Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Konec čekání. Česká PC verze Dawnguard pro Skyrim vyjde v listopadu

PC verze Dawnguard vyjde na českém a slovenském trhu s českou lokalizací v listopadu a stát bude 399 korun, oznámil v pátek český distributor Cenega. Dawnguard je první oficiální rozšíření pro úspěšnou hru na hrdiny The Elder Scrolls V: Skyrim.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

EvErsMann94

Cena

Mě zajímá spíš cena u téhle hry, na PC mám všechny hry orig. krom právě Skyrimu ale dát za hru 800Kč na PC která je stará rok tak to prostě ne, za takových 500Kč jo ale tohle je strašná cena.

0/0
21.10.2012 9:38

Tomas (Tok)

Re: Cena

Zrovna Skyrim je asi jedna z mála her, které ti i za 2 roky nabídnou za 800 víc než průmerná AAA hra co za ty dva roky vyjde ;-D

A pokud ti vadí cena.. přejdi na steam, počkej na slevu, sežen cizince a udělejte obchod (jo.. zdá se to složitý, ale to jen díky tomu, že na steamu u nás nejde koupit...)

0/0
21.10.2012 13:11

JmX1977

CENEGA CENEGA...

ale tu nejde len o cestinu ako taku... Cenega si vymohla na Bethesde exclusivitu, takze sa anglicka verzia neda ani zakupit... takze v podstate Cenega ma Ceskych a Slovenskych hracov ako rukojemnikov.... ci chcu cestinu alebo nie...RvRvRvRv

0/0
19.10.2012 20:44

Xeen

Re: CENEGA CENEGA...

Dá se - i přes hodně velké klacky házené pod nohy. Stačí jakýkoli CD-KEY shop, který přes internet prodává legální klíče z jiných trhů anebo mít prostě kamaráda v zahraničí, co mu pošlete peníze např. přes paypal a on koupí třeba na steamu skyrim a pošle vám ho na váš herní účet prostřednictvím steam gift služby.

0/0
19.10.2012 20:49

Mankind

Re: CENEGA CENEGA...

Da se. Ale takhle nesezenes ceskou verzi hry. Nebo se da CZ dodatecne stahnout(aktualizovat na Steamu) i pri tomhle zpusobu koupe?

0/0
20.10.2012 8:18

luke69

Re: CENEGA CENEGA...

Nechci tu dělat zastánce Cenegy, ale problém je u Bethesda, Cenega na tom jen tratila....

0/0
19.10.2012 21:18

Giga Pudding

Re: CENEGA CENEGA...

Jak může Cenega tratit na tom, že celá střední evropa si to nemůže koupit jinde než u nich? :)

0/0
20.10.2012 22:21

Xeen

Výborně

Česká verze kterou jsem si chválabohu nekoupil (máme civilizaci, jde nakupovat i mimo naši africkou zemi) tak zkracuje své zpoždění z 2 datadisků už jen na jeden a to nepřeložený Heartfire. Vlastně - na sezonu vydá Bethesda už třetí. Takže máme li být přesní, Cenega se drží hezkého půl roku a 2 datadisky ve ztrátě. Bez jistoty, že ostatní datadisky vůbec někdy vydají.... České verze se opravdu vyplatí. naštěstí i můj 8 letý syn je už schopný hrát hry v angličtině, znalost tohoto jazyka je dnes důležitější než vlastnit řidičský průkaz.

0/0
19.10.2012 20:27

Tomas (Tok)

Re: Výborně

Přesto je tento jazyk pokládán za méně důležitější než znalost české literatury...

0/0
19.10.2012 20:46

Xeen

Re: Výborně

Otázka zní kým. Vylezte někde za humna mimo naši kotlinku zkorumpovaných politiků zvanou Česko a bez angličtiny (byť s prvotřídní znalostí české literatury) moc nepochodíte. A to platí jak o fyzickém cestování, tak o virtuálním cestování (získávání informací, vzdělávání se prostřednictvím knih, internetu, zvyšování si kvalifikace - se znalostí pouze českého jazyka jste odkázán na to, co vám někdo přeloží a jak kvalitně vám to přeloží. Znalostí více rozšířených jazyků vaše možnosti (a přístup k informacím) rostou. A v případě angličtiny je to mnohonásobně. Jak s nimi dále naložíte je už na vás. Bez této znalosti jste v nevýhodě proti těm co tyto znalosti mají.

