Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Francouz v Guild Wars 2 dosáhl maximální úrovně za méně než tři dny

Rychlost, s jakou hráč dosáhl nejvyšší úrovně v Guild Wars 2, zaskočila i vývojáře hry. Ti ho nejprve podezírali z využívání podvodných technik, pozdější zkoumání to však vyloučilo. Francouzský hráč tak získal prvenství ještě před oficiálním vydáním hry.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bob-an

No ja razim nazor

cim kratsi leveling tim lepe :-D

0/0
8.9.2012 21:38

Klokyn

Hmm

No já sleduju víc herních webů, i na těch slabších se občas něco dozvím, tady jsem se o GW dozvěděl prd, tak jsem četl jinde, toť vše. Celkově mě zajímají méně známé tituly, pač např. Diablo 3 nebo Skyrim, u toho bych se uzíval. Pokud se věnuje "herní" portál jen top ten titulům, moc zájmu se ode mne nedočká, protože jsou tu jiné, které píší i o nich, ale i o všem jiném. Co se týče GW2 tak tady byl fail už jen to, že nebyl ani v jízdním řádu:) Ale taky to není plnohodnotný herní portál, tak to tak beru. Hru pařím, baví mě (jen grafika je slabší), honba za prvenstvím mě nebere a počítám, že mě to potrvá nějaký ten měsíc než v klídku dosáhnu 80ky, takže borcovi gratulačka, ale to je tak vše, tady se mi líbí koment Radowana, asi tak:))) Komu se to nelíbí, ať si hraje pandičky nebo graficky krásnou, ale nudnou Teru, na výběr je toho moře:)

0/0
30.8.2012 9:40

Radowan

Nádhera

To se mu bude krásně vyjímat v životopise :-P

0/0
30.8.2012 7:39

HanzHK

hra na hrdiny

Bože, jak dlouho mi to bude ještě trhat oči a uši? 8-o

0/0
29.8.2012 22:49

jarous76

Re: hra na hrdiny

Hranahrdinyová :-P

0/0
30.8.2012 12:55

Bob-an

Re: hra na hrdiny

Co se ti na tom nezda? Takhle se to bezne pouziva (i kdyz ve spojeni s PC hrami o neco mene, nez treba paper-based rpg ...)

0/0
8.9.2012 21:35

jacih

paneboze to je ale p*covina

0/0
29.8.2012 22:35

Elohim

Re: paneboze to je ale p*covina

super, bonusweb, jako senzace ten článek splnil svůj úkol. Redaktor teď možná dostane místo v Blesku nebo tak někde...

0/0
29.8.2012 23:51

Ondřej Zach

Re: paneboze to je ale p*covina

Tohle je běžná zpráva, která popisuje herní rekord. Co je na ní taková seznace a proč by měl Andrej dostat místo v Blesku?

0/0
30.8.2012 7:28

jimbo1

Re: paneboze to je ale p*covina

No vzhledem ke kvalite clanku by se tam asi chytla cela redakce Idnes. Zkuste nekomu rict at vam neco prelozi ze zahranicnich webu at vite jak psat ;)

0/0
31.8.2012 4:30

imroooo757575

Jezismarja, tady je zase trolů

jde o naprosto bezne chovani, tzv. "power leveling". Naprosto standardni "soutez" jiz od davnych dob, napriklad WoWka, ktere zavedlo achievementy a kazdy chtel byt pri dosahovani ruznych veci prvni po kazdem dataci. Tak ti lepsi maji tymy lidi, kteri jim pomuzou .. no. To je cele. Takze se prestante divit, ze jde to "MMORPG na 3 dny", protoze jste mimo.

A ta technika, ktera je zminena v clanku, samozrejme neni konkretizovana zamerne, aby ji neslo masivne zneuzit. Z clanku je to napsano zrejme. Ale zacinam mit pocit, ze mladsim generacim zacinaji odumirat bunky umoznujici chapani psaneho textu.

+5/0
29.8.2012 19:08

deepf

Re: Jezismarja, tady je zase trolů

Nikdo z nich přece nechce připustit, aby si někdo myslel že gw2 je lepší jak wow.

0/0
29.8.2012 19:31

Muci-Pucinek-v3.0

Re: Jezismarja, tady je zase trolů

To je jasný. Ale 3 dny? To je sakra prehnany.

