Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: Torchlight 2 vyzval na souboj titána Diablo 3. A uhrál remízu

Když se objevil první Torchlight, nabídl milovníkům pobíjení potvor ve velkých počtech pořádnou porci muziky jen za pár kaček a dokázal, že návyková hra ve stylu Diabla nemusí být ve vývoji deset let a nemusí mít rozpočet středoafrického státu. A pokračování se navíc zbavilo neduhů prvního dílu, takže chytne a nepustí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Uran

Proč mínus za nulovy příběh?

Proč dávat za nulový příběh mínus? Já už mám pokrk toho jak do každe hry cpou příběh. Když si chci něco zahrát, tak chci hrát a ne donekonečna přeskakovat filmky apod. Jestli chcete příběh, proč si nepustíte film? Tuto hru jsem sice nehrál, ale rád hraju hry bez příběhu, protože ty herní příběhy většinou stojí za ..... a ani to ne :) Světlou vyjímkou je např. Mafie.

+1/0
1.10.2012 6:53

Jožin z planin

Re: Proč mínus za nulovy příběh?

Příběhové hry jsou super. Ale jen pokud je příběh silný a dobře svázaný s hrou jako takovou. Třeba Half-Life 2 by byl bez příběhu poloviční a adventury se bez příběhu zhroutí to špatné logické hry. Her s dobrým příběhem je docela dost, ale samozřejmě záleží na žánru. Ve střílečkách to moc slavné není.

JInak ale souhlasím s tím, že než cpát do hry příběh za každou cenu, je lepší ho vynechat úplně. Doom neměl příběh prakticky žádný a jaká to byla ve své době hra!

0/0
1.10.2012 8:15

cahous

Re: Proč mínus za nulovy příběh?

Promin, ale kolik ti je let? Tipuju tak 15 let max. Bez urazky. Proc by hra musela mit pribeh jen ve forme filmecku? Hra bez poradneho pribehu nestoji za nic, protoze pak me nema co chytnout a drzet:-/

0/0
3.10.2012 11:16

nasson

Re: Proč mínus za nulovy příběh?

Je mi 2x tolik a souhlasim s nim. Hra bez pribehu me porad muze chytnout a drzet (a to treba i nekolik let intenzivniho hrani), at uz mluvime o strategiich (zde naopak nechapu, na co by mi byl pribeh), strileckach (ty hraju vyjimecne) nebo "RPG" (zahrnuju sem i Diablo a spol. proto uvozovky). Ze tebe nechytne a pribeh potrebujes, OK. Pro me je dulezitejsi herni system a s nim spojena dobra hratelnost. Atmosfera hre taky hodne pomuze, ale pribeh samotny me vetsinou moc nenadchne.

0/0
3.10.2012 16:39

Karotka369

Heh...jaka remiza????

Torchlight je bomba...takhle jsem se nebavil ani u D3....navic za ty penize...no luxus a vzdavam hold vyvojarum....Recenzent zase pise o necem, cemu rozumi jako koza petrzeli

+1/0
30.9.2012 15:46

luke777

Re: Heh...jaka remiza????

no na torlight se podileli byvali vyvojari diabla 2. jako zkousim demicko a je to jak v diblu clovek zkouma kam vrazi bodiky az na tu grafiku uz je to moc

0/0
30.9.2012 18:22

Lupulin

Re: Heh...jaka remiza????

vzdáváš čest vývojářům kteří pracovali na XX let staré hře Diablo2 která je i dnes lepší než TL2 - kam to spěje....

0/0
30.9.2012 19:09

Karotka369

Re: Heh...jaka remiza????

Kam? Ti reknu kam..kdybych se mel divat jen na to co bylo pred tim, tak uz ted nic nehraju, protoze vsechno to jsou sr... ktere nesahaji zadne z drivejsich kvalitnich her ani po kotniky....

Jsem rad,ze jednou za cas vyjde alespon neco u ceho se odreaguji;-) Ano bohuzel i z toho mala jsem stastnej....

