- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Můj příspěvek byl smazán -- velká škoda, naštěstí jsem si ho uložil, takže jsem ho vložil na svůj blog, pokud máte zájem -- je to přeci jen delší příspěvek ;)
Díky a hezký den ;)
http://www.klusik.cz/cs/article/komentar-k-recenzi-black-mesa
Skákací pasáže mě v jedničce vždycky spíše frustrovaly, takže dost otravnou nutnost používat přikrčení při skákání bych klidně oželel, ale jinak je to chytlavý jako originál.
Je pravda, že vyskakování bylo pro mě horor, naštěstí se to na Steamu vyřešilo dopsání pár řádků v autoexec a tak jsem Black Mesu dohráv ve zdraví :-) Těším se, až dodělají i zbytek hry
Myslel jsem si, že je chyba ve mě, že se už dneska nedokážu pro hraní tak nadchnout, ale díky Black Mesa jsem se ujistil, že je to jen neschopnost vývojářu dát do hry ten správnej tahák. Konečně se mi zase po letech stalo, že se mi nechce ze hry odejít a musím hrát dál A to jsem vlastně HL 1 ani moc nehrál. Neříkám, že dnešní hry nejsou zajímavý, ale už tam není '' Kouknu ještě na začátek dalšího levelu a půjdu spát '' Chlapci si tímhle udělali skvělou reklamu a rozhodně jim dá někdo šanci na vlastní projekt
Jsem na tom stejně ;-) Jen by to teda chtělo trochu prošpikovat hru nějakejma vedlejšíma misema než jen postupovat levelama a zastřelit všechno co se pohne... Např. hned na začátku si někdo stěžuje, že nemůže najít desky, tak jsem si chvilku myslel, že mu je můžu najít a donést mu je...
Zdravím, se slepej a nebo tahle úžasná předělávka není na Steamu? To ve Valve vážně tak chrápou, že když nejsou chopný udělat pokračování HL, tak nejsou schopný ani přidat hotovou hru do distribuce? doufám, že jsem jemom slepej, jinak bych mohl Valve začít považovat za naprostý flákače....
Jednoznačně obtížnost, po dlouhé době konečně hra se systémem lékárniček, takže musím trochu přemýšlet když hraju. Taky poučka "When life gives you medkids, prepare for boss fight" plně platí. Byť je pravda AI trochu slabší, hra rozhodně není jednoduchá a už na normal obtížnost se místy vážně zapotíte. Jakožto HL1 fan (dvojka na jedničku imho nemá) to pro mě byla naprostá extáze. Jen v komplexu před experimentem jsem strávil snad 2 hodiny a zkoušel úplně všechno. Po zkušenostech posledních let jsem skoro začínal nabývat dojmu, že atmosféra hry je přímo úměrné slabé grafice, kde si atmosferické prvky hlava domyslí. Není to pravda, Black Mesa je důkazem, že pouze jiné dnešní hry neumí vytvořit epickou atmosféru. Podle mě by se tvůrci stříleček po celém světě mohli od těchto týpků učit, smekám před nimi.
Nechci jim nějak ubírat, ale přece jenom je to remake. Dobrá otázka je, jestli by dokázali udělat podobně atmosferickou hru od základu...
Co se AI týče, HECU jsou až nemožně přesní, až to bolí.
Já bych se z toho zas tolik nepodělával. Jako nostalgie v novějším kabátku super, krásně jsem si zavzpomínal na všechny tehdejší pocity, ale pořád je to jen 14 let stará hra a ve srovnání s tím, na co jsem dnes zvyklej, je to prostě hrůza
Mas pravdu, je to hruza ty otevrene levely, absence lekarnicek i cutscen, pri kterych je treba 100x zmacknout A, aby se prehalo dalsi ingame video.
...teď mžourám zarudlýma očima do pracovního PC
Zkusil jsem to, i HL2 ... ale nejak na to uz nemuzu koukat. Pred lety jsem u toho prosedel dny, dneska me z toho po par minutach boli hlava. Nevim, asi uz tolik nevydrzim :(