0/0
29.8.2012 23:16

jarous76

Re: Jezismarja, tady je zase trolů

Jako certik z krabicky ;-) ironie ti nic nerika? Je mi to naprosto ukradeny jestli to dal za 1 nebo 100 dni. Tuhle hru hrat nebudu, je mne celkem zajima, tak sem si ten clanek prisel precist.

Pokud ti prijde normalni udelat maxlevel pred oficialnim releasem - no, nic proti - mne to prijde nenormalni.

Mimochodem - vis co je powerleveling? Asi ne co?

P.S. Kde jsem mluvil o WoW? Si to sem musite tahat sami vid? Chudackove mozna druhy v rade a komplex jak bejk ;-)

0/0
30.8.2012 10:33

Star25

Re: Jezismarja, tady je zase trolů

Můžeš přestat hloupě plácat? Děkuji.

+1/0
30.8.2012 19:26

.deepf

Re: Jezismarja, tady je zase trolů

No stalo se přesně to co jsem čekal. Jakmile jsem tě uviděl, že se pohybuješ v diskuzi, tak jsem zcela úmyslně zmínil WoW (nebylo to nic negativního, ale lidi jako ty mají pocit jiný.) Zareagoval jsi, nečekaně, nadávkou. Jak jinak. Stačí se podívat na každou diskuzi kde se píše o WoW nebo o nějakym jinym mmo. WoW se zastáváš zuby nehty, a ostatní mmo zesměšňuješ. Pokud ti někdo dodá pádný argument tak je hater a kdo ví co ještě. Nejlíp za to nacpeš pár smajlů, aby si navodil pocit že nejsi frustrát. Nechápu lidi jako ty. At si každej hraje co chce. CHápu, že jsi do wow investoval, tak se náležitě snažíš navodit v ostatních pocit že si investoval dobře, ale tohle se dělaj deti. Ne a nejsem v točkách, ale ani se nesměji. Hlavně to neomlouvej trollingem, protože tohle je od tebe soustavná činnost. *muck* puso. Zajisté se mi dostane odpovědi kde bude vše popřeno a já budu označen za primitiva s poškozeným předním lalokem. PS: Zjisti si co je ironie.

0/0
30.8.2012 19:49

jarous76

Re: Jezismarja, tady je zase trolů

Umyslne jsi zminil WoW (provokace?) -  ja tuhle srovnavat s WoW nechci a nemam to zapotrebi ... Ja se zeptal proc to sem tahas. Nadavky? Kde presne? Jedinej kdo tady urazi (a nejen tady) jsou WoW hateri. Padny argument jsi ty (nebo nekdo jiny) dodal? Kde presne prosim? A na co vlastne?

Jsem zlej,  protoze lidem jako ty se smeju - a to bych nemel, ja vim. A i to jsem sem vlastne napsal az po napadeni z tve strany - ukrivdeny chudackove, co by chteli, ale vi ze nikdy prvni nebudou.

P.S. Vis co je nejlepsi? Napsat naprostej blabol a rovnou tam pripsat  ty posledni dve radky. Jsi fakt k smichu.

P.P.S. Zapomnel sis to z toho druhyho accountu doporucit.

0/0
3.9.2012 14:50

indepo

Re: Jezismarja, tady je zase trolů

Tak jelikož ti to zcela evidentně moc nepálí, tak ti to napíšu v bodech.

1) Ta věta co jsem původně napsal je provokace. Jelikož jsem viděl už hodně tvých diskuzí tak jsem si tě vygooglil a zjistil, že jsi vocas co na tohle pokaždý zareaguje urážkou nebo se pustí do flame.

2) Ptáš se kde urážíš a hned použiješ stejnou urážku. Proč by měl někdo mít komplex ze hry? Proč by měl bejt druhej v řadě? Wtf, co tim chtěl autor říct. Ne komplex ze hry fakt nemám, ještě spíš když sem wow hrál 3 roky. Ještě když se vratim k otazkam na začatku: Z vygooglenejch postů, vzal jsem to obecně a myslim že to bylo pochopitelný. Pro někoho očividně ne. ,3) Víš co je nejlepší? Že to blábol vůbec nebyl, ale použil jsem nadsázku, ale celkem odpovídá. 4) Tím se dostáváme k tomu, že to co jsi napsal byla nadsázka nikoliv ironie. Ano vim co je frustrát- Vygoogli si to. 5) Jestli bereš jako napadení z mé strany zmínku o wow, tak to si solidní blázen. Cílené to bylo, ale to si před první reakci nevěděl. 6) :)