Doby drivejsi jsou davno pryc....

btw neporovnavam TL2 s Diablem 2...to proste nejde...ale s D3...;-)

0/0
2.10.2012 8:01

Karotka369

Re: Heh...jaka remiza????

a abych odpovedel...smeruje to do riadnej ...;-D;-D Ja jsem byval hlavne na adventury...hry jako Setkani s Ramou, Atlantis, Broken Sword....zamacknu slzu...;-)

Dnesni doba je nemastna, neslana...cokoliv je tezsi nez posun z bodu A do bodu B vyvola flame, jak je to obtizny a ze se to neda dohrat....Proste dneska vladnou jini hraci, nez drive

0/0
2.10.2012 8:05

nepravidelnamenstruace

T2 je meganuda, lituju ze jsem si to predobjednal

D3 je o 264% lepsi, navic u D3 je porad prostor ke zlepseni a kazdou chvili vychazi patch. U T2 tohle nehrozi Rv

+1/0
29.9.2012 21:45

oldboy

Re: T2 je meganuda, lituju ze jsem si to predobjednal

Ne nadarmo se říká, že Torchlight je Diablo chudých.

+3/0
29.9.2012 21:51

vojcek_p

Re: T2 je meganuda, lituju ze jsem si to predobjednal

A to se říká kde prosimtě?

0/0
30.9.2012 20:00

oldboy

...

Alibismus ála Gamespot. R^

0/0
29.9.2012 21:23

johny12_v.3

Za tu cenu

je to naprostá pecková hra! Kam se hrabe D3 s přemrštěnou cenou a (ne)hraností!!Rv

+4/0
29.9.2012 5:11

dukedragy

Lamo :-D

Na 25. levlu ti stačí v ruce klacek a žabky :-D Jo jinak generátor map tam je, ale pro takový zoufalce jako jseš ty je to asi k ničemu :-D A aukční dům je pecka, pokud samozřejmě umíš hrát D3 :-D Ale to tvuj případ vážně nebude :-D

+2/0
28.9.2012 13:03

TheMiko

Re: Lamo :-D

urážky, smajlíky všude, nezařazený post - 11 nebo 12 let?

+11/0
28.9.2012 16:21

slanecek

Re: Lamo :-D

Třeba je dospělý, i když po lobotomii mozku.

+2/0
28.9.2012 20:10

KarelDyba

Neba

Neba mě to. Je to přesně, jak se píše v recenzi - TL2 je super jenom za předpokladu, že člověku nevadí nulový příběh a stupidní dětinský omalovánkový styl. Recenzentovi je obojí putna, fajn. Jenže já to prostě nepřekousnu. Když je nulový příběh, nemáte motivaci hrát. Po pár hodinách jsem to zabalil, protože mě prostě nebavilo jít dál. A ten idiotský styl mě neskutečně štval, přišlo mi, jak kdybych hrál WoWko pro mateřské školky. Ne, prostě ne...

Diablo 3 sice totálně zabil zhovadilý aukční systém a neexistence pořádného lootu, ale i tak jsem s ním strávil přes 100 hodin. TL2 jsem zapíchl po jednom krátkém odpoledni. Bohužíla.

+9/0
28.9.2012 9:49

Elohim

Re: Neba

Diablo 3 se pořád vyvíjí, stejně jako dvojka nebyla hned dokonalá. Poslední patch je super IMHO.

0/0
28.9.2012 11:11

TristanTzara

Re: Neba

Máš pravdu. Ten výtvarnej styl je hroznej, ze začátku mi to taky vadilo. Ale teď jsem ve třetím aktu a ten styl mi už tak hroznej nepřijde, dokonce se mi i pár lokací líbilo. Člověk si asi zvykne na všechno.

O příběhu netušim vůbec nic, ty texty nečtu. On příběh v D3 je taky dost trapnej.

ALE - ta hra mě prostě baví, včera jsem si k tomu sedl někdy kolem půl dvanáctý a najednou koukám, že jsou tři hodiny ráno. To už se mi dlouho nestalo. DIII mě přestalo bavit někdy v půlce druhýho aktu a dohrál jsem ho jen z povinnosti a následně prodal.

