Diskuze

Podívejte se na vznik profesionální herní úrovně. Působí to jednoduše

Vytváření virtuálních světů je jistou obdobou hry se stavebnicí. Proces má několik významných etap a následující video přibližuje jednu ze závěrečných fází. Návrhář totiž v záznamu pracuje s hratelnou kostrou mapy, které však zcela chybí vizuální pozlátko.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Klokyn

1. 9. 2012 19:12
Vzpomínám...

Kdysi jsem si dost vyhrál s editorem na Duke Nukem 3D :) to byla celkem sranda a tvořit vlastní prostory bylo zábavné, obdobně to šlo i u Quake 2 a dalších, ale to už byly samozřejmě hotové hry a jediné co jsem si opravdu vytvářel sám, byly textury a zvuky, v podstatě hra ve hře:) Celkově úspěch je pak především ve tvůrcích, záleží na jejich fantazii, umět si vše představit a mít jasný cíl, nechat to projet bandou testrů, doladit a pak to teprv pustit ven. Každopádně je to piplačka, hrát si s každým detailem, ikdyž víte, že hráč kolem toho jednoho světýlka v lampičce někde na zdi jen proběhne a nejspíš ani nezaznamená, že tam je, ale bez ní by byl prostor na zdi prázdný:)

2 0
možnosti