- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na druhou stranu kéž by ne, už jsem moc starej na to abych trávil veškerej čas hraním
vrátily........ kdybych se místo hraní líp učil....
Dvojka byla jiná. Asi tak bych to řekl. RPG hry hraji hlavně kvůli příběhům, mechanismy jsou u mě až na druhém místě, vizuál až jako poslední. Ať už byl příběh nudný či ne, mně jde u těchto her je prožít, prostě jednoduše zahrát si hru na hrdiny. Mám čirou radost z jakéhokoliv nového příběhu, který mohu hrát. Pokud to tedy jde hrát a není to zabugované. Jo, spousta hluchých míst, jo, proti jedničce zjednodušený až běda, ale zas mě bavil ten "flashy style", a to mně prosím Frostbite nebo starý Infinity neleží ani na řase. Souboje byly svižné, hrát za mága jsem si vyloženě užíval, ty komba a animace s holí byly úžasně zábavné... mělo to volty a grády. Nemluvě o "Force" magii, tak to jsem hýkal nadšením se zdviženým prostředníčkem směrem k Revanovi a Starkillerovi... :-D
Jednička byla taktéž místy velmi repetitivní, klasická Bioware selanka o hromadění party a povinném navštívení čtyř pěti lokací, než mě to pustí na bosse, lovey-dovey prokecnutí parťáků a sebeuvědomění respektive sebeujištění se o nezbytnosti a předurčení mého alter ega. Všecko stará písnička, kterou zbožňuji jakkoliv občas prudí
Mapy a lokace různorodé jako v jedničce, vylepšit příběh, zachovat zábavný akční soubojový systém ze dvojky, skilly klidně trošku rozšířit a poněkud více pořešit inventář - víc lootu, víc statistik, klidně i něco kovat, brousit a kalit. Prostě smíchejte mi oba předchozí díly tak akorát
Asi to neklapne, ale tak či tak si to koupím a zahraju, protože každé RPG je pro mě svátek. Strávil jsem 50 hodin u DA 2 stejně jako asi prozatím 60 u Dark Souls. Já beru všecko. Inteligentní kritiku a vzdychání na zjednodušováním, konzolováním a stýskáním po starých dobrých časech nechávám expertům, kteří jsou mnohdy i o deset let mladší, než já, přesto ony časy pamatují lépe
A nejen k ME3, ale i k SWTOR. Proto opravdu nechapu, jak jim jeste muze nekdo ty kecy verit. Navic ani slovo o soubojovem systemu (tudiz to bude stejna sracka jako v DA2), ani slovo o nepratelich zjevujicich se odnikud a skakajicich z oblohy...
a MP si strčte někam, kvůli tomu si lidé DA nekupují.
Žádný z těch slibů mě nezaujal. Dvojku jsem odmít hrát, tak že trojku si nechám nejspíš ujít taky.
S timhle pristupem bych skoncil nekdy po prvni navsteve Ostagaru...