Torchlight má mnohem lepší vývoj postavy, fakt mě to baví, koumat kam zase dám volnej skill point - přesně jako za starých časů u D2. Lepší mapy - větší, volnější, se spoustou sidequestů, tady v tomhle Diablo3 těžce ztrácí, to je prostě tunel, kterej tě valí akorát dopředu. Pomocníci v TL jsou opravdu užiteční, narozdíl od D3 a hra má obrovskej potenciál, protože na ní budou vznikat módy. Tahle hra D3 drtí v gameplayi, až to není hezký.

+8/0
28.9.2012 11:56

MrEx

Re: Neba

přesně napsáno, ať je to jak chce, v gameplay TL2 D3 válcuje... ten rozdíl je opravdu veliký R^

+1/0
28.9.2012 14:09

Giga Pudding

Re: Neba

V obou hrách jen nesmyslně rubeš pořád dokola a nemá to žádný opravdový děj, tak ten velký rozdíl spočívá v čem? :)

0/0
28.9.2012 23:48

Tomas (Tok)

Re: Neba

V každé FPS střílečce střílíš kolem... takže každá FPS střílečka je stejná?

0/0
29.9.2012 0:14

Giga Pudding

Re: Neba

ne, tam se mění i děj, prostředí, nepřátelé a podobné detaily :)

0/0
29.9.2012 1:45

Tomas (Tok)

Re: Neba

V TL2 je jiné prostředí, nepřátelé, herní prvky a podobné detaily, dokonce i ten děj, přestože slabší, je jiný než v D3 ;-)

0/0
29.9.2012 10:56

shann81

Re: Neba

Jj hratelnost super. Skoro mi příjde, že až moc kopírovali D2, krajiny v jednotlivých aktech, hudba atd. Oproti jedničce už nestačí dát všechny skill pointy do několika (pasivních) skilů. Schopnosti nepřátel mě dokonce donutili pravidelně přepínat skily a zbraně, což se mi nestávalo ani u Diabla. TL2 mě baví víc a víc, u D3ky to bylo naopak.. :-) Samozřejmě se bavíme o obtížnosti Veteran a výš.. R^

+2/0
28.9.2012 17:02

MrEx

Re: Neba

Zdá se mi, že jediná obtížnost, která není příliš jednoduchá, je ELITE.... 30lvl fire embermage a zatím drtím všechno, občas smrt při přemnožení normal mobek, občas vícenásobná smrt při fightu bosse, ale nic nedatelného... trochu mi chybí repair costs při chcípnutí, smrt "zadarmo" velmi ulehčuje hru - tohle bych změnil... ale jinak je TL2 prostě R^

0/0
28.9.2012 18:26

Lupulin

Re: Neba

to vám opravdu ani jednomu z rádoby hardcore gamerů nevadí že například eliti jsou jen silnější a větší nepřátelé a že jsou totálně easy i na nejtěžší obtížnost elite? mám to dohráno za dvě postavy, s jednou sem ve třetím aktu na game plus a je to tak neskutečně easy že se mě chce až brečet...a když už umřu tak jen z důvodu velkého elementárního dmg od nepřátele a je to na jednu ránu takže dost podivné....sem zvědavej jestli příjde ballance kterej by si tahle hra taky hodně zasloužila....

0/0
28.9.2012 20:24

TristanTzara

Re: Neba

Nikdy jsem se neoznačoval za hardcore gamera. Hraju jenom pár hodin týdně, když mám čas. Nepřijde mi zábavný umírat každých pět minut, nebo bojovat s bossem čtvrt hodiny.

0/0
28.9.2012 21:04

KarelDyba

Re: Neba

Víš jak, na to jsou dva názory. Jedni milujou obtížnost, kde musej trojku modrejch pavoučků půl hodiny kitovat po celé mapě. druzí zas všecko rádi válcujou jak rambo. Já jsem tak někde uprostřed. Podle mě to Blizzard s Infernem těžce přepísk, spousta rare packů je na hod klávesnice z okna. Na druhé straně u TL2 je i nejvyšší obtížnost jako takový trochu těžší Normal. Obecně bych ale řekl, že diablovky nikdy nebyly o čelendži, nikdy nešlo o to, JESTLI hru dohraju, ale co při tom posbírám. A farmit na moc vysoké obtížnosti je opruz.

