Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dragon Age 3: Inquisition je tady. Využívá engine Battlefieldu 3

Požadavky fanoušků série Dragon Age byly prý základem pro vývoj Dragon Age 3: Inquisition. Tvrdí to vývojáři z BioWare, kteří oznámili, že hra vyjde koncem roku 2013. Pohání ji engine Battlefieldu 3.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Piotr Velikyj

...

Zakladatelé Bioware Ray Muzyka a Greg Zeschuk odešli z firmy.

Zeschuk: "V životě jsem se dostal do bodu, kdy už nemám tu vášeň pro společnost, pro hry a výzvy tvořit něco nového."

0/0
19.9.2012 10:53

vaclavj1

Re: ...

Krize stredniho veku? Zeschuk je ten, co se chce venovat pivovarnictvi nebo to je ten druhy?

0/0
20.9.2012 0:45

KDE

Dragon age 2

Zdravím měl bych dotaz jak moc je DA2 špatné? Chtěl jsme si ho původně koupit ale poté mě odradily komentáře lidí co na to nadávali, takže jsme se obešel bez této hry a ušetřil pár set korun :-)

Teď, když se dá pořídit  za 2-3 stovky přemýšlím znovu že ji zkusím - otázka ale je zda to má cenu, nebo je to opravdu takový "hnus" a je lepší počkat až na DA3?

0/0
19.9.2012 6:11

houhou

Re: Dragon age 2

asi takto http://www.metacritic.com/game/pc/dragon-age-ii

0/0
19.9.2012 8:32

vranasm

Re: Dragon age 2

za par set asi dobry... pribeh je takovy melky, boje jsou uplne...weird. Neustala recyklace stejnych prostredi aby se usetrilo cisi z te hry na sto honu.

Pusobi to dojmem, ze po DA:O chteli do roku/dvou hodit na trh dalsi "aaa" titul, ale nutne museli setrit a setrilo se tak moc, ze to kazdej poznal.

0/0
19.9.2012 9:28

Platon23

Re: Dragon age 2

Za tu cenu naprosto ok. Příběh je konečně o něčem jinym než o jednom hrdinovy co zachrání svět, galaxii, to máš fuk. Boje pokud nehraješ na normal, ale na hard už daj občas docela zabrat a ještě těžší úroveň je opravdu výzva. Společníci jsou povětšinou zajímavější. Na druhou stranu, opakování se lokací a několik dalších věcí je věc co se opravdu těžko zkousává. Jak říkám 2-3 stovky? Bral bych.

+2/0
20.9.2012 0:59

vaclavj1

Re: Dragon age 2

Je to hlavne dost jine, coz cast fandu Origins dost spatne rozdychala a na tu hru se sneslo o dost vic kritiky, nez si skutecne zaslouzi, a to ackoli prvni dil v mnoha ohledech prekonava.

Pokud jste hral Origins, tak dvojku urcite zkuste, ta cena uz je dost nizko. Minimalne si budete moci pretahnout uloznou pozici do trojky.

0/0
20.9.2012 2:02

Jean_Valjean

Frostbite 2

Frostbite bohužel automaticky znamená, že to nepůjde spustit na Windows XP, což přiznám se u Dragon Age zabolí daleko víc, než u Battlefieldu. :-(

Takže u mně asi no-go. 7000,- navíc se mi vypláznout nechce a to ani za příběh od Bioware.

0/0
18.9.2012 14:09

GhosTT

Re: Frostbite 2

Tak ono se asi neceka, ze se nekdo na konci roku 2013 jeste bude trapit ve Windows XP.

+10/0
18.9.2012 14:51

Jeffy

Re: Frostbite 2

Takže ty máš doma dělo komp co rozjede pořádně battlefield ale instaluješ si na to windows XP?! Home premium stojí nějakých 2000 tak nevidim v čem hledáš problém

0/0
18.9.2012 18:20

Jean_Valjean

Re: Frostbite 2

Mám doma komp, který rozjede Battlefield 3 na slušné detaily (testováno na WIn8 Developer preview). Zároveň je to komp, na kterém 60 hodin týdně pracuju a cca 10 hodin pařím. Windows XP na něj neinstaluju, protože jsou tam nainstalované už šestým rokem. K práci potřebuju funkce, které poskytuje jen verze Ultimate (toho času s cenou kolem 7000,-). Takže tak.

