Diskuze

XCOM: Enemy Unknown rozšíří stahovatelný obsah Slingshot

Rozšíření pro XCOM: Enemy Unknown nabídne novou postavu, další vizuální úpravy týmu a výzkumné zkratky. Hráči ve stahovatelném obsahu navštíví Čínu, kde se setkají s členem triády a vzlétnou do čínských oblak.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mankind

25. 10. 2012 15:51
Hmm

Nechapu to. Drive par lidi udelalo hru,kde bylo mozne cokoliv znicit,kde tahy vojaku mely spoustu moznosti,kde existovaly ruzne frakce,kde zalezelo treba i na tom jak moc znicite/neznicite misto zasahu,kde si clovek mohl lootnout vybaveni mrtvych spolubojovniku,kde byly mapy obrovske,kde jsi mohl mit kolik chtel letadel a delat najednou kolik chces misi,kde existovala nejake herni ekonomika,kde kazdy armor vypadal na prvni pohled jinak,kde stavba baze byla extremne dulezita e ane jen na okrasu...atd

A dneska velke skupiny lidi za miliony dolaru delaji takove paskvily,ktere si jednoduchosti nezadaji s pacmanem. A jeste tyden po vydani pridaji do ''pacmana'' 3 nove mapy(za penize zrejme:p)

Opravdu chteji novi hraci vsechno orezane na kost? Neverim tomu.

2 0
možnosti

vaclavj1

26. 10. 2012 11:09
Re: Hmm

Ne, neudelalo.

0 0
možnosti

Yerm

25. 10. 2012 9:54
Incubation

Když jsem se nad tím trochu zamyslel, hodně to připomíná starou Incubation. Ačkoli ta byla ještě trochu extrémnější. Pro ty kdo to neznáte, je to na první pohled taktická tahovka, dost podobná novýmu xcomu. Na druhej pohled zjistíte, že díky hermímu systému je to spíš logická hra. Voják má asi 4 akční body, jakmile s ním pohnete třeba jen o jeden a pak se přepnete na jinýho, tak s tím prvním už v tom tahu hrát nemůžete. Průměrnej počet nábojů na misi je asi 8 (podle typu zbraně). Každej voják může nosit pár dalších předmětů. Veškerý vybavení je podmíněný bodíkama v několika schopnostech, takže budete moc rádi když jeden konečně nasbírá dost bodů na raketomet nebo kulomet. A tak dál.

Prostě dokud člověk nepřistoupil na ten systém, tak to bylo podivný, ale jakmile začal hrát podle jejich pravidel, tak to bylo hrozně super.

1 0
možnosti

Yerm

25. 10. 2012 10:01
Re: Incubation

A to mi přijde jako hlavní problém novýho xcomu. Všichni ti co si stěžujou chtějí akorát starý ufo v nový grafice. Nejsou schopný se na to podívat jako na jinej přístup ke hře. Stěžujete si na nemožnost udělat všechny mise, na to že jeden voják má jeden typ zbraně, na málo předmětů v inventáři, na dva akční body na tah. Já si vybírám který vojáci se mi budou víc hodit. Chci druhýho snipera, nebo radši supporta? A co když jsou všichni heavy zrovna na marodce, koho vezmu místo nich? Mám dát vojákovi vestu +2 životy, nebo scope +10% hit? A někdo by měl tahat ten medikit, co kvuli němu obětuju? Útočí na Brazílii, na Austrálii a na Německo, který dvě si můžu dovolit nechat padnout? A když tenhle voják doběhne sem za auto, tak nebude moct střílet, ale příští kolo bude v super pozici - pokud ovšem za rohem nečíhají tři mutoni, který se mi na něho sesypou.

Prostě buď můžete brečet že jste nedostali UFO, nebo si můžete užít bezva hru, která UFO není, ale je dost dobrá. A má náboj.

