Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

XCOM: Enemy Unknown rozšíří stahovatelný obsah Slingshot

Rozšíření pro XCOM: Enemy Unknown nabídne novou postavu, další vizuální úpravy týmu a výzkumné zkratky. Hráči ve stahovatelném obsahu navštíví Čínu, kde se setkají s členem triády a vzlétnou do čínských oblak.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mankind

Hmm

Nechapu to. Drive par lidi udelalo hru,kde bylo mozne cokoliv znicit,kde tahy vojaku mely spoustu moznosti,kde existovaly ruzne frakce,kde zalezelo treba i na tom jak moc znicite/neznicite misto zasahu,kde si clovek mohl lootnout vybaveni mrtvych spolubojovniku,kde byly mapy obrovske,kde jsi mohl mit kolik chtel letadel a delat najednou kolik chces misi,kde existovala nejake herni ekonomika,kde kazdy armor vypadal na prvni pohled jinak,kde stavba baze byla extremne dulezita e ane jen na okrasu...atd

A dneska velke skupiny lidi za miliony dolaru delaji takove paskvily,ktere si jednoduchosti nezadaji s pacmanem. A jeste tyden po vydani pridaji do ''pacmana'' 3 nove mapy(za penize zrejme:p)

Opravdu chteji novi hraci vsechno orezane na kost? Neverim tomu.

+2/0
25.10.2012 15:51

vaclavj1

Re: Hmm

Ne, neudelalo.

0/0
26.10.2012 11:09

Mankind

Re: Hmm

Hmm. plodny prispevek

+1/0
26.10.2012 15:13

Impasso

Re: Hmm

Ne ze bych neznal stare dobré Ufo nebot sem na amize na nem stravil hodiny a hodiny hrani. Krasná ekonomika sice ano. Ale vemzmeme li v potaz ze dnesni doba je vice uspechana tak je logicke ze i hra se prizpusobí moderním hracům ja byl z novinkou nad miru spokojeny . Kdybych ja delal hru nebudu delat presnou kopii originalu v lepsim kabate k cemu to polovina hracu nových by tuto hru neocenilo nehlede na to ze spoustu mladezníku puvodni hru od microprose ani nezna. Dal sem ji tudiz 9 z 10 a dlc budou vzdy prijemným dodatkem.. PS : I tak sem u tohodle xcomu stravil pomalu tyden bezneho hrani 2 - 3 hod dene nez sem jej dohral na lehkou obtiznost. Nehlede na to ze puvodni sem hral na Amize coz tenkrat byla konzole a pocitac dohromady.:-)

0/0
27.10.2012 2:25

Yerm

Incubation

Když jsem se nad tím trochu zamyslel, hodně to připomíná starou Incubation. Ačkoli ta byla ještě trochu extrémnější. Pro ty kdo to neznáte, je to na první pohled taktická tahovka, dost podobná novýmu xcomu. Na druhej pohled zjistíte, že díky hermímu systému je to spíš logická hra. Voják má asi 4 akční body, jakmile s ním pohnete třeba jen o jeden a pak se přepnete na jinýho, tak s tím prvním už v tom tahu hrát nemůžete. Průměrnej počet nábojů na misi je asi 8 (podle typu zbraně). Každej voják může nosit pár dalších předmětů. Veškerý vybavení je podmíněný bodíkama v několika schopnostech, takže budete moc rádi když jeden konečně nasbírá dost bodů na raketomet nebo kulomet. A tak dál.

Prostě dokud člověk nepřistoupil na ten systém, tak to bylo podivný, ale jakmile začal hrát podle jejich pravidel, tak to bylo hrozně super.

+1/0
25.10.2012 9:54

Yerm

Re: Incubation

A to mi přijde jako hlavní problém novýho xcomu. Všichni ti co si stěžujou chtějí akorát starý ufo v nový grafice. Nejsou schopný se na to podívat jako na jinej přístup ke hře. Stěžujete si na nemožnost udělat všechny mise, na to že jeden voják má jeden typ zbraně, na málo předmětů v inventáři, na dva akční body na tah. Já si vybírám který vojáci se mi budou víc hodit. Chci druhýho snipera, nebo radši supporta? A co když jsou všichni heavy zrovna na marodce, koho vezmu místo nich? Mám dát vojákovi vestu +2 životy, nebo scope +10% hit? A někdo by měl tahat ten medikit, co kvuli němu obětuju? Útočí na Brazílii, na Austrálii a na Německo, který dvě si můžu dovolit nechat padnout? A když tenhle voják doběhne sem za auto, tak nebude moct střílet, ale příští kolo bude v super pozici - pokud ovšem za rohem nečíhají tři mutoni, který se mi na něho sesypou.