0/0
3.9.2012 17:32

jarous76

Re: Jezismarja, tady je zase trolů

1) Pokud jsi psal provokaci, tak jsi troll ... jsem rad, ze si to uvedomujes. Jsem vocas (vyborne) a ja reaguji urazkou a poustim se do flame. Sice to pises v bodech, ale nejak si to stejne konkretne nenapsal. Ze by te tak rozpalilo slovo chudacek, ktery bylo smerovany na nekoho uplne jinyho? (konkretne na cloveka, kterej vleze na WoW diskuzi a jediny co tam dela je to, ze se tam snazi si lecit komplex, ze jeho oblibena hra nikdy nebude tak popularni jako WoW - jaky mas mimochodem vyraz pro takoveho cloveka ty?)

2) viz bod 1, a dale proc by mel mit nekdo komplex ze hry? to taky nechapu proto se nad tim pozastavuji.

3) blabol to je, protoze to je spousta textu bez zadnyho obsahu, protoze tam neni nic konkretniho ...  pokud te slovo blabol urazi, predstav si treba vyraz obsahove slabsi.

4) Ironie - ano, je to i nadsazka, nicmene stale spada do teto kategorie, ktera je pomerne siroka.

5) jako napadeni z tve strany beru - zminku o odummirani mozkovych bunek, nazivani mne frustratem, ..

0/0
3.9.2012 17:55

jarous76

Re: Jezismarja, tady je zase trolů

add5) pusou, 

6) pokud tve jednani bylo cilene, tak to presne odpovida definici flame

Pokud mas potrebu mne googlovat atd tak si nejsem uplne jistej, kdo je tady solidni blazen.

Tedka uprimne - prijde ti normalni dohrat hru na max level v ramci headstartu pred oficialnim releasem? To je totiz jedina vec, nad kterou jsem se tady pozastavil. GW2 mne zajima, dost dlouho jsem ji chtel hrat, libi se mi, ale nikdy ji hrat nebudu jednoduse pro to, ze na to nemam cas abych hral 2 MMOcka.

0/0
3.9.2012 18:00

indepos

Re: Jezismarja, tady je zase trolů

1) Ne nerozpálilo, ale je fakt že si mě urazil cíleně. Je tam číslo množné =osočení více jak jednoho člověka.

2) To se já ptám tebe, když píšeš cosi o tom že mám komplex jak bejk, tak jsem se ptal, jak si na to přišel.

3) Celej ten post je více než konkrétní, je tam vysvětlený vše, jak sem k tomu došel atd. Je rozdíl mezi blábolem a obsahově slabším postem, blábol je věc se kterou nemusíš souhlasit, obsahově slabší může bejt blábol i věc se kterou souhlasíš. Naprosto 2 rozdílné věci.

4) No, imho je to jen nadsázka (Hyperbola, jenž má několik podkategorií, mezi něž ironie nepatří=uplně něco jinýho.)

5) Jako napadení si bral hned můj první post, stim že já jsem s napadením začal, tyhle věci jsou až v dalších postech. 6) Google na tebe, jsem použil asi po 5ti postech co jsem od tebe viděl=ujistil jsem se co si zač. Zabralo to 30s. A ano, 3 dny neni normální. Ale běžnej člověk to dá tak za tejden. Pro lidi s mín času ideal. Asi už to nemá smysl. Nemam tolik acc a nemam dukaty. Cau :)

0/0
3.9.2012 18:14

jarous76

Re: Jezismarja, tady je zase trolů

Hmm .. mne uz je to cely naprosto jasny. Na zacatku je (jako obvykle) nedorozumeni.

To bylo smerovany na toho clovicka,  co vzdycky vleze do jakekoliv WoW diskuze a jediny co dela je "hnus! Blee! Fuj Pandy! Skyrim roXX! Za tyden uz tu nikdo nebude protoze vsichni budou hrat GW2!"

O spouste lidi co pisou do internetovych diskuzi si myslim svoje, ale nikdy jsem fakt nikoho negooglil. Prece jenom - jsou to porad internetove diskuze, ze? A jak je to s tou olympiadou pro mentalne postizeny vis ;-)

4) hyperbola dost casto obsahuje ironii - treba "baros byl na ME nas nejlepsi hrac" je uplne to samy. V realu je to easy, tam to vyzni z intonace atd, na webu je to horsi, proto je tam smajlik.