1 0
možnosti

Pacourek Petr

25. 10. 2012 8:17
Krátké

Tak moc jsem se těšil, až mě to zklamalo.Vizuálně dobré - střelba zkrs rohy budov ne zdi , tragicky krátké - málo misí, jenom jedna základna, jenom jedno speciální ufo, málo vybavení a zbraní, zbytečně rychlé levelování jednotek (než se naučím používat jednu schopnost už mám několik dalších), málo druhů nepřátel a některý skutečně až ke konci,proč proboha dělení na dvě akce,s časovíma jednotkama se dalo lépe plánovat,jenom jedna základna, žádný napadení základny,jenom dva druhy útočných letadel,jenom jedno výsadkové,výroba je okamžitá a nic z ní se nedá ani koupit ani prodat,čas pouze zapnout/vypnout,útočná letadla nemůžou přeletět do další oblasti , myslím že časem mě napadne ještě něco ,ale tohle je víc než dost - s těma 90% to fakt posr...li

2 0
možnosti

Glock Mark XXVII

25. 10. 2012 7:51
1 postava + 3 mise + 1 příběh

... můj odhad = 15 doláčů. :-P

0 0
možnosti

kosac666

24. 10. 2012 21:23
:)

hmm se tesim.. fakt se to povedlo...

1 0
možnosti

doktor_bota_2

24. 10. 2012 19:18
Děkuji, nechci.

A rozhodně nesouhlasím s tvrzením "předělávka se nesnaží sérii citelně proměnit, staví spíše na dědictví původní hry" - zjednodušeno a ořezáno bylo snad vše podstatné.

1 0
možnosti

Wolfling

24. 10. 2012 23:15
Re: Děkuji, nechci.

Konkretneji? Me neprijde ze by neco obzvlast zasadniho chybelo.

0 0
možnosti

smithy

24. 10. 2012 18:49
Trapné konzolovky :(

Tak nám zabili Ferdinanda...(nový XCOM, nebo Jagged Aliance...moc nepřemýšlet...hlavně že je to barevné...chjo)

5 0
možnosti

h0landan

25. 10. 2012 11:42
Re: Trapné konzolovky :(

Kdyby jste všechno nepirátili, tak se vyvíjí mnohem víc a kvalitnějších PC her..

0 0
možnosti

qsubt

24. 10. 2012 16:54
hmmm

volby vzhledu ucesu a ruznych kravin... to je fakt, to ta hra potrebuje:( konec ironie.

Hra je to dobra, ale KRAATKAAA, dohral jsem 3ti obtiznost na Ironmana celkem rychle, nevim kolik cisteho casu mne to zabralo .... no ale timto to pro mne asi bohuzel konci, znovuhratelnost neni az tak vysoka..;-(

Leda zkusit 4tou obtiznost na ironmana, ale to by bylo na mne az moc HC a tolik volnych hodin na znovuzacinani zase nemam.. a to neznamo co bude az prozkoumam toto... uz taky nebude... :-/

0 0
možnosti

JtF

24. 10. 2012 23:02
Re: hmmm

Tak si to dej bez save/load během mise.A třeba ti to tak krátké připadat nebude.

0 0
možnosti

Paeris Kiran

24. 10. 2012 16:46
mno...

musím říct že to čeho sem se bál- zmršení taktické části hry k tomu skutečně nedošlo. dělení vojáků na classy a vybrojování a jejich postup se stal celkem logickým...

Co me dost sklamalo je ořezání strategické části... pokud se člověk dostane přes první fázi hry (což v podstatě znamená zajistit globální pokrytí satelity) tak je to více méně jenom triviální respond na 1 ufo za pár dní...

Chtělo by to víc UFO eventů, komplexnější systém class nepřátel (obligátní sektan voják, sektan navigátor, sektan vůdce)... a neškodilo by mít víc jak 1 skyranger s definovanými týmy... (mise řešit podle toho kdy doletí na místo))

0 0
možnosti

cckk

25. 10. 2012 10:45
Re: mno...

to mas nakou spatnou pamet prave takticka cast je v cele hre to nezmrsenejsi nemas tahy mas jen dva/jeden tah muzes popojit a vystrelit ale vystrelit a popojit ne, kdyz uvidis emzaka nezastavis se a klidne napochodujes az k nemu. driv tah = cas davalo to smysl rychlesi zkusenejsi vojak mel vic tahu ted je jedno jestli udelas 1 krok nebo deset Rv

0 0
možnosti