Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

PRVNÍ POHLED: Sacrilegium odhalí upíří tajemství americké studentky

Sacrilegium nabídne napínavé dobrodružství americké studentky Alex v Transylvánii, která se snaží přijít na kloub nesrovnalostem ve svém rodokmenu. Hra vypadá podle prvních indicií slibně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Smile

Jen drobná technická

Ať tvrdí tvůrci cokoliv, tak Moroi skutečně jsou upíři (nebo alespoň to, co mezi upíry Rumuni řadí). Doporučuji Dana Simmonse a jeho Děti noci ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/Moroi

0/0
18.10.2012 13:59

vojcek_p

.

Když jsem si přečetl nadpis, tak jsem na chvíli doufal, že by to mohla být dobrá adventura, ale ona to bohužel bude jen další tupá mlátička zombie/mutantů/upírů nebo co to má být za havěť.

"Americké studentce Alex je 20 let, vyzná se v bojových uměních, je zdravě zvědavá a dává přednost těsnému koženému ošacení"

tak to už je fakt k smíchu, to neumí být ti vývojáři aspon trochu originální?

+2/0
18.10.2012 12:55

AR-TU

Re: .

já doufám v adventuru....

0/0
18.10.2012 16:24

pepasdepa

Re: .

Uplne nejlepsi by byl mix adventura/akce ve stylu Bloodlines - podle me jedna z nejlepsich veci co kdy v zanru vznikla.

0/0
21.10.2012 20:31

Starochoff

Vypadá to slibně

Vypadá to stejně slibně, jako Stmívání...

0/0
18.10.2012 11:26

Malýřezanýlimonáda

Re: Vypadá to slibně

8-o ... ;-D ...

+1/0
18.10.2012 11:46

kenkaku

Nevim jestli sem se blbě vyspal...

...nebo jen mě vadí že dvě zásadní informace v článku úplně chybí? Datum vydání a platforma...

0/0
18.10.2012 10:12

PiPiiiiiK

Re: Nevim jestli sem se blbě vyspal...

podle grafiky bych tipoval PC a vydání 2009.Jenže ta hra asi ještě nevyšla...takže Andoid Listopad 2012

+1/0
18.10.2012 12:55

AR-TU

Grafika

Textury, hra stínů a další a další....... Tohle ale není to co udělá titul úspěšným, jde přeci hlavně o hru, o zábavu, o to co udrží hráče u klávesnice a to je příběh, interface který neodradí. Jen pár her (bráno k celkovému počtu vydávaných) dosáhlo skutečně velkého, nebo většího úspěchu, přitom nemuselo jít o hry, které s sebou přinesli nový grafický design. Přeji tvůrcům hodně dobrých nápadů a nám, co rádi hrajeme, ať nás hra baví.

Pěkný den všem R2 8-)

+2/0
18.10.2012 9:16

Gamehoror

Re: Grafika

Asi jsem jinej ... " Textury, hra stínů a další a další......." je pro mne podstatná.

To je to co u PC her očekávám, jinak bych hrál nějaké stolní domino či pexesa a vůbec by mne hry na PC nerozptylovali. Grafika, textury, animace postav a další dělají to že hraju na PC a ne šachy korespondenčně

0/0
18.10.2012 10:36

AR-TU

Re: Grafika

No vidíš a to já raději vzpomínám třeba na The longest journey, Broken sword 1+2, Posel smrti 1, Syberia 1+2, Still life, Post mortem....... žádná z nich nebyla (není) grafická pecka, ale rozhodně nejde o hraní šachů (které mohou být zábavné, ale tady se bavím o PC hraní), přesto jsou to hry, které stojí za to si sednout zapnout PC a strávit s nimi čas. Tak to je zas můj pohled.

+3/0
18.10.2012 16:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.