0/0
28.9.2012 22:24

Kudry

Re: Neba

Blizzard s infernem nepřepískl nic, jen na to potřebuješ dobrý vybavení

0/0
4.10.2012 11:40

Dluhousek Mirda Parkanovic

Re: Neba

kdyz jsem dostal do ruky jednicku tak jsem brblal na grafiku

trikrat jsem se k ty hre vracel a najednou bum a dojel jsem ji do konce a bylo to fajn

a obcas ji zapnu na odreagovani znova na par desitek minut

0/0
28.9.2012 21:57

Tomas (Tok)

Re: Neba

Musím říct, že jsem si v D2 nevšiml že by bylo příběhu takhle za začátku více než v TL2... Ba co víc.. podobnost je velká. Postava z jedničky "zešílí" a ty jdeš za ním. To stejné bylo v D2. Akorát je jiný pohled, když už člověk D2 zná a muže si o tom příběhu udělat jednotnej obrázek, oproti TL2 které člověk hraje pár hodin teprve

0/0
29.9.2012 0:20

grammar police

:/

D3 jsem z ruznych duvodu nekoupil a nehral, takze nemuzu posoudit. TL2 me po asi 10h jeste nezacalo bavit. Vypada to jak komiks, pribeh tam neni a questy jsou jednotvarne. Hudba je dobra a psal ji ten samy borec co pro D2, jenze nejde dohromady s hrou. Pamatujete jak krasne hudba podmalovavala tu ponurou, melancholickou atmosferu D2? Tady to pusobi jako pest na oko ://

Jsem bud rozmazleny nebo jsem cekal od TL2 mnohem vic))

0/0
28.9.2012 9:05

stastu

D3 je marketingová kejda na vydělávání peněz

- kam zmizeli krásné chatovací kanály, kde hráči stály vedle sebe a bylo vždy zajímavé kochat se nad tím, co kdo má na sobě a, že vy už nejste level 1, ale již pořádný bojovník? X[ Chatovací kanály sdružovali komunitu, snadno se lidé poznávali a domlouvali hryX Kam zmizelo úžasné zakládání her podle typu, co chcete zrovna hrát a s tím i souvisí hlavně výběr založené hry a hlavně jste viděli i, kdo tam hrajeX Kam zmizelo skládání setových věcí, které by měnily vzhled, čekal jsem právě, že toto maximálně rozšíří, aby se hráčí mohli chlubit jak hezky vypadjí a byly více k užitku. Kam zmizely obchody mezi hráči, které probíhaly face to face a měly tak své kouzlo?

+6/0
28.9.2012 8:37

stastu

D3 je studený multivelevelmarketing

Handl byl přeci úžasná a zajímavá věc. Kam zmizely runová slova, ta ohromná vyriabilita možných použití, čekal jsem, že toto se rozšíří a ještě vylepší? Proč všechny věci vypadají jak z výrobního pásu, atd. D3 je naprosto jinak pojetáá hra než D1 a D2. Diablo jsem začal hrát již od roku 1996 přes 56k vytáčený modem a mohu říct, že D3 je pro mě naprosté zklamání. Hra je neosobní, studená, kalkulativní marketingová věc, založená na aukčním systému a snahou maximalizovat pouze zisky.

+2/0
28.9.2012 8:39

stastu

Re: D3 je studený multivelevelmarketing

err: zmizely, stáli, etc*

0/0
28.9.2012 8:40

Lupulin

Re: D3 je studený multivelevelmarketing

story so far: z aukce za reálné peníze nic nekoupeno, prodány tři silnější unikáty za reálné peníze = našetřeno na datadisk k SC2 a ještě něco zbylo   ---   to mě nepříjde jako systém kdy vydělává Blizzard...naopak spíš se mě zdá že sem na tom vydělal já když si můžu za odehraný čas ve svojí oblíbené hře nakoupit to co bych jinak nakupoval za peníze..... .)

