- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak by se to imho ujmout mohlo. I když to je originální a jistým způsobem dobrá hra, tak imho nemá moc šancí na velký komerční úspěch, s patřičným hype a marketingem ano, ale ta hra strašně rychle omrzí, člověk začne hrát, pokud nehrál Armu tak navíc hodně tápe a umře, hraje to podruhé, potřetí, po několika hodinách a restartech se třeba i dostane ke stanu, sebere lepší výbavu a co pak? Vyrazí na zombíky, udělá to dvakrát, třikrát, zjistí, že to je celkem bezúčelná nuda, možná v příštím konfliktu s hráči někoho zastřelí nebo zachrání a brzy na to je zastřelen...ve skupině hra vydrží o něco déle, ale stejně poměrně dlouho se člověk pere s hrou a absurdní obtížností a pak sežene výbavu a jedinou "zábavou" je lovení noobů...
Jako mod Army je to naprosto v pořádku, jako samostatná hra to imho v současné podobě nemá cenu a pokud se to změní moc výrazně, zas to nebude mít cenu...
PS: "Lidé, kteří nepůjdou hrát na PC, jednoduše koupí Xbox 360 nebo PS3 a hrají" A tihle lidé mají zájem o DayZ?
Jako pokud se tomu udela solidni hype, tak by se to prodavat mohlo. V kazdem pripade lze ale rict ze to neni hra pro masy, spis pro fajnsmekry. Jako mod pro Armu to bylo vynikajici, protoze to je hra pro stejne publikum.
Je pravda ze jakesi zjednoduseni, a zejmena zlepseni ovladani to jiste snese. Otazka je jak moc to snese, aby to zachovalo ducha. A taky otazka, zda je dulezitejsi zachovani ducha, nebo vydelek.
Před měsícem sem tady psal ze by to mohlo vyjít i na konzole hned se spousta hlupáku ozvalo ze sem blbec kdyz si myslím ze by to mohlo vyjít na konzole. A konečně je to tady :) vyjde i na konzole.
ano a na svém názoru trvám, tohle bude na konzoli nehratelné.