napadlo. Je znát, že

0/0
24.8.2012 23:56

Houp

Re: No jsem zvědav, co z toho bude

je rozdíl dělat engine + hru, nebo jen engine.

Na závěr - mnohé potěšil i "extreme mod" ztěžující hru. (nutnost jíst, pít, spát, střelivo má hmotnost apod.)

0/0
24.8.2012 23:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.