0/0
28.9.2012 10:17

vojcek_p

Re: D3 je studený multivelevelmarketing

Takže jenom pro to, že jsi měl obrovské štěstí a padly ti dobré unikáty, které jsi prodal za reálné prachy, tak je to dobrá hra? A jelikož má Blizzard procenta z každé transakce, tak moc nechápu to poznámku o tom, že by na tom Blizzard nevydělával

+3/0
28.9.2012 10:57

Matajus

Re: D3 je studený multivelevelmarketing

Gratuluji. Nicmene to nevyvraci tezy o tom ze ta hra je pouze zamerena na prachy. Ta hra proste nuti k tomu aby jsi drive nebo pozdeji pouzil penezenku a nakoupil neco navic, ano kazdy se muze rozhodnout tak jako ve vsem. A myslis ze Blizzard ti umoznil provest transakci zdarma?

0/0
28.9.2012 11:46

Alcator

Re: D3 je studený multivelevelmarketing

OK, ty jsi vydělal 40 euro na datadisk k SC2, to znamená, že někdo jiný zaplatil 46 euro, 6 euro dostal Blizzard.

Tohle je fakt hra s nulovým součtem -- abys ty mohl vydělat, někdo jiný prodělal.

+1/0
28.9.2012 14:34

cckk

Re: D3 je studený multivelevelmarketing

ale porad je 10€ v minusu protoze za D3 dal 50€ a jeste tisice hodin "prace" s tim nez mu neco prodatelnyho padlo;-D

0/0
1.10.2012 8:59

stastu

Re: D3 je studený multivelevelmarketing

O to ale přeci nejde, že si hráč může vydělat. To je dokonce dobře. Jde o to, že oni tu tvorbu hry tomu zcela podřídili, a utvořili ji pro ten princip a tak se to na ní i odrazilo.. Jinak za každou transakci má blizzard v základních poplatcích 1 euro (nepočítám další bonusy navíc).

0/0
28.9.2012 16:37

stastu

Loot aneb vydělějme ještě víc

tento loot tam je jen proto, abyste ho mohli prodat v aukci a potřebují, aby měl, co největší hodnotu a přes reálné peníze, co nejvíce něco stál a blizzard tak mohl vydělávat na poplatcích s tím souvisejících. Licence pak s paypalem a poplatky za převody i samotný prodej atd. budou jistě výhodné Už základní částka z prodeje jednoho jakéhokoliv předmětu vydělá blizzardu 1 euro...

0/0
28.9.2012 8:55

stastu

Závěr:

Pro mě je D3 chladná marketingová záležitost, jíž se podřizuje, která míjí duch svých předešlých dílů

0/0
28.9.2012 8:57

Danny_Kay

Nelibi...

...jednak tomu chybi ponura atmsfera a kdyz tam neni pribehovost, tak me to proste nechytne.

+1/0
28.9.2012 8:26

apoc9

Za mě to vyhrál Torchligth 2.

Ale teď stejně hraju nejvíc Teru. :-P

+1/0
28.9.2012 8:14

Smrtonoška

Torchlight II vs Diablo III

Takže lidi ty dvě hry mají něco do sebe. Prostě se to hraje velice dobře.

V žádném případě bych neočekával, že hry při vydaní budou v perfektním doladěném stavu. Torchlight II, už má za sebou první petch, Diablo III čeká na pátý petch. Tedy na 1.0.5, a hru výźnamně vyplešuje u Runig games to bude to samé.

Prostě pro mně je to souboj titánu, který ovšem dopadně remizou a peníze z toho budou mít obě studia.

S pozdravem!

+1/0
28.9.2012 7:21

Matajus

Re: Torchlight II vs Diablo III

Osobne bych to spis prirovnal k souboji Davida a Goliase. 2 titany bych pouzil v pripade CoD vs BF :)

+1/0
28.9.2012 8:36

luke777

d3

Ano d3 mohl byt kral rpg mohl stacilo malo vyslyset hrace.porad stejna mapa.1akt nadhera a dalsi akty slabsi a slabsi.4 akt zacne a nez dopiju kafe sem u diabla.to umele zvyseni levelu sem nepochopil.a bohuzel bez aukce se clovek nedostane dal coz je smutne.chtel hrat monka kouzelnika ale ty same lokace ubijejici a mit maga na 25 levelu amit na sobe veci co dropnou mam na sobe veci level 7 az 15 bez aukce.

+3/0
28.9.2012 6:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.