Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

OBRAZEM: Do World of Tanks se chystá 22 ikonických britských tanků

V chystané aktualizaci týmové on-line hry World of Tanks se představí 22 ikonických britských tanků. Objeví se mezi nimi například těžká váha v podobě modelu FV 214 Conqueror.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petr_sleder

Už se těším na nějakou novou artilerii

Včera se mi povedl s GW Tigerem zásah za 1800 hp. Okamžitá smrt. ;-D

0/0
5.10.2012 12:45

Glock Mark XXVI

Re: Už se těším na nějakou novou artilerii

Z ruského fóra se ozývají hlasy vývojářů, že artyny asi nerfnou ... plošně.

0/0
5.10.2012 13:04

vondry87

Re: Už se těším na nějakou novou artilerii

To ještě víc jde? Já mám tedy jen T5 USA, ale v podstatě ji nehraju, protože je skoro nemožné trefit i stojící cíl. A když už ho trefím, dám mu dám ránu za 200-300.. což je u heavy tanku s 1500 hp směšné..

0/0
5.10.2012 13:58

pepcad

Re: Už se těším na nějakou novou artilerii

A takovi se mi divi ze je obcas picnu i ve svem tymu

0/0
7.10.2012 23:17

Glock Mark XXVI

Na Brity se těším

... čekám, že to bude větev někde mezi Němci a Rusy.

0/0
5.10.2012 10:29

pivak2

SU-11 44

Muze mi nekdo rict co to je za tank?

Jediny SU-11 o kterem sem slysel byl 37mm samohybny protiletadlovy kanon.

0/0
5.10.2012 8:57

Glock Mark XXVI

Re: SU-11 44

zkuste wikipedii.

0/0
5.10.2012 10:25

pivak2

Re: SU-11 44

Tak zkus hodit primo odkaz, protoze SU-11 44 to nenajde a SU-11 je stihacka. Wiki navic zrovna za duveryhodny zdroj teda nepovazuju.

0/0
5.10.2012 11:18

Glock Mark XXVI

Re: SU-11 44

Ono je to ve skutečnosti úplně jiné označení, má tam být SU-122 44, Tj, samohybka s kanonem A-19 ráže 122 mm na podvozku T-44 (viz obdobný SU-152 54 je vyšší kanon na podvozku T-54). Takže nějaký projekt, který skončil na papíře nebo v modelu.

Více přesnějších informací najdete na worldoftanks.net. :-P

0/0
5.10.2012 11:32

pivak2

Re: SU-11 44

Tak to beru. ;-)

0/0
5.10.2012 12:09

IARK - Duhový Králíček

Re: SU-11 44

Prober se - neni rok 2000 - veci na wiki se moderuji a u tech veci mas dole i odkazy na odborne stranky, takze netusim proc v roce 2012 muze jeste nekdo rikat jak necemu neveri ikdyz tam ma dvacet odkazu na odborniky :-/

0/0
6.10.2012 3:24

pivak2

Re: SU-11 44

No zrovna v technickych parametrech ruzne vojenske techniky, wiki dost plave.

0/0
6.10.2012 18:32

vondry87

Opravit zero critical hits a je to pecka..

Ta hra mě opravdu baví.. na to, jak je jednoduchá, tak jsem u ní vydržel neskutečně dlouho. A s 8.0 se to ještě zlepšilo, protože jsem konečně mohl vypnout ty dva nové stupidní módy. Fyzika je super. A až (jestli) opraví zero critical hits, ta hra nebude mít chybu. V současnosti tak cca po 5 bitvách plný frustrace vypínám, protože když s těžkým tankem napálím scouta, čekám, že se rozletí na kusy.. a ne, že hra oznámí "we hit them hard" a jediným výsledkem je zraněný řidič, kterého během pikosekundy vyléčí lékárna.. Jasně, je to hra, nečekám realismus.. ale prostě každá dobrá rána má ubrat HP, o kterých ta hra je. A každý mířená rána jako bonus něco vyřadit.. ale když se hraje na HP, jaký má smysl zero critical hit, když má každej repair kit a lékárnu..

+1/0
5.10.2012 7:57

vondry87

Re: Opravit zero critical hits a je to pecka..

Jo a taky mi vadí (jak je uvedeno nížeú, že čísla pro damage a průraznost jsou definována intervalem, z nichž se při střelbě náhodně definuje číslo.. takže opravdu je to z velké části o náhodě a štěstí.. ale co, to se dá přežít.