Prostě buď můžete brečet že jste nedostali UFO, nebo si můžete užít bezva hru, která UFO není, ale je dost dobrá. A má náboj.

+1/0
25.10.2012 10:01

Xav

Re: Incubation

a proc se hra jmenuje UFO, kdyz UFO neni, copak je ku..a problem udelat hru, ktera by byla tak komplexni a rozsahla, jako stary UFO, nechceme hrat porad dokola ty zjednodusený kraviny, kde je hlavne grafika a dej se odviji jak film, kdy vic koukate nez hrajete.

Proste poradny parby se uz nedelaj!!

+1/0
25.10.2012 10:21

Wolfling

Re: Incubation

Bohuzel, nase generace uz neni hlavni cilova skupina. Lidi, co stare ufo hrali uz vetsinou utraceji cas i penize spis za rodinu nez za hry. Navic stare hry se glorifikuji. Clovek si pamatuje, jak se u toho coby pubertak krasne bal a zapomina, jak hledal po mape posledniho zasiteho floatera.

Novemu Xcomu leccos chybi. Ale kdyz jsem si ted cvicne rozehral tftd, prestal me bavit. Takticka cast je, i pres nektere vyhody (inventar, TU) oproti nove hre dost slaba.

+1/0
25.10.2012 22:11

Paeris Kiran

Re: Incubation

TFTD byl především otravný jednotvárností taktické části... pořád voda... sem tam Loď a nějaký přístav...

+1/0
26.10.2012 0:01

vaclavj1

Re: Incubation

Jmenuje se XCOM. Pod znackou UFO vychazely nejake ceske podivnosti.

0/0
26.10.2012 10:51

doktor_bota_2

Re: Incubation

Hra byla vydavatelem od začátku prezentována jako stará hra v nové grafice, tak se nediv, že spoustě lidí vadí, že je to jen další (trochu lepší) konzolovka na motivy staré pecky. Dáš si do backpacku (batohu) neprůstřelnou vestu, dioptr, granát nebo medikit? Checht.Rv

+2/0
25.10.2012 10:36

cckk

Re: Incubation

no ono je predevsim dementni a nelogicky treba to ze muzes udelat 8 kroku a pak vystrelit, ale nemuzes vystrelit a udelat treba jen jeden krokRv, proste celej ten tahovej system nedava smysl to puvodni UFO melo a fungovaloto bezvadne! Navic v puvodnim ufu kdyz jsi treba sel za roh tak v pulce cesty si objevil emzaky zastavil ses a moh si zmenit smer nebo vystrelit (kdyz na to byl cas/tahy) ted napochodijes primo pred emzaka a ten te v DALSIM tahu s klidem odpraskne toje proste dementni nelogicke hloupe atd.....

0/0
25.10.2012 10:37

doktor_bota_2

Re: Incubation

To je dobrý příklad. Nechal bych to prubnout autory - zvolili by si, kam chtějí dojít/doběhnout, v půlce cesty bych je informoval, že na konci je čeká ošklivá příhoda a pak se jich zeptal, co tímhle dementním nápadem mysleli.:-/

0/0
25.10.2012 10:42

vojcek_p

Re: Incubation

Na druhou stranu, ve starém ufu zase mohli mariňáci několikrát vystřelit a ještě stihnout uběhnout přes půl mapy, pokud byli dostatečně vytrénovaní (mluvím o ufu 1).

0/0
25.10.2012 13:48

Glock Mark XXVII

Re: Incubation

Mno, s editorem vojclů se dela stamina a time units nastavit tak, že ýbrmenš za 2 tahy prolétl celou mapu.

0/0
25.10.2012 14:07

Mankind

Re: Incubation

Ano slo to. Ale tam jsi ty ''super''  vojaky trenoval dobu,ktera odpovida cele hraci dobe noveho  radoby ufa.

0/0
25.10.2012 15:46

vaclavj1

Re: Incubation

Tahovy system ze sve podstaty nedava smysl, protoze skutecnost probiha v realnem case.

