Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Warcraft 3 původně vyžadoval neustálé připojení k internetu

Starší koncept strategie Warcraft 3 odstranil stavění základny i těžbu surovin a vyžadoval neustálé připojení k internetu. Hra tehdy zahrnovala více prvků z her na hrdiny a její náplní měly být zejména souboje malých skupin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Amdusias

Naučte se psát smysluplně

Tento článek je blábol už v nadpisu. Warcraft 3 nikdy nevyžadoval stálé připojení, ale jen nějaký koncept, který se vyvíjel. Warcraft 3 už je výsledný produkt , který šel do prodeje. Takže prosím nepište tu bláboly a lži jen proto, aby jste vypadali zajímavě.

0/0
15.10.2012 11:56

gasp

Re: Naučte se psát smysluplně

Teď sem se do vás chtěl pustit a začít bránit autora, ale přečetl sem si nadpis znovu a máte pravdu "Warcraft 3 MĚL původně vyžadovat neustálé připojení k internetu"

+2/0
15.10.2012 20:30

Amdusias

Re: Naučte se psát smysluplně

Tak tak. Sice nejsem novinář, ale poslední dobou tu čtu samé bláboly. Jakoby na idnes zaměstnávali děti ze zvláštní školy, které pořádně nechápu význam psaného slova.

0/0
16.10.2012 8:25

Habansz

Nechapu

proc cteme clanek, kterej pise o tom, ze 8 let stara hra mela vyzadovat pripojeni k internetu :D to je jako cist po 6 leetch, ze ubisoft zrusil svou ochranu v AC III :-)

+1/0
13.10.2012 17:09

IARK - Duhový Králíček

Re: Nechapu

To opravdu netusim proc to ctes, proc ctes clanek, ktery te nezajima - problem bude asi v poctu mozkovych bunek.

+2/0
13.10.2012 21:55

Habansz

Re: Nechapu

U tebe asi jo, protoze si nejspis tak uplne nepochopil zjevnou myslenku myho komentare :-) navic i kdybych nechtel cist clanek, okamzite si toho vsimnu hned v nadpisu

+1/0
13.10.2012 22:06

Habansz

Re: Nechapu

je to stejne jako by se tu objevil nadpis DOOM3 mel mit puvodne MP, nebo test drive unlimited puvodne nemel obsahovat znacku aston martin. At chceme nebo ne, zadny prinos ani jedna z tech zprav pro nikoho nema (hlavne se me prosim nesnazte presvedcit, ze to bylo uzitecne zdeleni) :-) ted je to snad jasnejsi nez predtim

+2/0
13.10.2012 22:08

forfreedom

Jakých zas ras ?

Ty byly přece dnešními už neomarxisty zrušeny ;-D

0/0
13.10.2012 5:34

dahakere

HMM

Nevím nějak se o historii warcraftu nezajímám, ale co vím, je že hrdinové byli už v datadisku na w2. Takže w3 s ničím tak zásadním nepřišel (kromě ittemů a dalších "ras" .... v uvozovkách proto, že ve w2 elfové byli ti lučišníci za lidi a ti kouzelníci za orky si vyvolávali nemrtvé). Možná by byl původní koncept o dost zajímavější. Jsou to jen spekulace a úspěch w3 do dnes nikdo popřít nemůže to zase ne.

0/0
13.10.2012 1:50

Jeffy

Re: HMM

s ničím zásadním nepřišel - až na všechno co dělá svět warcraftu warcraftem a co všechny rts hry kopírují dotěď

+3/0
13.10.2012 3:57

Lolinator

Re: HMM

Prestne tak, Warcraft 3 bol vrchol pre Blizzard, jednoznacne najlepsia hra aku kedy spravili. Tam boli 4  uplne jedinecne rasy (a dokonca ich mohlo byt aj 6), fantasticky pribeh, ktory nemal na tu dobu obdobu v RTS, (okrem hadam Tiberian Sunu/Firestorm, ale ten nemal editor a tak skvely multiplayer),  postavy(Arthas a Illidan su hadam dve najslavnejsie mena z celej sagy Warcraftu), dabing, hudba, styl grafiky vsetko bolo uplne uzastne.

Nanestastie, ich najvetsi klenot schytal atomovku v podobe WoW, ktora ho uplne znicila. Jedine co teraz moze zachranit WoW je *Dagger of Time pichnuty do Hourglas of Time*.

0/0
13.10.2012 14:33

majkom

Re: HMM

stale nechapem to ospevovanie pribehu war 3, pre mna bol vrcholom tvorby sc a sc bw... pribehovo zaujimavejsie, skoda ze sc 2 mala tak trapnu storyline:(

+1/0
14.10.2012 22:14

Amdusias

Re: HMM

Až na to, že WoW je vrcholem warcraft. Tento názor zastává většina fanoušků blizzardu. Takže když tě to nezajímá, tak nebreč a jdi si hrát to svoje.