Nechapu na co maj lidi vic acc a jak muzou nemit dukaty. Ja tu od zacatku ziju s jedinym uctem.

0/0
4.9.2012 13:15

jarous76

Re: Jezismarja, tady je zase trolů

Jeste 2 maly drobnosti:

Ironie - ano byla to presne irionie a porad si myslim, ze celkem dobra.

Frustrat - vis co tohle slovo znamena?

0/0
3.9.2012 14:57

chodící smůla

hm

za 3 dny maximum :D no lol... a to má být mmorpg? :D achjo,kde sou ty starodávné časy :D

0/0
29.8.2012 17:21

jarous76

Re: hm

Hmm ... to je takzvane MMORPG na 3 dny ;-)

0/0
29.8.2012 17:46

Bonelord

Naučte se psát. Tenhle blábol je děs.

0/0
29.8.2012 16:58

blizz011

Porozumění textu

v těchto hodinách už nemám nejlepší, ale ať se snažím jak se snažím trochu mě uniká význam okolo těch technik expení. Chtějí omezit to expení skrz profese? Nebo nějakou jinou techniku o které si původně tvůrci mysleli, že bude využívána nicméně tento hráč ji nepoužil a v článku ani není zmíněna?

Jinak jsem na jednu stranu rád, že tu o GW2 konečně něco vyšlo, nicméně pro běžného čtenáře to může trochu matoucí. Poslední článek o tom, že GW2 někdy vyjdou a teď už dosažení maximální úrovně. Nějaké obecné preview s oznámením spuštění by nezaškodilo. Přece jen jde o hru která ještě před oficiálním spuštěním měla víc než 400k hráčů online takže rozhodně stojí za zmínku. Ani v "jízdním řádu" nikde nevidím, že 28.8 vyšly GW2, trochu škoda, že je tato podle mě nadějná hra českými herními médii tak přehlížena.

+5/0
29.8.2012 0:26

Invandrare

Re: Porozumění textu

to mě taky zarazilo, že o gw2 tu není nikde ani slovo...

+2/0
29.8.2012 2:42

JHappy

Re: Porozumění textu

Njn bohužel Bonusweb si jen hraje na herní server, pokud nejaká hra asi dost neplatí nemá tady šanci. Už poslední článek který vyšel před dlouhou dobou ukazoval kvalitu.

+4/0
29.8.2012 7:31

Ardik

Re: Porozumění textu

presne o tomhle jsem se vcera bavil s kamaradem...souhlas :-)

GW2 nebylo napsano ani mezi ocekavanymi a ted neni ani mezi vydanymi...

0/0
29.8.2012 7:50

kosac666

Re: Porozumění textu

o GW psali jeste hodne.. takovej TSW :)))

0/0
29.8.2012 9:00

Ondřej Zach

Re: Porozumění textu

Jaký prostor věnujeme té a té hře ale přece rozhodují i čtenáři tím, které články na BW čtou a co vyhledávají. Nejsme veřejnoprávní médium. Co myslíte "nejaka hra asi dost neplati?". Inzerce musí být vždy oddělena od redakčního obsahu a řádně označena, nehlědě na to, že placené články na BW nejsou a doufám, že nikdy nebudou. Pokud narážíte na květnové první dojmy o GW2, ano, souhlasím, článek se nepovedl. Jeho autor už pro nás nepíše.

+4/0
29.8.2012 9:13

Muci-Pucinek-v3.0

Re: Porozumění textu

GW2 bylo jedno z nejočekávanějších MMORPG roku, to snad nepotřebuje vyhledávání na vašem webu.

+5/0
29.8.2012 9:23

Ondřej Zach

Re: Porozumění textu

Že je to jedna z nejočekávanějších mmorpg roku je sice pravda, ale možná přeceňujete zájem o tento žánr obecně (minimálně na BW takový není, s výjimkou WoW).