Herni system zalozeny na akcich nedava hraci takovou svobodu a vyzaduje od nej vetsi planovani a rozvahu - hrac musi zvazovat, jestli vubec vojaka posle do mista, kde muzou byt nepratele.

0/0
26.10.2012 11:08

cckk

Re: Incubation

? prave ze dava smysl, funguje to tak ze napr 1min. je rozdelena na 10 tahu a v te same minute ma deset tahu i souper to jestli je pouzije na cekani a pripadnou strelbu ne nepritele ktery v te same minute se objevi pred nim nebo jestli ji vyuzije na presun/vystrel atd. proste ma to smysl, ale pravda prave ze ne v tomto novem ufu tam je tahovy system nesmyslny jak jsem psal muzes pri jednom tahu ujit 10 policek a vystrelit ale vystrelit a pak jit ne?

0/0
26.10.2012 14:25

Yerm

Re: Incubation

No, v té samé minutě soupeř žádný tahy nemá. Maximálně má nějakej reaction shot, a to ještě jen někdy. Jinak stojí a nechává do sebe střílet. A následující minutu má deset tahů on, a ty stojíš na fleku a šťouráš se v nose a akorát koukáš co on dělá, aniž bys s tím mohl něco udělat.

+1/0
26.10.2012 16:23

vaclavj1

Re: Incubation

Navic v realnem case ten tah bezi i pro vsechny jednotky stejne strany soucasne, takze by nemelo byt mozne, ze jeden clen na konci sveho tahu zpozoruje nepritele a druhy v tom samem tahu s tou informaci nejak pracuje...

0/0
26.10.2012 16:34

cckk

Re: Incubation

prave ze ma to je ta reakcni doba bud je pouzije na pohyb nebo stoji a ceka, to ze ty k nemu prijdes a zacnes na nej strilet je jednoduse proto ze on v te same minute strilel nekam jinam nebo se pohyboval proste ty tahy reprezentuji jednotlive casove useky a ty se prolinaji neni to tak ze ted minutu hraju ja a minutu nepritel stoji vzdy se jedna o tahy ktere udelaji oba v te jedne minute(obrazne receno)

jasne ty vydis ze hrac A dosel na policko X a tam to do nej nasijes, ale v realu by to bylo tak ze do nej strilis kdyz bezi na to policko X. proste v tazich naplanujes utok a ten se provede "v realu" to je cely princip dobreho tahoveho modu jenze se to nejak zvrtava do nesmyslu typu ufo 2012

0/0
26.10.2012 17:01

Wolfling

Re: Incubation

Ten zaver me zmatl. Mel jsem pocit, ze celou dobu vysvetlujete, proc system v novem xcomu neni nelogicky a pak jste z toho vyvodil opak O.O

0/0
26.10.2012 21:43

Yerm

Re: Incubation

Jediná hra co znám co fungovala takhle, byla Combat Mission. Za libovolně dlouhou dobu naprogramuješ co maj jednotky dělat, protivník udělá totéž,  a pak následuje minutovej filmeček, kdy všechny jednotky hrajou najednou.

Jak by v reálu vypadalo "tah 1 - A jde, uvidí B, otočí se a jde zpátky; tah 2 - B se stahuje protože vidí, že vepředu se objevilo A"?

0/0
26.10.2012 23:49

Pacourek Petr

Krátké

Tak moc jsem se těšil, až mě to zklamalo.Vizuálně dobré - střelba zkrs rohy budov ne zdi , tragicky krátké - málo misí, jenom jedna základna, jenom jedno speciální ufo, málo vybavení a zbraní, zbytečně rychlé levelování jednotek (než se naučím používat jednu schopnost už mám několik dalších), málo druhů nepřátel a některý skutečně až ke konci,proč proboha dělení na dvě akce,s časovíma jednotkama se dalo lépe plánovat,jenom jedna základna, žádný napadení základny,jenom dva druhy útočných letadel,jenom jedno výsadkové,výroba je okamžitá a nic z ní se nedá ani koupit ani prodat,čas pouze zapnout/vypnout,útočná letadla nemůžou přeletět do další oblasti , myslím že časem mě napadne ještě něco ,ale tohle je víc než dost - s těma 90% to fakt posr...li

+2/0
25.10.2012 8:17

Glock Mark XXVII

1 postava + 3 mise + 1 příběh

... můj odhad = 15 doláčů. :-P

0/0
25.10.2012 7:51

kosac666

:)

hmm se tesim.. fakt se to povedlo...