Jistě, v některých konkrétních (velmi početně omezených) kruzích je důležitější znalost české literatury než znalost angličtiny. Namátkově třeba v povolání literární historik se specializací na českou literaturu. To ale není většina běžné populace.

0/0
19.10.2012 21:04

Tomas (Tok)

Re: Výborně

Jistě, co píšete je pravda, já právě poukazoval na maturity a obecně školství (alespoň zkušenost se školou, kde studuji), kde se češtině a hlavně literatuře přikládá až nesmyslně velká důležitost, přitom takovou váhu si zaslouží jen pro někoho, kdo se skutečně plánuje o ní zajímat. I znalosti matematiky, zeměpisu, fyziky, dalších jazyků, dějepisu jsou a budou v životě užitečnější.

0/0
19.10.2012 21:35

Giga Pudding

Re: Výborně

A pak se jednou vtipálek bude bavit na společenské akci a z obyčejného hovoru na běžné téma týkající se toho nejzákladnějšího přehledu se zjistí, že je to ňouma, co ani neví o existenci třeba Babičky :).

0/0
20.10.2012 22:24

Tomas (Tok)

Re: Výborně

Stejný výrok se dá aplikovat na skoro neomezený počet odvětví, předmětů, témat... :-/

0/0
20.10.2012 22:33

Tomas (Tok)

Re: Výborně

Dodatek: ... s tím rozdílem, že u většiny témat je vyšší pravděpodobnost výskytu, už jen proto, že diskuze o Babičce je zabiják společenské akce obecně, nemluvě o zbytku světa...

0/0
20.10.2012 22:38

Giga Pudding

Re: Výborně

Znalost kvantové mechaniky je trochu vyšší kategorie než základní všeobecný přehled zatímco neznalost třeba Jiráska je tak trošku trapná :)

0/0
20.10.2012 23:15

Tomas (Tok)

Re: Výborně

On je velký rozdíl mezi tím, zda jde o trapnost či ne a mezi tím zda dostaneš maturitu či ne. Naučit o Jiráskovi tě na škole můžou i bez donucené maturity. Krom toho je rozdíl mezi takovým Jiráskem + Němcovou a takovým Arbesem nebo Šlejharem

0/0
20.10.2012 23:29

Giga Pudding

Re: Výborně

Nějak to moc nemění ten fakt, že nemít základní přehled je trapas a maturita není nic jiného než ten přehled co by člověk s maturitou měl mít.

0/0
21.10.2012 1:41

Tomas (Tok)

Re: Výborně

Ve světě jsou základnější věci, které u maturity umět nemusíš :) Nemusíš ani vědět, že něco jako druhá světová existovalo a přesto maturitu uděláš...

0/0
21.10.2012 12:54

Giga Pudding

Re: Výborně

Ano, to je přesně ten trapas :)

A pochopitelně chápu, že lidi s odporem k jakémukoli druhu sebevzdělávání nepotřebují vědět absolutně nic, ale to taky nic nemění na tom, co by měl znát člověk s maturitou :).

0/0
21.10.2012 13:21

Tomas (Tok)

Re: Výborně

Šikovně, jako vždy, uhýbáš jakékoliv relevantní odpovědi ;-D

0/0
21.10.2012 13:25

Giga Pudding

Re: Výborně

Když ti naznačím, že jsi mimo téma, tak je to "úhýbání relevantní odpovědi"? :)

0/0
21.10.2012 14:54

Tomas (Tok)

Re: Výborně

Ano. ;-) Snaha působit, jakože se snažíš reagovat, když ve výsledku napíšeš něco naprosto nerelevantního jako kdyby ti někdo zavázal oči a nutil tě reagovat na dotaz, u kterého znáš jen obecné linky.

0/0
21.10.2012 15:08

Giga Pudding

Re: Výborně

Sice jsem to napsala už v předchozím příspěvku, ale právě ty jsi ten kdo píše irelevantní bláboly, co nemají žádný vliv na to, co by měl znát člověk s maturitou.

