- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Umělá inteligence tak sama volí reakce na konkrétní situace a ani její autoři nevědí, proč se v libovolný moment rozhodne pro danou akci."
Věřím, že tohle by za pár let mohlo přinést ovoce, kouzelné věci se vždy dějí tak nějak nezávisle na představách tvůrců :-D
Ono to má zatím k nezávislosti na tvůrcích daleko, ale algoritmy s náhodou a učením spolu s výkoným HW jsou docela užitečné už dnes, i když se netváří jako lidé:-)
Bot může znát kompletní mapu a navíc vlastnosti fyzikálního enginu.
To může. Otázkou je, nakolik mu to pomůže, protože tady nejde o vítězství ve hře, ale o přesvědčení poroty (lidských hráčů), že bot je více člověk než ostatní lidští hráči.
Parádní soutěž. Hned jsem si vzpomněl na to, když jsem vytvářel waypointy na CSko (/DoD)...Jasně, je to uplně jinej level, ale taky to mělo kouzlo - vždycky čekat na to, kam ty boti poběžej a jestli se nezaseknou tam, kde maj skočit...apod...