+1/0
24.10.2012 21:23

doktor_bota_2

Děkuji, nechci.

A rozhodně nesouhlasím s tvrzením "předělávka se nesnaží sérii citelně proměnit, staví spíše na dědictví původní hry" - zjednodušeno a ořezáno bylo snad vše podstatné.

+1/0
24.10.2012 19:18

Wolfling

Re: Děkuji, nechci.

Konkretneji? Me neprijde ze by neco obzvlast zasadniho chybelo.

0/0
24.10.2012 23:15

Glock Mark XXVII

Re: Děkuji, nechci.

Viz první příspěvek v diskusi.

0/0
25.10.2012 7:50

Wolfling

Re: Děkuji, nechci.

Nemyslim si, ze to je zrovna "vse podstatne". Vzhledem k tomu, ze ma skyranger neomezeny dolet, ma clovek vetsinou stejne jenom jeden s veterany. Nebo tedy ja osobne jsem nikdy nepocitoval potrebu mit dve skupiny a od treti baze vys jsem uz obvykle ani nestavel living quarters.

Je samozrejme pravda, ze utoky na ufa jsou v novem Xcomu takove nemastne neslane, ale ruku na srdce - kolik sestrelovani bylo opravdu zajimavych v puvodnim ufu? Vzhledem k tomu, ze dostrel uz prvnich raket byl vetsi, nez dostrel vsech lodi s vyjimkou battleshipu, jednalo se o rutinni akce, kde jedinou komplikaci byla varianta, ze ufo vyleti z radaru a zmizi nebo dojdou rakety. Druhy problem pak vyresil vynalez plazmoveho kanonu.

0/0
25.10.2012 8:07

Jožin z planin

Re: Děkuji, nechci.

Pravda. V prvním XCOMu byla sice možnost útočit se skupině, ale vůbec to nebylo potřeba. Většinu uf zvládl jeden Interceptor s velkými raketami a když začaly ve velkém létat battleshipy, tak už byl k dispozici Avenger s plazmovými kanóny. Navíc pokud bylo ufo na stíhačky moc silné, stačilo na něj poslat Skyrangera a nechat ho přistát. Často to bylo i výhodnější, protože pak nebylo poškozené.

Slušně bylo sestřelování provedené snad jen v XCOM: Apocalypse. Tam opravdu byly stroje vyvážené, na sestřel trochu většího ufa nestačila jedna stíhačka a už vůbec ne ta základní. Dále různá poškození města během boje nebo dokonce možnost přijít o stroj kvůli pádu rozstřílené budovy, solidní výběr zbraní, motorů, avioniky a dalšího vybavení strojů... Na vysokou obtížnost to bylo dost o nervy.

0/0
25.10.2012 8:37

Paeris Kiran

Re: Děkuji, nechci.

jde o to čím vyzbrojený 1 interceptor... lasery těžko, na plazmová děla bylo nutné dodávat neustále do všech základen Elerium... vyrábět fúzní projektily stálo taky hodně...

A Eleria byla v necracknuté hře neuvěřitelně málo...

Nakonec stejně člověk volal avengery pokud přiletěl terorista, bitevní loď... na ty evelanche nikdy nestačili... navíc interceptor šel down na 2 rány... a těch 6 raket bývalo málo...

0/0
25.10.2012 15:19

Jožin z planin

Re: Děkuji, nechci.

Na velké ufo se interceptorem jít nedalo - bitevní loď ho sundala a na jiné velké nemusely stačit rakety (nehledě na to, že také nestačila rychlost). Na tohle fungoval skyranger - sledovat a nechat přistát. Taky v takovém přistátém ufu bylo eleria mnohem víc než v sestřeleném (50 jednotek v každém neponičeném reaktoru, pokud si pamatuji). Hlídkováním nad místem přístání zásobovací lodě se také snadno našly emzácké základny. Ale takováto přepadovka se většinou moc často nekonala, dokud nebyly ve výzbroji avengery. Pak byl klid, i když žraly elerium.