0/0
5.10.2012 8:01

jjeffrey

Re: Opravit zero critical hits a je to pecka..

no a ted si vezmi, ze obcas ta hra vygeneruje i cislo, ktery je mimo ten interval - uz jsem videl nekolik prukaznejch screenshotu na ofic. foru - zajimavy je, ze to vzdycky bylo v momente, kdy by min. damage ten tank dorazila, ale ta vygenerovana hodnota byla nizsi a tak ten tank zazracne prezil...

0/0
5.10.2012 8:32

vondry87

Re: Opravit zero critical hits a je to pecka..

Hmm tak to nemilé. Je pravda, že  jsem si už párkrát říkal, že nepřátelský tank po mém útoku podezřele často končí s 1 % hp, takže bych tomu i věřil :-)

0/0
5.10.2012 8:42

Glock Mark XXVI

Re: Opravit zero critical hits a je to pecka..

Podle mne tam (pro finální doražení protivníka) musí být výrazný overkill, odhaduji to na 25-33% z udělené DMG (tj. má-li už jen 200 HP, tak konečná rána musí být za cca 250-300 DMG). Někteří hráči toho využívají pro kradení killů - vyčkávají s ránou na poslední chvíli - nabijí do laufu HE a mají frag zadarmo.

Jiné vysvětlení uvítám.

0/0
5.10.2012 10:23

harius

Re: Opravit zero critical hits a je to pecka..

To se stává běžně. Je ale rozdíl, pokud hitneš někoho, komu zůstává 10% proto, abys ho vyřadil z boje, jednak pro jeho nebezpečnost a druhak  proto, protože se ti zrovna připletl pod dělo a něco jiného je, když za tebou celou hru jezdí bastard, který čeká až ustřílíš protivníka a pak ti ho dorazí.

0/0
10.10.2012 13:21

Glock Mark XXVI

Re: Opravit zero critical hits a je to pecka..

Na killy a jejich kradení kašlu = ze 13 000 bitev mám 22 000 killů = už za to nedostanu žádnou medajli.

0/0
10.10.2012 14:32

skywolf

Re: Opravit zero critical hits a je to pecka..

Tak strelba do scoutu by tenhle efekt mohla mit, pokud tezky tank pali ciste kinetickou munici

Lehke pancerovani casto zpusobi ze nadupadny kineticky projektil lehkym vozidlem prolitne jako nuz maslem a pokud nema v draze nic "krehkeho" a duleziteho, tak jen poradne vydesi posadku. Vnitrnich skod moc neudela, na rozdil od moderni munice.

Ale je fakt ze od arkadovky WoT postavene na hitpointech bych necekal takovou hloubku, to je spis pro realisticke simulatory (a tech je jak safranu, pro WW2 obdobi me dnes uz napada jen staricka WWIIOnline).

0/0
5.10.2012 12:25

harius

Re: Opravit zero critical hits a je to pecka..

Já bych chtěl jen připomenout, že třeba Rusové měli už za WWII průbojnou munici se sekundární náloží a zpožďovačem....

0/0
10.10.2012 13:24

Glock Mark XXVI

Re: Opravit zero critical hits a je to pecka..

Pokud myslíte tandemovou hlavici, tj. dvě kumulativní nálože za sebou, tak jste vedle. V sériové produkci nic takového neměli, používali klasické trhavé a potom plné průbojné. Malé série zkušební munice se samozřejmě vyráběly, ale nenasazovaly.

0/0
10.10.2012 14:30

IARK - Duhový Králíček

Re: Opravit zero critical hits a je to pecka..

Uz jenom proto, ze kdyz strilis tanku na vykukujici pasy, tak ho tim nerostrilis na cucky? Jinak nevim jak u dmg, ale u prubojnosti zalezi na vzdalenosti od cile - proto tam mas interval a s dmg mimo hodnoty - snad nechcete aby HE pri nepenetraci davali 600 dmg

0/0
6.10.2012 3:29

Khalashnikovf

To je dobře

Další pseudotanko lamky na rozstřílení :-)

Jen jezděte a nadávejte na kempery, až mi najdete nějaké dobové video, kde je proti sobě 5 tanků v pohybu (Kurk nepočítáme,ano). Tak pak to budu taky hrát jako nekemper, do té doby na to mám stále jen a pouze QIIIA

Takže lamky, už se těším :)

0/0
4.10.2012 19:15

jjeffrey

Re: To je dobře

jj, miluju campery, vetsinou zustanou nekde schovany za rohem nebo v krovi u zakladny a na konci se hrozne divej, ze zustali sami a proti nim stoji 10 nepratelskejch tanku ;-)

+1/0
5.10.2012 8:34

vondry87

Re: To je dobře

To se mi stává poměrně často, protože jsem já blbec začal hrát USA TD a nedávno jsem se dostal k T28, která je tak pomalá, že než dojedu k linii, tak jsou všichni mrtví (ať už naši nebo nepřátelé). Nehledě na to, že jakmile se člověk dostane na vteřinu do otevřeného prostoru, tak je dead, protože než se stihnu schovat, trvá to rok. S tímhle tankem se holt jinak hrát nedá. Ještě, že mám další, tohle hraju jako nouzovku.. škoda, T25 AT mě neskutečně bavila..