Nenadávám tady na pokrok, dobře chápu jaké přínosy DirectX 11 přináší a že v podstatě umožňuje udělat lepší hru za méně peněz. Jenom jsem si tu tak stýskám, že přechod na W7 pro mě znamená tak velkou režii, že si kvůli němu Dragon Age 3, ač nerad, odepřu.

0/0
18.9.2012 19:25

Platon23

Re: Frostbite 2

Ultimate se dá v přepočtu pořídit v UK za cca 5500,- i s dopravou do česka, což je pořád samozřejmě docela dost peněz, jazykový balíček je pak samozřejmě ke stažení zdarma a jde lehce nainstalovat. Ale z toho co jsem se zatím dočetl by Windows 8 měli být výrazně levnější a nejspíš u nich bude i verze ultimate. W8 rozhodně vyjdou dříve než DA3, nevím jak kvalitní to budou wokna, ale vždy je možné mít na pc nainstalované obě verze systému. Třeba nakonec cena W8 bude natolik lákavá, že se i vyplatí dát upgrade ze starých a musím říci dobrých W XP.

+1/0
19.9.2012 2:10

JmX1977

No neviem neviem...

Pri Mass Effecte 3 odomna dostali druhy strike... (prvy dostali za Dragon Age2), takze ak si kupim Dragon Age3 a bude to podobne  zmasakrovana hra ako DA2 alebo ME3, tak s Bioware nadobro koncim...

0/0
18.9.2012 12:31

SecondWisdom

Snad se vrátí...

...blíže k Baldur's Gate. DA1 k tomu měla poměrně blízko.

+1/0
18.9.2012 11:26

chimenez

Re: Snad se vrátí...

to tedy neměla... DA a BG je úplně něco jiného. V DA byly 4 paralelní úkoly na 16 h., v BG2 bylo asi 10 vedlejších větších úkolů na 20h. a hlavní příběh na dalších 20 hodin. byly tam mraky malých questů, NPC postav apodobně. Jediná hra, která se kdy BG od vydání BG2 přiblížila byl drakensang, bohužel skončil neslavně..

DA byl nedodělek a nesnesl srovnání s žádným ze starších BW rpgéček

+2/0
18.9.2012 12:11

deacon.frost

Re: Snad se vrátí...

Drakensangu(pokud si to s něčím nepletu) ublížilo třeba v mých očích to, že se proti sobě postavily 2 postavy a vedly němý dialog, to bylo doslova utrpení... Jinak hra to byla zajímavá s pěkným systémem a velmi mě mrzí, že není hratelnější. I BG bylo "ukecanější" z pohledu dabingu postav ;) Bohužel třeba pro mne to bylo naprosto zásadní a nemohl jsem se přes to přenést... a fakt doufám, že si to nepletu s jiným němým RPG :D :D

0/0
18.9.2012 12:57

chimenez

Re: Snad se vrátí...

no to je sice pravda, ale hard-core RPg milovník si to užil stejně. Grafika u těhle her je jen třešnička na dortu o čemž vypovídá to, že si dodnes raději zahraju BG2, ID2, NWN, RoA1-2, Drakensang 1,2 než Dragon age

0/0
18.9.2012 13:08

deacon.frost

Re: Snad se vrátí...

Na grafiku jim kašlu, ale číst si takto udělané rozhovory je horor. Kdyby to bylo v Infinity engine tak to pochopím, ale takhle? I DA:O mělo nenamluvené questy, ale ty se nabíraly přes papírové zadání...

.