A problém s nedostatkem eleria jsem řešil tak, že jsem si nechal přepadnout základnu. Emzáky zvládne vystřílet i pět nováčků, pokud mají dobré zbraně a zbroj a výsledek jsou přeplněné sklady eleriem. Jednou mi přivezli přes 2500 jednotek. Pokud jsou malé sklady, tak elerium nezmizí, jen nejde na tu základnu nic nakupovat ani přesouvat.

0/0
25.10.2012 16:18

Wolfling

Re: Děkuji, nechci.

Mozna zalezi na obtiznosti. Ja jsem tremi interceptory s avalechem sundal vsechno krom battleshipu. O neco horsi to bylo ve dvojce, ale i tam jsem s odpovidajicim vybavenim problem nemel - jen uz se ponorky obcas dostaly na dostrel.

Elerium se pouzivalo jako palivo, ne jako munice, plazma strilela zadarmo. A v nerozbitem ufo ho bylo 50x velikostni trida.

0/0
25.10.2012 22:05

Paeris Kiran

Re: Děkuji, nechci.

plazma zadarmo opravdu nestřílela.

Oproti palivu to byly zanedbatelné náklady... hra si ale pamatovala kolik má každá loď nabyto střel... když a 100 v plazmách obvykle vydrželo dost dlouho.

0/0
26.10.2012 0:03

Wolfling

Re: Děkuji, nechci.

Plasma zadarmo opravdu strilela. Elerium si brala letadla of Firestormu vys.

http://www.ufopaedia.org/index.php?title=Plasma_Beam - venujte prosim pozornost zejmena casti ammunition: not applicable. Smysl to nedava, herne zajimave to neni, ale je to tak. Vzhledem k tomu, ze jsem mel plazmou vyzbrojene letouny na zakladnach, kde v zivote zadne elerium nebylo, jsem si svym tvrzenim dost jisty.

0/0
26.10.2012 0:44

doktor_bota_2

Re: Děkuji, nechci.

Chybí mi inventář - jednak možnost sběru či přehození výbavy v akci, jednak jeden slot na speciální věc je kravina. Vadí mi omezení zbraní na třídů, navíc idiotské - že by "heavy" nezvládl brokovnici? Nebo kterýkoliv voják sniperku? Jistě, bez výcviku s postihem, ale zákaz je nesmysl. Nelíbí se mi zrušení možnosti chůze po krocích, chybí mi volby typu střelby, zjevování nepřátel vždy po třech bez možnosti je napadnout po objevení a řada dalších věcí v akci. V taktické části došlo k totálnímu zjednodušení volby mise, kdy v původní hře bylo možné s trochou štěstí oblétnout všechny místa kontaktu a naopak s trochou smůly UFO klidně odletělo dřív, než jsem se k němu dostal. A opět je toho víc.

Mimochodem, Steam mi nabízí za 4.49€ DLC "Elite Soldier Pack", které mělo být součástí bonusu za předobjednávku, ale zřetelně tomu tak není.

0/0
25.10.2012 8:17

doktor_bota_2

Re: Děkuji, nechci.

Poslední výtku beru zpět, po restartu Steamu se objevila informace, že to DLC už mám.

0/0
25.10.2012 8:20

Jožin z planin

Re: Děkuji, nechci.

Jo, inventář a razantní omezení zbraní na třídy je hodně nepříjemné. I když zrovna sniperku bych překousl, to je specializovaná zbraň. Tady se mi líbil systém české série UFO - některé zbraně byly podmíněné výcvikem, který si ale mohl udělat každý, kdo na to měl schopnosti. I když v třetím díle to přepískli tím, že třeba lékárničku mohl používat jen vědec s výcvikem lékařství (a samozřejmě zároveň vojenským výcvikem, aby vůbec mohl na misi), což bylo hodně omezující.

0/0
25.10.2012 8:49

doktor_bota_2

Re: Děkuji, nechci.

Na sniperce nic zásadně specializovaného není, pokud ji nechceš používat na stovky metrů vzdálený cíl.

0/0
25.10.2012 10:38

Jožin z planin

Re: Děkuji, nechci.

Záleží na ráži. S takovou .50 si záklaďák v akci moc nezastřílí. Menší ráže většinou vycházely z obyčejných pušek, jen vybavené delší hlavní a precizněji vyrobené, takže tu by měl zvládnout libovolný voják.