To je fakt pěkné, že jsi schopnej napsat například že "člověk s maturitou klidně může jíst banány" ale tak nějak to nesouvisí s tím o čem byla řeč, protože i když člověk s maturitou opravdu může jíst banány, tak to nemá nic společného ani s maturitou, ani s tím co by měl člověk s maturitou znát a když nemá ani základní přehled tak je to trapný. Tomuhle přesně odpovídají ty tvoje volné asociace s maturitou, které tu sypeš, a které pravděpodobně považuješ za "relevantní". :)

0/0
21.10.2012 15:23

Tomas (Tok)

Re: Výborně

Základní přehled... to je přesně ten blábol, který tu neustále opakuješ. Podrobná znalost české literatury není základní přehled. A co je a co není trapné je čistě subjektivní pocit. Ono je mnohem trapnější neumět ani ň cizího jazyka nebo spočítat jednoduchou rovnici, než nevedet jaká díla napsal Arbes.

0/0
21.10.2012 16:35

Giga Pudding

Re: Výborně

K maturitě tě učí úplně základní znalost literatury, žádnou podrobnou znalost, tak se vzpamatuj.

0/0
21.10.2012 16:58

Tomas (Tok)

Re: Výborně

Kdy jsi dělala maturitu jestli smím vědět? To co musíš vědět má daleko k základní znalosti...

0/0
21.10.2012 16:59

Giga Pudding

Re: Výborně

A co si myslíš že je základní znalost? Vědět o existenci možnosti napsat něco na papír?

0/0
21.10.2012 17:20

Tomas (Tok)

Re: Výborně

Opět manévr jinam. Čekám na odpověď, jinak nemá cenu o čemkoliv argumentovat, protože je to jako hádat se s hluchým ;-)

0/0
21.10.2012 18:32

Giga Pudding

Re: Výborně

Nechce se mi kopírovat co už jsem napsala o těch banánech a podobně, takže si to můžeš jen znovu přečíst tam kde to bylo :).

0/0
21.10.2012 20:26

Tomas (Tok)

Re: Výborně

Vidím, že to od irelevantních, ale přesto originálních argumentů směřuje k nudnému opakování, stačilo říct rovnou, že nejsi schopná diskuze ;-)

0/0
21.10.2012 20:40

Giga Pudding

Re: Výborně

To mi říká člověk, co mi sem naplácal na základě úplně volných asociací blbiny, o kterých nebyla řeč? :)

0/0
21.10.2012 21:30

Fail

Na co češtinu,

stačí původní anglická verze.

0/0
19.10.2012 18:45

Gamehoror

Re: Na co češtinu,

někomu kdo se anglicky učil tak asi jo.

Když bys s nikým nediskutoval a jen všechny mlátil na potkání tak možná i pro takový jako Já co anglicky umějí jen Upload a download.

0/0
19.10.2012 19:12

Fail

Re: Na co češtinu,

Já se anglicky naučil především z her a filmů...

+1/0
19.10.2012 20:21

Gamehoror

Re: Na co češtinu,

No jsem už ve věku kdy zapomínám i češtinu a už fakt nejsou kapacity nahustit si tam angličtinu :-)

Ale jako kecám ... asi bych dal dohromady víc slovíček.

Ale na to jak je Morrovind, oblivion a skyrim ukecaný při questech to fakt nestačí.

Možná tak na COD kde stačí popadnout nějaký ten sapík a kosit všechno před sebou.

0/0
19.10.2012 23:15

Fail

Re: Na co češtinu,

Neboj, chápu, že je tu ještě generace, co s tim má problémy a lepší už to nebude. Ale mířím na mladé, jež mají v ruce prakticky dokonalý a zábavný nástroj, jak si zdokonalit řeč. Jenže pro svoji pohodlnost si to všechno se... do češtiny. A i ten mateřský jazyk stěží ovládají.

Potom je tu ještě druhá sorta lidí. Anglicky umí pár slov a dají dohromady sotva holou větu, ale čeština je pro ně parazit, na něhož nadávají a dehonestují jej. Je mi na blití z takových, jelikož máme nádherný a barvitý jazyk, na který by se nemělo zapomínat. Nicméně se podle mého do her moc nehodí.

+1/0
20.10.2012 14:16

IARK - Duhový Králíček

Re: Na co češtinu,

CG - takze proto mas potrebu machrovat na lidi, kteri to chteji hrat v cestine?

0/0
20.10.2012 13:40

Fail

Re: Na co češtinu,

Butthurt?

+1/0
20.10.2012 14:06

dahakere

článek

Konec čekání, počkejte si ještě déle ...oukej :-/

+1/0
19.10.2012 18:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.