0/0
5.10.2012 8:46

jjeffrey

Re: To je dobře

tak jasne T28, T95 a Stug E-100 jsou trosku mimo :-)

0/0
5.10.2012 8:55

milan79

Re: To je dobře

Nesouhlasím s JgE-100 jsem neskutečně spokojenej... ;-)

0/0
5.10.2012 9:07

vondry87

Re: To je dobře

To ho, německý TD jsou parádní.. škoda, že člověk jako newbie si prostě jeden strom musel vybrat, tyhle věci jsem zjistil až později.. a nehraju zas tak často, abych začal hrát znova, protože bych se na Ferdinanda zase hrabal rok :-)

0/0
5.10.2012 9:18

milan79

Re: To je dobře

To se časem poddá... taky jsem začínal s ruskejma střeďákama a jako cíl jsem si dal "jen" T-54 a teď mám šest tanků na tieru X a u dalších tří jsem pár tisíc zkušeností daleko... (jen schrastit ty kredity to bude větší problém...) ;-)

0/0
5.10.2012 9:30

milan79

Re: To je dobře

Jo jen mimochodem, sovětské TD mě baví asi mnohem víc... vyzkoušel jsem na testu ten novej tier X co mají a bylo to dokonalé... ;-) škoda, že k tomu mi ještě pár tanků schází...

0/0
5.10.2012 9:32

vondry87

Re: To je dobře

Ty jsem ani nezkoušel, vadí mi nepřesné zbraně. A armor taky žádný... Obecně jsem hrál jen Ameriku, pak jsem přidal sovětské heavy tanky, nic jiného jsem nepoznal.. až mi jednou brácha půjčil svůj account (hraje pouze Němce) a od té chvíle mě mé tanky nebaví :-( Jsou fakt úžasní a hlavně ta přesnost.. já si vždycky říkal, jak je možný, že mě všichni trefují do weak spotů, když já mám problém vůbec trefit tank :-D No fakt pecka, půjčil jsem si Ferdinanda a hned v první bitvě 6 killů.. A vidět projektily létat tam, kam mířím, to je fakt paráda.. fakt uvažuju, že začnu hrát znova, ale na rozumnej tier se dostanu fakt tak za půl roku nejdřív :-(

0/0
5.10.2012 9:41

pepcad

Re: To je dobře

Ty jo zrovna ruskej tier TD jsou pekny sra.i pardon za to slovo. Object 704 tak znicili ze je skoro nepouzitelny. V bitve kde byly tier 8-9 jsem mel 15x zasahu ale jen 5 prustrelu, neskutecna zhovadilost. A to rikam rovnou ze mam cca 7000 bitev a skore win 54% takze znam kam strilet. Jen je object hodne rozbitej a prostreli ho cokoliv. Tohle jsem bojoval s francouzksym TD tier 8 ( jmeno neznam) na stredni vzdalenost cca 200m. Ze trech zasahu jsem neprostrelil ani jednou, on me pokazde. Jak rikam ruskym TD se vynete obloukem, jsou to neskutecny krapy.

0/0
7.10.2012 23:23

Glock Mark XXVI

Re: To je dobře

Ferdu ne, doporučuji JagdPanthera II. Když umíte Peek-a-Boo (vykoukni a vystřel), tak nepotřebujete těch 200mm na čele vany.

0/0
5.10.2012 10:27

vondry87

Re: To je dobře

On ten armor není zas taková výhoda, každá T9 ho prostřelí jak papír a mířící T8 také. Ale nízká mobilita a nepřesná zbraň mi opravdu lezou krkem.. doma to nastuduji a uvidím.. ale je mi líto toho času a vytrénované posádky v T28 :-(

0/0
5.10.2012 11:07

Glock Mark XXVI

Re: To je dobře

T28 = mířit na čelo vany ... na tu bílou hvězdu a projde všechno i při natočení do strany.