Ale je samozřejmě rozdíl, pokud je nutné vojáka úzce specializovat na sniperovku nebo stačí do výcviku s ní vrazit pár bodů a jeden den na cvičišti, aby ji mohl používat, pokud je to nutné a jinak ho specializovat na boj v těsných prostorách třeba s brokovnicí (moje oblíbená kombinace v Altaří UFO sérii).

0/0
25.10.2012 11:34

Glock Mark XXVIII

Re: Děkuji, nechci.

Prosím rozlišujte precision rifle a sniper rifle. Ta první je určena dobrým střelcům, kteří se pohybují společně s četou = efektivní střelba tak do 600m. Potom máte snipery, kteří pracují ve 2 (střelec a zaměřovač) a střílí na vzdálenosti běžně přesahujícíc 1000 metrů.

0/0
25.10.2012 15:42

doktor_bota_2

Re: Děkuji, nechci.

To je naprosto nepodstatné a nezáleží ani na ráži. Sniperka není vrtulník a po krátkém zaškolení (nabíjení, základy seřizování, zásady míření) ji nutně musí slušně zvládnout kdokoliv, kdo ji udrží. Nebo mi pánové chcete tvrdit, že když dokážu na 50 metrů trefit malorážkou kliku okna, netrefím na 200 metrů sniperkou ani to okno? Jistě, bez praxe budu mít nejspíš podstatně horší výsledky, než elitní střelec, ale rozhodně to není tak, že bych z ní vůbec nedokázal vystřelit.

0/0
25.10.2012 17:11

Jožin z planin

Re: Děkuji, nechci.

Nejspíš trefíš, ale velká ráže ti nafackuje tak, že se do další rány nepohrneš. Někdo, kdo je zvyklý ovládat kulomety, by s tím problém mít neměl (ono to používá stejnou munici), ale někdo zvyklý na pistole a malorážky, by na to sahat neměl. Na Trubce se dá najít video, kde podobný kanon půjčují návštěvníkům střelnice a je to docela sranda. Zaškolení je potřeba. Ale jak jsem říkal, preferuji dovednostní systém, kde dodatečné zaškolení není problém u jakékoliv specialisty před systémem povolání, kde se ke sniperce nikdo jiný než sniper nikdy nedostane.

0/0
25.10.2012 20:07

doktor_bota_2

Re: Děkuji, nechci.

Tak vzhledem k tématu bychom mohli očekávat, že do XCOM nevstupují civilisti, jejichž jediný kontakt se zbraní spočívá v házení kamení, ne?:-)

0/0
25.10.2012 22:12

Jožin z planin

Re: Děkuji, nechci.

Řekněme, že se ti přihlásí Kateřina Emmons nebo policista, expert boj s pistolí. Dostanou do ruky Barrett M82. Nejspíš by bez výcviku odmítli s tím jít do boje a Emmons by ti to pravděpodobně krátce po začátku výcviku vrátila s tím, že chce něco menšího. Ženy ráži .50 v podstatě nepoužívají a nejde o nějaký pitomý armádní předpis. Opravdu to není sranda.

V každém případě je to herní pravidlo, na kterém to autoři ladili a možná by to mohlo rozhodit vyvážení. Jsou tam mnohem nesmyslnější věci než omezení zbraní podle tříd a výcviku vojáka.

0/0
26.10.2012 7:51

Yerm

Re: Děkuji, nechci.

Nejsem ji jistej, jak by heavy používal některý svoje schopnosti s brokovnicí, třeba holotargeting nebo suppression fire. Stejně tak run and gun a pak nejlíp ještě dva výstřely s těžkou plazmou si představím dost špatně.

0/0
25.10.2012 9:45

smithy

Trapné konzolovky :(

Tak nám zabili Ferdinanda...(nový XCOM, nebo Jagged Aliance...moc nepřemýšlet...hlavně že je to barevné...chjo)

+5/0
24.10.2012 18:49

h0landan

Re: Trapné konzolovky :(

Kdyby jste všechno nepirátili, tak se vyvíjí mnohem víc a kvalitnějších PC her..

0/0
25.10.2012 11:42

vojcek_p

Re: Trapné konzolovky :(

ale no tak, tenhle argument je se všemi těmi prodeji přes Steam už opravdu mimo.

0/0
25.10.2012 13:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.