Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RECENZE: F1 2012 není zrovna vzorný ročník, chybí Grand Prix mód

Autoři oficiální verze virtuálních formulí měli od minula sice co vylepšovat, ale letos kromě toho, že něco přidali, také leccos ubrali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kvasha

vlajky a grafika

Nevím jak u ostatních hráčů, ale já osobně mám dojem, že hra je vcelku upjatá a nespravedlivá co se týká vlajek. Už několikrát se mi stalo, že mě někdo sestřelil a já dostal tres bez zjevné příčiny. Zavinění kolize nebo třeba ilegální blokování u modré vlajky se mi zdá nesmyslné. Držení stopy, pomalá jízda u kraje bez plynu, přímá jízda, ...

A druhá věc. V určitých situacích je cukající grafika. Nic zásadního, ale občas to docela vyruší.

Má někdo nějakou podobnou zkušenost, event. návod na odstranění?! díky.

0/0
11.10.2012 20:50

Achille Volfoni

...

Já nedám dopustit na starou klasiku GP3,GP4 a především F1CH....Líbily se mi i 2006 na PS2,ale ty měly jednu velkou chybu.A to přezouvání pneumatik.Když se objevily první dešťové kapky a já chtěl tento fakt otočit ve svůj prospěch,tak mi stejně v boxech nazuli pneumatiky do sucha.Až po odjetí dalších dvou kol nazuli přechodné.

Co se Codemasters týče....mě to nějak neoslovilo.Vypadá to hezky na pohled.O tom žádná.Ale nějak jsem tomu nepřišel na chuť.

Dodnes hraju především F1CH,kterou jsem díky nadšencům obohatil o mnoho módů napříč historií F1 a pořád mě to nepustilo.Graficky žádná sláva (10 let je už nějaká doba),ale co se hratelnosti týče...R^

0/0
6.10.2012 22:48

Henriii

Pro mě nej F1 od Codemasters

S článkem se moc neztotožňuji, ale názor recenzenta plně respektuji.

Je pravda že Grand Prix mod může někomu chybět (já osobně jsem ho nikdy nehrál-dávám přednost karieře).

Ale, že by kariéra trvala nejméně sto hodin se mi opravdu nezdá. Při správně nastavené obtížnosti a výpomoc asistentů (každému dle libosti) se dá každá trať naučit běhěm "chvilky".  Závodní víkend tak lze zvládnout za 90 minut i s rezervou (při délce závodu 25%).

  Poznámku o ukládání pozice snad ani nebyla myšlena vážně. Tohle není NFS. A to bez urážky - jezdím je taky.

Funkce "flashback" je dost silným pomocníkem pro všechny.Chování monopostu na vodě je diskutabilní. Ale jak už tady někdo podotknul, není to rFactor.

+1/0
3.10.2012 17:30

misakcz

Vždyť je tam Career MODE!!!!!!

Já teda nevim ale zvolil jsem si tento mod a vybral jsem si slabou stáj a jezdim, zlepsuju se, maji o me zajmy jine tymy... Tak nevim v cem je to jine od Grand Prix modu

0/0
3.10.2012 17:27

misakcz

Re: Vždyť je tam Career MODE!!!!!!

nic..beru zpět..napsal jsem asi blbost:D

0/0
3.10.2012 17:28

panwerich

Nějak se toho za posledních 10 let moc nezměnilo

Dynamické počasí bylo už v GP4 - a to i s vyjetými kolejemi a deštěm jen na části tratě. V 2010 ho dokonce bylo tolik, že byl snad každý druhý závod za deště.

Vždycky jsem si chtěl zajet celý závod velké ceny i se zaváděcím kolem, safety carem, projetí boxy jako trest, ale asi se nikdy nedočkáme simulátoru, který by měl všechny tyto možnosti.

+2/0
2.10.2012 12:17

Lorenc_odborník

Re: Nějak se toho za posledních 10 let moc nezměnilo

rFactor jste nezkoušel? Např. v módu RFT 2011 tohle vše je. U Codemasters lze obdivovat grafiku, ale to je tak vše. Ostatní, jako fyzika monopostu, pohledy kamer ... jsou kuriozity leda pro zasmání. ;-)

0/0
2.10.2012 15:15

BJ1

F1 2011

Hrál jsem 2009 na Wii a byla to pecka. Teď mám 2011 na PC a až na občasné problémy se stabilitou hry je to vynikající hra. S klávesnicí mi přijde poměrně těžká, ale i tak se na Professional dá hrát.

Nevím, jak ve 2012, ale pneumatiky se opotřebovávají při jakékoli délce závodu (resp. zkoušel jsem to jen v tréninku), ale je potřeba si to nastavit (AI pak ale dosahuje lepších časů). Benzín je na tom podobně, také je potřeba nastavit, stejně jako autopilota v boxech (tedy, nezkoušel jsem jej vypnout, mechanici by asi nedopadli nejlépe :-)

0/0
2.10.2012 12:12

Chargy

to je jak kdyby zapomněli dát do fifi míč

nebo do nhl hokejky :-)

0/0
2.10.2012 10:58

Richard Kába

Ulozit pozici ???

On by skutecne nekdo mydlil formule a ukladal si pozici ??? To se asi pani redaktori zblaznili :)

+1/0
2.10.2012 8:53

eqik

Re: Ulozit pozici ???

R^ po kazde zatacce si to ulozit a pak se placat po zadech, jak to dal hned napoprve

0/0
2.10.2012 9:14

5874697515647656287

Re: Ulozit pozici ???

Páni redaktoři se nezbláznili.

0/0
2.10.2012 9:37

DMNTNCNSRJDTDPRDL

S mínusy souhlasím

Současné hry F1 stojí za jedno velké kulové....

0/0
2.10.2012 8:53

r_o_s

hmm

F1 2012 si jedou koupím. Hraji F1 2010, ale jen občas. Taky zjišťuji, že hrát takové závody jen na klávenici je bez asistentů poměrně nesmysl. I přesto mne F1 2010 baví velmi moc. Jednou si koupím asi i F1 2011 i F1 2012. A nebo možná ten rok 2011 vynechám. :)

Z mého pohledu jsem velmi rád, že jsou zase k dispozici dobré F1 na pc, ovšem říkám si, je třeba vydávát každý rok novou hru? Nestačilo by každý druhý?

0/0
2.10.2012 7:30

Malýřezanýlimonáda

Re: hmm

Taky uvažuju, že si nějaký formule pořídim, ale nějak nevim, který by byly nejlepší...

0/0
2.10.2012 8:00

r_o_s

Re: hmm

Já hraji 2010 a tam třeba není KERS. Pořídil bych si tedy ty kde už je KERS i DRS. Bude to jistě zajímavější. Tedy já bych dnes šel do těch nových.

0/0
2.10.2012 8:23

kubas_86

Re: hmm

jo tu 11ku doporučuju oproti 10ce je tam celkem znatelnej skok, jak v ovladani tak v samotny jizdě diky kers a DRS, ja sem ted taky začal zase s 10kou abych si udělal ještě nějaky achievementy, a pak hurá pro 12ku :) akorat tady autor nezmínil, že pokud v kariere jedete zavod jinak než na 100% tak se neopotrebovavaj pneumatiky....to je pro me asi nejvetsi fail....

+1/0
2.10.2012 10:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.