0/0
29.8.2012 10:09

filc

Re: Porozumění textu

Jestli to nebude tim, ze tu v podstate krom WoW o jinych takovych hrach skoro nepisete. ;-D

+3/0
29.8.2012 11:58

Ardik

Re: Porozumění textu

Neřekl bych, že je zájem přeceňován. Na ArenaJunkies se vyjádřilo přes 60% registrovaných lidí s vyšším rankem pro zařazení po bok WoW. To si osobně myslím už něco znamená. Věřím, že za měsíc svůj názor změníte. :-)

+1/0
29.8.2012 12:35

Ardik

Re: Porozumění textu

Jen připomenu, že GW je více očekávaný titul než "mrtvé" MoP nebo dokonce Tera o které tu bylo psáno snad i více :-)

+1/0
29.8.2012 12:50

MarcoBailey

Re: Porozumění textu

Co je to mrtvé MoP?8-o

0/0
29.8.2012 16:07

Czeczooo

Re: Porozumění textu

tipuju Mists of Pandaria (datac k wowku) ;-)

0/0
30.8.2012 18:59

MarcoBailey

Re: Porozumění textu

To mi došlo. Jen jsem chtěl trolla vybídnout k rozvinutí jeho myšlenky o mrtvém datadisku WoW...;-)

0/0
30.8.2012 19:15

Ondřej Zach

Re: Porozumění textu

Uvidíme za měsíc, jestli je WoW: Mists of Pandaria opravdu tak mrtvý projekt :)

+2/0
29.8.2012 16:27

Ondřej Zach

Re: Porozumění textu

Že je rozruch

okolo hry největší teď, tj. v době okolo vydání, mě nijak

nepřekvapuje. Zbytek bych se už opakoval.

+1/0
29.8.2012 16:26

Ondřej Zach

Re: Porozumění textu

Absence v jízdním řádu je chyba, díky za upozornění (chvíli to potrvá, než se stránka přegeneruje). Chystáme recenzi, pravděpodobně na několik dílů, a obrazové představení sběratelské verze, která je na poměry sběratelek o něco větší :-P. Vydání GW2 jsme mimochodem zařadili i do deseti nedůležitějších událostí měsíce, článek vyšel dnes.

0/0
29.8.2012 9:04

Jimmík

Re: Porozumění textu

pozdě bycha honiti :-P

+1/0
29.8.2012 11:47

Lupulin

Re: Porozumění textu

máte to těžké hoši...když napíšete recenzi day one tak lidi nadávají že ste to nemohli tak rychle projít a tak píšete recenzi jen na část hry............když recenze není day one tak lidi zase brečí že ste pozadu :D je to boj :D

0/0
29.8.2012 11:56

Jimmík

Re: Porozumění textu

vzhledem k tomu že gw2 hraji již od soboty, tedy pokus se chce bonusweb nazývat herní server, a) mohly být průběžné krátké zprávy o tom že vyjde a ne pouze bombardovat MoP a D3 + že byly stress testy a nějaké dojmy z nich (já jsem se v klidu na jeden dostal a hodinu hrál), b) mohla být krátká zpráva o tom že se pustí servery v sobotu, c) už by mohl být článek typu první dojmy.

A dodatek ke hře, jsem spokojen a nadšený, nový herní systém (pro mě). Zrovnal bych to k tomu jako když jsem poprvé v roce 2007 si zahrál wowa.

0/0
29.8.2012 12:28

Ondřej Zach

Re: Porozumění textu

O hře jsme průběžně informovali, ale zájem nebyl zadaleka tak velký, jako teď, v době okolo vydání. Andrej Brabec sledoval launch hry, start proběhl hladce - kde není událost, není ani zpráva. Recenzi plánujeme rozdělit zřejmě na dvě části.

0/0
29.8.2012 16:32

Ondřej Zach

Re: Porozumění textu

S recenzemi mmorpg je kříž. Nechceme psát recenze z betaverzí, jako to dělají některé papírové časopisy, ale zároveň po delší době už zájem o hru značně opadá. Třeba u Age of Conan jsme zkoušeli recenzi rozdělit na tři části a zájem o tu třetí byl podle očekávaní nejnižší. Většina lidí je dopředu stejně rozhodnuta, jestli hru vyzkouší nebo ne :-).

+1/0
29.8.2012 16:16

Muci-Pucinek-v3.0

Re: Porozumění textu

A proč neudělat krátkou Hot News o launchi a napsat že chystáte větší recenzi? Aspoň se zmínit.

0/0
30.8.2012 18:45

skajwolkr

Re: Porozumění textu

Také jsem to nechápal...to ticho. Možná redaktor nedostal těch padesát éček na digi (kdy tratíte zhruba 300-400 na kurzu koruny proti prodejní ceně za "krabici"), takže herní preview bude až 7., kdy zavezou sklady :-p

0/0
29.8.2012 12:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.