0/0
15.10.2012 11:58

P.J.

Re: HMM

Já bych naopak řekl, že zásadní přínos W3 bylo právě implementování hrdin a itemů do každé mise. Skilly, léčení jednotek, portování armády do základny, farmení v lese....

0/0
13.10.2012 10:19

jarous76

Re: HMM

Presne tak ... upkeep a hlavne hrdinove naprosto zmenili veskerou taktiku. W2 bylo cele o armade jako klasicky RTS ... ve W3 hry ve vetsine pripadu rozhodovali hrdinove. Neni vzacnosti kdy hry konci tim, ze jediny co hraci meli jsou hrdinove bez armady. Zavedeni taverny umoznilo mnoho taktik, ktere by byly jinak nemozne. Videl jsem i hru kde orc s Tauren Chieftainem rozsekal celou elfi armadu a bazi solo.

0/0
15.10.2012 16:39

Pidalin

ksdjsajflsajfs

V tý době měl někdo internet? V USA asi jo, ale u nás by to byl asi problém. Já v roce 2002 ještě ani nevěděl k čemu to je.

0/0
13.10.2012 1:24

AdmiralJamato

Re: ksdjsajflsajfs

V roce 2002 měl už internet skoro každý. Sám mám doma internet od roku 1997.

+1/0
13.10.2012 2:17

Nedos

Re: ksdjsajflsajfs

Moc ne. Přeci jenom před 10 lety dostupnost a cena nebyly uplně pro každýho. Nezapomeňte v jakých se nacházíte státě.

0/0
13.10.2012 9:28

x_pavel

Re: ksdjsajflsajfs

ehm ehm... to tedy fakt ne... Doma rozhodne nemel skoro kazdy. Pristup mozna ano (ja sam jsem na netu od 93.) ale  penetrace internetu poradne zacala rust po roce 2005-2006

0/0
14.10.2012 2:20

dual_tip2

Re: ksdjsajflsajfs

tak ja pracoval u internetovyho providera v praze od roku 1997 ... pekne modemy 33.6 a uz se jelo...

0/0
13.10.2012 2:38

Ondřej Zach

Re: ksdjsajflsajfs

Začínal jsem na 28.8 - a vždycky se modlil, aby to při stahování souboru, kterej měl třeba 2 MB, nespadlo :-)

0/0
13.10.2012 19:24

carlossaura

Re: ksdjsajflsajfs

V roce 2002 uz snad mel kazdy doma inet pres UPC po kabelu, ne? Tedy alespon v civilizaci...

0/0
13.10.2012 9:06

stadoblech

Re: ksdjsajflsajfs

My nemame Vas "inet pres UPC po kabelu" ani dnes a nepripada mi ze bychom zili v jeskyni. Ba dokonce mi prijde ze zijem daleko civilizovaneji nez vetsina obyvatelu velkych mest ;)

+1/0
13.10.2012 10:31

espiritu

Re: ksdjsajflsajfs

No nevim no...já myslím, že s netem jsem doma začal tak cca 6 let zpátky.

0/0
13.10.2012 11:04

Pidalin

Re: ksdjsajflsajfs

No dneska mam UPC přes kabel a je to ze všech připojení cenově nejvýhodnější a nejrychlejší. Tenkrát měli lidi tak leda vytáčený připojení s rychlostí stahování kolem 8 kB/s.  :-)

0/0
13.10.2012 13:23

Quasi

Re: ksdjsajflsajfs

v te dobe uz byl net prakticky vsude. Prinejhorsim pres telefon.

0/0
13.10.2012 13:23

x_pavel

Re: ksdjsajflsajfs

jezisi... to doufam nemyslis vazne:-)

0/0
14.10.2012 2:21

Quasi

Re: ksdjsajflsajfs

proc ne? Ja mel vytaceny uz nekdy v roce 1998

0/0
14.10.2012 13:37

Jana11

Re: ksdjsajflsajfs

Paradoxně v ČR jsme na tom jednu dobu byli internetově líp než v USA. Zvláště 2012 si pamatuji jako velký rozmach providerů, kdy už nebyl internet jen ve velkých městech, ale začal jít (přes Telecom/O2 případně WiFi) do množství menších obcí. Pouze byl drahý, ale zase již ne extrémně a dost to padalo. Jeho cena byla cca 2-násobek ceny, za kterou je nyní (ano, ve zcela jiné kvalitě, ale odpovídající tehdejšímu rozvoji).

0/0
14.10.2012 10:18





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.