- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tento článek je blábol už v nadpisu. Warcraft 3 nikdy nevyžadoval stálé připojení, ale jen nějaký koncept, který se vyvíjel. Warcraft 3 už je výsledný produkt , který šel do prodeje. Takže prosím nepište tu bláboly a lži jen proto, aby jste vypadali zajímavě.
Teď sem se do vás chtěl pustit a začít bránit autora, ale přečetl sem si nadpis znovu a máte pravdu "Warcraft 3 MĚL původně vyžadovat neustálé připojení k internetu"
proc cteme clanek, kterej pise o tom, ze 8 let stara hra mela vyzadovat pripojeni k internetu :D to je jako cist po 6 leetch, ze ubisoft zrusil svou ochranu v AC III
To opravdu netusim proc to ctes, proc ctes clanek, ktery te nezajima - problem bude asi v poctu mozkovych bunek.
Ty byly přece dnešními už neomarxisty zrušeny
Nevím nějak se o historii warcraftu nezajímám, ale co vím, je že hrdinové byli už v datadisku na w2. Takže w3 s ničím tak zásadním nepřišel (kromě ittemů a dalších "ras" .... v uvozovkách proto, že ve w2 elfové byli ti lučišníci za lidi a ti kouzelníci za orky si vyvolávali nemrtvé). Možná by byl původní koncept o dost zajímavější. Jsou to jen spekulace a úspěch w3 do dnes nikdo popřít nemůže to zase ne.
s ničím zásadním nepřišel - až na všechno co dělá svět warcraftu warcraftem a co všechny rts hry kopírují dotěď
V tý době měl někdo internet? V USA asi jo, ale u nás by to byl asi problém. Já v roce 2002 ještě ani nevěděl k čemu to je.
V roce 2002 měl už internet skoro každý. Sám mám doma internet od roku 1997.