No nic, no, už jsem holt starý a na nějaké pokusy stylu Drakensag nemám čas ani chuť :o) Když si chci přečíst kvalitní příběh, sáhnu po knize, jsem rozmazlený a nestydím se za to :o)

0/0
18.9.2012 13:16

chimenez

sám DA byl propadák

těšil jsem se na hru od vydání NWN a konečné zpracování bylo všechno jen ne to co jsem od BW očekával. 4 ubohé kapitoly a jasně daný příběh. Splň úkol 1+2+3+4 a dohrál jsi hru. Žádné překvapení, krátká hra protažená jen vysokou obtížností a nudný příběh. ME 2  byl stejný dějový propad proti ME1. Zkrátka starý dobrý bioware, jehož jsem byl až fanatickým fanouškem šel do kytek...;-(

+1/0
18.9.2012 11:19

Giga Pudding

Re: sám DA byl propadák

Výdělky obou dílů dragon age moc na propadák nevypadají, vtipálku :).

0/0
18.9.2012 13:21

dave.dhf

Re: sám DA byl propadák

Výdělky ze dvojiky měli jen kvůli dobrý jedničce. Dvojika byl hroznej paskvil. Neznám nikoho, kdo by dvojiku chválil. Dvojikou si značku dost "poka*ali". Obávám se, že teď jim dá dost prace presvědčit fanoušky, že trojka nebude další paskvil ve stylu dvojky.

+2/0
18.9.2012 15:07

Giga Pudding

Re: sám DA byl propadák

Dvojka byla prakticky ve všem lepší než jednička a očividně se líbila dost na to, aby přinejmenším u kritiky dostala dost slušné hodnocení. :)

0/0
18.9.2012 16:07

dave.dhf

Re: sám DA byl propadák

Lepsí ve všem? LOL, ty už to fakt nehul....;-D

+1/0
18.9.2012 16:17

Giga Pudding

Re: sám DA byl propadák

Ano lepší ve všem, protože například tam byl opravdu nějaký příběh, postavy nebyly ploché, hlavní postava nebyl němý anonym atd. :)

0/0
18.9.2012 17:14

jean1

Re: sám DA byl propadák

Si to s necim pletete

0/0
18.9.2012 21:56

houhou

Re: sám DA byl propadák

no slusne hodnoceni na metacritic 4.2 od hracu vs 82 od oficialnich recenzentu o ledascem vypovida ;-D

0/0
19.9.2012 8:29

Giga Pudding

Re: sám DA byl propadák

Ano :) vypovídá to o těch hráčích co mají potíže s čímkoli co nespočívá v něčem primitivním jako je zabití velkého zlého draka bez nějakého rozptylování v podobě příběhu nebo trošku hlouběji prokreslených postav :)

viz dragon age 2 nebo mass effect 3 :)

0/0
19.9.2012 14:49

vaclavj1

Re: sám DA byl propadák

Jo, ze uzivatelska hodnoceni jsou bohuzel naprosto k nicemu a i v dobe internetu je zrejme stale potreba profesionalni kritiku.

0/0
20.9.2012 0:44

Orias

Re: sám DA byl propadák

Tak ty fakt musíš něco dejchat!

0/0
19.9.2012 11:15

KO23L

Re: sám DA byl propadák

Výdělky ještě nedělají dobrou hru, CoD má také vždy největší výdělky a je to pěkná srajda :D ... stejně tak WoW má největší výdělky  ale určitě není nejlepším MMO ...

+1/0
19.9.2012 7:00

Giga Pudding

Re: sám DA byl propadák

Byla řeč o propadácích, ne o kvalitě.

0/0
19.9.2012 14:47

Conan z Cimmerie

Bioware

Těm už může věřit snad jenom pitomec, po DA2, ME3, SWTOR jim nevěřím ani slovo.

0/0
18.9.2012 11:06

Thulle

Dragon Age

dvojka byla oproti jedničce hroznej propadák. A to jsem se na ní tak těšil.

Čekal jsem nějaké pokračování - navázání na příběh, byla možnost z téhlé série udělat novou RPG legendu. Dvojka to ale totálně pohřbila. Hrál jsem jí jen kvůli jménu a vzpomínkám na jedničku.