0/0
5.10.2012 11:14

vondry87

Re: To je dobře

No právě.. papírově má sice velkej armor (takže jsem si myslel, že sice budu pomalej, ale zase těžko zabitelnej), ale realita je úplně jiná. Už v první bitvě jsem nastoupil proti jiným T8 a všechny střely prošly.. tak koukám na předek tanku a zhrozím se - tam, kde maj normální tanky šikmou plochu, tam má T28 rovnou zeď, kterou není možné netrefit. Tak na co ten armor?

0/0
5.10.2012 12:55

Glock Mark XXVI

Re: To je dobře

Ten je tam kvůli lamkám, co nemají nainstalované hitzones, - pálí AP municí doprostřed terče za pomoci automatického zaměřovače.

Když potkáte proti sobě několik lamek, tak se jim krásně ubráníte. Proti 3 průměrným hráčům už sám nemáte šanci, leda s velkým štestím.

0/0
5.10.2012 13:09

vondry87

Re: To je dobře

No takových na vyšších tierech už bohužel moc není.. a vzhledem k pomalosti tanku ani není realizovatelné po každé střele zalézt, takže člověk je v podstatě jen odkázán na to, že stojí a čeká, zda dotyčný trefí weak spot nebo ne.. což u T28 opravdu není problém :-D

0/0
5.10.2012 13:56

Khalashnikovf

Re: To je dobře

Čkej, koukám, že sem to blbě podal, já kempuju uprostřed bojové linie :)

Ty lidi tam vzadu ztracený jsou trošku pasé a potom se výborně loví, to jo :)

0/0
6.10.2012 9:09

GANDOHAR666

csssssssss

To je ta pravá cesta, dělat patche, dávat nový tanky ale opravit základní chyby to ne. Dneska jsem tu debilní hru odinstaloval!!!!!! Větší pajc a póvl jsem nikdy nehrál.....................ta hra je jedna velká epická chyba!!!!!!

+1/0
4.10.2012 17:54

IARK - Duhový Králíček

Re: csssssssss

Dalsi co fnuka, kdyz neprostreli tezky tank lehkym zepredu ;-D

+3/0
4.10.2012 18:11

tlkounev

Re: csssssssss

Co si budeme nalhávat, ale kolikrát člověk dingne tank o 3 tiery níž a do toho samýho místo, cos předtím penetroval. Tahle hra by potřeba dát pořádně do kupy, ale když jí miluješ, tak není co řešit... :-)

+2/0
4.10.2012 18:14

GANDOHAR666

Re: csssssssss

Je vidět, že víš o čem mluvíš, ten nad tebou je totálně mimoR^

0/0
4.10.2012 18:19

IARK - Duhový Králíček

Re: csssssssss

stejny misto - pochybuji - staci o kousek vedle, kde je jiz silnejsi pancir ci z jineho uhlu, ale je videt, ze vy dva o ty hre vite kulovy - strilite na sikminu a divite se "jak se to jen muze odrazit"

+2/0
4.10.2012 18:31

tlkounev

Re: csssssssss

Pokud umíš používat vyhledávání, tak si mě najdeš, takže se tu s tebou nebudu hádat o zkušenostech, ale řeknu ti jedno - stalo se mi 1000x, že jsem střelil do stejnýho místo, ze stejnýho úhlu a stejně jsem nepenetroval, i když jsem před tím prošel v pohodě!

+1/0
4.10.2012 18:36

IARK - Duhový Králíček

Re: csssssssss

stale plati to co jsem napsal - pochyvuji, ze to bylo na stejne misto, ta hra ma nejaky parametry a vypocitava, tohle neni DnD aby se hazelo kostkou zda projde ci ne.

+1/0
4.10.2012 18:39

tlkounev

Re: csssssssss

Právě že ano, pokud střílíš, tak účinek tvý střelby se počítá tak, že se vygeneruje náhodný číslo, čímž se násobí možnost penetrace tvého děla, pancéřování nepřítele, úhel střely a dopočítávají se procenta posádky s doplňky na tanku(klimačka, čokoláda atd).

0/0
4.10.2012 18:42

IARK - Duhový Králíček

Re: csssssssss

to by me zajimalo, proc by se melo pocitat nahodne cislo, kdyz vsechny cisla mas pevne dany

0/0
4.10.2012 18:45

IARK - Duhový Králíček

Re: csssssssss

Ne, fakt by me to zajimalo, protoze kdyz to tak vezmu ja nejsem clovek co by si stezoval na hru a myslim si, ze pokud dingnu, tak je to pouze ma vina (streleni na sikminu ci do pevnejsiho mista)

0/0
4.10.2012 18:48





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.