+3/0
18.9.2012 10:05

Godfatther

Re: Dragon Age

asi tak nejak - jednicka byla dokonala ale dvojka - skoda slov

+3/0
18.9.2012 10:09

deacon.frost

Re: Dragon Age

K dokonalosti tomu dost chybělo, třeba odstranit tunelovost a repetetivnost. Tákže máme nějaký frakce, ty někde sídlej, za nimi je vlez do dungu, v dungu nelze zabloudit, neboť je to tunel, kde se dá jít pouze vpřed. Jako procházení jeskyní a bývalých dolů stylem "jde to pouze jednou cestou" je to... fujky. Chyběla tam tuna slepých větví, možnost obcházení, respawn do zad(resp. například příchod hlídky jinou cestou... ej, vlastně jiné cesty nebyly).

Také mi přišlo, že ať vyberu jakoukoliv možnost, tak se ve výsledku nic ve světě nezmění - akorát přítulnost mých spolubojovníků... Nevím, čekal bych více možností než jen binární rozhodování ano-ne, podpořím na krále borce A nebo borce B atd. Co třeba poslat je do háje a vysvětlit jim, že je sakra krize, ať koukají fungovat, nebo jim z jejich slavného města udělám kůlničku na dříví? Nebo jim takticky naznačit, že já jsem ten pravý... ;)

Jako na tu dobu, kdy to vyšlo, to bylo luxusní RPG, ale dalo by se to zlepšit, ne že ne :o)

0/0
18.9.2012 11:18

celoush

Re: Dragon Age

tak osobně mi chyba slepých větví vůbec nechyběla. Více cest ano. Nicméně hra jako taková mne bavila že jsem si ji dal dvakrát :-)

0/0
18.9.2012 12:10

deacon.frost

Re: Dragon Age

Špatná hra to rozhodně nebyla, ale k dokonalosti tomu chyběla hromada věcí :-) To, co jsem napsal, byly asi nejvíce patrné problémy, ono toho v zásadě bylo více. Málo NPC, minimum side questů, krátkost hry(RPG by mělo být delší). Jinak dohrál jsem to v zásadě v jednom zátahu několikrát, ale to jenom proto, že hrát po x-té BG mi nevoní a přece jenom tohle bylo v lepším grafickém kabátu :-)

Nicméně pokud bude DA3 alespoň stejná jako DA1, nebudu se zlobit a bude mi to stačit :o)

0/0
18.9.2012 12:53

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: Dragon Age

respawn do zad neschvaluji, komplikovanější síť tunelů a příchod nepřátel oklikou by mi ale nevadil.

0/0
18.9.2012 13:03

Giga Pudding

Re: Dragon Age

Dvojka očividně nebyla propadák vzhledem k tomu, že sbírala vysoká hodnocení a měla vysoké výdělky, ale především byla prakticky ve všem lepší než jednička :).

0/0
18.9.2012 13:22

Thulle

Re: Dragon Age

Jasně, jenže příběh měla příšernej a na něm tyhle RPG stojí.

0/0
18.9.2012 14:07

Giga Pudding

Re: Dragon Age

Narozdíl od jedničky měla příběh právě :) a dokonce i postavy, které měly nějaký charakter a nebyly tak strašně ploché jako v jedničce, kde hlubší postavy byly celkem dvě :)

a hlavně hráčova postava už není jen jakýsi němý anonym bez jakékoli osobnosti

+1/0
18.9.2012 14:40

vaclavj1

Re: Dragon Age

Pes a Morrigan?

0/0
18.9.2012 15:03

merdis

Re: Dragon Age

S tou poslední větou se nedá než souhlasit....příběh měly oba díly, pokud vím...jen jednička byla míň lineární...mně se líbily oba díly, akorát mě naštvala Morrigan, že mi fakt zdrhla a witch hunt jsem si nechtěl shánět:D:D

0/0
18.9.2012 15:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.